• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Монтажна суміш

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 21 день назад

1 275 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 375.00 UAH
Період оскарження: 29.07.2025 16:56 - 03.08.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

на порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 44f77bb64e274869908fdbd32a71b2cb
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-29-010474-a.b2
Назва: на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель 29 липня 2025 року Чернівецьким міським комунальним підрядним шляхово-експлуатаційним підприємством (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями UA-2025-07-29-010474-a на закупівлю товару Монтажна суміш (Код ДК 021:2015-44110000-4 Конструкційні матеріали; 44114100-3 Бетонні суміші). Разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі в електронній системі оприлюднено тендерну документацію. Пунктом 3.3 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції Учаснику необхідно надати для предмету закупівлі Монтажна суміш KMS-HF або «еквівалент» сертифікат відповідності ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011, виданий уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності. В таблиці 4 ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011 визначені вимоги до сумішей для ремонту бетонних і розчинових поверхонь, розчинових сумішей та розчинів на їх основі (зазначено 7 показників та їх значення). У разі, якщо продукція відповідає всім 7 показникам таблиці 4 ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011 – видається сертифікат відповідності ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011. А якщо продукція відповідає, наприклад, 4 показникам таблиці 4 ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011 – видається сертифікат відповідності ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011 на відповідність лише цим показникам, про що вказується у сертифікаті відповідності ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011. Замовником порушено законодавство у сфері публічних закупівель, оскільки ним визначено переможцем процедури закупівлі учасника (ТОВ «КАСІ-Україна»), тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації, визначеним Замовником в додатку 1 до тендерної пропозиції. Так, ТОВ «КАСІ-Україна» надано у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011 лише на 4 показники із 7 показників. Зокрема, запропонована продукція ТОВ «КАСІ-Україна» не відповідає значенню показника таблиці 4 ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011 «Термін придатності не менше 30 хв», оскільки у тендерній пропозиції ТОВ «КАСІ-Україна», а саме у паспорті якості № 350-KMS-HF, зазначено, що даний показник (час затвердіння) становить 3 хв. Таким чином, запропонована ТОВ «КАСІ-Україна» продукція лише частково відповідає ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011, а не повністю, як це вимагалося Замовником, встановлюючи ним вимогу надати для предмету закупівлі Монтажна суміш KMS-HF або «еквівалент» сертифікат відповідності ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011. Враховуючи, що тендерна документація Замовника чітко визначає вимогу щодо надання сертифіката відповідності продукції ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011, тобто всім 7 показникам таблиці 4 ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011, - тендерна пропозиція ТОВ «КАСІ-Україна» не відповідає умовам технічної специфікації (додаток 1 до тендерної документації). Додатково звертаємо увагу, що аналогічну скаргу ТОВ «ПЕНТАХІМ» UA-2025-06-13-002189-a.a1 з ідентичного питання по аналогічній закупівлі UA-2025-06-13-002189-a була задоволена АМКУ (рішення АМКУ від 11.07.2025 № 10907-р/пк-пз) та зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «КАСІ-Україна» переможцем за процедурою закупівлі — «Монтажна суміш», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-13-002189-a. Таким чином, Замовник вчергове визнає переможцем ТОВ «КАСІ-Україна», ігноруючи попереднє рішення АМКУ (рішення АМКУ від 11.07.2025 № 10907-р/пк-пз), на підставі якого Замовником була відхилена тендерна пропозиція ТОВ «КАСІ-Україна» щодо закупівлі UA-2025-06-13-002189-a як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам предмета закупівлі, а саме учасником закупівлі ТОВ «КАСІ-Україна» був наданий сертифікат відповідності ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011, який не підтверджує відповідність в повному обсязі. Отже, у закупівлі UA-2025-07-29-010474-a, як і в попередній закупівлі (UA-2025-06-13-002189-a) не змінився пункт 3.3 додатку 1 до тендерної документації щодо надання учасником сертифікату відповідності ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011. В свою чергу, ТОВ «КАСІ-Україна» знову надає сертифікат відповідності ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011, який не підтверджує відповідність запропонованої продукції в повному обсязі. Крім того, в додатку 1 до тендерної пропозиції Замовником встановлено вимогу, що властивості розчину, що повинні забезпечуватись виробником товару, - це можливість здійснення швидких ремонтних і монтажних робіт навіть при порівняно низькій температурі (до 0°С). Водночас, у паспорті якості № 350-KMS-HF, наданого ТОВ «КАСІ-Україна» у складі документів тендерної пропозиції зазначено, що суміш не можна використовувати, якщо температура повітря або поверхні нижча 0°С і продовжує знижуватися. Отже, запропонована ТОВ «КАСІ-Україна» продукція (Монтажна суміш KMS-HF) не відповідає умовам технічної специфікації (додаток 1 до тендерної документації). Відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. З огляду на зазначене, тендерна пропозиція ТОВ «КАСІ-Україна» підлягає відхиленню на підставі абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо, що за результатом моніторингу попередньої аналогічної закупівлі UA-2025-03-07-009357-a Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області вже було встановлено порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель та було зобов’язано Замовника здійснити заходи направлені на недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому. Керуючись статтями 5, 18, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання учасника ТОВ «КАСІ-Україна» переможцем торгів та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КАСІ-Україна». Додаток: 1. Копія додатку 1 до тендерної документації UA-2025-07-29-010474-a. 2. Копія паспорту якості № 350-KMS-HF. 3. Копія сертифікату відповідності ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011. 4. Скарга UA-2025-06-13-002189-a.a1. 5. Рішення АМКУ від 11.07.2025 № 10907-р/пк-пз. 6. Копія протоколу № 170 про відхилення пропозиції ТОВ «КАСІ-Україна». 7. Копія протоколу № 195 про визначення переможцем торгів ТОВ «КАСІ-Україна».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 11.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.09.2025 16:11
Дата прийняття рішення по скарзі: 16.09.2025 12:01
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕНТАХІМ", Сергій Качан 380633768064 pentahimtov@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e9d298f6e28243309dd44035a01880b5
Заголовок пункту скарги: на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 29 липня 2025 року Чернівецьким міським комунальним підрядним шляхово-експлуатаційним підприємством (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями UA-2025-07-29-010474-a на закупівлю товару Монтажна суміш (Код ДК 021:2015-44110000-4 Конструкційні матеріали; 44114100-3 Бетонні суміші). Разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі в електронній системі оприлюднено тендерну документацію.
Пунктом 3.3 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції Учаснику необхідно надати для предмету закупівлі Монтажна суміш KMS-HF або «еквівалент» сертифікат відповідності ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011, виданий уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності.
В таблиці 4 ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011 визначені вимоги до сумішей для ремонту бетонних і розчинових поверхонь, розчинових сумішей та розчинів на їх основі (зазначено 7 показників та їх значення). У разі, якщо продукція відповідає всім 7 показникам таблиці 4 ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011 – видається сертифікат відповідності ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011. А якщо продукція відповідає, наприклад, 4 показникам таблиці 4 ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011 – видається сертифікат відповідності ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011 на відповідність лише цим показникам, про що вказується у сертифікаті відповідності
ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011.
Замовником порушено законодавство у сфері публічних закупівель, оскільки ним визначено переможцем процедури закупівлі учасника (ТОВ «КАСІ-Україна»), тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації, визначеним Замовником в додатку 1 до тендерної пропозиції.
Так, ТОВ «КАСІ-Україна» надано у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності
ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011 лише на 4 показники із 7 показників. Зокрема, запропонована продукція
ТОВ «КАСІ-Україна» не відповідає значенню показника таблиці 4 ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011 «Термін придатності не менше 30 хв», оскільки у тендерній пропозиції ТОВ «КАСІ-Україна», а саме у паспорті якості № 350-KMS-HF, зазначено, що даний показник (час затвердіння) становить 3 хв.
Таким чином, запропонована ТОВ «КАСІ-Україна» продукція лише частково відповідає ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011, а не повністю, як це вимагалося Замовником, встановлюючи ним вимогу надати для предмету закупівлі Монтажна суміш KMS-HF або «еквівалент» сертифікат відповідності ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011.
Враховуючи, що тендерна документація Замовника чітко визначає вимогу щодо надання сертифіката відповідності продукції ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011, тобто всім 7 показникам таблиці 4 ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011, - тендерна пропозиція ТОВ «КАСІ-Україна» не відповідає умовам технічної специфікації (додаток 1 до тендерної документації).
Додатково звертаємо увагу, що аналогічну скаргу ТОВ «ПЕНТАХІМ» UA-2025-06-13-002189-a.a1 з ідентичного питання по аналогічній закупівлі UA-2025-06-13-002189-a була задоволена АМКУ (рішення АМКУ від 11.07.2025 № 10907-р/пк-пз) та зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «КАСІ-Україна» переможцем за процедурою закупівлі — «Монтажна суміш», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-13-002189-a.
Таким чином, Замовник вчергове визнає переможцем ТОВ «КАСІ-Україна», ігноруючи попереднє рішення АМКУ (рішення АМКУ від 11.07.2025 № 10907-р/пк-пз), на підставі якого Замовником була відхилена тендерна пропозиція ТОВ «КАСІ-Україна» щодо закупівлі UA-2025-06-13-002189-a як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам предмета закупівлі, а саме учасником закупівлі ТОВ «КАСІ-Україна» був наданий сертифікат відповідності ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011, який не підтверджує відповідність в повному обсязі.
Отже, у закупівлі UA-2025-07-29-010474-a, як і в попередній закупівлі (UA-2025-06-13-002189-a) не змінився пункт 3.3 додатку 1 до тендерної документації щодо надання учасником сертифікату відповідності ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011. В свою чергу, ТОВ «КАСІ-Україна» знову надає сертифікат відповідності ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011, який не підтверджує відповідність запропонованої продукції в повному обсязі.
Крім того, в додатку 1 до тендерної пропозиції Замовником встановлено вимогу, що властивості розчину, що повинні забезпечуватись виробником товару, - це можливість здійснення швидких ремонтних і монтажних робіт навіть при порівняно низькій температурі (до 0°С). Водночас,
у паспорті якості № 350-KMS-HF, наданого ТОВ «КАСІ-Україна» у складі документів тендерної пропозиції зазначено, що суміш не можна використовувати, якщо температура повітря або поверхні нижча 0°С і продовжує знижуватися. Отже, запропонована ТОВ «КАСІ-Україна» продукція (Монтажна суміш KMS-HF) не відповідає умовам технічної специфікації (додаток 1 до тендерної документації).
Відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція ТОВ «КАСІ-Україна» підлягає відхиленню
на підставі абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково повідомляємо, що за результатом моніторингу попередньої аналогічної закупівлі UA-2025-03-07-009357-a Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області вже було встановлено порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель та було зобов’язано Замовника здійснити заходи направлені на недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження

Скарга
Виконана замовником
КЕП

С К А Р Г А на дії Замовника щодо прийняття дискримінаційного та упередженого рішення, яке суперечить нормам постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178

Номер: fd7f6b7b8fad45b2b8dd3e9a3309f42b
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-29-010474-a.a1
Назва: С К А Р Г А на дії Замовника щодо прийняття дискримінаційного та упередженого рішення, яке суперечить нормам постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178
Скарга:
Дата розгляду скарги: 22.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.08.2025 15:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.08.2025 14:27
Дата виконання рішення Замовником: 27.08.2025 16:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: Про виконанання рішення АМКУ
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСІ-УКРАЇНА", Трачук Євгенія Петрівна 380673258371,380505839563 info@kasi-ua.com http://kasi-ua.com/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e36eaa71990d428da533bf78e80af904
Заголовок пункту скарги: С К А Р Г А на дії Замовника щодо прийняття дискримінаційного та упередженого рішення, яке суперечить нормам постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 29 липня 2025 року Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство (далі – Замовник) на веб-порталі публічних закупівель «ProZorro» розмістив оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, щодо закупівлі: Монтажної суміші (ДК 021:2015: 44114100-3 — Бетонні суміші).

Відповідно до пункту 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.

Кінцевим строком подання тендерних пропозиції, відповідно до оголошення, було встановлено 06 серпня 2025 року до 00:00. Відповідно до Реєстру отриманих тендерних пропозицій на участь у закупівлі було подано 2 (дві) пропозиції:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕНТАХІМ"
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСІ-УКРАЇНА"

07 серпня 2025 року Замовником було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕНТАХІМ" (протокол № 187 від 07.08.2025 року) (Додаток 1).

Уважно ознайомившись з рішеннями та вимогами Замовника, зазначеними в тендерній документації та додатках до неї, керуючись положенням Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року (далі – Закон України) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), ми не погоджуємось з рішенням Замовника та вважаємо його таким, що суперечить нормам Закону України та Особливостей, з наступних причин.

Пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Розділом 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлено перелік документів, які мають надати Учасники в складі своєї пропозиції, а саме:
«3.1. Лист у довільній формі про те, що Учасник гарантує, що товар є новим, виробництва не раніше 2025 року, не знаходився в експлуатації та не порушено терміни та умови його зберігання.
3.3. Сертифікат відповідності ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011 «Будівельні матеріали. Суміші будівельні сухі модифіковані. Загальні технічні умови», виданий уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності.
3.5. Технічний паспорт виробника або сертифікат якості виробника або примірник такого документу (повинен містити належно вчинений підпис відповідної посадової особи виробника та відбитком печатки, у разі її застосування) з детальним описом, габаритними розмірами та із зазначенням гарантійного терміну.
3.6. Якщо Учасник не є виробником товару, який він пропонує у складі своєї тендерної пропозиції, йому необхідно надати сертифікат дилера або договір, або лист-авторизацію від виробника товару або офіційного представника виробника товару на території України, що підтверджує взаємовідносини Учасника з виробником або офіційним представником виробника товару на території України.»

З зазначеного переліку ТОВ «ПЕНТАХІМ» в складі його пропозиції не надано документів та інформації за трьома пунктами.


Сертифікат відповідності ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011 «Будівельні матеріали. Суміші будівельні сухі модифіковані. Загальні технічні умови», виданий уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності

В складі пропозиції ТОВ «ПЕНТАХІМ» надано лист № б/н від 05.08.2025 року, в якому ним робиться посилання, що відповідно до абзацу першого частини шостої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Та ним надається до розгляду технічний паспорт (файл Teknogrout Rapid) та сертифікат відповідності європейському стандарту EN 1504-3:2005 (файл CE-1504-3), який є аналогічним ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011.

З цього приводу хочемо зазначити наступне.
По-перше, відповідно до вимог тендерної документації була встановлена чітка вимога, щодо надання Учасниками в складі його пропозиції саме «Сертифікат відповідності ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011 «Будівельні матеріали. Суміші будівельні сухі модифіковані. Загальні технічні умови», виданий уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності». ТОВ «ПЕНТАХІМ» відповідно до положень пункту 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» мав змогу оскаржити умови тендерної документації, проте Переможець поданням своєї пропозиції погодився з виконання усіх умов тендерної документації та не надав в складі пропозиції Сертифікат відповідності ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011 «Будівельні матеріали. Суміші будівельні сухі модифіковані. Загальні технічні умови».

По-друге, ТОВ «ПЕНТАХІМ» в своєму листі зазначив недостовірна та завідомо оманливу інформацію, щодо наявності в них незалежних від них причин, щодо отримання відповідного Сертифікату відповідності.
На сьогоднішній день, не зважаючи на військову агресію проти нашої країни рф, органи з сертифікації здійснюють свою діяльність без будь-яких обмежень та у відповідності до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Єдиною підставою ми вбачаємо неможливість проведення сертифікації, через невідповідність суміші.
Також слід зазначити, що Сертифікат відповідності видається акредитованим на це органом з оцінки на підставі письмового звернення заявника, яким може виступати в розумінні статті 1 Закону:
виробник - будь-яка фізична чи юридична особа (резидент чи нерезидент України), яка виготовляє продукцію або доручає її розроблення чи виготовлення та реалізує цю продукцію під своїм найменуванням або торговельною маркою (знаком для товарів і послуг);
імпортер - будь-яка фізична чи юридична особа - резидент України, яка вводить в обіг на ринку України продукцію походженням з іншої країни;
уповноважений представник - будь-яка фізична чи юридична особа - резидент України, яка одержала від виробника письмове доручення діяти від його імені стосовно визначених завдань.
ТОВ «ПЕНТАХІМ» не є жодною з осіб, що відповідає критеріям встановленим Законом для заявника та взагалі не має Законних підстав для проведення Сертифікації.
Тобто неможливість отримання ТОВ «ПЕНТАХІМ» витікає з підстав визначених чинним законодавством.

По-третє, ТОВ «ПЕНТАХІМ» в складі пропозиції надано файл «Teknogrout Rapid», який названий Учасником – Технічним паспортом. Проте наданий документ, є витягом з каталогу виробника, та не є паспортом на Товар, оскільки не містить інформацію визначену законодавством для паспорта на товар (технічного паспорту).
Так відповідно до підпункту 12.3 ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011 «Будівельні матеріали. Суміші будівельні сухі модифіковані. Загальні технічні умови», документ про якість має містити:
- найменування і /або знак для товарів і послуг підприємства-виробника та його адресу;
- номер і дату видачі документа;
- назву та умовну познаку суміші;
- дату виготовлення (число, місяць, рік);
- номер партії;
- масу нетто партії, що відвантажується, кг;
- масу нетто пакувальної одиниці, кг;
- кількість пакувальних одиниць у партії, шт.;
- запис про відповідність результатів приймально-здавальних випробувань;
- штамп служби технічного контролю (підпис представника підрозділу підприємства-виробника, який відповідає за технічний контро;
- знак відповідності згідно з ДСТУ 2296 (для сертифікованої продукції).
В наданому витязі каталогу відсутня наступна інформація:
- номер і дату видачі документа;
- дату виготовлення (число, місяць, рік);
- номер партії;
- масу нетто партії, що відвантажується, кг;
- кількість пакувальних одиниць у партії, шт.;
- запис про відповідність результатів приймально-здавальних випробувань;
- штамп служби технічного контролю (підпис представника підрозділу підприємства-виробника, який відповідає за технічний контро;
- знак відповідності згідно з ДСТУ 2296 (для сертифікованої продукції).

В-четверте, наданий ТОВ «ПЕНТАХІМ» витяг з каталогу не містить та не підтверджує інформацію, що визначена Технічною специфікацією Додаток 1 до тендерної документації:
- відповідність суміші ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011 * (* - монтажна суміш має відповідати розділам ДСТУ в частині яка відповідає типу запропонованої суміші)
- відсутня інформація про текучість, що дозволяє заповнити шов від 10мм;
- відсутня інформація про високу морозостійкість (до -50оС);
- відсутня інформація про високу адгезію розчину до сталі та чавуну. Запропонована суміш має високу агдезію лише до бетону;
- відсутня інформація про час затвердіння, що має становити менше 5 хвилин;
- відсутня інформація про міцність розчину після 30 хвилин після монтажу;
- відсутня інформація про відсутність хлоридів;
- відсутня інформація про негорючість;
- відсутня інформація про розхід суміші для слою 10 мм товщини.
Таким чином, наданий документ не тільки не підтверджує відповідність запропонованої суміші встановленим технічним вимогам але й напряму зазначає, що запропонована суміш не відповідає встановленим технічним вимогам.

По-п’яте, ТОВ «ПЕНТАХІМ» зазначив, що ним надано сертифікат відповідності європейському стандарту EN 1504-3:2005 (файл CE-1504-3), який є аналогічним ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011, що не лише не відповідає дійсності але й не відповідає положенням тендерної документації, вимогам Закону та особливостей:
1. Відповідно до наданого витягу з каталогу учасником запропоновано суміш «Teknogrout Rapid», виробництва TEKNO Construction Chemicals. При цьому Сертифікат надано на іншого виробника – TEKNO YAPI KIMYSALLARI SANAY VE TICARET ANONIM SIRKATI.
2. Наданий сертифікат взагалі не містить інформацію про суміш запропоновану Учасником – Teknogrout Rapid.
3. Твердження Учасника що європейський стандарт EN 1504-3:2005 є аналогом ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011, не відповідає дійсності та є особистим припущенням Учасника, оскільки це є два різні стандарти які запроваджені в нашій країні:
a. ДСТУ Б В.2.7-126:2011 Будівельні матеріали. Суміші будівельні сухі модифіковані. Загальні технічні умови – затверджено Наказом МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ від 27.05.2011 № 55 «Про прийняття національного стандарту ДСТУ Б В.2.7-126:2011 Суміші будівельні сухі модифіковані. Загальні технічні умови»
b. ДСТУ EN 1504-3:2022 Вироби і системи для захисту й ремонту бетонних конструкцій. Визначення, вимоги, контроль якості та оцінювання відповідності. Частина 3. Ремонт несівних та ненесівних конструкцій (EN 1504-3:2005, IDT) – затверджено Наказом ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 28.12.2022 № 285 Про пакетне прийняття європейських нормативних документів CEN/CENELEC.
Це є дві різні стандарти, які на дату проведення закупівлі є діючими, кожен з них не заміщає один одного. Тим більше стандарт затверджений Наказом міністерства не може бути заміщений наказом Державного підприємства.
4. Наданий Учасником Сертифікат всупереч вимог тендерної документації та положень статті 12 Закону України надано без автентичного перекладу.

Зважаючи на викладене, ТОВ «ПЕНТАХІМ» не тільки не надав Сертифікат відповідності ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011 «Будівельні матеріали. Суміші будівельні сухі модифіковані. Загальні технічні умови», виданий уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності; але й надав Замовнику повну та вичерпну інформацію, щодо невідповідності запропонованої ним суміші технічним вимогам встановленим в Технічній специфікації, а його пропозиція мала б бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.


Технічний паспорт виробника або сертифікат якості виробника або примірник такого документу (повинен містити належно вчинений підпис відповідної посадової особи виробника та відбитком печатки, у разі її застосування) з детальним описом, габаритними розмірами та із зазначенням гарантійного терміну
Замість Технічного паспорту ТОВ «ПЕНТАХІМ» в складі своєї пропозиції надав витяг з каталогу виробника.
Наданий витяг з каталогу не містить:
- належно вчинений підпис відповідної посадової особи виробника та відбиток печатки, у разі її застосування.

Наданий витяг з каталогу не може вважатись паспортом (технічним паспортом) або сертифікатом якості виробника, оскільки не відповідає підпункту 12.3 ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011 «Будівельні матеріали. Суміші будівельні сухі модифіковані. Загальні технічні умови», яким встановлені вимоги до документі про якість:
- найменування і /або знак для товарів і послуг підприємства-виробника та його адресу;
- номер і дату видачі документа;
- назву та умовну познаку суміші;
- дату виготовлення (число, місяць, рік);
- номер партії;
- масу нетто партії, що відвантажується, кг;
- масу нетто пакувальної одиниці, кг;
- кількість пакувальних одиниць у партії, шт.;
- запис про відповідність результатів приймально-здавальних випробувань;
- штамп служби технічного контролю (підпис представника підрозділу підприємства-виробника, який відповідає за технічний контро;
- знак відповідності згідно з ДСТУ 2296 (для сертифікованої продукції).
В наданому витязі каталогу відсутня наступна інформація:
- номер і дату видачі документа;
- дату виготовлення (число, місяць, рік);
- номер партії;
- масу нетто партії, що відвантажується, кг;
- кількість пакувальних одиниць у партії, шт.;
- запис про відповідність результатів приймально-здавальних випробувань;
- штамп служби технічного контролю (підпис представника підрозділу підприємства-виробника, який відповідає за технічний контро;
- знак відповідності згідно з ДСТУ 2296 (для сертифікованої продукції).

Зважаючи на викладене, пропозиція ТОВ «ПЕНТАХІМ» мала б бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.


Якщо Учасник не є виробником товару, який він пропонує у складі своєї тендерної пропозиції, йому необхідно надати сертифікат дилера або договір, або лист-авторизацію від виробника товару або офіційного представника виробника товару на території України, що підтверджує взаємовідносини Учасника з виробником або офіційним представником виробника товару на території України.
ТОВ «ПЕНТАХІМ» на виконання зазначеного пункту надано договір поставки № ТК53 від 05.08.2025 року, укладеного з ТОВ «ТЕКНОСЕЛ», відповідно до якого ТОВ «ТЕКНОСЕЛ» має поставити ТОВ «ПЕНТАХІМ» Товар відповідно до рахунків на оплату.
Зазначений договір не містить жодної інформації, щодо якого саме Товару він укладений.
ТОВ «ТЕКНОСЕЛ» не є виробником запропонованої Учасником суміші. Відповідно до наданих документів виробником суміші є:
- TEKNO Construction Chemicals або
- TEKNO YAPI KIMYSALLARI SANAY VE TICARET ANONIM SIRKATI,
в своєї пропозиції ТОВ «ПЕНТАХІМ» не визначився та не зазначив, хто саме є виробником запропонованої ним суміші.
Відповідно до наданої інформації та документів, відсутня будь-яка інформація що визначає статус ТОВ «ТЕКНОСЕЛ» як офіційного представника виробника товару на території України.
При цьому слід зазначити, що на офіційному сайті виробника (https://teknoyapi.com.tr/) відсутня інформація про ТОВ «ТЕКНОСЕЛ» як офіційного представника товару на території України.
Таким чином, ТОВ «ПЕНТАХІМ» не надав підтвердження наявності взаємовідносини з виробником або офіційним представником виробника товару на території України, у вигляді сертифікату дилера або договору, або листа-авторизацію від виробника товару або офіційного представника виробника товару на території України, чим порушив вимоги тендерної документації а його пропозиція, мала б бути відхилена.

Зважаючи на викладене, пропозиція ТОВ «ПЕНТАХІМ» не відповідає вимогам встановленим Замовником в Технічній специфікації, а саме:
- Учасником не надані документи подання яких було передбачено тендерною документацію;
- суміш запропонована Учасником не відповідає технічним та якісним вимогам встановленим Замовником;
а його пропозиція мала б бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».

Враховуючи викладене, Замовник прийнявши рішення, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, визнавши пропозицію ТОВ «ПЕНТАХІМ» переможцем процедури закупівлі, яка не відповідає вимогам тендерної документації, грубо порушив наші Законні права.

Тому керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Призупинити Процедуру відкритих торгів з особливостями.
3. Встановити, що Замовником порушено процедуру закупівлі.
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення пропозиції ТОВ «ПЕНТАХІМ» переможцем процедури закупівлі.
5. Зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ТОВ «ПЕНТАХІМ».
6. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства.

Додатки до скарги:
1. Додаток 1 до тендерної документації.
2. Лист ТОВ «ПЕНТАХІМ» № б/н від 05.08.2025 року «Лист щодо надання сертифікату відповідності ДСТУ Б В. 2.7.-126:2011»
3. Витяг з каталогу Виробника TEKNO Construction Chemicals
4. Сертифікат TEKNO YAPI KIMYSALLARI SANAY VE TICARET ANONIM SIRKATI
5. Договір поставки № ТК53 від 05.08.2025 року
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір