• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Виносна антена AVENGER Booster/AvengeAngel Big Hulk plus 2.4G/5.2/5.8G, тридіапазонний підсилювач

Завершена

3 725 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 37 250.00 UAH
Період оскарження: 29.07.2025 07:42 - 02.08.2025 08:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимагаємо від замовника скасувати рішення про визнання переможцем ФОП Бик Геннадій Іванович, дискваліфікувати його пропозицію, та визнати переможцем ТОВ "КРОП КОНТРОЛ".

Номер: 41abad9e90614beb921effa6d41d73e3
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-29-000042-a.a1
Назва: Вимагаємо від замовника скасувати рішення про визнання переможцем ФОП Бик Геннадій Іванович, дискваліфікувати його пропозицію, та визнати переможцем ТОВ "КРОП КОНТРОЛ".
Вимога:
В поданій документації від учасника ФОП Бик Геннадій Іванович, мається документ під назвою - Сертифікат якості. Даний документ є завідомо неправдивим, оскільки не має відомостей про те кому він був наданий, відсутня будь-яка адреса в Україні, з якою метою і т.д.. Окрім цього Замовник може звернутись до виробника, який зазначено в документах Учасника і отримати відомості чи має вказаний ФОП авторизаційні документи від виробника. Також для підтвердження наявності Товару - необхідно було б попросити у ФОП Бик Геннадія Івановича - копії митних декларацій щодо ввезення на територію України - Виносних антен AVENGER Booster/AvengeAngel Big Hulk plus 2.4G/5.2/5.8G, тридіапазонних підсилювачів. Також прошу детально та обгрунтовано пояснити причини дискаліфікації найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ "КРОП КОНТРОЛ", враховуючи той факт що запропонований товар має абсолютну відповідність із запитуваним товаром Замовника, а також у Учасника маються відповідні протоколи випробувань. До того ж запропонований учасником ТОВ "КРОП КОНТРОЛ" товар є офіційно ввезеним на митну територію України та маються відповідні товаросупроводжуючі документи.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вашу вамогу повідомляємо наступне. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Щодо якісних документів. Згідно вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі надання сертифікатів, авторизаційних листів тощо, Замовником не вимагалося. Отже, документи, що були завантажені у складі тендерної пропозиції та які не стосуються вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі не підлягають розгляду. Щодо наявності товару. Звертаємо вашу увагу, що для підтвердження наявності товару на виконання вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником надано гарантійний лист щодо наявності у Постачальника товару, що постачається, в повному обсязі відповідно до вимог документації, що зобов’язується поставити товар у визначені договором терміни, а також про те, що зауваження (у разі наявності) по якості та укомплектованості товару будуть усунені Учасником протягом 5 календарних днів Щодо відхилення пропозиції. Згідно частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» «…У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Тобто законодавець для спрощеної закупівлі встановлює право, а не обов’язок зазначати у вимогах біля посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника фразу «або еквівалент». Зазначене твердження також знаходить своє підтвердження у роз’ясненні Мінекономіки в листі від 05 травня 2020 року № 3304-04/28729-06. Зважаючи на зазначене, рішення уповноваженої особи від 09.08.2025, затверджене протоколом № 159 вважаємо обґрунтованим та таким, що відповідає чинному законодавству
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.08.2025 13:41