-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
31120000-3 «Генератори» (дизель-генераторні установки різні) для потреб Криворізького ліцею БСНПВ))
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 7 днів назад
3 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Період оскарження:
29.07.2025 10:23 - 04.08.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
0d3b7b72db10446fa6ce1c345c4c2997
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-29-002088-a.a3
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
ДОНЕЦЬКИМ ДЕРЖАВНИМ УНІВЕРСИТЕТОМ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями),
ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-07-29-002088-a.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ
ГРІД" подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі,
оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта
оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим,
користуючись своїми правами, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" подає цю скаргу на наступні дії,
бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси
суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо визнання переможцем
тендерної пропозиції ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ».
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою ДОНЕЦЬКОГО
ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ВНУТРІШНІХ СПРАВ №128-ВТО від10.09.2025 року було визнано переможцем тендерну пропозицію ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ».
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були
порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до
порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція
серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та
прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне
та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної
закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Пов'язані документи:
Учасник
- Національний стандарт України.pdf 13.09.2025 14:20
- Скарга_на рішення Замовника щодо визнання переможцем ТОВ ТОКМАК.pdf.asice.zip 13.09.2025 14:20
- Скарга_на рішення Замовника щодо визнання переможцем ТОВ ТОКМАК.pdf 13.09.2025 14:20
- sign.p7s 13.09.2025 14:21
- рішення від 16.09.2025 №14149.pdf 16.09.2025 17:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.09.2025 14:33
Дата розгляду скарги:
23.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.09.2025 17:51
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4a81e5431efd4fc0872488268a4f0f49
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку №3 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Інформація про
необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета
закупівлі (технічний опис) дизель-генераторні установки різні, код за
ДК 021:2015: 31120000-3 «Генератори». Замовником встановлено
вимогу: «Товар повинен відповідати показникам якості, які
встановлюються законодавством України, та діючим стандартам,
технічним умовам даного виду товару, підтверджується та/або
сертифікатом відповідності та/або декларацією відповідності. На
підтвердження цього учасники надають:
- Наданий уповноваженим органом Сертифікат відповідності
предмету закупівлі розділам ДСТУ EN ISO 8528-13:2018 п.п. 6.1,
6.2.1, 6.3.1.1, 6.5.1.1, 6.5.2.1, 6.5.3.1, 6.9.1.1, 6.15.1.2.1, 6.19.1, 6.20.1,
7.1, 8.1, 9.1; ДСТУ EN 60204-1:2019 п.п. 18.3, 18.4;ДСТУ EN ISO
12100:2016 п.п. 6.2.9, 6.4.1, 6.4.4;ДСТУ EN 61310-2:2017р. 4, 7;
ДСТУ EN 61000-6-1:2018р. 8 (табл. 1 п. 1.5);
- Надана уповноваженим органом Декларація про відповідність
предмету закупівлі технічним регламентам та ДСТУ:
Технічний регламент безпеки машин, затверджений Постановою
КМУ від 30.01.2013 р. № 62; Технічний регламент низьковольтного
електричного обладнання, затверджений Постановою КМУ від
16.12.2015 р. № 1067; Технічний регламент з електромагнітної
сумісності обладнання, затверджений Постановою КМУ від
16.12.2015 р. № 1077; ДСТУ EN ISO 8528-13:2018; ДСТУ EN 60204-
1:2019; ДСТУ EN ISO 12100:2016; ДСТУ EN 61000-6-1:2018.)».
На виконання зазначеної вимоги ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» обрало її
повне виконання, надавши не один документ на вибір («АБО сертифікат
відповідності, АБО декларацію про відповідність»), а саме підтвердило
відповідність вимозі у повному обсязі, подавши у складі пропозиції
сертифікат відповідності ТА декларацію про відповідність, а саме:
Файл: «Сертифікат відповідності від 02.05.2025_.pdf» та «Декларація про
відповідність від 02.05.2025 (1).pdf».
Разом з тим, наданий у складі тендерної пропозиції Сертифікат
відповідності (файл: Сертифікат відповідності від 02.05.2025_.pdf) не
відповідає вимогам Замовника, які встановлені в Додатку №3.
Замовником було встановлено, що наданий уповноваженим органом
Сертифікат відповідності предмету закупівлі повинен відповідати (вимогам)
розділам ДСТУ EN ISO 8528-13:2018 п.п. 6.1, 6.2.1, 6.3.1.1, 6.5.1.1, 6.5.2.1,
6.5.3.1, 6.9.1.1, 6.15.1.2.1, 6.19.1, 6.20.1, 7.1, 8.1, 9.1; ДСТУ EN 60204-1:2019 п.п.
18.3, 18.4;ДСТУ EN ISO 12100:2016 п.п. 6.2.9, 6.4.1, 6.4.4; ДСТУ EN 61310-
2:2017р. 4, 7; ДСТУ EN 61000-6-1:2018р. 8 (табл. 1 п. 1.5).
ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» надано сертифікат відповідності, який не
містить відповідність розділу ДСТУ EN 61310-2:2017р. 4, 7 (даний розділ –
відсутній в Сертифікаті відповідності).
Таким чином, з наданої інформації вбачається, що ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ
МАШ» надано сертифікат відповідності, який не відповідає вимогам, які
встановлені Замовником до даного документу (сертифікату відповідності) так
як не містить відповідність ДСТУ EN 61310-2:2017р. 4, 7.
Враховуючи викладене, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію на
підставі п.44 Особливостей у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо
предмета закупівлі тендерної документації.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у
вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті
prozorro.gov.ua).
необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета
закупівлі (технічний опис) дизель-генераторні установки різні, код за
ДК 021:2015: 31120000-3 «Генератори». Замовником встановлено
вимогу: «Товар повинен відповідати показникам якості, які
встановлюються законодавством України, та діючим стандартам,
технічним умовам даного виду товару, підтверджується та/або
сертифікатом відповідності та/або декларацією відповідності. На
підтвердження цього учасники надають:
- Наданий уповноваженим органом Сертифікат відповідності
предмету закупівлі розділам ДСТУ EN ISO 8528-13:2018 п.п. 6.1,
6.2.1, 6.3.1.1, 6.5.1.1, 6.5.2.1, 6.5.3.1, 6.9.1.1, 6.15.1.2.1, 6.19.1, 6.20.1,
7.1, 8.1, 9.1; ДСТУ EN 60204-1:2019 п.п. 18.3, 18.4;ДСТУ EN ISO
12100:2016 п.п. 6.2.9, 6.4.1, 6.4.4;ДСТУ EN 61310-2:2017р. 4, 7;
ДСТУ EN 61000-6-1:2018р. 8 (табл. 1 п. 1.5);
- Надана уповноваженим органом Декларація про відповідність
предмету закупівлі технічним регламентам та ДСТУ:
Технічний регламент безпеки машин, затверджений Постановою
КМУ від 30.01.2013 р. № 62; Технічний регламент низьковольтного
електричного обладнання, затверджений Постановою КМУ від
16.12.2015 р. № 1067; Технічний регламент з електромагнітної
сумісності обладнання, затверджений Постановою КМУ від
16.12.2015 р. № 1077; ДСТУ EN ISO 8528-13:2018; ДСТУ EN 60204-
1:2019; ДСТУ EN ISO 12100:2016; ДСТУ EN 61000-6-1:2018.)».
На виконання зазначеної вимоги ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» обрало її
повне виконання, надавши не один документ на вибір («АБО сертифікат
відповідності, АБО декларацію про відповідність»), а саме підтвердило
відповідність вимозі у повному обсязі, подавши у складі пропозиції
сертифікат відповідності ТА декларацію про відповідність, а саме:
Файл: «Сертифікат відповідності від 02.05.2025_.pdf» та «Декларація про
відповідність від 02.05.2025 (1).pdf».
Разом з тим, наданий у складі тендерної пропозиції Сертифікат
відповідності (файл: Сертифікат відповідності від 02.05.2025_.pdf) не
відповідає вимогам Замовника, які встановлені в Додатку №3.
Замовником було встановлено, що наданий уповноваженим органом
Сертифікат відповідності предмету закупівлі повинен відповідати (вимогам)
розділам ДСТУ EN ISO 8528-13:2018 п.п. 6.1, 6.2.1, 6.3.1.1, 6.5.1.1, 6.5.2.1,
6.5.3.1, 6.9.1.1, 6.15.1.2.1, 6.19.1, 6.20.1, 7.1, 8.1, 9.1; ДСТУ EN 60204-1:2019 п.п.
18.3, 18.4;ДСТУ EN ISO 12100:2016 п.п. 6.2.9, 6.4.1, 6.4.4; ДСТУ EN 61310-
2:2017р. 4, 7; ДСТУ EN 61000-6-1:2018р. 8 (табл. 1 п. 1.5).
ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» надано сертифікат відповідності, який не
містить відповідність розділу ДСТУ EN 61310-2:2017р. 4, 7 (даний розділ –
відсутній в Сертифікаті відповідності).
Таким чином, з наданої інформації вбачається, що ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ
МАШ» надано сертифікат відповідності, який не відповідає вимогам, які
встановлені Замовником до даного документу (сертифікату відповідності) так
як не містить відповідність ДСТУ EN 61310-2:2017р. 4, 7.
Враховуючи викладене, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію на
підставі п.44 Особливостей у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо
предмета закупівлі тендерної документації.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у
вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті
prozorro.gov.ua).
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі 31120000-3 «Генератори» (дизель-генераторні установки різні) для потреб Криворізького ліцею БСНПВ)) ідентифікатор процедури закупівлі: UA- 2025-07-29-002088-a. 3) Зобов’язати Замовника ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою ДОНЕЦЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ВНУТРІШНІХ СПРАВ №128-ВТО від 10.09.2025 року стосовно визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
a5c1a519261846cdbfb3de8b0f36f73d
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку №3 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Інформація про
необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета
закупівлі (технічний опис) дизель-генераторні установки різні, код за
ДК 021:2015: 31120000-3 «Генератори». Замовником встановлено
вимогу: «Разом з пропозицією надати ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ
уповноваженого органу – випробувальної лабораторії на будь-який
дизельний генератор того ж виробника, що пропонується у
пропозиції.».
Таким чином, вимога Замовника є конкретною і однозначною – у складі
тендерної пропозиції має бути поданий саме документ «протокол
випробувань».
Однак, Учасником ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» дана вимога не була
виконана, оскільки подана тендерна пропозиція не містить «протоколу
випробувань».
Звертаємо увагу органу оскарження, що:
1) ані «сертифікат відповідності» (файл: Сертифікат відповідності від
02.05.2025_.pdf),2)
2) ані «декларація про відповідність» (файл: Декларація про
відповідність від 02.05.2025 (1).pdf)
3) ані «тест-лист» (файл: Лист випробування ДЕС TD-55PBDS с
печатью.pdf)
не є «ПРОТОКОЛОМ ВИПРОБУВАНЬ» - документом, який вимагає Замовник.
Також, звертаємо увагу органу оскарження на те, що відповідно до п.7.8.2. та
п.7.8.3. Національного стандарту України ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019
(EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) загальні вимоги до
компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій
передбачено загальні та спеціальні вимоги до протоколів випробувань.
Разом з тим, жоден з наданих документів (файл: Сертифікат відповідності від
02.05.2025_.pdf, файл: Декларація про відповідність від 02.05.2025 (1).pdf, Лист
випробування ДЕС TD-55PBDS с печатью.pdf) не підтверджує зазначене у п.7.8.2. та
п.7.8.3. Національного стандарту України ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019
(EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) .
Доказ: Національного стандарту України ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019
(EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) загальні вимоги до
компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій.
Таким чином, жоден із наданих ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» документів
не може вважатися протоколом випробувань, який прямо вимагав Замовник
у тендерній документації.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ»
мала бути відхилена Замовником на підставі п.44 Особливостей у зв’язку з тим,
що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної
специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної
документації.
Отже, враховуючи зазначену вище інформацію, тендерна пропозиція ТОВ
«ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» є такою, що неправомірно визначена
переможною, а рішення щодо визнання переможцем тендерної пропозиціїТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» є неправомірним, необґрунтованим та
підлягає скасуванню.
Замовник мав відхилити тендерну пропозиції на підставі п.44 Особливостей, а
саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в
електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не
відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета
закупівлі тендерної документації.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у
вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті
prozorro.gov.ua).
необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета
закупівлі (технічний опис) дизель-генераторні установки різні, код за
ДК 021:2015: 31120000-3 «Генератори». Замовником встановлено
вимогу: «Разом з пропозицією надати ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ
уповноваженого органу – випробувальної лабораторії на будь-який
дизельний генератор того ж виробника, що пропонується у
пропозиції.».
Таким чином, вимога Замовника є конкретною і однозначною – у складі
тендерної пропозиції має бути поданий саме документ «протокол
випробувань».
Однак, Учасником ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» дана вимога не була
виконана, оскільки подана тендерна пропозиція не містить «протоколу
випробувань».
Звертаємо увагу органу оскарження, що:
1) ані «сертифікат відповідності» (файл: Сертифікат відповідності від
02.05.2025_.pdf),2)
2) ані «декларація про відповідність» (файл: Декларація про
відповідність від 02.05.2025 (1).pdf)
3) ані «тест-лист» (файл: Лист випробування ДЕС TD-55PBDS с
печатью.pdf)
не є «ПРОТОКОЛОМ ВИПРОБУВАНЬ» - документом, який вимагає Замовник.
Також, звертаємо увагу органу оскарження на те, що відповідно до п.7.8.2. та
п.7.8.3. Національного стандарту України ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019
(EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) загальні вимоги до
компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій
передбачено загальні та спеціальні вимоги до протоколів випробувань.
Разом з тим, жоден з наданих документів (файл: Сертифікат відповідності від
02.05.2025_.pdf, файл: Декларація про відповідність від 02.05.2025 (1).pdf, Лист
випробування ДЕС TD-55PBDS с печатью.pdf) не підтверджує зазначене у п.7.8.2. та
п.7.8.3. Національного стандарту України ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019
(EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) .
Доказ: Національного стандарту України ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019
(EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) загальні вимоги до
компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій.
Таким чином, жоден із наданих ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» документів
не може вважатися протоколом випробувань, який прямо вимагав Замовник
у тендерній документації.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ»
мала бути відхилена Замовником на підставі п.44 Особливостей у зв’язку з тим,
що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної
специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної
документації.
Отже, враховуючи зазначену вище інформацію, тендерна пропозиція ТОВ
«ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» є такою, що неправомірно визначена
переможною, а рішення щодо визнання переможцем тендерної пропозиціїТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» є неправомірним, необґрунтованим та
підлягає скасуванню.
Замовник мав відхилити тендерну пропозиції на підставі п.44 Особливостей, а
саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в
електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не
відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета
закупівлі тендерної документації.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у
вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті
prozorro.gov.ua).
×
-
Назва доказу:
Національного стандарту України ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій
-
Повʼязаний документ:
Національний стандарт України.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі 31120000-3 «Генератори» (дизель-генераторні установки різні) для потреб Криворізького ліцею БСНПВ)) ідентифікатор процедури закупівлі: UA- 2025-07-29-002088-a. 3) Зобов’язати Замовника ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою ДОНЕЦЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ВНУТРІШНІХ СПРАВ №128-ВТО від 10.09.2025 року стосовно визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ».
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Номер:
43a5de2b342a4944b29d6a35471bf514
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-29-002088-a.c2
Назва:
скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
На етапі визначення переможця відкритих торгів Замовником порушено такий принцип здійснення закупівель, як об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, встановлений п. 5 ч. 1 ст. 5 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вих. ТДМ-241-15-08.pdf 15.08.2025 13:24
- Скарга _ ТДМ.doc 15.08.2025 13:24
- 13_1(5_1.DOC 15.08.2025 13:24
- sign.p7s 15.08.2025 13:28
- Рішення від 18.08.2025 № 12666.pdf 18.08.2025 13:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.08.2025 № 13187.pdf 28.08.2025 13:53
- Рішення від 27.08.2025 № 13187.pdf 29.08.2025 15:16
- Відповідь на АМКУ генератори.doc 20.08.2025 14:47
- Тех. паспорт 275 PBDS.pdf 20.08.2025 14:47
- Порівняльна таблиця (2).pdf 20.08.2025 14:47
- Додаток № 3 - генератори 22.07.docx 20.08.2025 14:47
- лист №4766 на АМКУ генератори.pdf 20.08.2025 14:47
- лист 5117 на АМКУ.pdf 05.09.2025 16:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.08.2025 13:44
Дата розгляду скарги:
27.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.08.2025 13:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.08.2025 15:16
Дата виконання рішення Замовником:
05.09.2025 16:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Ознайомившись з Рішенням №13187-р/пк-пз від 27.08.2025 року повідомляємо наступне, на виконання вищевказаного Рішення Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» в закупівлі дизель-генераторних установок різних, код за ДК 021:2015: 31120000-3 «Генератори», ID: UA-2025-07-29-002088-a та повернуто на кваліфікацію.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
fb481fab501e4078b2604da87871baad
Заголовок пункту скарги:
на неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» (код ЄДРПОУ 30375547)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
на етапі визначення переможця відкритих торгів Замовником порушено такий принцип здійснення закупівель, як об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі спрощеної закупівлі, встановлений п. 5 ч. 1 ст. 5 Закону.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Провести перевірку даної скарги та прийняти рішення про встановлення порушень законодавства та процедури закупівлі в діях уповноваженої особи з публічних закупівель Донецького державного університету внутрішніх справ по відхиленню пропозиції ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» у відкритих торгах з особливостями за оголошенням № UA-2025-07-29-002088-a. 3. Зобов`язати Донецький державний університет внутрішніх справ повністю скасувати рішення, затверджене протоколом № 101-ВТО від 12.08.2025 р. про відхилення пропозиції ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» за оголошенням № UA-2025-07-29-002088-a. 4. Зобов’язати Донецький державний університет внутрішніх справ прийняти нове рішення відповідно до умов чинного законодавства.
Вимога
Є відповідь
щодо відхилення
Номер:
2e4002fc16a94ad5ab4643a1178459fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-29-002088-a.c1
Назва:
щодо відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику, ознайомившись з протоколом №101-ВТО від 12.08.2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою замовника, сформованого за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ “ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ”, який опубліковано в системі Прозорро 12 серпня 2025 17:37, повідомляємо, що ми не згодні з переліченими на Вашу думку невідповідностями, які зазначено в протоколі та прийнятим Вами рішенням про відхиленням нашої пропозиції. Зазначаємо, що маємо намір кожен пункт відхилення оскаржити у відповідному органі, а саме шляхом направлення скарги на рішення замовника до Постійно діючої адміністративної колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Просимо об'єктивно та обгрунтовано переглянути своє рішення стосовно відхилення нашої пропозиції.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
13.08.2025 15:44
Вирішення:
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, необхідно надати додаткову інформацію на Вимогу такого змісту:
1. Надання тест-листа замість протоколу випробувань уповноваженої лабораторії
Норма Закону: відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону замовник відхиляє пропозицію, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Аргументація: у вимогах прямо зазначено «протокол випробувань уповноваженого органу – випробувальної лабораторії». Тест-лист, виданий ТОВ «НПО Спеценергомонтаж», не є протоколом випробувань, не містить обов’язкових атрибутів такого документа (ідентифікаційні дані акредитованої лабораторії, номер атестата акредитації, підпис уповноваженої особи, відомості про методику випробувань, тощо) та не виданий органом, який є уповноваженим на виконання саме випробувань, а не вимірювань, ТОВ «НПО Спеценергомонтаж» відсутнє у реєстрі акредитованих випробувальних лабораторій (https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov).
Таким чином, наданий документ не відповідає одночасно і визначеному виду і визначеному джерелу, що є невиконанням вимоги документації.
2. Невідповідність показника регулювання напруги (сталий режим)
Норма Закону: п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону – не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також п. 40 Особливостей №1178 – невідповідності в технічній частині, які не підлягають виправленню.
Аргументація: документація передбачала показник ±0,5%, у техпаспорті обладнання ( який є першочерговим документом, що видається виробником на обладнання), яке пропонує учасник, вказано ±1%. Це не є рівнозначним або кращим параметром. Збільшення допуску вдвічі знижує точність підтримання напруги, негативно впливає на стабільність роботи електронних та електромеханічних систем, а також суперечить вимогам замовника. Оскільки ця характеристика належить до параметрів, які прямо визначають відповідність товару вимогам, її відмінність є підставою для відхилення.
3. Невідповідність об’єму двигуна
Норма Закону: п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону – зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
Аргументація: замовник встановив мінімальний об’єм двигуна 6,75 л. В порівняльній таблиці учасник зазначив 6,75 л, однак офіційні джерела виробника FPT Industrial та технічна специфікація з відкритого доступу підтверджують об’єм 6,7 л. Цей показник є меншим, ніж встановлений мінімум. Наявність розбіжностей між даними у порівняльній таблиці та офіційною техдокументацією є недостовірною інформацією та невідповідністю вимогам.
4. Ненадання порівняльної таблиці для еквівалентного обладнання
Норма Закону: п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону – не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також п. 40 Особливостей №1178 – невідповідності в технічній частині, які не підлягають виправленню.
Аргументація: замовник у документації визначив, що при пропозиції еквіваленту обов’язковим є надання порівняльної таблиці з чітким зазначенням відповідності або покращення характеристик. Учасник заявив про еквіваленти ( до альтернаторів, панелей керування), але не надав обов’язкову таблицю та не описав, у чому полягає покращення та не підтвердив відповідність. Відсутність цієї інформації унеможливлює перевірку еквівалентності, що є формальною невідповідністю умовам тендеру. Також інформація про наданий еквіваленти альтернаторівTDM274C, TDM274K відсутня в загальному доступі.
Ані Особливості, ні Закон № 922 не містять положень, які б дозволяли замовнику скасувати власне рішення про визначення переможця та повернутися до етапу кваліфікації учасників. Однак учасник може оскаржити рішення замовника про його відхилення протягом п’яти днів з дати, коли замовник оприлюднив рішення про визначення переможця процедури закупівлі в ЕСЗ. Рішення органу оскарження замовники та особи, яких вони стосуються, зобов’язані виконувати (п. 22 ст. 18 Закону № 922 та п. 64 Особливостей).
Беручи до уваги вищевказане замовник не може скасувати власне рішення відповідно вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено