-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Матеріал для виготовлення виробу спеціального призначення (Пластик для 3D друку)
Завершена
4 844 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 220.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 220.00 UAH
Період оскарження:
30.07.2025 11:30 - 04.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірні дії Замовника при кваліфікації пропозицій при проведенні закупівлі Матеріал для виготовлення виробу спеціального призначення (Пластик для 3D друку) ДК 021:2015: 19520000-7 Пластмасові вироби
Номер:
91d03a58c4a0495e9ab3caa3498c4130
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-30-003210-a.a3
Назва:
СКАРГА на неправомірні дії Замовника при кваліфікації пропозицій при проведенні закупівлі Матеріал для виготовлення виробу спеціального призначення (Пластик для 3D друку) ДК 021:2015: 19520000-7 Пластмасові вироби
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 16.08.2025 12:13
- Акт_прийому_передачі_Філамент_pdf.p7s 16.08.2025 12:13
- ДСТУ EN ISOASTM 529002022 Адитивне виробництво. Загальні принципи. Основи та словник (EN ISOASTM 529002021, IDT; ISOASTM 529002021, IDT).png 16.08.2025 12:13
- Сертифікат перевед 1 (1).pdf 16.08.2025 12:13
- Договір_поставки_Репласт_Громовик_філамет_1.pdf 16.08.2025 12:13
- Договір_поставки_Репласт_Громовик_філамет_1_pdf_1.p7s 16.08.2025 12:13
- ДСТУ EN ISOASTM 52903-12022 (EN ISOASTM 52903-12021, IDT; ISOASTM 52903-12020, IDT) Адитивне виробництво. Адитивне виробництво пластикових матеріалів на основі екструзії. Частина 1. Вихідні матеріали відсутніймова о.pdf 16.08.2025 12:13
- Акт прийому передачі Філамент.pdf 16.08.2025 12:13
- sign.p7s 16.08.2025 12:15
- рішення від 19.08.2025 № 12740.pdf 19.08.2025 16:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.08.2025 № 13148.pdf 27.08.2025 10:57
- рішення від 26.08.2025 № 13148.pdf 28.08.2025 17:36
- Додаток 1 Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf 21.08.2025 10:48
- Пояснення на скаргу ТОВ РЕПЛАСТ.pdf 21.08.2025 10:48
- Додаток 2 Перелік документів та або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі.pdf 21.08.2025 10:48
- Додаток 4 Аналогічний договір №01 25.pdf 21.08.2025 10:48
- Додаток 3 Копія Статуту не завірену належним чином.pdf 21.08.2025 10:48
- Додаток 5 Протокол УО №228 від 11.08.2025 року.pdf 21.08.2025 10:48
- Додаток 6 Договір №0125 від 01.01.2025 року разом із Специфікацією №2.pdf 21.08.2025 10:48
- Додаток 7 Акт приймання-передачі товару №1 від 21.07.2025 року.pdf 21.08.2025 10:48
- Додаток 9 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до пред(1).pdf 21.08.2025 10:48
- Додаток 8 Витяг з ЄДРПОУ МЮУ.pdf 21.08.2025 10:48
- Додаток 11 Документ «Тендерна пропозиція».pdf 21.08.2025 10:48
- Додаток 10 Документ «Технічні характеристики предмету закупівлі (Технічна специфікація)».pdf 21.08.2025 10:48
- Додаток 2 Перелік документів та або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі.docx 21.08.2025 10:48
- Пояснення по суті скарги ТОВ РЕПЛАСТ.docx 21.08.2025 10:48
- Додаток 5 Протокол УО №228 від 11.08.2025 року.docx 21.08.2025 10:48
- Додаток 9 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до пред(1).docx 21.08.2025 10:48
- Протокол скасування рішення №281.pdf 29.08.2025 14:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.08.2025 12:17
Дата розгляду скарги:
26.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.08.2025 16:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.08.2025 17:36
Дата виконання рішення Замовником:
29.08.2025 14:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник скасовує Рішення від 12.08.2025 №236 про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕПЛАСТ» (37656175), прийнятого під час проведення процедури закупівлі «Матеріал для виготовлення виробу спеціального призначення (Пластик для 3D друку)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-30-003210-a.
Замовник скасовує Рішення від 14.08.2025 р. №244 щодо визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «3Д ПЛАСТ» (код ЄДРПОУ 45398193) переможцем щодо Закупівлі «Матеріал для виготовлення виробу спеціального призначення (Пластик для 3D друку)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-30-003210-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
abf42927cd1049a3828158701347efa0
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Підстава відхилення наступна: Враховуючи вище викладене, Учасник не виправив виявленi Замовником пiсля розкриття тендерних пропозицiй невiдповiдностi, що поданi ним у своїй тендернiй пропозицiї, що були зазначенi в повiдомленнi, протягом 24 годин з моменту розмiщення вiдповiдного повiдомлення, а саме – наданий договiр №01/25 вiд 01.01.2025 року, є договiр, що діє термiном на 3 роки з моменту укладання, та може мати невизначену кiлькiсть специфiкацiй до договору, що не дає можливостi Замовнику визначити, чи договiр є повнiстю виконаний; товар, що закуповуєтъся вказується в Специфiкацiї №2 вiд 15 липня 2025 року, має назву «Фiламент 1,75 мм PETG 1 кг чорний», проте, згiдно вимог додатку 1 до тендерної документацiї Замовника, аналогiчним договором вважати договiр або за предметом закупiвлi пластику для ЗD друку, або договiр за кодом дк 021:2015:19520000-7.
Скаржник не може погодитися із такою позицією Замовника з наступних причин:
Згідно вимог додатку 1 тендерної документації: Учасники для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* - самостійно завантажують в електронну систему закупівель скановану копію попередньо укладеного договору на постачання товару, з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання (акти прийому-передачі товару або видаткові накладні), із зазначенням в них дати і номеру договору. *Аналогічним за предметом закупівлі договором вважати договір: або за предметом закупівлі пластику для 3D друку, або договір за кодом ДК 021:2015:19520000-7.
1) Позиція Замовника про те, що договір не є виконаним – є хибною та безпідставною.
Предметом поданого аналогічного договору є:
Тобто поставка товарів відбувається згідно специфікації. У складі пропозиції подано відповідну специфікацію та відповідний акт прийому-передачі товару до неї.
Специфікація підписана 15 липня 2025 року, згідно неї термін поставки 30 календарних днів з моменту попередньої оплати. Відповідний акт прийому-передачі товару до специфікації було підписано 21 липня 2025 року. Тобто товар було відвантажено раніше 30денного строку, а отже, поставку по договору було виконано.
Замовник зазначає, що термін дії договору становить 3 роки, і тому договір ще виконується.
Ця теза також хибна.
Оскільки термін дії договору та термін надання послуг\виконання робіт або поставки товару – це різні юридичні терміни і можуть бути різними часовими проміжками\строками.
По даному договору строк виконання – це 30 календарних днів з моменту попередньої оплати. Про факт виконання свідчить підписаний акт приймання-передачі товару.
Термін же дії договору є ширшим поняттям і може включати в себе відстрочку платежів, гарантійне обслуговування тощо.
Наголошуємо: Термін дії договору та термін поставки (виконання зобов’язань) - це різні поняття, хоча вони тісно пов'язані між. Термін дії договору визначає період, протягом якого договір є чинним, тобто, коли він породжує юридичні наслідки. Термін поставки визначає період, протягом якого постачальник зобов'язаний передати товар покупцю, а покупець - прийняти його та оплатити, тобто виконати свої зобов’язання (поставити товар). Це скаржником і було зроблено, про що підписано акт-приймання-передачі.
Таким чином, аналогічний договір є повністю виконаним, по ньому здійснено поставку, здійснено оплату та підписано відповідний акт, як завершаючий етап.
2) Позиція Замовника про те, що наданий Скаржником договір не є аналогічним – є хибною та безпідставною.
Згідно специфікації по аналогічному договору було здійснено поставку «Філамент 1,75 мм PETG 1 кг чорний».
Тендерна документація передбачала, що аналогічним договором може бути договір закупівлі пластику для 3D друку.
Варто зазначити, що Філамент 1,75 мм PETG 1 кг чорний і є різновидом пластику для 3D друку (він не звучить дослівно як в документації, але від цього не перестає бути пластиком для друку).
Філамент 1,75 мм PETG 1 кг чорний - це і є пластик для 3D-друку, який відіграє важливу роль у створенні тривимірних об'єктів за допомогою 3D-принтерів. Це матеріал, який подається у спеціальний принтер у вигляді нитки або стрижня, і під дією нагрівання наноситься шар за шаром для створення фізичної моделі.
Філамент — це пластикова нитка, яка є витратним матеріалом для 3D-принтерів. Вона подається в екструдер, нагрівається й наноситься шарами для створення об’єкта.
Основні типи філаментів:
• PLA (полілактид) – біорозкладний, простий у використанні.
• ABS (акрилонітрил-бутадієн-стирол) – міцний, термостійкий, але має запах при друці.
• PETG – поєднує міцність і гнучкість, прозорий.
• TPU – гнучкий філамент, як гума.
Також на підтвердження цього факту надаємо свідоцтво про повірку згідно з Директивою.
Тому дана вимога дискваліфікації є надуманою та безпідставно сформульованою.
Скаржник не може погодитися із такою позицією Замовника з наступних причин:
Згідно вимог додатку 1 тендерної документації: Учасники для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* - самостійно завантажують в електронну систему закупівель скановану копію попередньо укладеного договору на постачання товару, з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання (акти прийому-передачі товару або видаткові накладні), із зазначенням в них дати і номеру договору. *Аналогічним за предметом закупівлі договором вважати договір: або за предметом закупівлі пластику для 3D друку, або договір за кодом ДК 021:2015:19520000-7.
1) Позиція Замовника про те, що договір не є виконаним – є хибною та безпідставною.
Предметом поданого аналогічного договору є:
Тобто поставка товарів відбувається згідно специфікації. У складі пропозиції подано відповідну специфікацію та відповідний акт прийому-передачі товару до неї.
Специфікація підписана 15 липня 2025 року, згідно неї термін поставки 30 календарних днів з моменту попередньої оплати. Відповідний акт прийому-передачі товару до специфікації було підписано 21 липня 2025 року. Тобто товар було відвантажено раніше 30денного строку, а отже, поставку по договору було виконано.
Замовник зазначає, що термін дії договору становить 3 роки, і тому договір ще виконується.
Ця теза також хибна.
Оскільки термін дії договору та термін надання послуг\виконання робіт або поставки товару – це різні юридичні терміни і можуть бути різними часовими проміжками\строками.
По даному договору строк виконання – це 30 календарних днів з моменту попередньої оплати. Про факт виконання свідчить підписаний акт приймання-передачі товару.
Термін же дії договору є ширшим поняттям і може включати в себе відстрочку платежів, гарантійне обслуговування тощо.
Наголошуємо: Термін дії договору та термін поставки (виконання зобов’язань) - це різні поняття, хоча вони тісно пов'язані між. Термін дії договору визначає період, протягом якого договір є чинним, тобто, коли він породжує юридичні наслідки. Термін поставки визначає період, протягом якого постачальник зобов'язаний передати товар покупцю, а покупець - прийняти його та оплатити, тобто виконати свої зобов’язання (поставити товар). Це скаржником і було зроблено, про що підписано акт-приймання-передачі.
Таким чином, аналогічний договір є повністю виконаним, по ньому здійснено поставку, здійснено оплату та підписано відповідний акт, як завершаючий етап.
2) Позиція Замовника про те, що наданий Скаржником договір не є аналогічним – є хибною та безпідставною.
Згідно специфікації по аналогічному договору було здійснено поставку «Філамент 1,75 мм PETG 1 кг чорний».
Тендерна документація передбачала, що аналогічним договором може бути договір закупівлі пластику для 3D друку.
Варто зазначити, що Філамент 1,75 мм PETG 1 кг чорний і є різновидом пластику для 3D друку (він не звучить дослівно як в документації, але від цього не перестає бути пластиком для друку).
Філамент 1,75 мм PETG 1 кг чорний - це і є пластик для 3D-друку, який відіграє важливу роль у створенні тривимірних об'єктів за допомогою 3D-принтерів. Це матеріал, який подається у спеціальний принтер у вигляді нитки або стрижня, і під дією нагрівання наноситься шар за шаром для створення фізичної моделі.
Філамент — це пластикова нитка, яка є витратним матеріалом для 3D-принтерів. Вона подається в екструдер, нагрівається й наноситься шарами для створення об’єкта.
Основні типи філаментів:
• PLA (полілактид) – біорозкладний, простий у використанні.
• ABS (акрилонітрил-бутадієн-стирол) – міцний, термостійкий, але має запах при друці.
• PETG – поєднує міцність і гнучкість, прозорий.
• TPU – гнучкий філамент, як гума.
Також на підтвердження цього факту надаємо свідоцтво про повірку згідно з Директивою.
Тому дана вимога дискваліфікації є надуманою та безпідставно сформульованою.
×
-
Назва доказу:
Свідоцтво про повірку згідно з Директивою.
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат перевед 1 (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Акт прийому передачі Філамент.pdf
-
Повʼязаний документ:
Акт прийому передачі Філамент.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір_поставки_Репласт_Громовик_філамет_1.pdf
-
Повʼязаний документ:
Договір_поставки_Репласт_Громовик_філамет_1.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Вимога №1: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕПЛАСТ» Опис вимоги: скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕПЛАСТ» Також Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «3Д ПЛАСТ».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
5397c1aa74ec40ec851e8bd763c738c8
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність тендерної пропозиції переможця технічним критеріям.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимоги Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі» п.4. «Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі зазначеним в Додатку 3 до тендерної документації: - Довідка у довільній формі із зазначенням найменування виду товару, технічні характеристики, назва виробника, країна походження.
Учасником-переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «3Д ПЛАСТ» (код ЄДРПОУ 45398193) надано файл «Технічні характеристики предмета закупівлі.pdf» із основними характеристиками, комплектацією та гарантією щодо запропонованого Учасником еквівалентного товару «3Dplast».
Тим самим Учасник підтвердив технічні та якісні характеристики предмету закупівлі згідно вимоги Замовника Додатку 1, однак згідно вищезгаданої довідки Учасником не вказано/не надано інформації про підтвердження кількісних характеристик запропонованого товару, адже замовник згідно вимог закупівлі вимагав товар Матеріал для виготовлення виробу спеціального призначення (Пластик для 3D друку) в кількості 11000 кілограм. У ще одному наданому файлі «Тендерна пропозиція.pdf» Учасником-переможцем заявлено про те, що «Вивчивши документацію закупівлі і інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, на виконання зазначеного вище, ми уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та Договору на умовах, зазначених у цій пропозиції за цінами, вказаними в таблиці…..» Філамент PETg (0,85 кг) в кількості – кг – 11000, штуках 12941…. Однак, запропонований Учасником-переможцем Філамент PETg (0,85 кг) в кількості 12941 штука, не відповідає кількості заявленій Замовником (11000 кг). Адже якщо виконати математичну дію, помноживши вагу товару на запропоновані штуки, а саме: 0,85х12941=10999,85, що є меншою кількістю та не відповідає вимогам Замовника (11000 кг).
Нагадуємо, що згідно п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування:
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи, що зазначена інформація є технічними характеристиками, то пропозиція переможця мала бути взагалі відхилена, а не прийнята.
Враховуючи вищезгадане, вважаємо, що пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «3Д ПЛАСТ» не відповідає вимогам тендерної документації, і Замовник незаконно прийняв дану пропозицію. Такі дії Замовника порушують основні принципи здійснення закупівель та призводять до порушення права Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Вважаємо що Замовник своїми діями порушує наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. прийняти скаргу до розгляду;
2. прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі;
3. зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕПЛАСТ»;
4. зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення Переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «3Д ПЛАСТ»;
5. зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі згідно чинного законодавства.
Учасником-переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «3Д ПЛАСТ» (код ЄДРПОУ 45398193) надано файл «Технічні характеристики предмета закупівлі.pdf» із основними характеристиками, комплектацією та гарантією щодо запропонованого Учасником еквівалентного товару «3Dplast».
Тим самим Учасник підтвердив технічні та якісні характеристики предмету закупівлі згідно вимоги Замовника Додатку 1, однак згідно вищезгаданої довідки Учасником не вказано/не надано інформації про підтвердження кількісних характеристик запропонованого товару, адже замовник згідно вимог закупівлі вимагав товар Матеріал для виготовлення виробу спеціального призначення (Пластик для 3D друку) в кількості 11000 кілограм. У ще одному наданому файлі «Тендерна пропозиція.pdf» Учасником-переможцем заявлено про те, що «Вивчивши документацію закупівлі і інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, на виконання зазначеного вище, ми уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та Договору на умовах, зазначених у цій пропозиції за цінами, вказаними в таблиці…..» Філамент PETg (0,85 кг) в кількості – кг – 11000, штуках 12941…. Однак, запропонований Учасником-переможцем Філамент PETg (0,85 кг) в кількості 12941 штука, не відповідає кількості заявленій Замовником (11000 кг). Адже якщо виконати математичну дію, помноживши вагу товару на запропоновані штуки, а саме: 0,85х12941=10999,85, що є меншою кількістю та не відповідає вимогам Замовника (11000 кг).
Нагадуємо, що згідно п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування:
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи, що зазначена інформація є технічними характеристиками, то пропозиція переможця мала бути взагалі відхилена, а не прийнята.
Враховуючи вищезгадане, вважаємо, що пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «3Д ПЛАСТ» не відповідає вимогам тендерної документації, і Замовник незаконно прийняв дану пропозицію. Такі дії Замовника порушують основні принципи здійснення закупівель та призводять до порушення права Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Вважаємо що Замовник своїми діями порушує наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. прийняти скаргу до розгляду;
2. прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі;
3. зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕПЛАСТ»;
4. зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення Переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «3Д ПЛАСТ»;
5. зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі згідно чинного законодавства.
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. прийняти скаргу до розгляду; 2. прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі; 3. зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕПЛАСТ»; 4. зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення Переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «3Д ПЛАСТ»; 5. зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі згідно чинного законодавства.
Вимога
Є відповідь
щодо неправомірного визначення переможцем, невідповідність пропозиції технічним вимогам
Номер:
b096a8e42d6a41f293b8c55235727887
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-30-003210-a.c2
Назва:
щодо неправомірного визначення переможцем, невідповідність пропозиції технічним вимогам
Вимога:
Шановний Замовник: Згідно вимоги Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі» п.4. «Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі зазначеним в Додатку 3 до тендерної документації: - Довідка у довільній формі із зазначенням найменування виду товару, технічні характеристики, назва виробника, країна походження.
Учасником-переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «3Д ПЛАСТ» (код ЄДРПОУ 45398193) надано файл «Технічні характеристики предмета закупівлі.pdf» із основними характеристиками, комплектацією та гарантією щодо запропонованого Учасником еквівалентного товару «3Dplast». Тим самим Учасник підтвердив технічні та якісні характеристики предмету закупівлі згідно вимоги Замовника Додатку 1, однак згідно вищезгаданої довідки Учасником не вказано/не надано інформації про підтвердження кількісних характеристик запропонованого товару, адже замовник згідно вимог закупівлі вимагав товар Матеріал для виготовлення виробу спеціального призначення (Пластик для 3D друку) в кількості 11000 кілограм.
У ще одному наданому файлі «Тендерна пропозиція.pdf» Учасником-переможцем заявлено про те, що «Вивчивши документацію закупівлі і інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, на виконання зазначеного вище, ми уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та Договору на умовах, зазначених у цій пропозиції за цінами, вказаними в таблиці…..»
Філамент PETg (0,85 кг) в кількості – кг – 11000, штуках 12941….
Однак, запропонований Учасником-переможцем Філамент PETg (0,85 кг) в кількості 12941 штука, не відповідає кількості заявленій Замовником (11000 кг). Адже якщо виконати математичну дію помноживши вагу товару на запропоновані штуки, а саме: 0,85х12941=10999,85, що є меншою кількістю та не відповідає вимогам Замовника (11000 кг).
Просимо Замовника звернути особливу увагу на запропоновану кількість товару учасником- переможцем, яка не відповідає Вашій заявленій кількості шановний Замовник та відхилити пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «3Д ПЛАСТ», в іншому випадку будемо змушені звернутись в АМКУ
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендерна пропозиція.pdf 14.08.2025 15:18
- Технічні характеристики предмета закупівлі.pdf 14.08.2025 15:18
Дата подачі:
14.08.2025 15:18
Вирішення:
Добрий день. Ваша вимога щодо відхилення пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «3Д ПЛАСТ» розглянута.
Відповідно до пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Тендерна документація з додатками до неї містить такі технічні вимоги до предмета закупівлі, зокрема, Додаток 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі» (далі за текстом – Додаток 1) та Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації (далі за текстом – Додаток 3) для підтвердження якості та відповідності технічним вимогам Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступну інформацію:
- Довідка у довільній формі із зазначенням найменування виду товару, технічні характеристики, назва виробника товару, країна походження товару.
До участі в закупівлі допускаються еквіваленти товару з характеристиками не нижчими за вказані у вищевказаному Додатку 3 до тендерної документації. У разі зазначення у цих технічних вимогах, посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати їх такими, що містять вираз «або еквівалент».
Учасник у складі тендерної пропозиції надав такі документи, що підтверджують якість та відповідність технічним вимогам, а саме: документ «Технічні характеристики предмету закупівлі (Технічна специфікація)». Користуючись пунктом 6 Додатку 1 ТОВ «3Д ПЛАСТ» завантажили ще документ «Тендерна пропозиція», проте згідно тендерної документації Замовника, такий документ не вимагався і може не прийматись до уваги.
Відповідно до Додатку 3 в технічних характеристиках зазначено вимогу «Фасування матеріалу: Котушка 1 кг або менше.». ТОВ «3Д ПЛАСТ» в документі «Технічні характеристики предмету закупівлі (Технічна специфікація)» зазначили, що вага однієї котушки пластику (без урахування котушки та упаковки) з цільної обмотки складає 0,85 кг. Тобто, пропозиція від ТОВ «3Д ПЛАСТ» не порушує вимоги технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно Оголошенню про відкриті торги та Додатку 3, одиниця виміру товару - кілограм. При поставці товару ця різниця (150 грам) буде компенсована шляхом додавання цієї кількості до однієї з котушок.
Враховуючи вище викладене, у Замовника відсутні підстави відхилити пропозицію Учасника -Товариство з обмеженою відповідальністю «3Д ПЛАСТ»
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо дискваліфікації
Номер:
36b2c4092d8b465994b77dc841db654d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-30-003210-a.b1
Назва:
Щодо дискваліфікації
Вимога:
Просимо надати детальніше пояснення причини дискваліфікації, оскільки ми своєчасно подали аналогічний договір закупівлі, який зазначений у переліку поданих документів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Акт прийому передачі Філамент.pdf 13.08.2025 11:47
- Знімок екрана 2025-08-13 114631.png 13.08.2025 11:47
- Договір_поставки_Репласт_Громовик_філамет (1).pdf 13.08.2025 11:47
Дата подачі:
13.08.2025 11:47
Вирішення:
Добрий день. Ваша вимога щодо дискримінації розглянута. Повідомляємо, що вся детальна інформація щодо відхилення була викладена в протоколі відхилення №236 від 12.08.2025 року.
Згідно протоколу відхилення, Вас було відхилено не по причині невчасного завантаження аналогічного договору, а по причині того, що наданий аналогічний договір №01/25 від 01.01.2025 року, є договір, що діє терміном на 3 роки з моменту укладання, та може мати невизначену кількість специфікацій до договору, що не дає можливості Замовнику визначити, чи договір є повністю виконаний. Вимога щодо підтвердження його повного виконання зазначена у пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації «…з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання (акти прийому-передачі товару або видаткові накладні), із зазначенням в них дати і номеру договору».
Замовник не має наміру своїми діями дискредитувати чи обмежувати Учасника, а діє відповідно до встановлених норм нормативно-правових актів, що регулюють здійснення публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено