-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія
Завершена
165 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 825.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 825.00 UAH
Період оскарження:
28.07.2025 07:37 - 17.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Дискримінаційні умови тендерної документації Замовника
Номер:
b680042ea38242e2a5af93823e562029
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-28-000031-a.c1
Назва:
Дискримінаційні умови тендерної документації Замовника
Скарга:
Встановлення дискримінаційної, необґрунтованої та незаконної вимоги щодо обов’язкової наявності сертифікату відповідності ISO.
Встановлення Замовником у Додатку № 5 до тендерної документації вимоги щодо надання Учасником у складі пропозиції оригіналу сертифіката відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) / ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги»; ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT); ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання»; ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги»; ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», виданого на ім’я Учасника та чинного на дату подання пропозиції, зазначені вимоги є такими, що не передбачені законодавством, не відповідають предмету закупівлі та створюють необґрунтовані бар’єри для участі широкого кола потенційних учасників. Відповідно до положень пунктів 29 Особливостей та статей 5, 16, 22 Закону, Замовники зобов’язані здійснювати закупівлі виключно в межах передбачених законом повноважень та без встановлення додаткових, не передбачених нормативно-правовими актами, обмежень. Умови тендерної документації, що оскаржуються, прямо суперечать вимогам чинного законодавства та порушують права Суб’єкта оскарження як потенційного учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендерна документація з особливостями.docx 31.07.2025 16:31
- Скарга Дискримінаційні умови тендерної документації.zip 31.07.2025 16:31
- Додаток 5 Документи Учасника (нова редакція).docx 31.07.2025 16:31
- Скарга Дискримінаційні умови ТД.docx 31.07.2025 16:31
- (Skarga_shhodo_diskriminacijnih_umov_tendernoi_dokumentacii).pdf 31.07.2025 16:31
- Skarga_shhodo_diskriminacijnih_umov_tendernoi_dokumentacii.pdf 31.07.2025 16:31
- (Skarga_shhodo_diskriminacijnih_umov_tendernoi_dokumentacii)_v1_Gladkoskok_B_V_.p7s 31.07.2025 16:31
- Skarga_shhodo_diskriminacijnih_umov_tendernoi_dokumentacii_v1_Gladkoskok_B_V_.p7s 31.07.2025 16:31
- Skarga_shhodo_diskriminacijnih_umov_tendernoi_dokumentacii.pdf - Vnutrishni pidpysy.xlsx 31.07.2025 16:31
- sign.p7s 31.07.2025 16:31
- рішення від 04.08.2025 № 11953.pdf 04.08.2025 17:36
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.08.2025 № 12327.pdf 12.08.2025 11:40
- рішення від 11.08.2025 № 12327.pdf 13.08.2025 17:08
- Додаток 6 Документи Переможця.docx 06.08.2025 21:45
- Додаток 6 Документи Переможця.pdf 06.08.2025 21:45
- Протокол № 43 (про надання відповіді на запит АМКУ)06.08.2025.docx 06.08.2025 21:45
- Додаток 3 до тендерної документації ДОГОВІР проєкт.pdf 06.08.2025 21:45
- ПОЯСНЕННЯ НА СКАРГУ UA-2025-07-28-000031-a.c1..pdf 06.08.2025 21:45
- Додаток 5 Документи Учасника (нова редакція).pdf 06.08.2025 21:45
- Додаток 4 до тендерної документації.docx 06.08.2025 21:45
- Тендерна документація з особливостями.docx 06.08.2025 21:45
- Додаток 4 до тендерної документації.pdf 06.08.2025 21:45
- Додаток 1 до тендерної документації (нова редакція).docx 06.08.2025 21:45
- Додаток 5 Документи Учасника (нова редакція).docx 06.08.2025 21:45
- Додаток 3 до тендерної документації ДОГОВІР проєкт.docx 06.08.2025 21:45
- Тендерна документація з особливостями.pdf 06.08.2025 21:45
- Протокол № 43 від 06.08.2025 року (про надання відповіді на запит АМКУ).pdf 06.08.2025 21:45
- ПОЯСНЕННЯ НА СКАРГУ UA-2025-07-28-000031-a.c1.docx 06.08.2025 21:45
- Додаток 1 до тендерної документації (нова редакція).pdf 06.08.2025 21:45
- Додаток 2 до тендерної документації.docx 06.08.2025 21:45
- Додаток 2 до тендерної документації.pdf 06.08.2025 21:45
- ПОЯСНЕННЯ НА СКАРГУ UA-2025-07-28-000031-a.c1..pdf.p7s 06.08.2025 23:25
- Додаток 5 Документи Учасника нова редакція 12.08.2025.docx 12.08.2025 23:30
- Тендерна документація з особливостями (12.08.2025).docx 12.08.2025 23:30
- Зміни до тендерної документації 12.08.2025.docx 12.08.2025 23:30
- Протокол 45 на внесення змін в ТД (електроенергія) після рішення АМКУ.pdf 12.08.2025 23:30
- Додаток 1 до тендерної документації нова редакція 12.08.2025.docx 12.08.2025 23:30
- Додаток 4 до тендерної документації.docx 12.08.2025 23:36
- Додаток 3 до тендерної документації ДОГОВІР проєкт.docx 12.08.2025 23:36
- Додаток 2 до тендерної документації.docx 12.08.2025 23:36
- Додаток 6 Документи Переможця.docx 12.08.2025 23:36
- Додаток 5 Документи Учасника нова редакція 12.08.2025.docx 13.08.2025 22:07
- Зміни до тендерної документації 12.08.2025.docx 13.08.2025 22:07
- Протокол 45 на внесення змін в ТД (електроенергія) після рішення АМКУ.pdf 13.08.2025 22:07
- Додаток 6 Документи Переможця.docx 13.08.2025 22:07
- Додаток 4 до тендерної документації.docx 13.08.2025 22:07
- Додаток 3 до тендерної документації ДОГОВІР проєкт.docx 13.08.2025 22:07
- Додаток 1 до тендерної документації нова редакція 12.08.2025.docx 13.08.2025 22:07
- Тендерна документація з особливостями (12.08.2025).docx 13.08.2025 22:07
- Додаток 2 до тендерної документації.docx 13.08.2025 22:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.07.2025 16:59
Дата розгляду скарги:
11.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.08.2025 17:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.08.2025 17:09
Дата виконання рішення Замовником:
13.08.2025 22:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії АМКУ № 12327-р/пк-пз від 11.08.2025 року замовником були здійснені заходи щодо усунення порушень, а саме були внесені зміни до Тендерної документації, її додатків, та оприлюднено:
- нову редакцію тендерної документації, додатків № 1 та № 5 до тендерної документації;
- протокол уповноваженої особи та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів за кодом ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія) , № UA-2025-07-28-000031-a;
- перелік змін, що вносяться (в окремому документі)
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
53a86bac7e604a4c8b915c770b5626a8
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні умови тендерної документації Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
За результатами аналізу Суб’єктом оскарження встановлено наявність окремих положень ТД, які:
а) є дискримінаційними по суті, оскільки встановлюють вимоги, що суперечать чинному законодавству, обмежують конкуренцію та унеможливлюють участь АТ «ЕКУ» у закупівлі, чим порушують його права та законні інтереси як потенційного учасника;
б) у сукупності створюють передумови для допуску до участі у процедурі закупівлі лише обмеженого кола суб’єктів господарювання, які попередньо набули відповідних документів або відповідають неправомірно сформованим вимогам Замовника, що виключає рівний доступ інших учасників.
Встановлення дискримінаційної, необґрунтованої та незаконної вимоги щодо обов’язкової наявності сертифікату відповідності ISO.
Встановлення Замовником у Додатку № 5 до тендерної документації вимоги щодо надання Учасником у складі пропозиції оригіналу сертифіката відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) / ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги»; ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT); ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання»; ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги»; ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», виданого на ім’я Учасника та чинного на дату подання пропозиції, зазначені вимоги є такими, що не передбачені законодавством, не відповідають предмету закупівлі та створюють необґрунтовані бар’єри для участі широкого кола потенційних учасників. Відповідно до положень пунктів 29 Особливостей та статей 5, 16, 22 Закону, Замовники зобов’язані здійснювати закупівлі виключно в межах передбачених законом повноважень та без встановлення додаткових, не передбачених нормативно-правовими актами, обмежень. Умови тендерної документації, що оскаржуються, прямо суперечать вимогам чинного законодавства та порушують права Суб’єкта оскарження як потенційного учасника.
а) є дискримінаційними по суті, оскільки встановлюють вимоги, що суперечать чинному законодавству, обмежують конкуренцію та унеможливлюють участь АТ «ЕКУ» у закупівлі, чим порушують його права та законні інтереси як потенційного учасника;
б) у сукупності створюють передумови для допуску до участі у процедурі закупівлі лише обмеженого кола суб’єктів господарювання, які попередньо набули відповідних документів або відповідають неправомірно сформованим вимогам Замовника, що виключає рівний доступ інших учасників.
Встановлення дискримінаційної, необґрунтованої та незаконної вимоги щодо обов’язкової наявності сертифікату відповідності ISO.
Встановлення Замовником у Додатку № 5 до тендерної документації вимоги щодо надання Учасником у складі пропозиції оригіналу сертифіката відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) / ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги»; ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT); ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання»; ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги»; ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», виданого на ім’я Учасника та чинного на дату подання пропозиції, зазначені вимоги є такими, що не передбачені законодавством, не відповідають предмету закупівлі та створюють необґрунтовані бар’єри для участі широкого кола потенційних учасників. Відповідно до положень пунктів 29 Особливостей та статей 5, 16, 22 Закону, Замовники зобов’язані здійснювати закупівлі виключно в межах передбачених законом повноважень та без встановлення додаткових, не передбачених нормативно-правовими актами, обмежень. Умови тендерної документації, що оскаржуються, прямо суперечать вимогам чинного законодавства та порушують права Суб’єкта оскарження як потенційного учасника.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
За результатами аналізу Суб’єктом оскарження встановлено наявність окремих положень ТД, які: а) є дискримінаційними по суті, оскільки встановлюють вимоги, що суперечать чинному законодавству, обмежують конкуренцію та унеможливлюють участь АТ «ЕКУ» у закупівлі, чим порушують його права та законні інтереси як потенційного учасника; б) у сукупності створюють передумови для допуску до участі у процедурі закупівлі лише обмеженого кола суб’єктів господарювання, які попередньо набули відповідних документів або відповідають неправомірно сформованим вимогам Замовника, що виключає рівний доступ інших учасників. Встановлення дискримінаційної, необґрунтованої та незаконної вимоги щодо обов’язкової наявності сертифікату відповідності ISO. Встановлення Замовником у Додатку № 5 до тендерної документації вимоги щодо надання Учасником у складі пропозиції оригіналу сертифіката відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) / ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги»; ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT); ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання»; ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги»; ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»; ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», виданого на ім’я Учасника та чинного на дату подання пропозиції, зазначені вимоги є такими, що не передбачені законодавством, не відповідають предмету закупівлі та створюють необґрунтовані бар’єри для участі широкого кола потенційних учасників. Відповідно до положень пунктів 29 Особливостей та статей 5, 16, 22 Закону, Замовники зобов’язані здійснювати закупівлі виключно в межах передбачених законом повноважень та без встановлення додаткових, не передбачених нормативно-правовими актами, обмежень. Умови тендерної документації, що оскаржуються, прямо суперечать вимогам чинного законодавства та порушують права Суб’єкта оскарження як потенційного учасника.