-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 31210000-1 - Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл; 31211310-4 Автоматичні вимикачі; 31218000-7-Шинопроводи; 31214000-9-Розподільні пристрої; 31214510-7-Розподільні щити; 31214200-1-Вимикачі-роз’єднувачі; 31211300-1-Плавкі запобіжники (електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл)
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
21 924 439.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 061.44 UAH
мін. крок: 0% або 1 061.44 UAH
Період оскарження:
29.07.2025 16:50 - 20.09.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
скарга на дискваліфікацію учасника
Номер:
bf54d2e75a7d47df8943d2e6d5bb0e8b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-29-010380-a.c5
Назва:
скарга на дискваліфікацію учасника
Скарга:
Просимо дискваліфікувати учасника, якого визнали переможцем за невідповідність у тендерної спеціифікації
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- Рішення від 07.10.2025 № 15167.pdf 07.10.2025 15:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.10.2025 № 15611.pdf 16.10.2025 16:12
- Рішення від 15.10.2025 № 15611.pdf 17.10.2025 16:38
- Пояснення на скаргу Лот 3.pdf 09.10.2025 16:51
- Пояснення на скаргу Лот 3.docx 09.10.2025 16:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.10.2025 18:16
Дата розгляду скарги:
15.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.10.2025 15:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.10.2025 16:38
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5662356f00804cab84f9c716d865bdb8
Заголовок пункту скарги:
Дискваліфікування учасника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
вказані технічні параментри не відповідають тендерної специфікації,ю просимо дискваліфікувати учасника
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Просимо Замовника скасувати рішення по визначеню переможця
Запити Органу оскарження
Номер:
7d09f952ee414fed958fed57589c30a0
Тема запиту:
Залишити скаргу ФОП КОЛЯНДРИ О. О. без задоволення.
Текст запиту:
Позиція Скаржника щодо зобов’язання Замовника скасувати рішення про визнання переможцем відкритих торгів ТОВ «КОМПАНІЯ «ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ» по процедурі закупівлі № UA-2025-07-29-010380-a є необґрунтованою, безпідставною та такою, що не відповідає дійсності та не ґрунтується на нормах чинного законодавства України.
Дата опублікування:
09.10.2025 16:51
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
6c6e59c791614367a2a4e84353f44388
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-29-010380-a.b4
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на дискваліфікацію Учасника
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- рішення від 07.10.2025 № 15142.pdf 07.10.2025 15:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.10.2025 № 15590.pdf 16.10.2025 15:06
- рішення від 15.10.2025 № 15590.pdf 17.10.2025 11:15
- Пояснення на скаргу Лот 2.docx 09.10.2025 16:47
- Пояснення на скаргуЛот 2.pdf 09.10.2025 16:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.10.2025 17:40
Дата розгляду скарги:
15.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.10.2025 15:27
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.10.2025 11:15
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
836605ff3611436d872fc309ed31494d
Заголовок пункту скарги:
Дискваліфікація Учасника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
поз. 10, 182 предмета закупівлі не відповідає вимогах технічної специфікації, у зв’язку з чим тендерна пропозиція підлягає відхиленню. Просимо дискваліфікувати Учасника
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Замовнику скасувати рішення про визначення переможця
Запити Органу оскарження
Номер:
a75b07505d7d409da831db86d1826cc2
Тема запиту:
Залишити скаргу ТОВ «ІВАСЕРВІСЮГ» без задоволення.
Текст запиту:
Позиція Скаржника щодо зобов’язання Замовника скасувати рішення про визнання переможцем відкритих торгів ТОВ «КОМПАНІЯ «ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ» по процедурі закупівлі № UA-2025-07-29-010380-a є необґрунтованою, безпідставною та такою, що не відповідає дійсності та не ґрунтується на нормах чинного законодавства України.
Дата опублікування:
09.10.2025 16:47
Вимога
Є відповідь
Дискваліфікація Учасника
Номер:
582555f020a44d3284b40514d0c290f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-29-010380-a.a3
Назва:
Дискваліфікація Учасника
Вимога:
ПРОШУ:
1. Скасувати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2025-07-29-010380-a, що завантажено Замовником 30.10.2025 р. щодо визнання переможця процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи): Лот 3 Товариство з обмеженою відповідальності "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ"
2. Прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника - Товариство з обмеженою відповідальності "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ за Лотом 3 Департамент експлуатації водопровідного господарства
Вказане свідчить про те, що поз. 14,15 предмета закупівлі не відповідає вимогах технічної специфікації, у зв’язку з чим тендерна пропозиція підлягає відхиленню.
Згідно з нормами абз.2 пп.2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
В свою чергу, п. 43 Постанова, передбачає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
На підставі вищезазначеного, враховуючи зазначені порушення та керуючись п.п.41,44, 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,
Пов'язані документи:
Учасник
- лист-вимога на дискваліфікацію Учасника 02.10.2025 08:28
Дата подачі:
02.10.2025 08:29
Вирішення:
Положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При проведенні закупівель Замовник керується Законом з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
У пункті 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пунктів 3 і 4 частини другої статті 22 Закону замовник у тендерній документації зазначає відомості щодо встановлення умов до предмета закупівлі у вигляді інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні його характеристики, у тому числі й перелік документів на підтвердження кількісних, якісних та технічних характеристик такого предмета закупівлі; інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проєктування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги (пункт 33 частини першої статті 1 Закону).
Технічна специфікація містить таблицю з конкретним описом про кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що складається з окремих пунктів, а саме: найменування товару, технічні характеристики, одиниці виміру, кількість; у таблиці також наведені пункти, які заповнюються виключно учасником, щодо найменування, кількості товару з детальним описом його технічних характеристик, що пропонується учасником.
Еквівалент– це продукція іншого виробника, торговельної марки чи моделі, яка може бути запропонована учасником замість конкретно вказаного у тендерній документації товару. Такий еквівалент повинен повністю відповідати або перевищувати визначені замовником технічні, якісні та функціональні характеристики.
Еквівалентність визначається за такими критеріями:
відповідність основним технічним параметрам (потужність, розміри, матеріали тощо);
забезпечення однакового функціонального призначення;
дотримання вимог до якості, безпеки та надійності;
відсутність погіршення експлуатаційних властивостей.
Таким чином, еквівалент – це альтернативна пропозиція, що дозволяє учасникам розширити конкуренцію, а замовнику – отримати продукцію належної якості без обмеження лише однією маркою чи моделлю.
Так, відповідно до пункту 7 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що інформація надається згідно з Додатком 5 «Технічна специфікація» тендерної документації.
Учасником ТОВ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" по Лоту 3 надано у складі тендерної пропозиції Технічну специфікацію від 23.09.2025 року Вих. № 092306, у тому числі, файл «Технічна специфікація ЛОТ-3.pdf» відповідно по п. 14 до якої запропонований учасником товар «Силовий автоматичний вимикач e.industrial.ukm.100S.100, 3р, 100А» з вимикаючою здатністю здатністю в 50 кА не тільки цілком задовольняє технічні характеристики предмета закупівлі «Вимикач автоматичний ВА88-32 3Р 100А» з номінальною відключаючою здатністю в 25 кА, а, також, в два рази підвищує його захисні властивості по відключенню струмів КЗ, що є безперечно кращим показником.
Аналогічно учасником ТОВ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" по Лоту 3 на підтвердження інформації про кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у складі своєї пропозиції надав Технічну специфікацію 23.09.2025 року Вих. № 092306, у тому числі, файл «Технічна специфікація ЛОТ-3.pdf» по п. 15 відповідно до якої запропонований учасником товар «Силовий автоматичний вимикач e.industrial.ukm.100S.125, 3р, 125А» з вимикаючою здатністю здатністю в 50 кА не тільки цілком задовольняє технічні характеристики предмета закупівлі «Вимикач автоматичний ВА88- 32 3Р 125А 25кА» з номінальною відключаючою здатністю в 25 кА, а, також, в два рази підвищує його захисні властивості по відключенню струмів КЗ, що є безперечно кращим показником.
Таким чином у Замовника відсутні підстави для перегляду рішення про визначення тендерної пропозиції учасника-переможця.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Не відповідність тендерної документації
Номер:
74a96f40a69a4b268b07992081819145
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-29-010380-a.c2
Назва:
Не відповідність тендерної документації
Вимога:
Вказане свідчить про те, що поз. 10, 182 предмета закупівлі не відповідає вимогах технічної специфікації, у зв’язку з чим тендерна пропозиція підлягає відхиленню.
Згідно з нормами абз.2 пп.2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
В свою чергу, п. 43 Постанова, передбачає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
На підставі вищезазначеного, враховуючи зазначені порушення та керуючись п.п.41,44, 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 02.10.2025 07:33
Дата подачі:
02.10.2025 07:33
Вирішення:
Положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При проведенні закупівель Замовник керується Законом з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
У пункті 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пунктів 3 і 4 частини другої статті 22 Закону замовник у тендерній документації зазначає відомості щодо встановлення умов до предмета закупівлі у вигляді інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні його характеристики, у тому числі й перелік документів на підтвердження кількісних, якісних та технічних характеристик такого предмета закупівлі; інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Технічна специфікація до предмета закупівлі – встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги (пункт 33 частини першої статті 1 Закону).
Технічна специфікація містить таблицю з конкретним описом про кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що складається з окремих пунктів, а саме: найменування товару, технічні характеристики, одиниці виміру, кількість; у таблиці також наведені пункти, які заповнюються виключно учасником, щодо найменування, кількості товару з детальним описом його технічних характеристик, що пропонується учасником.
Еквівалент– це продукція іншого виробника, торговельної марки чи моделі, яка може бути запропонована учасником замість конкретно вказаного у тендерній документації товару. Такий еквівалент повинен повністю відповідати або перевищувати визначені замовником технічні, якісні та функціональні характеристики.
Еквівалентність визначається за такими критеріями:
відповідність основним технічним параметрам (потужність, розміри, матеріали тощо);
забезпечення однакового функціонального призначення;
дотримання вимог до якості, безпеки та надійності;
відсутність погіршення експлуатаційних властивостей.
Таким чином, еквівалент – це альтернативна пропозиція, що дозволяє учасникам розширити конкуренцію, а замовнику – отримати продукцію належної якості без обмеження лише однією маркою чи моделлю.
Так, відповідно до пункту 7 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що інформація надається згідно з Додатком 5 «Технічна специфікація» тендерної документації.
Учасником ТОВ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" по Лоту 2 надано у складі тендерної пропозиції Технічну специфікацію від 23.09.2025 року Вих. № 092314, у тому числі, файл «Технічна специфікація ЛОТ-2.pdf» відповідно по п.10 до якої запропонований учасником товар «Силовий автоматичний вимикач e.industrial.ukm.100S.80, 3р, 80А» з номінальною відключаючою здатністю в 50 кА не тільки цілком задовольняє технічні характеристики предмета закупівлі «Вимикач автоматичний ВА88- 32 ЗР 80А 25кА» з номінальною відключаючою здатністю в 25 кА, а, також, в два рази підвищує його захисні властивості по відключенню струмів КЗ, що є безперечно кращим показником.
Аналогічно учасником ТОВ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" по Лоту 2 на підтвердження інформації про кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у складі своєї пропозиції надав Технічну специфікацію від 23.09.2025 року Вих. № 092314, у тому числі, файл «Технічна специфікація ЛОТ-2.pdf», де по п. 182 зазначив технічні характеристики номенклатурної позиції, які повністю співпадає з предметом закупівлі «WDE000543 Розетка з заземленням та шторками IP44, з прозорою кришкою, біла, зовнішня Cedar Plus».
Таким чином у Замовника відсутні підстави для перегляду рішення про визначення тендерної пропозиції учасника-переможця.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Невідповідність в тендерній закупівлі
Номер:
e10122bdc31640388e8aeb79ef315f1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-29-010380-a.b1
Назва:
Невідповідність в тендерній закупівлі
Вимога:
Вказане свідчить про те, що поз. 10, 182 предмета закупівлі не відповідає вимогах технічної специфікації, у зв’язку з чим тендерна пропозиція підлягає відхиленню.
Згідно з нормами абз.2 пп.2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
В свою чергу, п. 43 Постанова, передбачає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
На підставі вищезазначеного, враховуючи зазначені порушення та керуючись п.п.41,44, 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.10.2025 07:27
Опис причини скасування:
не прикріпився файл
Дата скасування:
02.10.2025 07:31