-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Оливні, бензинові та повітрозабірні фільтри для тролейбусів
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 42 дні назад
102 652.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 026.52 UAH
мін. крок: 1% або 1 026.52 UAH
Період оскарження:
29.07.2025 17:00 - 03.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо відміни торгів
Номер:
4bab3134d93a40b8bc7efcd9a17d5e84
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-29-010331-a.a1
Назва:
Скарга щодо відміни торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №19.09.02 від 19.09.25 про скасування рішення.docx 18.09.2025 10:58
- рішення від 09.09.2025 № 13839.pdf 12.09.2025 14:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.09.2025 № 13839.pdf 10.09.2025 15:43
- рішення від 02.09.2025 № 13460.pdf 02.09.2025 15:43
- sign.p7s 30.08.2025 23:30
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 30.08.2025 23:29
- Протокол №22.08.01 від 22.08.25 про відміну закупівлі .docx 30.08.2025 23:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.08.2025 23:48
Дата розгляду скарги:
09.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.09.2025 15:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.09.2025 14:48
Дата виконання рішення Замовником:
18.09.2025 10:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕЕЛЕКТРОАВТОТРАНС"
РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
( КП "РІВНЕЕЛЕКТРОАВТОТРАНС" РМР)
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ)
19 вересня 2025 р. м. Рівне № 19.09.02
уповноваженої особи
Порядок денний:
1. Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі Оливні, бензинові та повітрозабірні фільтри для тролейбусів, 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-07-29-010331-a.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 22.08.2025 р. №22.08.01 (далі – Рішення), згідно з яким Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.09.2025 р. №13460 зобов’язано КП "РІВНЕЕЛЕКТРОАВТОТРАНС" РМР скасувати Рішення.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати Рішення від 22.08.2025 р. №22.08.01.
Начальник відділу закупівель
Олександр ЮХНЕВИЧ
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b28bf1a24317405598d2f23de6a31ab1
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо відміни торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
22.08.2025р. Замовником прийнято рішення (Протокол-повідомлення про відміну торгів № 22.08.01 від 22.08.2025р .) про (відміну відкритих торгів) згідно пункту 50 підпункту 2 Особливостей, а саме зазначено Замовником в протоколі:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕЕЛЕКТРОАВТОТРАНС"
РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ
(ПРОТОКОЛ)
22 серпня 2025 р. м. Рівне № 22.08.01
уповноваженої особи
Порядок денний:
1. Про прийняття рішення про відміну процедури закупівлі Оливні, бензинові та повітрозабірні фільтри для тролейбусів за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля) на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості).
2. Про зазначення в електронній системі закупівель підстави для відміни процедури щодо Закупівлі.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-07-29-010331-a
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: в технічній специфікації предмету закупівлі, які викладені в додатку №2 до тендерної документації були допущені помилки, технічна характеристика предмета закупівлі має бути допрацьована, оскільки на даному етапі відсутня можливість виправити ці помилки, тому для уникнення порушень є необхідність відмінити дану процедуру закупівлі та після доопрацювання технічної специфікації оголосити нову процедуру закупівлі.
Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі.
ВИРІШИЛА:
1. Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі.
Скаржник зазначає:
Замовник порушив пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону, Замовник в Протокол-повідомлення про відміну торгів № 22.08.01 від 22.08.2025р.) НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, ЯКІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ, ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону ( цитую Закон - 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, детальніше нижче:
Скаржник на підставі наведеного у Протокол-повідомлення про відміну торгів № 22.08.01 від 22.08.2025р. про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, ЯКІ САМЕ вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у Протокол-повідомлення про відміну торгів № 22.08.01 від 22.08.2025р. порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ, ЯНІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ - ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.
Скаржник зазначає, що уповноважена особа Замовника – безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель».
Скаржник зазначає, що Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель!
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
________________________________________________________________________
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник - не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни торгів згідно (пункту 50 підпункту 2 Особливостей - Протокол-повідомлення про відміну торгів № 22.08.01 від 22.08.2025р.).
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕЕЛЕКТРОАВТОТРАНС"
РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ
(ПРОТОКОЛ)
22 серпня 2025 р. м. Рівне № 22.08.01
уповноваженої особи
Порядок денний:
1. Про прийняття рішення про відміну процедури закупівлі Оливні, бензинові та повітрозабірні фільтри для тролейбусів за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля) на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості).
2. Про зазначення в електронній системі закупівель підстави для відміни процедури щодо Закупівлі.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-07-29-010331-a
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: в технічній специфікації предмету закупівлі, які викладені в додатку №2 до тендерної документації були допущені помилки, технічна характеристика предмета закупівлі має бути допрацьована, оскільки на даному етапі відсутня можливість виправити ці помилки, тому для уникнення порушень є необхідність відмінити дану процедуру закупівлі та після доопрацювання технічної специфікації оголосити нову процедуру закупівлі.
Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі.
ВИРІШИЛА:
1. Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі.
Скаржник зазначає:
Замовник порушив пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону, Замовник в Протокол-повідомлення про відміну торгів № 22.08.01 від 22.08.2025р.) НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, ЯКІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ, ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону ( цитую Закон - 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, детальніше нижче:
Скаржник на підставі наведеного у Протокол-повідомлення про відміну торгів № 22.08.01 від 22.08.2025р. про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, ЯКІ САМЕ вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у Протокол-повідомлення про відміну торгів № 22.08.01 від 22.08.2025р. порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ, ЯНІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ - ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.
Скаржник зазначає, що уповноважена особа Замовника – безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель».
Скаржник зазначає, що Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель!
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
________________________________________________________________________
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник - не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни торгів згідно (пункту 50 підпункту 2 Особливостей - Протокол-повідомлення про відміну торгів № 22.08.01 від 22.08.2025р.).
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Доказ
-
Повʼязаний документ:
Протокол №22.08.01 від 22.08.25 про відміну закупівлі .docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати документ (Протокол-повідомлення про відміну торгів № 22.08.01 від 22.08.2025р.) про відміну торгів.