-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
послуги з медичного страхування працівників, код ДК 021:2015 – 66510000-8 — «Страхові послуги»
Торги не відбулися
200 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 002.50 UAH
мін. крок: 1% або 2 002.50 UAH
Період оскарження:
28.07.2025 17:50 - 13.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
57b5ae0fe8484c4fb8876c3f09ff29c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-28-010333-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ - ДУ ОСН за АД.pdf 01.08.2025 19:13
- Скарга до АМКУ - ДУ ОСН за АД.pdf.p7s 01.08.2025 19:13
- Ultra Alians DMS dohovir. Pidpys 33152597.p7s 01.08.2025 19:13
- Довідка наявність обладнання, матеріально - техн.pdf.p7s 01.08.2025 19:13
- Реєстр ЛПУ станом на 01.08.2025 Еншурія.xlsx.p7s 01.08.2025 19:13
- IR201001 Дані про кількість договорів страховика, застрахованих фізичних осіб та страхових подій (випадків).pdf.p7s 01.08.2025 19:13
- Лист-відгук Житлоінвест.pdf 01.08.2025 19:13
- IR201001 Дані про кількість договорів страховика, застрахованих фізичних осіб та страхових подій (випадків).pdf 01.08.2025 19:13
- Скарга до АМКУ - ДУ ОСН за АД.docx 01.08.2025 19:13
- Реєстр ЛПУ станом на 01.08.2025 Еншурія.xlsx 01.08.2025 19:13
- 1.1.2.2 Ліцензія нова Ультра_Альянс_витяг.pdf 01.08.2025 19:13
- Довідка наявність обладнання, матеріально - техн.pdf 01.08.2025 19:13
- Ultra Alians DMS dohovir.pdf 01.08.2025 19:13
- №01.03-000011_23_06 від 23.06.2023р Житлоінвест (1).pdf 01.08.2025 19:13
- Ultra Alians DMS dohovir. Pidpys 43812574.p7s 01.08.2025 19:13
- sign.p7s 01.08.2025 19:16
- рішення від 05.08.2025 № 12033.pdf 05.08.2025 17:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.08.2025 № 12524.pdf 14.08.2025 14:05
- рішення від 13.08.2025 № 12524.pdf 18.08.2025 10:13
- Пояснення АМК щодо скарги ПРАТ СК УЛЬТРА АЛЬЯНС_07-08-2025.PDF 07.08.2025 16:23
- Пояснення АМК щодо скарги ПРАТ СК УЛЬТРА АЛЬЯНС_07-08-2025.docx 07.08.2025 16:23
- Arsenal.PDF 07.08.2025 16:24
- Ingo.PDF 07.08.2025 16:24
- UNIQA.PDF 07.08.2025 16:24
- Universalna.PDF 07.08.2025 16:24
- Протокол_16 від 04.08.2025_ПЕРЕЛІК ЗМІН.PDF 07.08.2025 16:25
- Протокол_16 від 04.08.2025_ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx 07.08.2025 16:25
- Перелік змін.docx 07.08.2025 16:26
- Перелік змін.pdf 07.08.2025 16:26
- Тендерна_документація_страхування (нова редакція).doc 07.08.2025 16:27
- Додаток 5 до ТД_Типова форма_ договору страхування.docx 07.08.2025 16:27
- Тендерна_документація_страхування (нова редакція).pdf 07.08.2025 16:29
- Додаток 5 до ТД_Типова форма_ договору страхування.pdf 07.08.2025 16:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.08.2025 19:21
Дата розгляду скарги:
13.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.08.2025 17:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.08.2025 10:13
Дата виконання рішення Замовником:
11.09.2025 16:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12524-р/пк-пз від 13 серпня 2025 року, внесені зміни до Тендерної документації за процедурою закупівлі «послуги з медичного страхування працівників», код ДК 021:2015 -66510000-8 — «Страхові послуги», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебсайті Уповноваженого органу за № UA-2025-07-28-010333-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення Комісії:
ПРОТОКОЛ №21 від 11 вересня 2025 року
щодо прийняття рішення уповноваженою особою
про внесення змін до тендерної документації
1. Внести зміни до Тендерної документації шляхом затвердження нової редакції Тендерної документації (з додатками до неї).
2. Продовжити в електронній системі закупівель строк для подання тендерних пропозицій до 16 вересня 2025 року.
2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель нову редакцію Тендерної документації та перелік змін, що вносяться.
Додаток: зміни до тендерної документації, оприлюдненої в електронній системі закупівель у процедурі закупівлі відкритих торгів (з особливостями) щодо закупівлі: Послуги з медичного страхування працівників державної установи «Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю», код ДК 021:2015 – 66510000-8 – «Страхові послуги» в 1 прим. на 6 арк.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b0cd587f850446d5a8c1028b5ff75424
Заголовок пункту скарги:
Абзацами 2, 3, 4 підпункту 1, підпунктом 2 пункту 5 розділу 3 таблиці Тендерної документації та пунктом 3 додатку 2 Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, які, на думку Скаржника, є дискримінаційними.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Абзацами 2, 3, 4 підпункту 1, підпунктом 2 пункту 5 розділу 3 таблиці Тендерної документації та пунктом 3 додатку 2 Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, яким повинен відповідати, а саме: учасник повинен мати:
- договірні відносини не менше ніж з 1500 аптеками та/або аптечними пунктами в м. Київ та Київській області, в яких учасник гарантує отримання медикаментів на умовах договору про закупівлю з учасником у разі настання страхового випадку, в тому числі по Україні не менше ніж 8500 аптеками чи аптечними пунктами;
- договірні відносини не менше ніж з 600 лікувально-профілактичними закладами (далі - ЛПЗ) (в тому числі підрозділи, СПД) в м. Київ, які надаватимуть на умовах договору про закупівлю з учасником медичні послуги у разі настання страхового випадку (без франшизи), в тому числі по Україні не менше ніж 2600 ЛПЗ;
- технології, які учасник використовує під час надання послуг та мати власний медичний асистанс, який має в наявності: стільниковий(ві) оператор(и) (Київстар та/або Vodafone Україна (МТС Україна) та/або lifecell та/або інші оператори) з обов’язковою умовою запису телефонної розмови за всіма каналами зв’язку; виділений канал комунікацій у месенджері Viber/Telegram з можливістю збереження історії листування/звернень Застрахованих осіб і їх архівації та зберігання протягом строку дії цього Договору;
- працівників (не менше 4-х) з вищою медичною освітою відповідної кваліфікації, які безпосередньо залучатимуться учасником для виконання договору медичного страхування, та які мають досвід врегулювання страхового випадку з медичного страхування, із зазначенням освіти, стажу роботи у сфері страхової діяльності (медичного страхування);
Щодо наявності всіх вищенаведених умов Замовником вимагається від учасника надання відповідних довідок, зокрема і у вигляді зазначених таблиць.
1. Щодо матеріально-технічної бази учасника (абз. 2, 3, 4 пп. 1, пп. 2 п. 5 розд. 3 табл. ТД та п. 3 дод. 2 ТД)
Прийняти участь у даній закупівлі може лише той учасник, який має напряму укладені договори не менше ніж з 1500 аптеками та/або аптечними пунктами в м. Київ та Київській області, а по Україні не менше ніж 8500 аптеками чи аптечними пунктами; напряму укладені договори не менше ніж з 600 лікувально-профілактичними закладами (далі - ЛПЗ) в м. Києві, а по Україні не менше ніж 2600 ЛПЗ; має власний медичний асистанс із зазначеними Замовником можливостями; має працівників (не менше 4-х) з вищою медичною освітою відповідної кваліфікації та досвідом виконання договору медичного страхування, врегулювання страхового випадку з медичного страхування.
Вказана обов’язкова вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають власного медичного асистансу, не мають напряму укладених договорів ще й із вказаною Замовником кількістю аптечних пунктів та ЛПЗ, не мають у своєму штаті працівників з відповідною медичною освітою та досвідом, але можуть надавати страхові послуги, шляхом укладання договорів/угод тощо з підприємствами, які забезпечують надання таких послуг та мають власний медичний асистанс, напряму укладені договори, але з іншою кількістю медичних закладів та аптечних пунктів, яка суттєво не відрізняється від вказаної Замовником кількості ЛПЗ та аптечних пунктів, які надають аналогічні послуги.
Скаржник не має власного медичного асистансу, працівників із вищою медичною освітою та напряму укладених договорів, зокрема, і з вказаною Замовником кількістю ЛПЗ та аптечних пунктів, - відповідно, і не може надати про це вказані Замовником довідки, а тому і не має можливості прийняти участь у даній закупівлі.
Звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що діюче законодавство не зобов’язує страхові компанії мати власного медичного асистансу, працівників із вищою медичною освітою та напряму укладених договорів, зокрема, і з вказаною Замовником кількістю ЛПЗ та аптечних пунктів і дає можливість страховикам надавати послуги в інший спосіб (договори доручення, угоди із асистанськими компаніями тощо), тобто із залученням підрядних та субпідрядних підприємств, установ та організацій.
Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Наголошуємо, що Скаржник має договір доручення, згідно якого ТОВ «Еншурія Оперейшнз Україна», має у своєму складі потужний медичний асистанс із зазначеною Замовником кількістю працівників з вищою медичною освітою та укладені з медичними закладами та аптечними пунктами в Києві та по Україні, але не в такій кількості: в Києві з 1449 аптечними пунктами з 1500 вказаних замовником; з 560 ЛПЗ із 600 вказаних Замовником та 1586 ЛПЗ в Україні із 2600 вказаних замовником (копія договору та перелік ЛПЗ, АП додаються).
Також, слід зауважити на тому, що відсутність договірних відносин між страховиком та медичним закладом чи аптечним пунктом, зокрема із зазначеною Замовником їх кількістю,- жодним чином не перешкоджає у врегулюванні страхових справ (отримати рахунок за надання медичних послуг чи придбання лікарських препаратів та здійснити виплату страхового відшкодування та/або напряму компенсувати витрати за такі послуги)!
Скаржник зазначає, що Замовником жодним чином не обґрунтована вказана кількість ЛПЗ та аптечних пунктів, з якими мають бути договірні відносини. З цього постає питання: чому мають бути договірні відносини саме із не менше ніж 1500 аптечними пунктами в Києві, чому не з 3000 або з 10 000?!
Скаржник запевняє, що укладені договори ТОВ «Еншурія Оперейшнз Україна» із зазначеною вище кількістю ЛПЗ та аптечних пунктів вдосталь та якісно забезпечить виконання договору страхування із Замовником!
Отже, Скаржник вважає, що зазначені вище обов’язкові вимоги Тендерної документації є дискримінаційними і такими, що не відповідають діючому законодавству та порушують права і законні інтереси Скаржника й інших потенційних учасників, пов’язаних з їх неможливістю взяти участь у процедурі закупівлі та мають бути видалені Замовником.
- договірні відносини не менше ніж з 1500 аптеками та/або аптечними пунктами в м. Київ та Київській області, в яких учасник гарантує отримання медикаментів на умовах договору про закупівлю з учасником у разі настання страхового випадку, в тому числі по Україні не менше ніж 8500 аптеками чи аптечними пунктами;
- договірні відносини не менше ніж з 600 лікувально-профілактичними закладами (далі - ЛПЗ) (в тому числі підрозділи, СПД) в м. Київ, які надаватимуть на умовах договору про закупівлю з учасником медичні послуги у разі настання страхового випадку (без франшизи), в тому числі по Україні не менше ніж 2600 ЛПЗ;
- технології, які учасник використовує під час надання послуг та мати власний медичний асистанс, який має в наявності: стільниковий(ві) оператор(и) (Київстар та/або Vodafone Україна (МТС Україна) та/або lifecell та/або інші оператори) з обов’язковою умовою запису телефонної розмови за всіма каналами зв’язку; виділений канал комунікацій у месенджері Viber/Telegram з можливістю збереження історії листування/звернень Застрахованих осіб і їх архівації та зберігання протягом строку дії цього Договору;
- працівників (не менше 4-х) з вищою медичною освітою відповідної кваліфікації, які безпосередньо залучатимуться учасником для виконання договору медичного страхування, та які мають досвід врегулювання страхового випадку з медичного страхування, із зазначенням освіти, стажу роботи у сфері страхової діяльності (медичного страхування);
Щодо наявності всіх вищенаведених умов Замовником вимагається від учасника надання відповідних довідок, зокрема і у вигляді зазначених таблиць.
1. Щодо матеріально-технічної бази учасника (абз. 2, 3, 4 пп. 1, пп. 2 п. 5 розд. 3 табл. ТД та п. 3 дод. 2 ТД)
Прийняти участь у даній закупівлі може лише той учасник, який має напряму укладені договори не менше ніж з 1500 аптеками та/або аптечними пунктами в м. Київ та Київській області, а по Україні не менше ніж 8500 аптеками чи аптечними пунктами; напряму укладені договори не менше ніж з 600 лікувально-профілактичними закладами (далі - ЛПЗ) в м. Києві, а по Україні не менше ніж 2600 ЛПЗ; має власний медичний асистанс із зазначеними Замовником можливостями; має працівників (не менше 4-х) з вищою медичною освітою відповідної кваліфікації та досвідом виконання договору медичного страхування, врегулювання страхового випадку з медичного страхування.
Вказана обов’язкова вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають власного медичного асистансу, не мають напряму укладених договорів ще й із вказаною Замовником кількістю аптечних пунктів та ЛПЗ, не мають у своєму штаті працівників з відповідною медичною освітою та досвідом, але можуть надавати страхові послуги, шляхом укладання договорів/угод тощо з підприємствами, які забезпечують надання таких послуг та мають власний медичний асистанс, напряму укладені договори, але з іншою кількістю медичних закладів та аптечних пунктів, яка суттєво не відрізняється від вказаної Замовником кількості ЛПЗ та аптечних пунктів, які надають аналогічні послуги.
Скаржник не має власного медичного асистансу, працівників із вищою медичною освітою та напряму укладених договорів, зокрема, і з вказаною Замовником кількістю ЛПЗ та аптечних пунктів, - відповідно, і не може надати про це вказані Замовником довідки, а тому і не має можливості прийняти участь у даній закупівлі.
Звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що діюче законодавство не зобов’язує страхові компанії мати власного медичного асистансу, працівників із вищою медичною освітою та напряму укладених договорів, зокрема, і з вказаною Замовником кількістю ЛПЗ та аптечних пунктів і дає можливість страховикам надавати послуги в інший спосіб (договори доручення, угоди із асистанськими компаніями тощо), тобто із залученням підрядних та субпідрядних підприємств, установ та організацій.
Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Наголошуємо, що Скаржник має договір доручення, згідно якого ТОВ «Еншурія Оперейшнз Україна», має у своєму складі потужний медичний асистанс із зазначеною Замовником кількістю працівників з вищою медичною освітою та укладені з медичними закладами та аптечними пунктами в Києві та по Україні, але не в такій кількості: в Києві з 1449 аптечними пунктами з 1500 вказаних замовником; з 560 ЛПЗ із 600 вказаних Замовником та 1586 ЛПЗ в Україні із 2600 вказаних замовником (копія договору та перелік ЛПЗ, АП додаються).
Також, слід зауважити на тому, що відсутність договірних відносин між страховиком та медичним закладом чи аптечним пунктом, зокрема із зазначеною Замовником їх кількістю,- жодним чином не перешкоджає у врегулюванні страхових справ (отримати рахунок за надання медичних послуг чи придбання лікарських препаратів та здійснити виплату страхового відшкодування та/або напряму компенсувати витрати за такі послуги)!
Скаржник зазначає, що Замовником жодним чином не обґрунтована вказана кількість ЛПЗ та аптечних пунктів, з якими мають бути договірні відносини. З цього постає питання: чому мають бути договірні відносини саме із не менше ніж 1500 аптечними пунктами в Києві, чому не з 3000 або з 10 000?!
Скаржник запевняє, що укладені договори ТОВ «Еншурія Оперейшнз Україна» із зазначеною вище кількістю ЛПЗ та аптечних пунктів вдосталь та якісно забезпечить виконання договору страхування із Замовником!
Отже, Скаржник вважає, що зазначені вище обов’язкові вимоги Тендерної документації є дискримінаційними і такими, що не відповідають діючому законодавству та порушують права і законні інтереси Скаржника й інших потенційних учасників, пов’язаних з їх неможливістю взяти участь у процедурі закупівлі та мають бути видалені Замовником.
×
-
Назва доказу:
5. Додаток до довідки від 01.08.2025 р. (перелік ЛПЗ та АП);
-
Повʼязаний документ:
Реєстр ЛПУ станом на 01.08.2025 Еншурія.xlsx
-
-
Назва доказу:
4. Довідка ТОВ «Еншурія Оперейшнз Україна» від 01.08.2025 р.;
-
Повʼязаний документ:
Довідка наявність обладнання, матеріально - техн.pdf
-
-
Назва доказу:
3. Файл електронного підпису;
-
Повʼязаний документ:
Ultra Alians DMS dohovir. Pidpys 43812574.p7s
-
-
Назва доказу:
2. Файл електронного підпису;
-
Повʼязаний документ:
Ultra Alians DMS dohovir. Pidpys 33152597.p7s
-
-
Назва доказу:
1. Копія договору доручення № INA 0208 від 01/08/2024 р.;
-
Повʼязаний документ:
Ultra Alians DMS dohovir.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Державну установу «Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству, зазначені у тексті цієї скарги.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
686a51ff410b4d4faeefc480346ad030
Заголовок пункту скарги:
Підпунктом 3 пункту 5 розділу 3 таблиці Тендерної документації Замовником встановлені вимоги, які, на думку Скаржника, є дискримінаційними.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Підпунктом 3 пункту 5 розділу 3 таблиці Тендерної документації Замовником регламентовано обов’язок учасника документально підтвердити досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в частині проведення обов’язкового аудиту надання послуг медичного страхування колективів підприємств або установ чи організацій (не менше одного) у минулих періодах (наприклад: за 2023 та 2024 роки).
2. Щодо аналогічного договору (пп. 3 п. 5 розд. 3 табл. ТД)
Прийняти участь у даній закупівлі може лише той учасник, який має досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в частині проведення обов’язкового аудиту надання послуг медичного страхування колективів підприємств або установ чи організацій.
Скаржник не має аналогічного договору про надання послуг медичного страхування колективів підприємств або установ чи організацій, які спеціалізуються саме у сфері аудиторської діяльності, а тому і не може прийняти участь у даній закупівлі.
В той же час, Скаржник і не зобов’язаний мати аналогічний договір про надання послуг медичного страхування колективів підприємств або установ чи організацій, які спеціалізуються саме у сфері аудиторської діяльності. Скаржник має відповідну ліцензію на підставі якої має укладатися договір страхування із Замовником. Не маючи аналогічних договорів про надання послуг медичного страхування колективів підприємств або установ чи організацій, які спеціалізуються саме у сфері аудиторської діяльності, Скаржник, відповідно не має можливості і надати копію такого договору.
Звертаємо увагу Колегії АМКУ на те, що Скаржник має відповідну ліцензію і значний досвід у медичному страхуванні, що підтверджується даними про показники діяльності зі страхування (доказ: копія звіту додається, в режимі вибору виду страхування, доказ: приклад договору медичного страхування).
Отже, вищенаведені вимоги Замовника є дискримінаційними та мають бути видалені Замовником.
2. Щодо аналогічного договору (пп. 3 п. 5 розд. 3 табл. ТД)
Прийняти участь у даній закупівлі може лише той учасник, який має досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в частині проведення обов’язкового аудиту надання послуг медичного страхування колективів підприємств або установ чи організацій.
Скаржник не має аналогічного договору про надання послуг медичного страхування колективів підприємств або установ чи організацій, які спеціалізуються саме у сфері аудиторської діяльності, а тому і не може прийняти участь у даній закупівлі.
В той же час, Скаржник і не зобов’язаний мати аналогічний договір про надання послуг медичного страхування колективів підприємств або установ чи організацій, які спеціалізуються саме у сфері аудиторської діяльності. Скаржник має відповідну ліцензію на підставі якої має укладатися договір страхування із Замовником. Не маючи аналогічних договорів про надання послуг медичного страхування колективів підприємств або установ чи організацій, які спеціалізуються саме у сфері аудиторської діяльності, Скаржник, відповідно не має можливості і надати копію такого договору.
Звертаємо увагу Колегії АМКУ на те, що Скаржник має відповідну ліцензію і значний досвід у медичному страхуванні, що підтверджується даними про показники діяльності зі страхування (доказ: копія звіту додається, в режимі вибору виду страхування, доказ: приклад договору медичного страхування).
Отже, вищенаведені вимоги Замовника є дискримінаційними та мають бути видалені Замовником.
×
-
Назва доказу:
9. Відомості про показники діяльності.
-
Повʼязаний документ:
IR201001 Дані про кількість договорів страховика, застрахованих фізичних осіб та страхових подій (випадків).pdf
-
-
Назва доказу:
8. Витяг з ДРФУ;
-
Повʼязаний документ:
1.1.2.2 Ліцензія нова Ультра_Альянс_витяг.pdf
-
-
Назва доказу:
7. Лист-відгук від 22.03.2024 р.;
-
Повʼязаний документ:
Лист-відгук Житлоінвест.pdf
-
-
Назва доказу:
6. Договір добровільного медичного страхування від 23.06.2023 р.;
-
Повʼязаний документ:
№01.03-000011_23_06 від 23.06.2023р Житлоінвест (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Державну установу «Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству, зазначені у тексті цієї скарги.