• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень УДМС у Чернівецькій області: м. Чернівці, Чернівецька область, вул. Шептицького, 25, Україна, 58000, код за ДК 021:2015:45430000-0 Покривання підлоги та стін

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 6 днів назад

599 932.37 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 999.66 UAH
Період оскарження: 30.07.2025 13:49 - 04.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: fb2ea88eaf1c4fefb512fb8a3f72d4d6
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-30-005020-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Щодо неправомірних дій Замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.08.2025 17:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.09.2025 18:18
Дата виконання рішення Замовником: 12.09.2025 12:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.09.2025 №13640-р/пк-пз зобов’язано Управління Державної міграційної служби України в Чернівецькій області (код ЄДРПОУ: 37767440) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ПРАЙМ РОЯЛ БУД" (код ЄДРПОУ: 45672485) за процедурою закупівлі — "Поточний ремонт приміщень УДМС у Чернівецькій області: м. Чернівці, Чернівецька область, вул. Шептицького, 25, Україна, 58000, код за ДК 10 021:2015:45430000-0 Покривання підлоги та стін", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-30-005020-a. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Протоколом №38 від 12 вересня 2025 р. вирішено виконати рішення АМКУ від 04.09.2025 №13640-р/пк-пз.та та скасувати Рішення – Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.08.2025 №33 про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ПРАЙМ РОЯЛ БУД" (код ЄДРПОУ: 45672485) за процедурою закупівлі — "Поточний ремонт приміщень УДМС у Чернівецькій області: м. Чернівці, Чернівецька область, вул. Шептицького, 25, Україна, 58000, код за ДК 10 021:2015:45430000-0 Покривання підлоги та стін", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-30-005020-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАЙМ РОЯЛ БУД», Василь Кермач 380978231956 prbud24@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: cbe52852598d49038bcd889ea8abddb0
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Відхилення нашої пропозиції ґрунтувалося на тому, що Договірна ціна, що завантажена документом «Розрахунок договірної ціни.pdf» у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРАЙМ РОЯЛ БУД» становить 597 923,00 грн, однак за результатами електронного аукціону остаточна пропозиція склала 500 000,00 грн. Відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації Договірна ціна є одним з документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Відповідно до п.5.1 розділу V «Настанови з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова) ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Також невідповідності щодо договірної ціни наявні у файлі «Проект договору.pdf» Враховуючи викладене. Пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Учасника, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Вважаємо, що відхилення нашої пропозиції, щодо закупівлі «Поточний ремонт приміщень УДМС у Чернівецькій області: м. Чернівці, Чернівецька область, вул. Шептицького, 25, Україна, 58000, код за ДК 021:2015:
45430000-0 Покривання підлоги та стін і», є необґрунтованим, неправомірним та таким, що порушує наші права як Учасника закупівлі та чинне законодавство України в сфері публічних закупівель.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі мають здійснюватися на засадах:
Добросовісної конкуренції серед учасників.
Максимальної економії та ефективності.
Запобігання корупційним діям.
Рішення Замовника, який відхилив вашу пропозицію з нижчою ціною, прямо порушує ці принципи. Адже суть аукціону – це зниження ціни для досягнення максимальної економії. Відхиляючи нас, замовник відмовляється від більш вигідної пропозиції, що є неефективним і суперечить основній меті закону. Це також може свідчити про недобросовісність або упередженість замовника.
Замовник не мав законних підстав для відхилення, адже ваша пропозиція відповідала усім вимогам тендерної документації, а дії на аукціоні були правомірними. Таке рішення Замовника є неправомірним, необґрунтованим та дискримінаційним.
Згідно з частиною 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу.
Зниження ціни під час аукціону – це основний механізм, який сприяє економії державних коштів.
Згідно з вище перелічених статтей, під час електронного аукціону учасник має можливість лише понижувати свою цінову пропозицію. Усі дії ТОВ «ПРАЙМ РОЯЛ БУД» відповідали цьому принципу. Відповідно до даних електронної системи закупівель, після закінчення аукціону остаточна ціна, запропонована ТОВ «ПРАЙМ РОЯЛ БУД», була меншою, ніж ціна, зазначена в початковій тендерній пропозиції.
Замовник не надав жодних обґрунтованих доказів того, що Скаржник порушив правила проведення аукціону. Рішення замовника, засноване на невірному трактуванні даних електронної системи, є дискримінаційним і порушує права Скаржника на чесну конкуренцію.
Ні Закон України «Про публічні закупівлі», зокрема стаття 31, ні Постанова Кабінету Міністріву України від 12.10.2022 № 1178, зокрема пункт 44, не містять такої підстави для відхилення, як невідповідність між початковою ціною в тендерній пропозиції та остаточною ціною, запропонованою за результатами електронного аукціону.
Навпаки, саме кінцева ціна, отримана після аукціону, є вирішальною для визначення переможця. Рішення Замовника фактично ігнорує мету аукціону.
Отже, різниця між початковою ціною (597 923 грн) та остаточною ціною (500 000 грн) є абсолютно законною і очікуваною в процесі публічної закупівлі. Відхилення на цій підставі є порушенням принципу добросовісної конкуренції та необ’єктивним ставленням до учасників.
З огляду на вище сказане, є підстави вважати, що Замовник відноситься до ТОВ «ПРАЙМ РОЯЛ БУД» з упередженим ставленням, що є незаконним та неприпустимим під час здійснення відкритих торгів.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження