• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Засіб радіо-електронної боротьби (14 діапазонів) (код ДК 021:2015 - 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту)

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Золочівська сільська рада; Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гнідин, вул. Нова, 1; 04363538 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Засіб радіо-електронної боротьби (14 діапазонів) (код ДК 021:2015 - 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту). 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки товару: с. Гнідин, Бориспільського району, Київської області. Кількість товару: 1 шт. 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 731 000,00 грн. (Сімсот тридцять одна тисяча гривень 00 копійок), з ПДВ. 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 05.09.2025 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 08.08.2025 року до 00год00хв 7) умови оплати: Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 банківських днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданої видаткової накладної. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.

Завершена

731 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 310.00 UAH
Період оскарження: 30.07.2025 23:53 - 05.08.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА на рішення про визначення переможця

Номер: 4f92bac568454a0c8c1ef63e9d09d7c5
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-30-010496-a.b1
Назва: СКАРГА на рішення про визначення переможця
Скарга:
Дана скарга сформована та подана у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості, Постанова №1178) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей). Золочівська сільська рада (код ЄДРПОУ 04363538) (далі – Замовник) від 30 липня 2025 року було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), «Засіб радіо-електронної боротьби (14 діапазонів) (код ДК 021:2015 - 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту)» за кодом ДК 021:2015:35730000-0: Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту. Фактичні обставини ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРУЩАК ОЛЕНА ЄВГЕНІВНА (далі – Скаржник) подав тендерну пропозицію та взяв участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником, а також виграв аукціон за результатами закупівлі, і далі перебував на стадії кваліфікації із найнижчою ціною тендерної пропозиції. Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 08 серпня 2025 року. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли наступні учасники: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ТОВ "ДЕЛЬТА-ТЕК" ( учасник якого визначено переможцем) 698 990,00 UAH з ПДВ 698 990,00 UAH з ПДВ ФОП Марущак Олена Євгенівна (далі – Скаржник) 730 000,00 UAH з ПДВ 730 000,00 UAH з ПДВ 14 серпня 2025 року Замовник ухвалив рішення про визначення тендерної пропозиції ТОВ "ДЕЛЬТА-ТЕК", що було зафіксовано в протоколі відхилення тендерної пропозиції (Протокол без номеру) (далі – Протокол). Скаржник, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ «МАРУЩАК ОЛЕНА ЄВГЕНІВНА», вважає, що зазначені рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.08.2025 16:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.08.2025 12:27
Автор: ФОП Марущак Олена Євгенівна, Олена Марущак 380665140726 marusakolena05@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d8f50404de124614a676e170834eb304
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо визначення переможцем тендерної пропозиції учасника номер 1:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо визначення переможцем тендерної пропозиції учасника номер 1:

Протокол без номеру від 14 серпня 2025 року про визначення переможця:
«Щодо Учасника було перевірено інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках визначених пунктом 47 Особливостей.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку щодо пп.2 п45 Особливостей, відповідно до якої відсутні підстави для відмови Учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах.
У результаті розгляду документів тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДЕЛЬТА-ТЕК", розміщених у електронній системі закупівель, було встановлено невідповідності, які можна усунути. Замовником в установленому порядку надано 24 години на усунення невідповідностей. Учасник у встановлений строк додав документи та усунув невідповідності, таким чином тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації, технічним вимогам до предмета закупівлі та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям до учасника.
На підставі розгляду тендерної пропозиції вважаю за доцільне:
1) визначити переможцем процедури відкритих торгів ТОВ "ДЕЛЬТА-ТЕК" на закупівлю Засіб радіо-електронної боротьби (14 діапазонів) (код ДК 021:2015 - 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту) з тендерною пропозицією на суму 698 990,00 грн без ПДВ.
2) відповідно до п. 49 Особливостей прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей з ТОВ "ДЕЛЬТА-ТЕК".
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.

ВИРІШИЛА:
1. Визначити переможцем відкритих торгів на закупівлю: Засіб радіо-електронної боротьби (14 діапазонів) (код ДК 021:2015 - 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту) - ТОВ "ДЕЛЬТА-ТЕК".
2. Прийняти рішення про намір укласти договір з ТОВ "ДЕЛЬТА-ТЕК".
3. Оприлюднити протокол розгляду тендерних пропозицій в електронній системі закупівель Prozorro через авторизований електронний майданчик у встановленому порядку..»

Скаржник із такими рішення не погоджується, так як Замовником не враховано цілий ряд недолік пропозиції учасник номер 2:
Замовник не встановив цілий ряд недоліків у пропозиції учасника №1 — ТОВ "ДЕЛЬТА-ТЕК":
Відсутність належної перевірки та не виявлення цих недоліків свідчить про порушення замовником вимог об’єктивного і всебічного розгляду тендерних пропозицій. У зв’язку з цим рішення про визначення переможця за результатами аукціону є таким, що підлягає скасуванню, оскільки прийняте з порушенням установленого порядку проведення закупівлі. Перелік виявлених недоліків у пропозиції учасника №2 наводиться далі.
Крім того, невстановлення зазначених недоліків у пропозиції ТОВ "ДЕЛЬТА-ТЕК": свідчить про прояв замовником неоднакового підходу до розгляду тендерних пропозицій. Зокрема, у порівнянні з учасником-скаржником, чия пропозиція була перевірена та за результатами такої перевірки встановлені «невідповідності», замовник не застосував такого ж підходу до іншого учасника. Така вибіркова практика розгляду є порушенням принципу рівного ставлення до учасників, що визначений статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та підтверджує необґрунтованість рішення про визначення переможця.
1. Щодо неналежного кольору запропонованого товару

Відповідно до розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації встановлено – Інформація про відповідність запропонованого товару якісним характеристикам повинна бути підтверджена в складі тендерної пропозиції наступними документами: 3.8. Надати в складі тендерної пропозиції інформацію про зовнішній вигляд товару (фотоматеріали, буклети тощо).
Учасником ТОВ "ДЕЛЬТА-ТЕК" надано файл «Фото товару.pdf» на виконання вимоги 3.8 Додатку 3 Тендерної документації, проте надане фото товару не відповідає вимогам Замовника і не підтверджує відповідність товару, а саме учасником запропоновано товар чорного кольору, тоді як технічне завдання вимагає наступне – згідно таблиці 1 Додатку 3 Тендерної документації встановлено «Фарбування: XB-518 хакі або еквівалент, 231 – 232 мікрон».
Згідно з пунктом 3.8 Додатка 1 до тендерної документації, учасник зобов'язаний надати в складі тендерної пропозиції інформацію про зовнішній вигляд товару, включаючи фотоматеріали, буклети тощо, з метою підтвердження відповідності запропонованого засобу радіоелектронної боротьби встановленим технічним характеристикам. У Додатку 3 до тендерної документації чітко визначено вимогу до фарбування корпусу: "Фарбування: XB-518 хакі або еквівалент, 231 – 232 мікрон", що є частиною технічної специфікації предмета закупівлі.
У складі пропозиції учасник зазначив, що колір запропонованого ним товару «ХВ-51 8 хакі» (сторінка 2 файлу «Технічне завдання погодження.pdf») проте даний параметр інформація не відповідають наданому фото товару із чорним кольором.
У тендерній пропозиції ТОВ "ДЕЛЬТА-ТЕК" надані фотоматеріали демонструють виріб чорного кольору, що прямо суперечить заявленому в паспорті товару фарбуванню XB-518 хакі, створюючи невідповідність між візуальними доказами та документальними характеристиками. Така розбіжність не може бути усунена в порядку 24-годинного механізму, передбаченого пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), оскільки стосується суттєвої технічної характеристики, а не формальних недоліків, і призводить до неможливості достовірно підтвердити, що постачається саме товар з заявленими властивостями.
Колір фарбування корпусу є важливою технічною характеристикою для засобу радіоелектронної боротьби, оскільки безпосередньо впливає на маскування та тактичне застосування обладнання в польових умовах, зменшуючи помітність у природному середовищі, що критично для військового використання відповідно до стандартів, таких як AQAP 2131, 2110, 2120, на які посилається тендерна документація. Вимога до кольору хакі XB-518 не є естетичною, а регламентується для забезпечення відповідності нормам захисту та експлуатації, як це випливає з пункту 4.5 ДСН 3.3.6.096 та пункту 1.3 ДСН 239, зазначених у технічній специфікації. Чорний колір, зображений на фото, може демаскувати техніку, порушуючи принципи безпечності та ефективності, передбачені статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), де технічні вимоги повинні забезпечувати максимальну надійність та економічність експлуатації. Практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – Колегія АМКУ) є сталою в трактуванні подібних невідповідностей як підстав для відхилення пропозиції: наприклад, у рішенні від 25.01.2023 № 841-р/пк-пз Колегія визнала невідповідність кольору технічною розбіжністю, що не підлягає виправленню, оскільки фото як візуальний доказ суперечить паспортним даним і унеможливлює перевірку реальної відповідності; аналогічно, у рішенні від 31.01.2023 № 1068-р/пк-пз Колегія зазначила, що розбіжності в зовнішньому вигляді, підтверджені фотоматеріалами, є порушенням підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки свідчать про пропозицію іншого предмета закупівлі.
Замовник, не виявивши цієї невідповідності та визначивши ТОВ "ДЕЛЬТА-ТЕК" переможцем, порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, закріплений у пункті 5 частини першої статті 5 Закону, а також принцип недискримінації учасників, оскільки застосував вибірковий підхід до перевірки: пропозиція Скаржника була відхилена через "невідповідності", тоді як аналогічні розбіжності в пропозиції іншого учасника ігнорувалися. Це суперечить абзацу 3 пункту 56 Особливостей, де оскарження спрямоване на захист прав учасників від порушень, що відбулися після оцінки пропозицій. У рішенні Колегії АМКУ від 01.02.2023 № 1147-р/пк-пз підкреслено, що фото в тендерній пропозиції є не ілюстрацією, а доказом відповідності, і якщо воно демонструє іншу характеристику (наприклад, колір), замовник зобов’язаний відхилити пропозицію на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки інакше порушується добросовісна конкуренція.
Скріншот згідно пропозиції учасника додається нижче.



2. Щодо нележаного заповнення технічних параметрів технічного завдання




Відповідно до вимог Додатку 3 Тендерної документації встанолвено у таблиці 1 Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які вимагаються Замовником*….

Відповідно до вимог Додатку 3 Тендерної документації встанолвено: Учасник повинен надати технічну специфікацію з зазначенням точного опису запропонованого товару відповідно до вимог Замовника без вказання виразів «не більше», «не менше» та в стверджувальній формі.

Учасником, якого визначено переможцем надано файл «Технічне завдання погодження.pdf», який містить інформацію на виконання вимог Додатку 3 Тендерної документації, проте учасником в часині пунктів зазначено не конкретні значення, що не допускається тендерною документацією

Щодо неналежного заповнення технічних параметрів у пропозиції ТОВ "ДЕЛЬТА-ТЕК", де учасник зазначив діапазони значень замість точних, як вимагає тендерна документація. У Додатку 3 до тендерної документації чітко вказано, що учасник повинен надати технічну специфікацію з точним описом запропонованого товару в стверджувальній формі, без виразів "не більше" чи "не менше", а примітка до додатка наголошує на необхідності вказувати конкретні характеристики для можливості перевірки відповідності вимогам Замовника. Однак, у колонці "Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які пропонуються Учасником" ТОВ "ДЕЛЬТА-ТЕК" зазначило діапазони, наприклад, "Орієнтовна вага: 87654-87655 гр.", "Довжина: 3654-3655 мм", "Ширина: 451-452 мм", "Висота: 335-337 мм". Такий підхід унеможливлює точну перевірку відповідності, оскільки діапазони дозволяють варіації, які можуть не відповідати мінімальним або максимальним межам, визначеним Замовником, порушуючи пункт 3.1 Додатка 1 до тендерної документації, де вимагається точний опис без неоднозначностей.
Тендерна документація прямо зобов’язувала учасників надати технічну специфікацію «з зазначенням точного опису запропонованого товару … без вказання виразів “не більше”, “не менше” та в стверджувальній формі».

Порушення вимоги заповнювати «в стверджувальній формі» без «не менше/не більше»/діапазонів відповідно.
ТЗ прямо вимагає: учасник подає точний опис запропонованого товару без виразів «не більше», «не менше» та в стверджувальній формі. У поданій таблиці учасник залишив оціночні/мінімальні формули:
— «Довжина: 3654-3655 мм»;
— «Ширина: 451-452 мм»;
— «Висота: 335-337 мм»;
— «Орієнтовна вага: 87654–87655 г».

Ця невідповідність є суттєвою, оскільки змінює предмет закупівлі, роблячи його невизначеним, що заборонено підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, де тендерна пропозиція відхиляється, якщо не відповідає умовам технічної специфікації. Механізм усунення невідповідностей за пунктом 43 Особливостей не застосовується до технічних параметрів, якщо їх виправлення призводить до зміни кількісних або якісних характеристик, як це підтверджує практика Колегії АМКУ: у рішенні від 31.01.2023 № 1075-р/пк-пз Колегія визнала, що зазначення діапазонів замість точних значень є невідповідністю, яка не підлягає виправленню, оскільки порушує принцип максимальної економії та ефективності (пункт 2 частини першої статті 5 Закону) і створює ризики постачання товару з гіршими параметрами. Аналогічно, у рішенні від 25.01.2023 № 841-р/пк-пз підкреслено, що неконкретні значення в технічній специфікації роблять пропозицію невідповідною, оскільки Замовник не може об’єктивно оцінити відповідність, що суперечить принципам відкритості та прозорості (пункт 3 частини першої статті 5 Закону).
Замовник, ігноруючи ці невідповідності, порушив принцип рівного ставлення до учасників (пункт 4 частини першої статті 5 Закону), оскільки пропозиція Скаржника перевірялася ретельніше, тоді як пропозиція ТОВ "ДЕЛЬТА-ТЕК" була прийнята попри очевидні розбіжності, що свідчить про упередженість і можливе запобігання добросовісній конкуренції (пункт 1 частини першої статті 5 Закону). Згідно з частиною вісімнадцятою статті 18 Закону, Колегія АМКУ має право зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможця та усунути порушення, переходом до розгляду наступної пропозиції, як це практикувалося в рішенні від 01.02.2023 № 1147-р/пк-пз, де подібні технічні невідповідності призвели до скасування рішення.
Механізм 24-годинного усунення невідповідностей, передбачений пунктом 43 Особливостей, затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022, не застосовується до недоліків технічної частини, якщо їх виправлення призводить до зміни предмета закупівлі (у тому числі його кількісних параметрів). Зміна обсягів робіт і матеріалів саме й означає зміну предмета, а тому не може бути «підправлена» в межах 24 годин.

За підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Прийняття ж пропозиції з іншими обсягами, ніж визначено в ТЗ, додатково суперечить принципам, закріпленим у статті 5 Закону (недискримінація, рівне ставлення, об’єктивна та неупереджена оцінка), оскільки учасники фактично змагалися за різний за обсягом предмет.

Практика Колегії АМКУ є сталою: технічні невідповідності, у тому числі щодо кількісних показників, не належать до переліку, який може виправлятися протягом 24 годин, і є безумовною підставою для відхилення. На підтвердження можна навести низку рішень Колегії за 2023–2025 роки, де цей підхід чітко відтворено (зокрема, рішення від 25.01.2023 № 841-р/пк-пз, від 31.01.2023 №№ 1068-р/пк-пз, 1075-р/пк-пз, від 01.02.2023 № 1147-р/пк-пз тощо).
Заповнення таблиці ТОВ «ДЕЛЬТА-ТЕК» не відповідає формату та цілям Додатку 3:

-ключова характеристика фарбування/колір не підтверджена (фото — чорний);

-значна частина позицій подана у мінімально-оцінній формі ( діапазони) замість чітких власних величин;

-є формальне відтворення вимог ТД без фіксації власних параметрів, що не забезпечує можливості для Замовника щодо перевірки.

Скріншот, щодо одного із прикладів невідповідності додається.


За підп. 2 п. 44 Особливостей така пропозиція підлягає відхиленню як така, що не відповідає технічній специфікації та способу її підтвердження, установленому ТД. Механізм 24 годин (п. 43 Особливостей) не може застосовуватися для «переоформлення» істотних технічних параметрів (зміна кольору з чорного на «хакі», заміна оціночних формул на конкретні значення тощо), оскільки це змінює предмет пропозиції після розкриття.


З огляду на викладене слід констатувати невідповідність пропозиції переможця умовам Додатка 6 та неможливість усунення цих невідповідностей у порядку пункту 43 Особливостей. Просимо скасувати рішення про визначення переможця та відхилити його пропозицію на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей з переходом до розгляду наступної пропозиції за результатами аукціону.

Додатки до скарги включають:
копію протоколу без номеру про визначення переможцем пропозиції від 14.08.2025 року, копію тендерної документації процедури закупівлі, копії неналежно наданих документів переможцем на підтвердження технічних параметрів, доступні у відкритому доступі за посиланням на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-07-30-010496-a, а також посилання на норми законодавства, зокрема Закон України "Про публічні закупівлі" (статті 5, 18, 22), постанову Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Особливості здійснення публічних закупівель" (пункти 43, 44, 56), державні санітарні норми ДСН 3.3.6.096 та ДСН 239, стандарти AQAP 2131, 2110, 2120, EN 50189 (ГОСТ 9850-72), ISO 50001, а також рішення Колегії АМКУ від 25.01.2023 № 841-р/пк-пз, від 31.01.2023 № 1068-р/пк-пз, від 31.01.2023 № 1075-р/пк-пз, від 01.02.2023 № 1147-р/пк-пз, які підтверджують правову позицію щодо відхилення пропозицій з невідповідностями в технічних характеристиках, включаючи колір і діапазони значень.


2. Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3)відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.

Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону та на підставі зазначеного вище,
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)