• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція приміщень 132-145 будівлі дитячого корпусу під зали та приміщення загального користування реабілітаційного відділення КНП"ЛІЛ І рівня м. Горішні Плавні" по вул. Миру,10, м. Горішні Плавні, Кременчуцького району, Полтавської області.» Коригування (ІІ черга)

Завершена

6 067 529.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 337.65 UAH
Період оскарження: 30.07.2025 15:54 - 11.08.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Рішення замовника, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 2e635ad4499a441ebd927edb71fe7517
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-30-008083-a.b1
Назва: Рішення замовника, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Вимога щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції. Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕР БАУ» брали участь у процедурі закупівлі UA-2025-07-30-008083-a на предмет закупівлі: Реконструкція приміщень 132-145 будівлі дитячого корпусу під зали та приміщення загального користування реабілітаційного відділення КНП"ЛІЛ І рівня м. Горішні Плавні" по вул. Миру,10, м. Горішні Плавні, Кременчуцького району, Полтавської області.» Коригування (ІІ черга) Замовником було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у нашій тендерній пропозиції. У визначений строк нами було повністю та належним чином вснесено всі зазначені замовником невідповідності та завантажено відповідні документи до системи. Шановний замовник, оскільки вами було відхилино нашу пропозицію з підстав, які не були вказані у повідомленні про усунення невідповідностей, а це суперечить п. 43 Особливостей, ми маємо підстави для оскарження вашого рішення а саме: 1. Порушення процедури виправлення невідповідностей: Замовником було розміщено вимогу щодо усунення невідповідностей в тому числі і гарантійного листа субпідрядника. Наша компанія у встановлений строк завантажила належні документи, проте при прийнятті рішення про відхилення замовник вказав нові підстави (кошторисна документація, норма тривалості робочого часу, застосування тарифної сітки тощо), які не зазначалися у повідомленні про усунення невідповідностей. Це суперечить п. 43 Особливостей: якщо невідповідність може бути усунена – замовник зобов’язаний надати учаснику 24 години. Замовник фактично позбавив нас цього права. 2. Дискримінаційність рішення: Замовник застосував вибірковий підхід: вимагав виправити лише декілька невідповідністей, тоді як інші, на які він посилається зараз при відхиленні пропозиції, не були включені до повідомлення. Це є дискримінацією учасника, оскільки позбавляє його рівних можливостей на усунення формальних помилок. 3. Щодо суті висунутих претензій: • Норма тривалості робочого часу (171,75 год.) була застосована відповідно до чинних роз’яснень і не впливає критично на можливість виконання робіт. • Використання тарифних сіток у пояснювальній записці не є істотною невідповідністю технічній специфікації та могло бути виправлене за вимогою замовника. • Гарантійний лист субпідрядника та інші документи на які посилався замовник у вимозі про виправлення невідповідностей були подані у строк, визначений системою Prozorro для усунення невідповідностей. Саме до цих виправлених невідповідностей у замовника немає ніяких зауважень. Наші вимоги: 1. Скасувати рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДЕР БАУ» так як це рішення є таким, що порушує законодавство у сфері публічних закупівель. Замовник несе відповідальність за прийняті рішення та має право їх виправити до моменту укладання договору. 2. Повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «ДЕР БАУ» з урахуванням вимог законодавства. В разі якщо замовником буде проігнорована наша вимога, Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕР БАУ» буде змушене звернутися зі скаргою до АМКУ, так як в неправомірному рішенні замовника про дискваліфікацію вбачається корупційна складова .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, з приводу вашої вимоги повідомляємо наступне: 1. Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином Замовником було розміщено з вимогою усунення невідповідностей щодо всіх недоліків, що можуть бути усунені відповідно до законодавства, щодо підстав відхилення необхідно відмітити, що така невідповідність пропозиції законодавству стосується ціни предмету закупівлі та порядку її розрахунку, тобто є характеристикою предмету закупівлі, отже не підпадає під механізм дії п. 43 Особливостей та не підлягає виправленню протягом 24-х годин. 2. Замовник не може розміщувати повідомлення з вимогою усунення невідповідностей щодо випадків коли невідповідності стосуються технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. Зокрема у рішення про відхилення пропозиції Замовник зобов’язаний вказати всі умови яким не відповідає учасник, а оскільки частина недоліків підлягає виправленню у зв’язку з цим було розміщено повідомлення про усунення невідповідностей, що в свою чергу не нівелює наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції. 3. У рішенні про відхилення Вашої пропозиції детально обґрунтовано невідповідність в частині тривалості робочого часу, зокрема на момент подання Вашої пропозиції відповідно інформації в електронній системі закупівель така тривалість складала 173,17, тобто використана у розрахунках 171,75 не відповідає чинному законодавству, в тому числі Настанові з визначення вартості будівництва згідно якої повинні здійснюватися розрахунки відповідно до умов тендерної документації. Зокрема тендерною документацією вимагалося надання документу, що містить вказану невідповідність, отже є обов’язковим до розгляду Замовником на відповідність. Щодо тарифної сітки для робіт, що виконуються на поверхні шахт, розрізів і на збагачувальних фабриках, тарифної сітки для підземних гірничо-капітальних робіт, такі роботи не передбачено тендерною документацією їх врахування в пропозиції учасника є невідповідністю технічним характеристикам предмету закупівлі. Щодо інформації про субпідрядника Замовником було надано 24 години на виправлення наявних невідповідностей, однак в складі пропозиції не було надано документу, що відповідає умовам тендерної документації та чинному законодавству в сфері публічних закупівель, про що детально зазначено у рішення про відхилення тендерної пропозиції. Замовник не несе відповідальності за порядок оформлення документів учасниками. У зв’язку з зазначеним у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено