-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з монтажу системи керування евакуюванням (оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей) у приміщені КНП "Хмельницька обласна стоматологічна поліклініка" за адресою вул. Кам'янецька, буд. 94/1, м. Хмельницький, Хмельницької області
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 33 робочих дні
565 188.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 825.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 825.94 UAH
Період оскарження:
25.07.2025 17:31 - 30.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
13aec9c9987b41caa3e6224b5c7d8455
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-25-009600-a.c3
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» та визначивши його переможцем у Процедурі закупівлі, замовник вчинив порушення законодавства про публічні закупівлі, а саме, абз.1 пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», так як тендерна пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також порушив статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою визначено, що закупівлі, серед іншого, здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
4) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
5) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, Замовник порушивши принципи відкритості і прозорості, недискримінації учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі тощо порушив законне право ТОВ «ПРОТИПОЖЕНА ОХОРОНА ТИГР» на розгляд його цінової пропозиції, як наступної після ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» та позбавив шансу бути визначеним як переможець Процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Хмельницька стоматполіклініка.docx 17.08.2025 18:05
- Декларація ТОВ БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА (1).pdf 17.08.2025 18:05
- sign.p7s 17.08.2025 18:06
- Посвідчення пожбезпека (4).pdf 19.08.2025 10:29
- Навчання працівників НПАОП (5).pdf 19.08.2025 10:29
- Додатково до Скарги Хмельницька стоматполіклініка.docx 22.08.2025 11:41
- рішення від 19.08.2025 № 12741.pdf 19.08.2025 16:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.08.2025 № 13208.pdf 28.08.2025 13:50
- рішення від 27.08.2025 № 13208.pdf 29.08.2025 15:28
- заперечення_на_скаргу_UA_2025_07_25_009600_a_ворд.docx 21.08.2025 20:59
- заперечення_на_скаргу_UA_2025_07_25_009600_a.pdf.asice 21.08.2025 20:59
- заперечення_на_скаргу_UA_2025_07_25_009600_a.pdf 21.08.2025 20:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.08.2025 18:20
Дата розгляду скарги:
27.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.08.2025 16:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.08.2025 15:28
Дата виконання рішення Замовником:
08.09.2025 18:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Комунальне некомерційне підприємство "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА" (код ЄДРПОУ: 02004781) скасовано рішення про
визначення товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" (код ЄДРПОУ: 45068069) переможцем за процедурою закупівлі — "Послуги з монтажу системи керування евакуюванням (оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей) у приміщені КНП "Хмельницька обласна стоматологічна поліклініка" за адресою вул. Кам'янецька, буд. 94/1, м. Хмельницький, Хмельницької області", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-25-009600-a, відповідно до Рішення № 13208-р/пк-пз від 27.08.2025 р.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b361d795c10a476b82df117f2cce38a4
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» та визначивши його переможцем у Процедурі закупівлі, замовник вчинив порушення законодавства про публічні закупівлі, а саме, абз.1 пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», так як тендерна пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також порушив статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою визначено, що закупівлі, серед іншого, здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
4) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
5) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, Замовник порушивши принципи відкритості і прозорості, недискримінації учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі тощо порушив законне право ТОВ «ПРОТИПОЖЕНА ОХОРОНА ТИГР» на розгляд його цінової пропозиції, як наступної після ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» та позбавив шансу бути визначеним як переможець Процедури закупівлі.
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
4) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
5) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, Замовник порушивши принципи відкритості і прозорості, недискримінації учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі тощо порушив законне право ТОВ «ПРОТИПОЖЕНА ОХОРОНА ТИГР» на розгляд його цінової пропозиції, як наступної після ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» та позбавив шансу бути визначеним як переможець Процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга Хмельницька стоматполіклініка.docx
-
-
Назва доказу:
Декларація
-
Повʼязаний документ:
Декларація ТОВ БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА (1).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо: 1) Прийняти скаргу до розгляду; 2) встановити наявність порушення (порушень) процедури закупівлі UA-2025-07-25-009600-a з боку Замовника, зокрема, в частині невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА», яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; 3) зобов’язати замовника усунути порушення, зокрема, скасувати своє протокольне рішення щодо визнання ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» переможцем процедури закупівлі UA-2025-07-25-009600-a.
Вимога
Є відповідь
невідхилення ТОВ Будівельна перспектива
Номер:
99771591eff54fef8a8e28a92fadea25
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-25-009600-a.c2
Назва:
невідхилення ТОВ Будівельна перспектива
Вимога:
Шановний замовнику!
Ми, як учасник даної процедури закупівлі уважно стежимо за її перебігом. Вами, 12 серпня 2025 року було опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА".
Уважно ознайомившись з тендерною пропозицією даного учасника, нами встановлено ряд невідповідностей в його пропозиції, в тому числі таких, які стосуються технічних, якісних і кількісних характеристик предмета закупівлі. Проте, такі невідповідності вам до уваги взято не було, повідомлення про усунення невідповідностей протягом 24 годин, яке було вами опубліковано 11 серпня 2025 року їх не містило.
Мова йде про наступні невідповідності:
Вимога 1: Учасник у складі тендерної пропозиції надає чинний(і) документ(и) (посвідчення встановленого зразка), що підтверджує проходження працівниками, які вказані Учасником в довідці, яка виконана за формою Таблиці 3, навчання з питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум).
Пожежно-технічний мінімум (ПТМ) в Україні - це комплекс правил і вимог, що забезпечують пожежну безпеку на підприємствах та в організаціях. Він включає навчання та інструктажі з пожежної безпеки, а також встановлення необхідного обладнання та систем. ПТМ є обов'язковим для працівників, зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, та перевіряється щорічно.
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" у складі документів ТП надало відповідні посвідчення на своїх працівників, видані іншим підприємством ТОВ «ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО», що не можуть бути враховані замовником, як такі, що відповідають вимозі та чинному законодавству України.
Вимога 2: Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у відповідності до чинного законодавства. Рекомендовано застосовувати положення Кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 01.11.2021 №281. Ціна пропозиції (договірна ціна) має бути сформована у програмному комплексі ABK5 або в іншому програмному комплексі і надається у складі пропозиції. Вид договірної ціни – тверда.
Договірна ціна у складі тендерної пропозиції надається з її складовими, розроблених за формами Додатків 1, 4, 30, встановленими Настановою з визначення вартості будівництва, та у форматі «.pdf», а саме: договірна ціна; локальний кошторис та відомість ресурсів до нього.
Учасник при розрахунку ціни пропозиції (договірної ціни) не має права включати в ціну пропозиції будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки пропозиції.
Ціна, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів послуг на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання послуг та поточних цін на них.
Вказаний документ вимагався замовником на підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним і кількісним характеристикам предмета закупівлі.
У додатку №3 до ТД, замовник чітко встановив об’єми послуг, в т.ч. перелік необхідного обладнання і матеріалів. ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА", згідно наданої у складі кошторисних розрахунків Відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01, включило до загального переліку матеріали, які не вимагалися замовником, а саме:
- Бірка маркувальна;
- Дюбель-цвях ДГПШ 4,5х50 мм;
- Металоконструкції індивідуальні;
- Патрони до пістолета Д-2.
УВАГА!!! Звертаємо вашу увагу, що вказані учасником патрони використовуються для порохового інструмента- пістолета монтажного. Згідно ТД замовника, у таблиці 1 «Довідка про наявність обладнання» Учасник повинен зазначити наявність основного обладнання, яке необхідне для виконання робіт (надання послуг). У наданій ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" довідці про наявність обладнання не вказано відповідний пістолет, отже не підтверджена необхідність його використання. Таким чином, учасник безпідставно включив патрони до пістолета Д-2 до скаладу необхідних матеріалів, чим збільшив вартість своєї тендерної пропозиції. Крім того, виконання робіт пороховими інструментами відносяться до робіт з підвищеною небезпекою, відповідно до ДНАОП 0.00-8.02-93.
- Перемичка заземлювальна;
- Склострічка липка ізоляційна на полікасиновому компаунді, марка ЛСЕПЛ, ширина 20-30 мм, товщина від 0,14 до 0,19 мм;
- Скобки для проводів кабелів дволапкові К729, К730;
- Стрічка монтажна ЛМ.
Включивши ро розрахунку цінової пропозиції вартість вказаних матеріалів, використання яких не передбачалося замовником, ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" штучно завищило вартість власної цінової пропозиції.
Враховуючи все зазначене в сукупності, пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" мала бути відхилена.
Просимо надати інформацію, чому ви не врахували зазначені невідповідності при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" та не відхилили її відповідно до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель?
Ми розуміємо, що вказана вимога може не мати реакції з вашого боку, тому, у випадку неналежного реагування на зазначені факти ми скористаємося своїм правом на оскарження дій замовника в АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Будівельна перспектива невідповідності.docx 13.08.2025 11:20
Дата подачі:
13.08.2025 11:20
Вирішення:
Добрий день, Учаснику! Замовник розглянув вашу вимогу та повідомляє наступне.
1. Щодо посвідчень з питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум)
Відповідно до пункту 2 Додатку № 1 тендерної документації учасник повинен надати чинний(і) документ(и) встановленого зразка, що підтверджує проходження працівниками навчання з питань пожежної безпеки.
У складі пропозиції Переможця надано посвідчення встановленого зразка, видані акредитованим навчальним центром ТОВ НВЦ «ПРОФЕСІЙНА БЕЗПЕКА».
Тендерна документація та чинне законодавство не містять вимоги щодо обов’язкового проходження такого навчання саме у поточного роботодавця або з його реквізитами. Зазначення у посвідченні ТОВ «ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО» як місця роботи на дату навчання не впливає на його чинність.
Таким чином, вимога тендерної документації виконана, підстави для відхилення відсутні.
2. Щодо включення додаткових матеріалів до кошторису
Додаток № 3 тендерної документації визначає основні обсяги та перелік обладнання і матеріалів, необхідних для виконання робіт, але не обмежує учасника у включенні допоміжних матеріалів, необхідних для дотримання технологічного процесу.
Згідно з пунктами 3.3 та 3.4 Настанови з визначення вартості будівництва (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281) підрядник при складанні договірної ціни враховує усі ресурси, необхідні для виконання робіт у повному обсязі та належної якості, у тому числі допоміжні матеріали, які можуть бути відсутні у базовому переліку.
Включені Переможцем позиції (бірка маркувальна, дюбель-цвях ДГПШ 4,5х50 мм, металоконструкції індивідуальні, патрони до пістолета Д-2, перемичка заземлювальна, склострічка ЛСЕПЛ, скобки К729, К730, стрічка ЛМ) є допоміжними матеріалами, застосування яких обґрунтовано технологічною доцільністю та вимогами ДБН В.2.5-56:2014, Правил улаштування електроустановок та інших нормативних документів.
Їх включення не змінює предмет і обсяг основних робіт та відповідає вимогам Настанови № 281 і ТД.
3. Щодо довідки про наявність обладнання
Пункт 1 Додатку № 1 тендерної документації передбачає подання учасником довідки за формою Таблиці 1 з інформацією про наявність основного обладнання, необхідного для виконання робіт.
Переможець підтвердив наявність усього основного обладнання, передбаченого ТД (зокрема, вимірювальних приладів та пристрою для перевірки системи пожежної сигналізації).
Використання допоміжного інструменту (наприклад, порохового пістолета) не є обов’язковим для зазначення у довідці, оскільки тендерна документація не містить такої вимоги, а його застосування можливе лише для окремих технологічних операцій.
Відсутність зазначення допоміжного інструменту у довідці не впливає на відповідність пропозиції вимогам ТД та узгоджується з практикою АМКУ (рішення № 13006-р/пк-пз від 07.06.2023 та № 21874-р/пк-пз від 14.12.2022).
Відповідно до п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) підстави для відхилення пропозиції Переможця відсутні, оскільки вимоги п. 2 Додатку № 1 ТД щодо підтвердження навчання з питань пожежної безпеки виконані, кошторис сформовано відповідно до Настанови № 281 з урахуванням усіх необхідних ресурсів, включаючи допоміжні матеріали та перелік основного обладнання підтверджено у повному обсязі.
Ваша вимога є необґрунтованою та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
КЕП
на неправомірні дії та рішення Замовника згідно протоколу уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА" № Т-10/2 від 11.08.2025р.
Номер:
e8be38b8831c40a3893ba9bfe6db951d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-25-009600-a.a1
Назва:
на неправомірні дії та рішення Замовника згідно протоколу уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА" № Т-10/2 від 11.08.2025р.
Скарга:
на неправомірні дії та рішення Замовника згідно протоколу уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА" № Т-10/2 від 11.08.2025р.
Пов'язані документи:
Учасник
- 3.Сертифікат відповідності FLAMEBOX 100Р.pdf 13.08.2025 10:07
- 1.Протокол_про_відхилення_учасника_ТОВ ЗАХИСТ.pdf 13.08.2025 10:07
- 2. Кошторисні норми України Збірник 10 Витяг.pdf 13.08.2025 10:07
- 4.Тендерна документація.docx 13.08.2025 10:07
- 5.Додаток_3_вимоги_до_предмета_закупівлі_евакуювання.docx 13.08.2025 10:07
- Скарга UA-2025-07-25-009600-a.docx 13.08.2025 10:07
- 6.1175_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf 13.08.2025 10:07
- Скарга UA-2025-07-25-009600-a.pdf 13.08.2025 10:07
- sign.p7s 13.08.2025 10:07
- Рішення від 15.08.2025 №12598.pdf 15.08.2025 14:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.08.2025 №13044.pdf 26.08.2025 12:04
- Рішення від 25.08.2025 №13044.pdf 27.08.2025 12:17
- заперечення на скаргу - UA-2025-07-25-009600-a.a1.pdf.asice 19.08.2025 17:39
- заперечення на скаргу - UA-2025-07-25-009600-a.a1 – ворд.docx 19.08.2025 17:39
- заперечення на скаргу - UA-2025-07-25-009600-a.a1.pdf 19.08.2025 17:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.08.2025 16:09
Дата розгляду скарги:
25.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.08.2025 14:50
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.08.2025 12:17
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3c4a042814ca4c1bbb12849e5179e1d8
Заголовок пункту скарги:
на неправомірні дії та рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
25 липня 2025 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА" (далі – Замовник) оприлюднило Оголошення UA-2025-07-25-009600-a про проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з монтажу системи керування евакуюванням (оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей) у приміщені КНП "Хмельницька обласна стоматологічна поліклініка" за адресою вул. Кам'янецька, буд. 94/1, м. Хмельницький, Хмельницької області.
Кількість учасників яка приймала участь в закупівлі та аукціоні, 3 учасника
За результатами аукціону, системою ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ» було визнано серед учасників переможцем за критерієм «нижча ціна».
Згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою замовника від 11 серпня 2025 року №Т-10/2 встановлено, що:
«Учасник самовільно включив до розрахунку цінової пропозиції інший вид робіт, що не відповідає технічній специфікації Додатка №3 до тендерної документації. Згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.»
Вважаємо таке рішення Замовника неправомірним та таким, що суперечить вимогам чинного законодавства.
Скаржник вважає, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції є безпідставним, незаконним та таким, що порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника.
В обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії та бездіяльності Замовника, вважаємо зазначити про наступне.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції та недискримінації учасників. Рішення Замовника є формальним та безпідставним, що порушує вказані принципи.
Згідно з ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», відхилення тендерної пропозиції можливе лише у випадку її невідповідності умовам тендерної документації, яка впливає на можливість виконання предмета закупівлі. В нашому випадку така невідповідність відсутня.
Відповідно до п.22 локального кошторису № 02-01-01 Розділу І ОБ’ЄМИ ПОСЛУГ Додатку 3 до Тендерної документації Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо предмету закупівлі на закупівлю послуг код ДК 021:2015 - 51700000-9 «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» (Послуги з монтажу системи керування евакуюванням (оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей) у приміщені КНП "Хмельницька обласна стоматологічна поліклініка" за адресою вул. Кам'янецька, буд. 94/1, м. Хмельницький, Хмельницької області) Замовник зазначив назву робіт «Коробка розподільча вогнестійка» у кількості 18 шт., а в п.23 та п. 24 зазначено, які саме коробки необхідно встановити: «23.Коробка монтажна КМЗ 3-28» у кількості 4 шт. та «24. Коробка монтажна вогнестійка FLAMEBOX 100Р» у кількості 14 шт.
Відповідно до Кошторисних норм України Ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж устаткування Збірник 10 затверджений Наказом Мінрегіону від 31.12.2021 № 374 "Про затвердження кошторисних норм України", поняття «Коробка розподільча вогнестійка» - відсутнє, а натомість є поняття «Коробка відгалужувальна на стіні».
Тому, при розроблені Кошторисної документації, зокрема і Локального кошторису, скаржник використовував загальноприйняті поняття встановлені чинними нормами законодавства: «Коробка відгалужувальна на стіні».
Крім того, даний вид робіт зазначений Замовником у п.22 не узагальнює перелік обладнання у п.23 та п. 24, адже в даних пунктах зазначено Коробка монтажна КМЗ 3-2 та Коробка монтажна вогнестійка FLAMEBOX 100Р
Крім того, п. 23 та п. 24 Локального кошторису скаржника відповідають вимогам встановленим Замовником.
З технічної точки зору обидва терміни описують одну категорію виробів — коробки для з’єднання та відгалуження проводів.
Найменування «коробка відгалужувальна на стіні» є синонімом «коробка розподільча вогнестійка» та використовується у виробників та постачальників електромонтажних виробів як взаємозамінний термін.
Коробка розподільча
• Електромонтажний виріб, що використовується для з’єднання, розподілу та відгалуження електричних проводів і кабелів.
• Може бути вогнестійкою — тобто виготовленою з матеріалів, що витримують вплив вогню протягом певного часу.
• Встановлюється у стіну, на стіну, у стелю чи інші конструкції.
Коробка відгалужувальна
• Найчастіше термін «відгалужувальна» використовується у каталозі виробників як синонім «розподільча».
ДСТУ EN IEC 60670-1:2022 Коробки та корпуси електричного приладдя для стаціонарних електричних установок побутової та аналогічної призначеності. Частина 1. Загальні вимоги не робить принципової відмінності між «розподільчою» та «відгалужувальною» коробкою. Використовується узагальнене поняття junction box (коробка з’єднувальна/розподільча).
У виробників терміни «коробка розподільча вогнестійка» і «коробка відгалужувальна на стіні» — взаємозамінні, а відмінність у назві часто залежить від маркетингової політики чи призначення для конкретного ринку. Вогнестійкість регламентується стандартами ДСТУ EN 1366-3 та ДСТУ EN 13501-2 (класи EI). Вона не залежить від того, як називається коробка, а від матеріалів і конструкції.
Подана у складі пропозиції продукція має вогнестійкі властивості, що підтверджується наданими документами (сертифікатами), та повністю відповідає технічній специфікації Замовника за параметрами, включно з класом вогнестійкості.
Тому, рішення Замовника, щодо дискваліфікації економічно вигідної пропозиції Скаржника є необґрунтованим, суб’єктивним та упередженим.
Під час розгляду пропозиції Учасника, Замовник повинен керуватися Документацією, яка міститься в закупівлі UA-2025-07-25-009600-a.
Відтак, Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника обґрунтовуючи підставами, які не передбачені Законом в тому числі і Документацією.
Прийнявши дане рішення, Замовником порушено частину першу - п’яту пункту першого статті 5 Закону.
Кількість учасників яка приймала участь в закупівлі та аукціоні, 3 учасника
За результатами аукціону, системою ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ» було визнано серед учасників переможцем за критерієм «нижча ціна».
Згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою замовника від 11 серпня 2025 року №Т-10/2 встановлено, що:
«Учасник самовільно включив до розрахунку цінової пропозиції інший вид робіт, що не відповідає технічній специфікації Додатка №3 до тендерної документації. Згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.»
Вважаємо таке рішення Замовника неправомірним та таким, що суперечить вимогам чинного законодавства.
Скаржник вважає, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції є безпідставним, незаконним та таким, що порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника.
В обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії та бездіяльності Замовника, вважаємо зазначити про наступне.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції та недискримінації учасників. Рішення Замовника є формальним та безпідставним, що порушує вказані принципи.
Згідно з ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», відхилення тендерної пропозиції можливе лише у випадку її невідповідності умовам тендерної документації, яка впливає на можливість виконання предмета закупівлі. В нашому випадку така невідповідність відсутня.
Відповідно до п.22 локального кошторису № 02-01-01 Розділу І ОБ’ЄМИ ПОСЛУГ Додатку 3 до Тендерної документації Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо предмету закупівлі на закупівлю послуг код ДК 021:2015 - 51700000-9 «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» (Послуги з монтажу системи керування евакуюванням (оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей) у приміщені КНП "Хмельницька обласна стоматологічна поліклініка" за адресою вул. Кам'янецька, буд. 94/1, м. Хмельницький, Хмельницької області) Замовник зазначив назву робіт «Коробка розподільча вогнестійка» у кількості 18 шт., а в п.23 та п. 24 зазначено, які саме коробки необхідно встановити: «23.Коробка монтажна КМЗ 3-28» у кількості 4 шт. та «24. Коробка монтажна вогнестійка FLAMEBOX 100Р» у кількості 14 шт.
Відповідно до Кошторисних норм України Ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж устаткування Збірник 10 затверджений Наказом Мінрегіону від 31.12.2021 № 374 "Про затвердження кошторисних норм України", поняття «Коробка розподільча вогнестійка» - відсутнє, а натомість є поняття «Коробка відгалужувальна на стіні».
Тому, при розроблені Кошторисної документації, зокрема і Локального кошторису, скаржник використовував загальноприйняті поняття встановлені чинними нормами законодавства: «Коробка відгалужувальна на стіні».
Крім того, даний вид робіт зазначений Замовником у п.22 не узагальнює перелік обладнання у п.23 та п. 24, адже в даних пунктах зазначено Коробка монтажна КМЗ 3-2 та Коробка монтажна вогнестійка FLAMEBOX 100Р
Крім того, п. 23 та п. 24 Локального кошторису скаржника відповідають вимогам встановленим Замовником.
З технічної точки зору обидва терміни описують одну категорію виробів — коробки для з’єднання та відгалуження проводів.
Найменування «коробка відгалужувальна на стіні» є синонімом «коробка розподільча вогнестійка» та використовується у виробників та постачальників електромонтажних виробів як взаємозамінний термін.
Коробка розподільча
• Електромонтажний виріб, що використовується для з’єднання, розподілу та відгалуження електричних проводів і кабелів.
• Може бути вогнестійкою — тобто виготовленою з матеріалів, що витримують вплив вогню протягом певного часу.
• Встановлюється у стіну, на стіну, у стелю чи інші конструкції.
Коробка відгалужувальна
• Найчастіше термін «відгалужувальна» використовується у каталозі виробників як синонім «розподільча».
ДСТУ EN IEC 60670-1:2022 Коробки та корпуси електричного приладдя для стаціонарних електричних установок побутової та аналогічної призначеності. Частина 1. Загальні вимоги не робить принципової відмінності між «розподільчою» та «відгалужувальною» коробкою. Використовується узагальнене поняття junction box (коробка з’єднувальна/розподільча).
У виробників терміни «коробка розподільча вогнестійка» і «коробка відгалужувальна на стіні» — взаємозамінні, а відмінність у назві часто залежить від маркетингової політики чи призначення для конкретного ринку. Вогнестійкість регламентується стандартами ДСТУ EN 1366-3 та ДСТУ EN 13501-2 (класи EI). Вона не залежить від того, як називається коробка, а від матеріалів і конструкції.
Подана у складі пропозиції продукція має вогнестійкі властивості, що підтверджується наданими документами (сертифікатами), та повністю відповідає технічній специфікації Замовника за параметрами, включно з класом вогнестійкості.
Тому, рішення Замовника, щодо дискваліфікації економічно вигідної пропозиції Скаржника є необґрунтованим, суб’єктивним та упередженим.
Під час розгляду пропозиції Учасника, Замовник повинен керуватися Документацією, яка міститься в закупівлі UA-2025-07-25-009600-a.
Відтак, Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника обґрунтовуючи підставами, які не передбачені Законом в тому числі і Документацією.
Прийнявши дане рішення, Замовником порушено частину першу - п’яту пункту першого статті 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
1175_ДЦ_ЛК1_02-01-01
-
Повʼязаний документ:
6.1175_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 3 Вимоги до предмета закупівлі
-
Повʼязаний документ:
5.Додаток_3_вимоги_до_предмета_закупівлі_евакуювання.docx
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
4.Тендерна документація.docx
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності FLAMEBOX 100Р.
-
Повʼязаний документ:
3.Сертифікат відповідності FLAMEBOX 100Р.pdf
-
-
Назва доказу:
Витяг зі Збірника 10 Кошторисні норми України
-
Повʼязаний документ:
2. Кошторисні норми України Збірник 10 Витяг.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол_про_відхилення_учасника_ТОВ ЗАХИСТ
-
Повʼязаний документ:
1.Протокол_про_відхилення_учасника_ТОВ ЗАХИСТ.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури оцінки пропозицій учасників, тобто безпідставне відхилення пропозиції Скаржника. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника. 4. Зобов’язати Замовника визнати пропозицію Скаржника такою, яка відповідає всім вимогам Документації. 5.Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі згідно вимог законодавства України у сфері публічних закупівель.