-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Двері
Завершена
479 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 795.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 795.00 UAH
Період оскарження:
28.07.2025 15:13 - 03.08.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
a3546c89400341cdbc40026a4ab1b3bb
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-28-007102-a.c3
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.pdf.p7s 16.08.2025 10:11
- лист ТОВ «ЗАВОД СТЕКО» від 13.08.2025.pdf 16.08.2025 10:11
- Скарга до АМКУ.docx 16.08.2025 10:11
- Скарга до АМКУ.pdf 16.08.2025 10:11
- sign.p7s 16.08.2025 10:13
- Довідка ТП 32 42 порівняння.pdf 23.08.2025 13:27
- рішення від 19.08.2025 №12750.pdf 19.08.2025 17:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.08.2025 №13212.pdf 28.08.2025 14:40
- рішення від 27.08.2025 № 13212.pdf 01.09.2025 12:35
- Пояснення по суті скарги від 21.08.2025.pdf 21.08.2025 14:42
- Пояснення по суті скарги від 21.08.2025.docx 21.08.2025 14:42
- Протокол відхилення тендерної пропозиції.docx 21.08.2025 14:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.08.2025 10:21
Дата розгляду скарги:
27.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.08.2025 17:23
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
01.09.2025 12:35
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
941e95c607cc4b4f9abd32d8fd242956
Заголовок пункту скарги:
докази підтверджують що в діях замовника вбачаються порушення вимог Закону і Особливостей, а саме зловживання своїми правами і обов’язками
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
28.07.2025 року Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" (далі - Замовник) в системі електронних торгів оприлюднив оголошення № UA-2025-07-28-007102-a про проведення процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю товару «Двері (код ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби)» з загальною очікуваною вартістю 479 500 грн з ПДВ
У вказаній процедурі закупівлі прийняли участь
товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Пірамід Корп» (далі - Скаржник)
товариство з обмеженою відповідальністю "ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ"
фізична особа – підприємець Козлова Наталя Олександрівна
Найменшу ціну надав Скаржник.
12.08.2025 року Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив протокол №141 яким відхилив тендерну пропозицію скаржника.
Своє рішення Замовник мотивував наступним.
Тендерна документація містить такі вимоги: Відповідно до Додатку № 2 Технічна специфікація до ТД визначено технічні характеристики предмету закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції на виконання вимоги пункту 4.1. Додатку 1 надав документ «Порівняльна таблиця.pdf» зі даного документу вбачається що позиція під порядковим номером 19 не відповідає технічній специфікації, а саме:
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вважаємо вказане рішення Замовника передчасним та таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
Так, у Додаток № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Двері (ДК 021:2015 – 44220000-8 - Столярні вироби)», Замовник зазначив:
У місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином, вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару – замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника.
Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником.
На виконання вищевказаної вимоги тендерної документації, Скаржник завантажив в електронну систему закупівель файли:
«Двері Steko 8S Протокол вхідні 42 мм 4-16Ar-4-14Ar-4i 0,86 кВт.pdf»
«Двері Steko 8S сертифікат 24.04.27.pdf»
«додаток 2 підписаний.pdf»
«порівняльна таблиця.pdf»
які містять відомості про товар, який є предметом закупівлі та його порівняльні характеристики.
Замовник вимагав Засклення: (32) 4-10-4-10-4і(N), Сендвич-плита ПВХ 32 мм, в свою чергу Скаржник надав Засклення: (42) 4-16Ar-4-14Ar-4і(N), Сендвич-плита ПВХ 42 мм.
Товар запропонований Скаржником має найкращу якість та технічні характеристики, ніж ті які вимагав Замовник.
Так своїм листом від 13.08.2025 № 13/08-02, виробник вказаного товару, зазначив що ТОВ Завод Steko виготовляє велике різноманіття склопакетів, за вимогою споживача, серед яких 4-10-4-10-4І (32 склопакет) та 4-16Аг-4-14Аг-4і (42 склопакет).
32 та 42 склопакети відрізняються шириною камер, яка впливає на теплоізоляційні властивості. Більша ширина камери у 42 мм склопакеті, забезпечує кращу теплоізоляцію, оскільки більший простір між склом дозволяє повітрю краще зберігати тепло. Це особливо актуально в холодних кліматичних умовах, де втрати тепла через вікна є значними.
Крім ширини камер, на теплоізоляційні властивості склопакета також впливають: Товщина скла: чим товще скло, тим краще теплоізоляція.
Тип скла: скло з енергозберігаючим покриттям покращуює теплоізоляцію.
Заповнення камер: заповнення камер інертним газом (аргоном), також покращує теплоізоляцію.
Тому при виборі склопакета важливо враховувати кліматичні умови та потреби в теплоізоляції.
В свою чергу, відповідно до визначення наведеного у Регламенті Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 852/2004 від 29 квітня 2004 року, «еквівалентний» означає щодо різних систем їхню здатність досягати аналогічних цілей (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/984_002-04/ed20040429#n77)
Також у Регламентах Комісії (ЄС) № 2019/1784 від 1 жовтня 2019 року, № 2019/2024 від 01 жовтня 2019, 2019/2022 від 01 жовтня 2019 року та інших, Еквівалентна модель означає модель, яка має однакові технічні характеристики, важливі для вимог до надання технічної інформації, але вводиться в обіг або в експлуатацію тим самим виробником, імпортером або уповноваженим представником як інша модель із відмінним ідентифікатором моделі.
Відповідно до Додатку III до Протоколу про внесення змін до Міжнародної конвенції про спрощення та гармонізацію митних процедур (Спеціальні додатки) від 26.06.1999, "Еквівалентні товари" — вітчизняні чи ввезені товари, ідентичні за описом, якістю та технічними характеристиками товарам, поміщеним під режим повернення, які вони заміняють.
Законом України «Про технічні регламенти та процедури оцінки відповідності», визначено що Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог.
Відповідно до Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 2018/848 від 30 травня 2018 року, Еквівалентність означає реалізацію таких самих цілей і принципів через застосування правил, які забезпечують такий самий рівень гарантії відповідності
Варто зазначити, що теплотехнічні, звукоізоляційні показники Засклення: (32) 4-10-4-10-4і(N), Сендвич-плита ПВХ 32 мм, гірші за тіж самі показники Засклення: (42) 4-16Ar-4-14Ar-4і(N), Сендвич-плита ПВХ 42 мм, яке запропонував Скаржник.
Це можна перевірити з результатів випробувань на товар Скаржника, зазначених у протоколі №1201440/23 від 01.12.2023 року та порівняти його з показниками Засклення: (32) 4-10-4-10-4і(N)6в, які надав переможець закупівлі.
Таким чином Скаржник надав в своїй тендерній пропозиції товар, який є еквівалентним за товар Замовника, з технічними показниками, кращими ніж вимагав Замовник, і за ціну яка менше ніж у конкурентів.
За таких обставин. Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Вважаємо що Замовник порушив Конституцію України, а також вищевказані принципи здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Таким чином, відхиливши пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія «Піраміда Корп», Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси суб’єкта оскарження, зокрема право бути визнаним переможцем вказаної закупівлі і укласти договір, право як суб’єкт господарювання отримати замовлення за бюджетні кошти і надати послуги, право отримання прибутку, доходів, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене, право на підприємницьку діяльність, передбачене ст. 42 Конституції України, право на працю, передбачене ст. 43 Конституції України (кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.)
Скаржник є потенційним продавцем товару, що є предметом закупівлі. Відомості щодо участі і перемог ТОВ «Будівельна компанія «Пірамід Корп» у закупівлях містяться в електронній системі закупівель.
Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника у процедурі закупівлі UA-2025-07-28-007102-a відмінити рішення оформлені протокольним рішенням від 12.08.2025 року.
У вказаній процедурі закупівлі прийняли участь
товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Пірамід Корп» (далі - Скаржник)
товариство з обмеженою відповідальністю "ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ"
фізична особа – підприємець Козлова Наталя Олександрівна
Найменшу ціну надав Скаржник.
12.08.2025 року Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив протокол №141 яким відхилив тендерну пропозицію скаржника.
Своє рішення Замовник мотивував наступним.
Тендерна документація містить такі вимоги: Відповідно до Додатку № 2 Технічна специфікація до ТД визначено технічні характеристики предмету закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції на виконання вимоги пункту 4.1. Додатку 1 надав документ «Порівняльна таблиця.pdf» зі даного документу вбачається що позиція під порядковим номером 19 не відповідає технічній специфікації, а саме:
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вважаємо вказане рішення Замовника передчасним та таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
Так, у Додаток № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Двері (ДК 021:2015 – 44220000-8 - Столярні вироби)», Замовник зазначив:
У місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином, вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару – замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника.
Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником.
На виконання вищевказаної вимоги тендерної документації, Скаржник завантажив в електронну систему закупівель файли:
«Двері Steko 8S Протокол вхідні 42 мм 4-16Ar-4-14Ar-4i 0,86 кВт.pdf»
«Двері Steko 8S сертифікат 24.04.27.pdf»
«додаток 2 підписаний.pdf»
«порівняльна таблиця.pdf»
які містять відомості про товар, який є предметом закупівлі та його порівняльні характеристики.
Замовник вимагав Засклення: (32) 4-10-4-10-4і(N), Сендвич-плита ПВХ 32 мм, в свою чергу Скаржник надав Засклення: (42) 4-16Ar-4-14Ar-4і(N), Сендвич-плита ПВХ 42 мм.
Товар запропонований Скаржником має найкращу якість та технічні характеристики, ніж ті які вимагав Замовник.
Так своїм листом від 13.08.2025 № 13/08-02, виробник вказаного товару, зазначив що ТОВ Завод Steko виготовляє велике різноманіття склопакетів, за вимогою споживача, серед яких 4-10-4-10-4І (32 склопакет) та 4-16Аг-4-14Аг-4і (42 склопакет).
32 та 42 склопакети відрізняються шириною камер, яка впливає на теплоізоляційні властивості. Більша ширина камери у 42 мм склопакеті, забезпечує кращу теплоізоляцію, оскільки більший простір між склом дозволяє повітрю краще зберігати тепло. Це особливо актуально в холодних кліматичних умовах, де втрати тепла через вікна є значними.
Крім ширини камер, на теплоізоляційні властивості склопакета також впливають: Товщина скла: чим товще скло, тим краще теплоізоляція.
Тип скла: скло з енергозберігаючим покриттям покращуює теплоізоляцію.
Заповнення камер: заповнення камер інертним газом (аргоном), також покращує теплоізоляцію.
Тому при виборі склопакета важливо враховувати кліматичні умови та потреби в теплоізоляції.
В свою чергу, відповідно до визначення наведеного у Регламенті Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 852/2004 від 29 квітня 2004 року, «еквівалентний» означає щодо різних систем їхню здатність досягати аналогічних цілей (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/984_002-04/ed20040429#n77)
Також у Регламентах Комісії (ЄС) № 2019/1784 від 1 жовтня 2019 року, № 2019/2024 від 01 жовтня 2019, 2019/2022 від 01 жовтня 2019 року та інших, Еквівалентна модель означає модель, яка має однакові технічні характеристики, важливі для вимог до надання технічної інформації, але вводиться в обіг або в експлуатацію тим самим виробником, імпортером або уповноваженим представником як інша модель із відмінним ідентифікатором моделі.
Відповідно до Додатку III до Протоколу про внесення змін до Міжнародної конвенції про спрощення та гармонізацію митних процедур (Спеціальні додатки) від 26.06.1999, "Еквівалентні товари" — вітчизняні чи ввезені товари, ідентичні за описом, якістю та технічними характеристиками товарам, поміщеним під режим повернення, які вони заміняють.
Законом України «Про технічні регламенти та процедури оцінки відповідності», визначено що Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог.
Відповідно до Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 2018/848 від 30 травня 2018 року, Еквівалентність означає реалізацію таких самих цілей і принципів через застосування правил, які забезпечують такий самий рівень гарантії відповідності
Варто зазначити, що теплотехнічні, звукоізоляційні показники Засклення: (32) 4-10-4-10-4і(N), Сендвич-плита ПВХ 32 мм, гірші за тіж самі показники Засклення: (42) 4-16Ar-4-14Ar-4і(N), Сендвич-плита ПВХ 42 мм, яке запропонував Скаржник.
Це можна перевірити з результатів випробувань на товар Скаржника, зазначених у протоколі №1201440/23 від 01.12.2023 року та порівняти його з показниками Засклення: (32) 4-10-4-10-4і(N)6в, які надав переможець закупівлі.
Таким чином Скаржник надав в своїй тендерній пропозиції товар, який є еквівалентним за товар Замовника, з технічними показниками, кращими ніж вимагав Замовник, і за ціну яка менше ніж у конкурентів.
За таких обставин. Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Вважаємо що Замовник порушив Конституцію України, а також вищевказані принципи здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Таким чином, відхиливши пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія «Піраміда Корп», Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси суб’єкта оскарження, зокрема право бути визнаним переможцем вказаної закупівлі і укласти договір, право як суб’єкт господарювання отримати замовлення за бюджетні кошти і надати послуги, право отримання прибутку, доходів, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене, право на підприємницьку діяльність, передбачене ст. 42 Конституції України, право на працю, передбачене ст. 43 Конституції України (кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.)
Скаржник є потенційним продавцем товару, що є предметом закупівлі. Відомості щодо участі і перемог ТОВ «Будівельна компанія «Пірамід Корп» у закупівлях містяться в електронній системі закупівель.
Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника у процедурі закупівлі UA-2025-07-28-007102-a відмінити рішення оформлені протокольним рішенням від 12.08.2025 року.
×
-
Назва доказу:
лист ТОВ «ЗАВОД СТЕКО» від 13.08.2025.pdf
-
Повʼязаний документ:
лист ТОВ «ЗАВОД СТЕКО» від 13.08.2025.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга до АМКУ.pdf
-
Повʼязаний документ:
Скарга до АМКУ.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
2. Визнати рішення Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради "Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" у закупівлі № UA-2025-07-28-007102-a «Двері (код ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби)», оформлене протоколом від 12.08.2025 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Піраміда Корп», неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія «Піраміда Корп» у процедурі закупівлі № UA-2025-07-28-007102-a «Двері (код ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби)», оформлене протоколом від 12.08.2025 року
Вимога
Є відповідь
Дисклафікувати
Номер:
21b0b840103a494ea76f4d71bf75c3f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-28-007102-a.c2
Назва:
Дисклафікувати
Вимога:
надані недостовірні дані
Замовник то як корупція
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.08.2025 10:45
Вирішення:
При розгляді тендерної пропозиції вся інформація та документи були надані відповідно до вимог тендерної документації та чинного законодавства України. Вважаємо формулювання про «корупцію» безпідставним, оскільки воно не підтверджене жодними фактами чи доказами.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
дискваліфікуваати Учасника
Номер:
83568c90b1df4b57a57fab5ed39b65d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-28-007102-a.c1
Назва:
дискваліфікуваати Учасника
Вимога:
https://viknaroff.ua/portfolio/dveri-decco-82/
Надаємо характеристики п. 19
Вона не відподає даним офіційного сайту виробника
Офіційний сайт показує: Монтажна глибина 81 мм
Кількість камер 6
Встановлення склопакетів 44 та 48 мм
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ" учасник підтверджує позицію Конструкція: Імпост Decco 82 (білий), коробка дверна Decco 82 (біла), стулка дверна Decco 82 Т 106/76 (білий), білий, Засклення: (32) 4-10-4-10-4і(N, по факту Встановлення склопакетів 44 та 48 мм.
Ні як не 32 мм
Вимагаємо дискваліфікувати
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.08.2025 15:04
Вирішення:
На вашу вимогу повідомляємо, що замовник перевіряє тендерну пропозицію учасника, згідно вимог, які містяться в тендерній документації. Згідно ч.9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. ТОВ «ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ» в повній мірі виконано вимоги тендерної документації та надано усі необхідні підтверджуючі документи. Дані офіційного сайту не можуть слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, враховуючи той факт, що замовник не вимагав таку інформацію.
Статус вимоги:
Відхилено