-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Меблі
Торги не відбулися
953 550.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 767.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 767.75 UAH
Період оскарження:
28.07.2025 16:47 - 03.08.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на умови закупівлі
Номер:
1c12796175974c60ae82224ee8324f16
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-28-009927-a.b1
Назва:
Скарга на умови закупівлі
Скарга:
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Відповідь Гелексі трейд.pdf 02.08.2025 17:02
- Відповідь Кам'яне дерево.pdf 02.08.2025 17:02
- Відповідь Меблева фабрика Меблібуд.pdf 02.08.2025 17:02
- Запит Гелексі трейд.pdf 02.08.2025 17:02
- Запит на Кам'яне дерево.pdf 02.08.2025 17:02
- Запит на Меблева фабрика Меблібуд.pdf 02.08.2025 17:03
- Рішення АМКУ по закупівлі UA-2021-06-04-004917-c.pdf 02.08.2025 17:03
- Скарга UA-2025-07-28-009927-a скан.pdf.p7s.zip 02.08.2025 17:03
- Скарга UA-2025-07-28-009927-a.docx 02.08.2025 17:03
- Додаток 2 технічні вимоги Меблі 2.docx 02.08.2025 17:03
- Тендерна документація Меблі 2.docx 02.08.2025 17:04
- sign.p7s 02.08.2025 17:14
- рішення від 05.08.2025 №12051.pdf 05.08.2025 16:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.08.2025 №12409.pdf 13.08.2025 15:42
- рішення від 12.08.2025 №12409.pdf 14.08.2025 18:21
- Файл додаток 2 Цитадель М.pdf 07.08.2025 16:49
- Файл Інформація про технічні якісні та кількісні характеристики. Дніпроспецторг -2019.pdf 07.08.2025 16:49
- Запит № 2 Меблі Димитрова.pdf 07.08.2025 16:49
- Відповідь на запит 2 Бромарецький.pdf 07.08.2025 16:49
- Файл Інформація про технічні ФОП Штанська.pdf 07.08.2025 16:49
- Файл Технічні характеристики (1)Цилюрик Антоніна.pdf 07.08.2025 16:49
- Файл Пояснення на скаргу меблі АМКУ ФОП Мариненко.pdf 07.08.2025 16:49
- Запит № 1 Меблі Бромарецький.pdf 07.08.2025 16:49
- Файл 05 Технічна специфікація з детальним описом товару Лихачовська меблева фабрика.pdf 07.08.2025 16:49
- Пояснення АМКУ на скаргу ФОП Мариненко меблі.doc 07.08.2025 16:49
- Відповідь на запит 1 Димитрова.pdf 07.08.2025 16:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.08.2025 17:21
Дата розгляду скарги:
12.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.08.2025 16:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.08.2025 18:21
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
63865710b1884716bbb35666a24ffdd5
Заголовок пункту скарги:
Скарга на умови закупівлі
Опис заперечення:
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог законодавства.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
28.07.2025року. Замовник оприлюднив закупівлю за ідентифікатором UA-2025-07-28-009927-a на придбання товару Стіл офісний прямий 1200х600х750 мм – 150 штук, Тумба приставна 350х350х 650 мм – 150 штук, Стіл офісний кутовий 1200х1200х750 мм– 150 штук, відповідно до коду ДК 021:2015 -39130000-2 - Офісні меблі.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 06.08.2025 00:00
Я Фізична особа підприємець Мариненко Антоніна Миколаївна маю намір взяти участь у відповідному тендері однак ознайомившись з тендерною документацією, виявила в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та позбавляють мене можливості взяти участь у відповідній закупівлі.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
Уважно ознайомившись із тендерною документацією, повідомляємо про наявність положень, які, порушують вимоги чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, статті 5 та частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Відповідно до Додатку № 2 Таблиця без № стовпчик «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» та п. 6 Додатку № 2 встановлено, що частини меблів, а саме прямолінійні торці плитних матеріалів повинні бути оброблені крайкою з використанням поліуретанового реактивного клею-розплаву (ПУР).
Звертаю Вашу увагу, що Скаржник не є виробником меблів, він купляє меблі у інших виробників та реалізує через систему публічних закупівель.
Скаржник звернувся із запитом то ТОВ Меблева фабрика «Меблібуд», яке у випадку акцепту пропозиції Скаржника виготовлятиме меблі, і отримав відповідь №29/07-1 від 29.07.2025р., відповідно до якої виробник офісних меблів ТОВ Меблева фабрика «Меблібду» виготовляє меблі у відповідності до державних норм та стандартів які діють в Україні, а саме ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT) «Меблі. Загальні технічні вимоги», ДСТУ EN 527-2:2007 «Меблі для адміністративних приміщень. Робочі столи», але жодним з зазначених нормативно – правових актів не встановлено обов’язку кромкування меблів ПУР клеєм.
Також я звернулась до ТОВ «Кам’яне дерево» яке є виробником меблів надало мені відповідь № 17/07 від 31.07.2025р. якою повідомило, що жодним документом діючим в Україні які регламентують виробництво меблів, не передбачено використання ПУР клею при виготовлені меблів, та вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною., також зазначений виробник повідомив мені, що на сьогоднішній день в Україні ПУР клей використовують лише декілька Меблевих фабрик і лише при виготовлені меблів для ванних кімнат де меблі застосовуються в приміщеннях де безпосередньо виникає прямий контакт з водою для офісних меблів відсутній обов’язок використовувати ПУР клей при кромкуванні торців деталей меблів.
Ще мною було зроблено запит на виробника меблів ТОВ «ГЕЛЕКСІ ТРЕЙД» яке повідомило мені, що воно як виробник офісних меблів не має можливості виготовити меблі з обробленням прямолінійних торців плитних матеріалів крайкою з використанням поліуретанового реактивного клею-розплаву (ПУР).
Також в телефонному режимі я зверталась і до інших виробників меблів, але відповідь була одна, що такі меблі зможуть виготовити лише одиниці виробників у яких є спеціальне обладнання, адже для нанесення клею ПУР необхідне спеціальне обладнання яке є в Українських виробників меблів лише тих які виготовляють меблі не для офісних приміщень, а для ваних кімнат де меблі перебувають у над вологому приміщені.
Також дослідивши національні стандарти за якими виготовляються та яким повинні відповідати меблі офісні меблі (столи, тумби), а саме ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT) «Меблі. Загальні технічні вимоги», ДСТУ EN 527-2:2007 «Меблі для адміністративних приміщень. Робочі столи» мною встановлено, що жоден з цих документів не передбачає та не встановлює обов’язку при виготовлені офісних меблів кромкувати прямолінійні торці плитних матеріалів крайкою з використанням поліуретанового реактивного клею-розплаву (ПУР)
Таким чином взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які співпрацюють з виробниками, які мають спеціальне обладнання для кромкування деталей меблів ПУР клеєм.
На підставі вищевикладеного вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною та такою, що позбавляє мене можливості взяти участь у процедурі закупівлі. У зв’язку із чим замовник має усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни до тендерної документації.
Вважаємо положення тендерної документації є надмірними, дискримінаційними, не узгоджуються з чинним законодавством в цій частині та повинні бути приведені у відповідність до вимог Особливостей та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-04-004917-c) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вище зазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в Тендерній документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог законодавства.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 06.08.2025 00:00
Я Фізична особа підприємець Мариненко Антоніна Миколаївна маю намір взяти участь у відповідному тендері однак ознайомившись з тендерною документацією, виявила в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та позбавляють мене можливості взяти участь у відповідній закупівлі.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
Уважно ознайомившись із тендерною документацією, повідомляємо про наявність положень, які, порушують вимоги чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, статті 5 та частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Відповідно до Додатку № 2 Таблиця без № стовпчик «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» та п. 6 Додатку № 2 встановлено, що частини меблів, а саме прямолінійні торці плитних матеріалів повинні бути оброблені крайкою з використанням поліуретанового реактивного клею-розплаву (ПУР).
Звертаю Вашу увагу, що Скаржник не є виробником меблів, він купляє меблі у інших виробників та реалізує через систему публічних закупівель.
Скаржник звернувся із запитом то ТОВ Меблева фабрика «Меблібуд», яке у випадку акцепту пропозиції Скаржника виготовлятиме меблі, і отримав відповідь №29/07-1 від 29.07.2025р., відповідно до якої виробник офісних меблів ТОВ Меблева фабрика «Меблібду» виготовляє меблі у відповідності до державних норм та стандартів які діють в Україні, а саме ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT) «Меблі. Загальні технічні вимоги», ДСТУ EN 527-2:2007 «Меблі для адміністративних приміщень. Робочі столи», але жодним з зазначених нормативно – правових актів не встановлено обов’язку кромкування меблів ПУР клеєм.
Також я звернулась до ТОВ «Кам’яне дерево» яке є виробником меблів надало мені відповідь № 17/07 від 31.07.2025р. якою повідомило, що жодним документом діючим в Україні які регламентують виробництво меблів, не передбачено використання ПУР клею при виготовлені меблів, та вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною., також зазначений виробник повідомив мені, що на сьогоднішній день в Україні ПУР клей використовують лише декілька Меблевих фабрик і лише при виготовлені меблів для ванних кімнат де меблі застосовуються в приміщеннях де безпосередньо виникає прямий контакт з водою для офісних меблів відсутній обов’язок використовувати ПУР клей при кромкуванні торців деталей меблів.
Ще мною було зроблено запит на виробника меблів ТОВ «ГЕЛЕКСІ ТРЕЙД» яке повідомило мені, що воно як виробник офісних меблів не має можливості виготовити меблі з обробленням прямолінійних торців плитних матеріалів крайкою з використанням поліуретанового реактивного клею-розплаву (ПУР).
Також в телефонному режимі я зверталась і до інших виробників меблів, але відповідь була одна, що такі меблі зможуть виготовити лише одиниці виробників у яких є спеціальне обладнання, адже для нанесення клею ПУР необхідне спеціальне обладнання яке є в Українських виробників меблів лише тих які виготовляють меблі не для офісних приміщень, а для ваних кімнат де меблі перебувають у над вологому приміщені.
Також дослідивши національні стандарти за якими виготовляються та яким повинні відповідати меблі офісні меблі (столи, тумби), а саме ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT) «Меблі. Загальні технічні вимоги», ДСТУ EN 527-2:2007 «Меблі для адміністративних приміщень. Робочі столи» мною встановлено, що жоден з цих документів не передбачає та не встановлює обов’язку при виготовлені офісних меблів кромкувати прямолінійні торці плитних матеріалів крайкою з використанням поліуретанового реактивного клею-розплаву (ПУР)
Таким чином взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які співпрацюють з виробниками, які мають спеціальне обладнання для кромкування деталей меблів ПУР клеєм.
На підставі вищевикладеного вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною та такою, що позбавляє мене можливості взяти участь у процедурі закупівлі. У зв’язку із чим замовник має усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни до тендерної документації.
Вважаємо положення тендерної документації є надмірними, дискримінаційними, не узгоджуються з чинним законодавством в цій частині та повинні бути приведені у відповідність до вимог Особливостей та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-04-004917-c) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вище зазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в Тендерній документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог законодавства.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Опис доказу:
Містить дискримінаійну вимогу
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація Меблі 2.docx
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 до тендерної документації
-
Опис доказу:
Містить дискримінаційну вимогу
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 технічні вимоги Меблі 2.docx
-
-
Назва доказу:
скарга
-
Опис доказу:
скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга UA-2025-07-28-009927-a.docx
-
-
Назва доказу:
скарга сканована з підписом
-
Опис доказу:
Скарга з підписом ЕЦП
-
Повʼязаний документ:
Скарга UA-2025-07-28-009927-a скан.pdf.p7s.zip
-
-
Назва доказу:
Рішення АМКУ
-
Опис доказу:
Підтверджує законість подачі скарги в аналогічній (подібній) закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Рішення АМКУ по закупівлі UA-2021-06-04-004917-c.pdf
-
-
Назва доказу:
Запит виробнику меблів
-
Опис доказу:
запит
-
Повʼязаний документ:
Запит на Меблева фабрика Меблібуд.pdf
-
-
Назва доказу:
Запит виробнику меблів
-
Опис доказу:
запит
-
Повʼязаний документ:
Запит на Кам'яне дерево.pdf
-
-
Назва доказу:
запит виробнику меблів
-
Опис доказу:
запит
-
Повʼязаний документ:
Запит Гелексі трейд.pdf
-
-
Назва доказу:
Відповідь ТОВ Меблева фабрика "Меблібуд"
-
Опис доказу:
підтверджує неможливість виконання умов тендерної документації та їх невідповідність діючому законодавству
-
Повʼязаний документ:
Відповідь Меблева фабрика Меблібуд.pdf
-
-
Назва доказу:
Відповідь ТОВ КАМ'ЯНЕ ДЕРЕВО
-
Опис доказу:
підтверджує неможливість виконання умов тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Відповідь Кам'яне дерево.pdf
-
-
Назва доказу:
Відповідь ТОВ "ГЕЛЕКСІ ТРЕЙД"
-
Опис доказу:
підтверджує неможливість виконання умов тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Відповідь Гелексі трейд.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації