-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Мастильні оливи для транспортних засобів, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 09210000-4 Мастильні засоби
Торги відмінено
88 174.33
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 440.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 440.87 UAH
Період оскарження:
30.07.2025 18:29 - 04.08.2025 00:00
Вимога
Без відповіді
Неправомірне визнання переможця
Номер:
685ae7aee75d4a11aa4358c87e14105b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-30-009937-a.c2
Назва:
Неправомірне визнання переможця
Вимога:
Шановний замовнику!
Розглянувши пропозицію учасника, якого визнано переможцем хочемо зауважити наступне:
по поз. 1.3 - вимагалося Олива для дизельного двигуна 4T 10w30, специфікація АРІ: CI-4, учасником запропоновано: ORLEN Олива моторна O.OIL ULTOR OPTIMO 10w30, згідно сертифікату ORLEN OIL ULTOR OPTIMO 10W-30 УКР.pdf - вказано АРІ: СК-4/CJ-4 - що не відповідає вимогам (характеристики є покращеними);
по поз. 1.4 вимагалося Олива для
бензинового двигуна 10w40, специфікація АРІ: SM, учасником запропоновано: ORLEN Олива моторна
O.OIL SEMISYNTHETIC SN 10w40, згідно сертифікату ORLEN OIL SEMISYNTHETIC SN 10W-40 _укр.pdf - вказано АРІ: SN/CF - що не відповідає вимогам (характеристики є покращеними);
по поз. 1.9 - вимагалося Олива для турбодизельного двигуна 5w30, специфікація АРІ: SM, учасником запропоновано ORLEN Олива моторна O.OIL MAXEXPERT XD 5w30, згідно сертифікату
MAX EXPERT-XD-5w-30_УКР.pdf - вказано АРІ: SN - що не відповідає вимогам (характеристики є покращеними).
Просимо розʼяснити ваше субʼєктивне та упереджене ставлення до учасників, так як посилаючись на вашу відповідь на попередню вимогу: а саме: «Положення тендерної документації щодо застосування виразу «або еквівалент» виконується на випробуванні, коли наводяться посилання на конкретну торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерела його походження або виробника. При цьому, еквівалент (аналог) — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками. У складі тендерної документації наявна інформація про забезпечення технічних, якісних та кількома предметів закупівлі та технічної специфікації до предмета закупівлі (Додаток 1.4 до додатку 1 до тендерної документації) в яких вказані вимоги до товару, в тому числі і класифікація за специфікацією АРІ, які відповідають вимогам вимог виробника транспортного засобу відповідно до необхідного. класу оливи. Також хочемо оголосити , у разі якщо в тендерній документації не передбачено можливості пропонувати продукцію з відмінними (кращими тощо) характеристиками, то така пропозиція є такою, що не відповідає вимогам Додатку 1.4. до Додатку 1 до тендерної документації» можна зробити висновок, що пропозиція із покращеними характеристиками не відповідає технічним вимогам документації. Враховуючи це, розʼясніть, будь ласка, чому одну пропозицію з покращеними характеристиками ви відхиляєте, а іншу приймаєте?
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «ДОН-ТЕРМІНАЛ» так як пропозиція не відповідає умовам документації, тому що учасник запропонував товар з ПОКРАЩЕНИМИ характеристиками, що на ВАШУ думку не є рівнозначним, рівноцінним еквівалентом.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.08.2025 22:06
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення
Номер:
32106c18fedf490baee1ab5c1222584c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-30-009937-a.a1
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
У технічних вимогах по позиції №3 було зазначено клас API CI-4 та позиції №4 і №9 клас API SM, при цьому тендерна документація містить умову: «…вважати, що міститься вираз "або еквівалент".» У нашій пропозиції позиція №3 Олива MOTUL TEKMA POWER X 10W-30: замість API CI-4 подано API CK-4 (новіший стандарт, зворотно сумісний, перевищує CI-4); позиція №4 Олива моторна Aminol Super SPG2 10W40 замість API SM подано API SN (новіший стандарт, зворотно сумісний, перевищує SM); позиція №9 Олива моторна SASH STATUS CAR 5W30 замість API SM подано API SN (новіший стандарт, зворотно сумісний, перевищує SM). Офіційний API підтверджує, що CK-4 і SN повністю покривають вимоги CI-4 і SM. https://www.api.org/products-and-services/engine-oil/eolcs-categories-and-classifications
Відповідно до ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», еквівалент, який відповідає або перевищує характеристики, не може бути підставою для відхилення. Вимагаємо: Скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції та допустити її до подальшого розгляду. У разі невиконання цієї вимоги будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.08.2025 19:02
Вирішення:
Шановний Учасник! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Положення тендерної документації щодо застосування виразу «або еквівалент» стосується виключно випадків, коли наводиться посилання на конкретну торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. При цьому, еквівалент (аналог) — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками.
У складі тендерної документації наявна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі (Додаток 1.4 до додатку 1 до тендерної документації) в якій зазначені вимоги до товару, в тому числі і класифікація за специфікацією АРІ, які зазначено виключно на підставі рекомендацій виробника транспортного засобу щодо необхідного класу оливи.
Також хочемо наголосити , у разі якщо в тендерній документації не передбачено можливості запропонувати продукцію з відмінними (кращими тощо) характеристиками, то така пропозиція є такою, що не відповідає вимогам Додатку 1.4. до Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, у разі якщо Учасник вважає, що Замовник порушив його права та інтереси у процесі проведення публічної закупівлі, він має право звернутися до Антимонопольного комітету України (АМКУ) із скаргою.
Статус вимоги:
Відхилено