• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з проведення технічного обстеження з опосвідченням балонів систем газового пожежогасіння

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 33 дні назад

465 667.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 13 970.01 UAH
Період оскарження: 30.07.2025 16:37 - 08.08.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями» в частині незаконного відхилення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕН РЕСУРС"

Номер: 2d53ded222f147a9bced1317fd1405ff
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-30-009089-a.a1
Назва: СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями» в частині незаконного відхилення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕН РЕСУРС"
Скарга:
Дата розгляду скарги: 01.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.08.2025 16:15
Дата прийняття рішення по скарзі: 04.09.2025 11:28
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕН РЕСУРС", Сидоренко-Бєлкін Михайло 380975047921 goldenresource@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0da83198f9be46b797b88c6ea7535792
Заголовок пункту скарги: СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями» в частині незаконного відхилення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕН РЕСУРС"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Державною організацією "Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій" (далі – Замовник) 30.07.2025 року було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями): «Послуги з проведення технічного обстеження з опосвідченням балонів систем газового пожежогасіння» (далі – закупівля), ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-30-009089-a
Очікувана вартість закупівлі – 465 667 UAH (з ПДВ)


Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю "ГОЛДЕН РЕСУРС" (далі – Скаржник), виявили бажання взяти участь у даній закупівлі та, ретельно проаналізувавши Тендерну документацію (далі – ТД), подали свою тендерну пропозицію.

11-08-2025 р.відбулося розкриття тендерних пропозицій по вищезазначеній Закупівлі, згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у ній взяли наступні учасники:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕН РЕСУРС" 465 633,20 грн.

ПРОТОКОЛОМ № 128 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 15.08.2025 було відхилено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕН РЕСУРС".

Вважаємо, що Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону, зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі»; «запобігання корупційним діям і зловживанням», а відтак, наші права на рівну участь у аукціоні закупівлі та отримання можливості укласти Договір із Замовником.
Керуючись пунктом 59 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р.
№ 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зазначаємо, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ТОВ "ГОЛДЕН РЕСУРС" реалізує своє право на подання скарги у встановлений законом строк.

Пропозицію ТОВ "ГОЛДЕН РЕСУРС" було відхилено з таких підстав:

«Пiд час розгляду тендерної пропозицї Учасника виявлено невiдповiдностi поданi у складi тендерноi· пропозицiї, щодо Закупiвлi, а саме:
- Вiдповiдно до наданого Учасником договору оренди нерухомого майна вiд 14.08.2025р № 14-08, адреса орендованого примiщення вказана в п. 1.2 даного договору зазначена як «Адреса Примiщення, що орендуеться: 02225, м. Київ, проспект Маяковського, буд. 1-8, кв. 113».
Вiдповiдно до Рiшення Київської мiської ради вiд 25.08.2022р. № 4946/4987 «Про перейменування проспекту Володимира Маяковського в Деснянському районi мiста Києва» (https://kmr.gov.ua/uk/content/rishennya-kyyivskoyi-miskoyi-rady-6824), було вирiшено перейменувати проспект Володимира Маяковського на проспект Червоної Калини, та були внесенi змiни до офiцiйного довiдника «Вулицi мiста Киева» вiд 22.01.2015 р. № 34/899 «Про затвердження офiцiйного довiдника «Вулицi мiста Киева»;

- Вiдповiдно до наданої Учасником трудової· книжки не можливо визначити особу, якiй належить вiдповiдна трудова книжка через вiдсутнiсть першої сторiнки в якiй зазначаеться ПIБ особи кому вона належить, а також якiсть наданої частини трудової книжки Учасником ускладнює її читання поганою якiстю вiдсканованих сторiнок;

- Вiдповiдно наданого Учасником Послужного спуску по працiвнику, який буде залучений до надання послуг по предмету закупiвлi, неможливо iдентифiкувати кому даний послужний список належить у зв'язку iз поганою, нечiткою та розмитою якiстю вiдсканованоrо документу;

Вiдповiдно до пояснения щодо повiдомлення з вимогою про усунення невiдповiдностей наданого Учасником закупiвлi стосовно «роз'яснень з приводу вiдсутностi довiдки, щодо вивчення матерiалiв рабочих мiсць за умовами працi, видану щодо Учасника органом управлiння Держпрацi (вiдповiдно до Постанови Кабiнету Мiнiстрiв вiд О 1.08.1992 № 442)». Учасником повторно надано зазначену довiдку ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ», який с субпiдрядником/субвиконавцем, частина якого не перевищус 20 вiдсоткiв вiд вартостi договору, а не основного учасника ТОВ «ГОЛДЕН РЕСУРС», з яким розглядапься можливiсть заключения договору за предметом закупiвлi, частина якого не менше 80 вiдсоткiв вiд вартостi договору »

З даним рішенням не погоджуємось, та вважаємо, що Замовником було незаконно відхилено тендерну пропозицію Скаржника.

13-08-25 року Замовником було надано нам Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Відповідно до отриманого переліку невідповідностнй, нами було надані необхідні документи та додаткове пояснення до них.


1. Щодо першої підстави відхилення: «Вiдповiдно до наданого Учасником договору оренди нерухомого майна вiд 14.08.2025р № 14-08, адреса орендованого примiщення вказана в п. 1.2 даного договору зазначена як «Адреса Примiщення, що орендуеться: 02225, м. Київ, проспект Маяковського, буд. 1-8, кв. 113».»

Згідно п.1.3 Додатку №1 до тендерної документації, Учасники у пропозиції мають надати Документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з чинним на дату розкриття, сертифікатом або свідоцтвом, або іншим дозвільним документом згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу про сферу вимірювань.

На виконання даної вимоги Скаржником, у складі пропозиції, було завантажено договір оренди електротехнічної лабораторії, з чинним свідоцтвом та додатком до такого свідоцтва про сферу вимірювань, згідно файлів «1.5 Оренда лабораторії.pdf», «1.6 Свідоцтво_ДСТУ_ISO_10012_2005_з_додатком_.pdf».
Після отримання повідомлення про усунення невідповідностей, нами було додано новий договір оренди електротехнічної лабораторії, згідно завантаженого файлу « 02.2 Оренда лабораторії.pdf».

Просимо звернтути Вашу увагу, що тендерна документація не передбачає жодних окремих вимог до такого договору та свідоцтва, в тому числі, щодо зазначення адреси та/або місця розташування електротехнічної лабораторії, щодо обов`язку зазначення такої адреси в договорі то формат її зазначення у співвідошенні зі свідоцтвом.

Щодо зміни адреси вулиці, хочемо уточнити, що згідно п.10 Наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», до формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких Учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, в тому числі, належить подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).

Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Скаржника відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, але була безпідставно відхилена рішенням уповноваженої особи Замовника.


2. Щодо другої підстави відхилення: «Вiдповiдно до наданої Учасником трудової книжки не можливо визначити особу, якiй належить вiдповiдна трудова книжка через вiдсутнiсть першої сторiнки в якiй зазначаеться ПIБ особи кому вона належить, а також якiсть наданої частини трудової книжки Учасником ускладнює її читання поганою якiстю вiдсканованих сторiнок»

Згідно п. 2.2. Додатку №1 до тендерної документації, Учасники у пропозиції мають надати на кожного працівника, зазначеного в довідці, що буде надавати послуги безпосередньо на об’єктах Замовника, надати копію документу про одержання кваліфікації (свідоцтво або диплом або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства). Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією послужного списку/трудової книжки.

На виконання даної вимоги Скаржником, у складі пропозиції, було завантажено Послужний списокна керівника робіт, згідно сторінок 5-13 файлу «2.1 Посвідчення_про_кваліфікацію 3,_диплом_керівника_робіт,_послужний.pdf».

Трудова книжка на керівника робіт нами не надавалася у складі пропозиції, отже заувження Замовника щодо трудової книжки вважаємо безпідставним.

Просимо звернути Вашу увагу, що тендерна документація не передбачає жодних окремих вимог до послужного списку в тому числі, щодо наявності якихось конкретних даних в ньому та формату такого документу.

Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Скаржника відповідає вимогам тендерної документації, але була безпідставно відхилена рішенням уповноваженої особи Замовника.


3. Щодо третьої підстави відхилення: «Вiдповiдно наданого Учасником Послужного спуску по працiвнику, який буде залучений до надання послуг по предмету закупiвлi, неможливо iдентифiкувати кому даний послужний список належить у зв'язку iз поганою, нечiткою та розмитою якiстю вiдсканованоrо документу»

Згідно п. 2.2. Додатку №1 до тендерної документації, Учасники у пропозиції мають надати на кожного працівника, зазначеного в довідці, що буде надавати послуги безпосередньо на об’єктах Замовника, надати копію документу про одержання кваліфікації (свідоцтво або диплом або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства). Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією послужного списку/трудової книжки.

На виконання даної вимоги Скаржником, у складі пропозиції, нами було завантажено Послужний список на керівника робіт, згідно стр.5-13 файлу «2.1 Посвідчення_про_кваліфікацію 3,_диплом_керівника_робіт,_послужний.pdf».

Просимо звернути Вашу увагу, що тендерна документація не передбачає жодних окремих вимог до послужного списку в тому числі, щодо наявності якихось конкретних даних в ньому та формату його надання.

Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Скаржника відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, але була безпідставно відхилена рішенням уповноваженої особи Замовника.


4. Щодо четвертої підстави відхилення: «Вiдповiдно до пояснения щодо повiдомлення з вимогою про усунення невiдповiдностей наданого Учасником закупiвлi стосовно «роз'яснень з приводу вiдсутностi довiдки, щодо вивчення матерiалiв рабочих мiсць за умовами працi, видану щодо Учасника органом управлiння Держпрацi (вiдповiдно до Постанови Кабiнету Мiнiстрiв вiд О 1.08.1992 № 442)». Учасником повторно надано зазначену довiдку ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ», який с субпiдрядником/субвиконавцем, частина якого не перевищус 20 вiдсоткiв вiд вартостi договору, а не основного учасника ТОВ «ГОЛДЕН РЕСУРС», з яким розглядапься можливiсть заключения договору за предметом закупiвлi, частина якого не менше 80 вiдсоткiв вiд вартостi договору »

Згідно п.2.5 Додатку №1 до тендерної документації, Учасники у пропозиції мають надати довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, видану щодо Учасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). Така інформаційна довідка повинна містити інформацію про рівні потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях.»

Отже, відповідно до вимог документації, Учасник має право надавати довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, або видану щодо Учасника торгів або видану щодо субпідрядної організації.

Тендерна документація не передбачає надання вищезазначеної довідки, виданої виключно на Учасника торгів, про що стверджує Замовник у підставі відхилення нашої пропозиції.

Тому, на виконання вимоги п.2.5 Додатку №1, ТОВ «ГОЛДЕН РЕСУРС» залучило субпідрядну організацію ТОВ «ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ», та у складі своєї пропозиції завантажено довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, видану щодо субпідрядної організації, територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442), згідно файлу під назвою «2.3 Атестація робочих місць (Держпраця).pdf».

Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, але була безпідставно відхилена рішенням уповноваженої особи Замовника.

Підсумовуючи все зазначене вище, тендерний комітет Замовника грубо порушив порядок розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, а також наші права на об’єктивну та неупереджену оцінку.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника