-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали
Завершена
180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
Період оскарження:
29.10.2018 13:12 - 01.11.2018 14:00
Вимога
Відхилено
КОРУПЦІЯ
Номер:
5a7f2075a1ec4b929a4ccce52660dd3e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-29-001013-c.a3
Назва:
КОРУПЦІЯ
Вимога:
Вкотрий раз Замовник-корупціонер дерібанить бюджет України! Так любить хабарі, що не зупиняється ні перед чим. Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нащої пропозиції. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.11.2018 16:28
Вирішення:
Шановний Учасник!
Просимо Вас не перекладати відповідальність за Вашу неспроможність правильно підготувати документи тендерної пропозиції на Замовника та не звинувачувати його грубо і безпідставно в дискримінації учасників, корупції та хабарництві.
Замовника, в першу чергу, цікавить якість товару, що є предметом закупівлі даних торгів та отримання цього товару у необхідній кількості, високої якості та у встановлені терміни.
Тому, якщо Учасник відповідально ставиться до вимог документації про проведення закупівлі, то для такого Учасника не буде жодних складнощів виконати умови цієї документації, і, відповідно виконати умови Замовника щодо постачання товару відповідної якості.
Звинувачення в незаконній аргументації для відхилення пропозиції ПВКП «ВАЛЛЕНТА» є безпідставним. Замовник діє виключно в рамках законодавства України. Ціна пропозиції ПВКП «ВАЛЛЕНТА» дійсно є найнижчою, але, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (ст. 28) та Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 «Про порядок здійснення допорогових закупівель» (п. 9) головним критерієм при визначенні переможця є ціна тендерної пропозиції за умови її відповідності умовам Закупівлі. Учасником ПВКП «ВАЛЛЕНТА», до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, було надано тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам документації Замовника про проведення закупівлі, а саме вимогам, що зазначені у Додатку № 2:
1) у складі пропозиції ПВКП «ВАЛЛЕНТА» відсутні документи, що вимагаються у п.п. 1 та 3 Додатку № 2 стосовно Рукавичок латексних оглядових PROTECT, н/стер., припудрених (MED COMFORT, Хорватія) та на Рукавичок латексних оглядових ABSOGEL, н/стер., без пудри, з внутрішінім покриттям гідрогелем, анатомічної форми (AMPri Handelsgesellschaft mbH, Німеччина);
2) у складі пропозиції ПВКП «ВАЛЛЕНТА» відсутні документи, що вимагаються у п. 4 Додатку № 2 стосовно всієї продукції, що є предметом закупівлі.
Таким чином, з п’яти вимог, що надані Замовником у Додатку № 2 Учасником ПВКП «ВАЛЛЕНТА» не виконано три вимоги.
ПВКП «ВАЛЛЕНТА», своїми безпідставними звинувачуваннями та погрозами здійснює тиск на Замовника, змушуючи його прийняти рішення на користь ПВКП «ВАЛЛЕНТА» та штовхає Замовника на порушення діючого законодавства України. Адже, згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації».
Таким чином, на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», пропозиція Учасника ПВКП «ВАЛЛЕНТА» має бути відхилена, в іншому випадку це буде порушенням Закону.
Виходячи з вищенаведеного, дискваліфікація ПВКП «ВАЛЛЕНТА» є абсолютно обґрунтованою і законною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискваліфікація
Номер:
d322a12d7c4c47919da639dedd074c0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-29-001013-c.a2
Назва:
Дискваліфікація
Вимога:
Ваша відповідь: "Доброго дня! Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції всі документи, тобто до початку аукціону. Про це зазначено в документації до допорогової закупки (пункт 4). Ви необхідні документи надали в період кваліфікації".
Шановний замовнику, цитую пункт 4 : "4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
- копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності);
- копію свідоцтва платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (у разі якщо учасник є платником ПДВ);
- копію свідоцтва про сплату єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі якщо учасник є платником єдиного податку);
- копію наказу про призначення керівника (для юридичних осіб);
- копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
- копію паспорту (для фізичних осіб)."
Ми прикріпили всі необхідні документи!
Ваше "тобто до початку аукціону" не вказано в тендерній документації і не може бути використано як привід для дискваліфікації.
Також, на відміну від відкритих торгів, у допорогових не забороняється докріпити документи на кваліфікації.
(З метою заощадження бюджетних коштів, пропозиція ПВКП "Валлента" є найбільш єкономічно вигідною, тому просимо повернути на розгляд ПВКП "Валлента" та провести неупереджену оцінку".)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.11.2018 12:41
Вирішення:
Шановний Учасник!
Згідно до Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 «Про порядок здійснення допорогових закупівель» Учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником ( п. 10 Наказу).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій даних торгів був: 08.11.2018 15:00. Таким чином, всі документи, що були надані після цього терміну не розглядаються.
2. До кінцевого строку подання тендерних пропозицій у складі Вашої документації були відсутні:
- копії декларацій про відповідність або сертифікатів відповідності на запропоновані ним товари відповідно до вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» та № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro» або копії реєстраційних посвідчень МОЗ України (з додатками, у разі їх наявності), що свідчать про наявність товару в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення (п. 1 Додатку № 2 ) на Рукавички латексні оглядові PROTECT, н/стер., припудрені (MED COMFORT, Хорватія) та на Рукавички латексні оглядові ABSOGEL, н/стер., без пудри, з внутрішінім покриттям гідрогелем, анатомічної форми (AMPri Handelsgesellschaft mbH, Німеччина);
- докумети, що підтверджують відповідності запропонованих товарів медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, а саме - сертифікати або посвідченні якості, або інші технічні документи виробника українською або російською мовами, в якій міститься ця інформація ( п. 3 Додатку № 2) на Рукавички латексні оглядові PROTECT, н/стер., припудрені (MED COMFORT, Хорватія) та на Рукавички латексні оглядові ABSOGEL, н/стер., без пудри, з внутрішінім покриттям гідрогелем, анатомічної форми (AMPri Handelsgesellschaft mbH, Німеччина).
3. У складі Вашої тендерної пропозиції відсутні оригінали гарантійних листів виробників (представництв, філій виробників – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується, що Учасник має можливість поставки товари для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни ( п. 4 Додатка № 2).
Якщо у Вас були якісь зауваження до Замовника торгів стосовно його вимоги про надання гарантійних листів, то Ви мали можливість оскаржити цю вимогу на протязі періоду уточнень, який тривав з 29.10.18 до 01.11.2018 14:00.
У разі, якщо у Учасників немає зауважень та запитань до документації Замовника, які були надані через електронну систему закупівель на протязі періоду уточнень, вважається, що вони згодні з усіма вимогами, що є в цій документації.
Таким чином, Учасником ПВКП «ВАЛЛЕНТА» не виконано вимоги документації про проведення закупівлі (Додаток № 2) і рішення про дискваліфікацію є повністю обґрунтованим.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Рішення про дискваліфікацію
Номер:
b474d6af84884641bee45c45e419465e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-29-001013-c.a1
Назва:
Рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Шановний замовнику, ми не згодні з вашим рішенням про дискваліфікацію.
Ваша причина відхилення(протокол) цитуємо: "Також у складі своєї тендерної пропозиції не надав необхідних документів на рукавички латексні оглядові PROTECT та ABSOGEL. (відповідно додатку 2 тендерної документації)" - є безпідставною!! Ми прикріпили всі необхідні документи рукавичок PROTECT та ABSOGEL на кваліфікації 12.11.2018р. о 11:34-11:35!!! Просимо уважніже переглядати тендерну документацію учасників!!
Згідно вашого додатку 2 тендерної документації: "1. Товари, запропоновані Учасником, повинні бути дозволені до застосування в медичній практиці на території України. На підтвердження цього Учасник повинен надати копію(ї) декларацій про відповідність або сертифікатів відповідності на запропоновані ним товари відповідно до вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» та № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro» або копії реєстраційних посвідчень МОЗ України (з додатками, у разі їх наявності), що свідчать про наявність товару в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення. 3. Для підтвердження відповідності запропонованих товарів медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, надати у складі пропозиції сертифікати або посвідченні якості, або іншу технічну документацію виробника українською або російською мовами, в якій міститься ця інформація."
Стосовно другої причини дискваліфікації...(гарантійні листи виробника)
З метою попередження поставки фальсифікатів та недоброякісного товару Учасник повинен надати гарантійний лист від виробника - це документ сертификат якости. А гарантійний лист ніколи не пливатиме на поставку. А якщо Ви бажаете закупити у якось одного постачальника так навіщо тендер. Адже постачальник видає гарантійне лист лише одному ЗАВЖДИ!!! Програма ПРОЗОРРО створена для роботи в один клік і боротьбі з корупцією.
Замовник не вправі вимагати від учасника «документ підтверджуючий право на реалізацію товарів і ассортимент продукції». Відповідно до частини 3 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", передбачає Встановлення дискриминацийних вимог у тендерної документації, які можуть призвести до зменшення кола потенційних учасників, а також до порушення інтересів при здійсненні оцінки пропозицій учасників и наше підприємство ставить у гірші умови.
Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” 13.04.2016 N 35 «Порядок здійснення допорогових закупівель» п.6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для підтвердження якості товару, що закуповується, вимагаються документи про якість (свідоцтво про державну реєстрацію, сертифікат/паспорт якості, висновок санітарно-епідеміологічної служби), передбачені чинним законодавством. Отже, вимога, щодо надання гарантійного листа, виданого виробником на позиції товару, є необґрунтованою та дискримінаційною, оскільки штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі та обмежує конкуренцію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.11.2018 10:55
Вирішення:
Доброго дня! Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції всі документи, тобто до початку аукціону. Про це зазначено в документації до допорогової закупки (пункт 4). Ви необхідні документи надали в період кваліфікації
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні