• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Поточний ремонт асфальтобетонного покриття навколо будівлі Черкаського ліцею Черкаської селищної ради Самарівського району Дніпропетровської області за адресою: 51272, Дніпропетровська обл., Самарівський р-н, селище Черкаське, вул. Лісна, буд. 23

Завершена

2 998 921.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 994.61 UAH
Період оскарження: 29.07.2025 14:54 - 04.08.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга про неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: 91fa7dd995ea4424b87c0966955f3499
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-29-007745-a.a2
Назва: Скарга про неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
ЧЕРКАСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЧЕРКАСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ САМАРІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі - Замовник) проводить відкриті торги з особливостями на закупівлю: «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття навколо будівлі Черкаського ліцею Черкаської селищної ради Самарівського району Дніпропетровської області за адресою: 51272, Дніпропетровська обл., Самарівський р-н, селище Черкаське, вул. Лісна, буд. 23». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2025-07-29-007745-a. Відповідно до Протоколу від 12 серпня 2025 року №112, оприлюдненому в електронній системі Прозорро, Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АФІНАЦЕНТР» (далі - Скаржник) на підставі виявлених під час перевірки невідповідностей. ТОВ «АФІНАЦЕНТР» вважає дії Замовника такими, що порушують чинне законодавство України, законні права та інтереси Скаржника та подає з цього приводу дану Скаргу. Частина невідповідностей, виявлених Замовником, ним же у Протоколі вказана як така, що підлягає виправленню, тому в рамках цієї Скарги не оскаржується, так як Замовником пропозиція не відхилялась з підстав їх наявності. Щодо невідповідностей, які, на думку Замовника, не можуть бути виправлені та стали підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 1. Надано гарантійний лист №1021 від 05.08.2025 року просто з фразою: «ТОВ «АФІНАЦЕНТР» гарантує що поточні ціни на матеріальні ресурси». Зі змісту листа незрозуміло що саме гарантує Учасник. При цьому лист, який би відповідав змісту вимоги «Надати гарантійний лист, що поточні ціни на матеріальні ресурси Учасник приймає на підставі проведеного самостійного аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обгрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні. » відсутній. Скаржник погоджується з оцінкою Замовника, що гарантійний лист не відповідає умовам тендерної документації. Разом з тим, такий лист не відноситься до переліку документів, що надаються на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення такого недоліку не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником. 2. Не надано чинний сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника ISO 45001:2018 та/або ДСТУ ISO 45001:2019, який підтверджує, що система управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника стосовно будівництва доріг і автострад відповідає вимогам ISO 45001:2018 та/або ДСТУ ISO 45001:2019 "Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування" (сертифікат має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції). Так само, чинний сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ISO 45001:2018 та/або ДСТУ ISO 45001:2019 не відноситься до переліку документів, що надаються на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення такого недоліку не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником. Вважаємо, що ненаданням Скаржнику часу на усунення вищевказаних недоліків, Замовником порушено порядок проведення процедури Закупівлі, та, відповідно, законні права та інтереси Скаржника. Жодних інших зауважень до тендерної пропозиції Скаржника, які призводять до безумовного відхилення тендерної пропозиції без надання часу на їх усунення, Замовником в протоколі відхилення не наведено. Права та законні інтереси учасника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення ТОВ «АФІНАЦЕНТР». Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» ПРОСИМО: - Прийняти скаргу до розгляду; - Зобов'язати ЧЕРКАСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЧЕРКАСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ САМАРІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати протокол про відхилення ТОВ «АФІНАЦЕНТР» від 12 серпня 2025 № 112. Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2025-07-29-007745-a
Дата розгляду скарги: 27.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.08.2025 16:28
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 29.08.2025 15:40
Автор: ТОВ "Афінацентр", Фесенко Олександр Сергійович +380676532377 afinacentr2016@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0f03441cb9fb45be94f5c25522d3ca9d
Заголовок пункту скарги: неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: ЧЕРКАСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЧЕРКАСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ САМАРІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі - Замовник) проводить відкриті торги з особливостями на закупівлю: «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття навколо будівлі Черкаського ліцею Черкаської селищної ради Самарівського району Дніпропетровської області за адресою: 51272, Дніпропетровська обл., Самарівський р-н, селище Черкаське, вул. Лісна, буд. 23». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2025-07-29-007745-a.
Відповідно до Протоколу від 12 серпня 2025 року №112, оприлюдненому в електронній системі Прозорро, Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АФІНАЦЕНТР» (далі - Скаржник) на підставі виявлених під час перевірки невідповідностей.

ТОВ «АФІНАЦЕНТР» вважає дії Замовника такими, що порушують чинне законодавство України, законні права та інтереси Скаржника та подає з цього приводу дану Скаргу.
Частина невідповідностей, виявлених Замовником, ним же у Протоколі вказана як така, що підлягає виправленню, тому в рамках цієї Скарги не оскаржується, так як Замовником пропозиція не відхилялась з підстав їх наявності.
Щодо невідповідностей, які, на думку Замовника, не можуть бути виправлені та стали підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
1. Надано гарантійний лист №1021 від 05.08.2025 року просто з фразою: «ТОВ «АФІНАЦЕНТР» гарантує що поточні ціни на матеріальні ресурси». Зі змісту листа незрозуміло що саме гарантує Учасник. При цьому лист, який би відповідав змісту вимоги «Надати гарантійний лист, що поточні ціни на матеріальні ресурси Учасник приймає на підставі проведеного самостійного аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обгрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні. » відсутній.
Скаржник погоджується з оцінкою Замовника, що гарантійний лист не відповідає умовам тендерної документації. Разом з тим, такий лист не відноситься до переліку документів, що надаються на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення такого недоліку не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником.
2. Не надано чинний сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника ISO 45001:2018 та/або ДСТУ ISO 45001:2019, який підтверджує, що система управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника стосовно будівництва доріг і автострад відповідає вимогам ISO 45001:2018 та/або ДСТУ ISO 45001:2019 "Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування" (сертифікат має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції).
Так само, чинний сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ISO 45001:2018 та/або ДСТУ ISO 45001:2019 не відноситься до переліку документів, що надаються на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення такого недоліку не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником.
Вважаємо, що ненаданням Скаржнику часу на усунення вищевказаних недоліків, Замовником порушено порядок проведення процедури Закупівлі, та, відповідно, законні права та інтереси Скаржника.
Жодних інших зауважень до тендерної пропозиції Скаржника, які призводять до безумовного відхилення тендерної пропозиції без надання часу на їх усунення, Замовником в протоколі відхилення не наведено.
Права та законні інтереси учасника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення ТОВ «АФІНАЦЕНТР».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга про неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: c3e465f3bc4a4917bfcb9e8bc678c257
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-29-007745-a.a1
Назва: Скарга про неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
ЧЕРКАСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЧЕРКАСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ САМАРІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі - Замовник) проводить відкриті торги з особливостями на закупівлю: «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття навколо будівлі Черкаського ліцею Черкаської селищної ради Самарівського району Дніпропетровської області за адресою: 51272, Дніпропетровська обл., Самарівський р-н, селище Черкаське, вул. Лісна, буд. 23». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2025-07-29-007745-a. Відповідно до Протоколу від 12 серпня 2025 року №112, оприлюдненому в електронній системі Прозорро, Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АФІНАЦЕНТР» (далі - Скаржник) на підставі виявлених під час перевірки невідповідностей. ТОВ «АФІНАЦЕНТР» вважає дії Замовника такими, що порушують чинне законодавство України, законні права та інтереси Скаржника та подає з цього приводу дану Скаргу. Частина невідповідностей, виявлених Замовником, ним же у Протоколі вказана як така, що підлягає виправленню, тому в рамках цієї Скарги не оскаржується, так як Замовником пропозиція не відхилялась з підстав їх наявності. Щодо невідповідностей, які, на думку Замовника, не можуть бути виправлені та стали підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 1. Надано гарантійний лист №1021 від 05.08.2025 року просто з фразою: «ТОВ «АФІНАЦЕНТР» гарантує що поточні ціни на матеріальні ресурси». Зі змісту листа незрозуміло що саме гарантує Учасник. При цьому лист, який би відповідав змісту вимоги «Надати гарантійний лист, що поточні ціни на матеріальні ресурси Учасник приймає на підставі проведеного самостійного аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обгрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні. » відсутній. Скаржник погоджується з оцінкою Замовника, що гарантійний лист не відповідає умовам тендерної документації. Разом з тим, такий лист не відноситься до переліку документів, що надаються на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення такого недоліку не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником. 2. Не надано чинний сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника ISO 45001:2018 та/або ДСТУ ISO 45001:2019, який підтверджує, що система управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника стосовно будівництва доріг і автострад відповідає вимогам ISO 45001:2018 та/або ДСТУ ISO 45001:2019 "Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування" (сертифікат має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції). Так само, чинний сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ISO 45001:2018 та/або ДСТУ ISO 45001:2019 не відноситься до переліку документів, що надаються на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення такого недоліку не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником. Вважаємо, що ненаданням Скаржнику часу на усунення вищевказаних недоліків, Замовником порушено порядок проведення процедури Закупівлі, та, відповідно, законні права та інтереси Скаржника. Жодних інших зауважень до тендерної пропозиції Скаржника, які призводять до безумовного відхилення тендерної пропозиції без надання часу на їх усунення, Замовником в протоколі відхилення не наведено. Права та законні інтереси учасника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення ТОВ «АФІНАЦЕНТР». Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» ПРОСИМО: - Прийняти скаргу до розгляду; - Зобов'язати ЧЕРКАСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЧЕРКАСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ САМАРІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати протокол про відхилення ТОВ «АФІНАЦЕНТР» від 12 серпня 2025 № 112. Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2025-07-29-007745-a
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 16.08.2025 20:52
Автор: ТОВ "Афінацентр", Фесенко Олександр Сергійович +380676532377 afinacentr2016@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d7a0d7ddc1b24061ae97337a4bc0e6c2
Заголовок пункту скарги: неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: ЧЕРКАСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЧЕРКАСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ САМАРІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі - Замовник) проводить відкриті торги з особливостями на закупівлю: «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття навколо будівлі Черкаського ліцею Черкаської селищної ради Самарівського району Дніпропетровської області за адресою: 51272, Дніпропетровська обл., Самарівський р-н, селище Черкаське, вул. Лісна, буд. 23». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2025-07-29-007745-a.
Відповідно до Протоколу від 12 серпня 2025 року №112, оприлюдненому в електронній системі Прозорро, Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АФІНАЦЕНТР» (далі - Скаржник) на підставі виявлених під час перевірки невідповідностей.

ТОВ «АФІНАЦЕНТР» вважає дії Замовника такими, що порушують чинне законодавство України, законні права та інтереси Скаржника та подає з цього приводу дану Скаргу.
Частина невідповідностей, виявлених Замовником, ним же у Протоколі вказана як така, що підлягає виправленню, тому в рамках цієї Скарги не оскаржується, так як Замовником пропозиція не відхилялась з підстав їх наявності.
Щодо невідповідностей, які, на думку Замовника, не можуть бути виправлені та стали підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
1. Надано гарантійний лист №1021 від 05.08.2025 року просто з фразою: «ТОВ «АФІНАЦЕНТР» гарантує що поточні ціни на матеріальні ресурси». Зі змісту листа незрозуміло що саме гарантує Учасник. При цьому лист, який би відповідав змісту вимоги «Надати гарантійний лист, що поточні ціни на матеріальні ресурси Учасник приймає на підставі проведеного самостійного аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обгрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні. » відсутній.
Скаржник погоджується з оцінкою Замовника, що гарантійний лист не відповідає умовам тендерної документації. Разом з тим, такий лист не відноситься до переліку документів, що надаються на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення такого недоліку не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником.
2. Не надано чинний сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника ISO 45001:2018 та/або ДСТУ ISO 45001:2019, який підтверджує, що система управління охороною здоров'я та безпекою праці учасника стосовно будівництва доріг і автострад відповідає вимогам ISO 45001:2018 та/або ДСТУ ISO 45001:2019 "Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування" (сертифікат має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції).
Так само, чинний сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ISO 45001:2018 та/або ДСТУ ISO 45001:2019 не відноситься до переліку документів, що надаються на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення такого недоліку не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником.
Вважаємо, що ненаданням Скаржнику часу на усунення вищевказаних недоліків, Замовником порушено порядок проведення процедури Закупівлі, та, відповідно, законні права та інтереси Скаржника.
Жодних інших зауважень до тендерної пропозиції Скаржника, які призводять до безумовного відхилення тендерної пропозиції без надання часу на їх усунення, Замовником в протоколі відхилення не наведено.
Права та законні інтереси учасника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення ТОВ «АФІНАЦЕНТР».
Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України»
ПРОСИМО:

- Прийняти скаргу до розгляду;
- Зобов'язати ЧЕРКАСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЧЕРКАСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ САМАРІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати протокол про відхилення ТОВ «АФІНАЦЕНТР» від 12 серпня 2025 № 112.
Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2025-07-29-007745-a
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника