• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, установлених на об’єктах КП «ОМЕТ» згідно коду ДК 021:2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 30 робочих днів

244 416.67 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 444.17 UAH
Період оскарження: 29.07.2025 14:34 - 03.08.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: bfc185ecdad34c9d862f2d39f753fae2
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-29-007263-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 12.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.09.2025 16:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 16.09.2025 15:14
Автор: ТОВ "УКРПОЖЗАХИСТ", Ганна Нечипір +380984086993 ukrpozhzahist@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ac2eb99cd691489f85c620de77991450
Заголовок пункту скарги: По пункту 1 Учасником не було усунуто невідповідність в частині: Пункт 2.2 Розділу 2 «ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХНКІВ» Проєкту договору, запропонованого Учасником не відповідає п. 2.2 Розділу 2 «ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХНКІВ» Проєкту договору, що вимагався у Додатку 2 до Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Умови проекту договору
Тип порушення: Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги: Повідомляємо, що Замовник в повідомленні про надання 24 годин для усунення порушень, яке розміщено 14.08.2025 року о 15:52, свідомо та навмисно не вказав які конкретно порушення необхідно виправити в проєкті договору.
В повідомленні сформовано наступну вимогу:
1. Відповідно до п. 1. Дадатку 3 до Тендерної документації Учасник надає Проєкт договору про закупівлю викладено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції завантажує заповнений проєкт договору з обов’язковим заповненням усіх додатків до Договору (окрім даних щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення виконання договору). Учасником завантажено Проєкт договору, який частково не відповідає вимогам Проєкту договору, що є Додатком 2 до Тендерної документації. Крім того, невірно вказана інформація щодо ідентифікатора закупівлі. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити проєкт договору з усіма заповненими додатками до нього (окрім даних щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення виконання договору), вказавши всю необхідну інформацію, відповідно до вимог п. 1 Додатку 3 до тендерної документації.
З вказаного повідомлення не зрозуміло в чому саме Проєкт договору, який завантажений нами в складі тендерної пропозиції, не відповідає вимогам Замовника.
Також наголошуємо, що наявність чи відсутність речення «Акти наданих (надання) послуг надаються Виконавцем щомісячно до 5 (п’ятого) числа місяця наступного за звітним» в проєкті договору, жодним чином не впливає на підписання договору з Замовником. А саме, сторони підписуючи договір внесли б всю необхідну інформацію до договору.
Проєкт договору не є остаточним, оскільки в ньому відсутня інформація про вартість договору та дані забезпечення виконання договору.
Тобто, в будь якому випадку перед підписання договору з Замовником необхідно буде його коригувати та вносити додаткову інформацію.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 58053f7590a949828b3c7ded98f93068
Заголовок пункту скарги: По пункту 2 Вимоги не було усунуто невідповідність: не було завантажено декларацію відповідності матеріально – технічної бази з виконанням відповідної вимоги.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: В п. 11.1.3. Додатку № 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», встановлена наступна вимога про надання учасниками документів:
11.1.3. дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою про реєстрацію в територіальному органі Держпраці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану відповідно до чинного законодавства, в декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинно бути зазначено – «Одеська область» або «на території України».
В складі нашої тендерної пропозиції міститься Декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 22.04.2021 року, зареєстрована в Головному управлінні Держпраці в Одеській області 27.04.2021 року (файл «9.1. Декларація відповідності МТБ»).
Повідомляємо, що вказана декларація повністю відповідає постанові КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», а саме Додатку 8.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: befd6720fecf47dfb4ffebac4435b3c2
Заголовок пункту скарги: В п. 17 Додатку № 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», встановлена наступна вимога про надання учасниками документів: Розрахунок вартості послуг.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: В п. 17 Додатку № 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», встановлена наступна вимога про надання учасниками документів:
Вартість послуг розраховується відповідно до вимог Тимчасового порядку визначення вартості робіт по технічному обслуговуванню, ремонту та пуску і налагоджуванню технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно – пожежної сигналізації, затвердженого Наказом Міністерства промислової політики України «Про затвердження змін та доповнень до відомчих збірників ресурсних елементних кошторисних норм» від 25.06.2003 № 261 (далі – Тимчасовий порядок), із застосуванням програмного комплексу АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації з наданням відповідної ліцензії/сертифікату/свідоцтва на програмний комплекс/ договору надання послуг тощо (видана(-ий) учаснику або субпідряднику), в якому буде розрахована вартість послуг. Вартість послуг надається в складі тендерної пропозиції у складі: договірна ціна з пояснювальною запискою; локальний(-і) кошторис(-и); дефектний акт; відомість ресурсів до локального кошторису; розрахунки загальновиробничих витрат до локального кошторису, адміністративних витрат та прибутку, які повинні містити підпис та печатку Учасника та інженера – проектувальника в частині кошторисної документації. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, прибуток, розрахунок податку на додану вартість або єдиного податку, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, якщо інше не встановлено тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) повинна бути надана у форматі .pdf, разом з інформаційною моделлю. В ціні тендерної пропозиції прийняти середньомісячну тривалість робочого часу (люд.год) згідно діючих Указів Президента України з урахуванням змін.

В складі нашої тендерної пропозиції містяться всі розрахунки згідно вказаної вище вимоги, а саме надано файл «кошторис».

Додатково повідомляємо, що предметом даної закупівлі є послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей (код ДК 021:2015 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів).

Відповідно до п. ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації;

Відповідно, Тимчасовий порядок визначення вартості робіт по технічному обслуговуванню, ремонту та пуску і налагоджуванню технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно – пожежної сигналізації, затвердженого Наказом Міністерства промислової політики України «Про затвердження змін та доповнень до відомчих збірників ресурсних елементних кошторисних норм» від 25.06.2003 № 261, не застосовується до даного предмета закупівлі.

Таким чином, учасники взагалі не повинні надавати розрахунки вартості робіт, оскільки предметом закупівлі є послуги, а не роботи.

Також, Замовник вважає, що документи підписані інженером – проектувальником електронним підписом УЕП є неправомочні оскільки це не передбачено тендерною документацією.
Не можемо погодитися з такою позицією Замовника, оскільки відповідно до вимог ч. 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису.

Замовник в повідомленні про надання 24 годин для усунення порушень, яке розміщено 14.08.2025 року о 15:52, вказав цитата «Учасником надано розрахунок, однак, в процесі аукціону ціни було змінено (зменшено), тому не відповідають остаточній ціні тендерної пропозиції учасника. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити вищевказані документи, відповідно до п. 17 Додатку 3 до тендерної документації, в повному обсязі та із зазначенням усієї необхідної інформації та вимог».

Додатково повідомляємо, що вимогами тендерної документації не встановлено необхідність завантажувати оновлені розрахунки, що відповідають остаточній ціні тендерної пропозиції учасника. Таким чином, вимога яка сформована в повідомленні 24 годин є незаконною. Відповідно учасник ТОВ "УКРПОЖЗАХИСТ" не зобов’язаний був завантажувати оновлені розрахунки.

Виходячи з вищенаведеного, вважаємо, що Замовником були порушені норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження