-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нейтралізатор вихлопних газів (реагент AdBlue)
Найменування, обсяги закупівлі та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «Тендерна документація», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону
Завершена
101 430.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 507.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 507.15 UAH
Період оскарження:
25.07.2025 16:54 - 30.07.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
415258d224734d7fbb964504770215ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-25-009426-a.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол №125.pdf 10.08.2025 23:32
- Скарга Центр.pdf.p7s.zip 10.08.2025 23:32
- Документи кросхім.rar 10.08.2025 23:32
- 1 Технічні вимоги.pdf 10.08.2025 23:32
- sign.p7s 10.08.2025 23:34
- рішення від 12.08.2025 №12346.pdf 12.08.2025 16:40
- інформація про резолютивну частину рішення від 20.08.2025 №12841.pdf 21.08.2025 13:24
- рішення від 20.08.2025 №12841.pdf 25.08.2025 11:41
- Відповідь на скаргу (1).docx 13.08.2025 20:50
- Відповідь на скаргу (1).pdf 13.08.2025 20:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.08.2025 23:42
Дата розгляду скарги:
20.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.08.2025 16:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.08.2025 11:42
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
90d5773c81da4394b531845a99d0b09a
Заголовок пункту скарги:
Скарга
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
05.08.2025р. Замовником прийнято рішенні про відхилення тендерної пропозиції Фізична-особа підприємець Манзар Дмитро Михайлович Протокол №125 від 05.08.2025р. Замовником вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Манзар Дмитро Михайлович на закупівлю: «Нейтралізатор вихлопних газів (реагент AdBlue)» (Код згідно ДК 021:2015 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція) № UA-2025-07-25-009426-a на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Щодо ПІДСТАВ ВІДХИЛЕННЯ Замовником зазначено наступне:
1. Відсутні документи для підтвердження кваліфікаційних критеріїв (п. 1 додатку 1 до тендерної документації):
o Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору;
o Копія виконаного аналогічного договору (разом з усіма додатковими угодами, додатками та специфікаціями), що підтверджує надану довідку.
2. Відсутні документи, що вимагалися додатком 5 до тендерної документації:
o Довідка про врахування норм Постанови КМУ №187 від 03.03.2022 (щодо заборони виконання зобов’язань перед кредиторами, пов’язаними з РФ) та Постанови КМУ №426 від 09.04.2022 (щодо заборони імпорту товарів з РФ);
o Заповнений та підписаний проєкт договору про закупівлю з додатками (згідно Додатку 4), у якому повинна бути зазначена початкова вартість пропозиції.
3. Відсутні документи для підтвердження технічних вимог (п. 5.1 додатку 3 до тендерної документації):
o Чинний сертифікат та/або паспорт якості на товар (реагент AdBlue).
Скаржник не погоджується з рішенням замовника та вважає його незаконним з наступних причин:
Щодо перших двох пунктів, то якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Замовником не надано 24 години на усунення невідповідностей, чим не дотримано п. 43 Особливостей.
Щодо третього пункту, то:
Відповідно до п. 5.1 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено, що для підтвердження відповідності пропозицій технічним вимогам до товару учасник повинен надати у складі пропозиції (шляхом завантаження в електронну систему закупівель) чинний сертифікат та/або паспорт якості на товар.
Скаржником у складі тендерної пропозиції ФОП Манзар Дмитро Михайлович було надано повний пакет документів, який у своїй сукупності повністю підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам Замовника, а саме:
1. Технічна специфікація – документ, що містить повний перелік усіх 20 параметрів, передбачених Таблицею 1 тендерної документації, зокрема:
o вміст сечовини;
o густина при 20°C;
o вміст біурету;
o вміст фосфатів;
o інфрачервона спектроскопія;
o інші показники, чітко визначені у технічній специфікації Замовника.
Дані вказаної технічної специфікації повністю збігаються з вимогами ТД, що беззаперечно підтверджує якість та відповідність товару.
2. Сертифікат відповідності – чинний документ, виданий акредитованим органом, який офіційно підтверджує відповідність продукції чинним стандартам та вимогам.
Цей сертифікат виконує функцію підтвердження якості та безпечності товару, тобто за своєю правовою природою є еквівалентом вимоги «сертифікат та/або паспорт якості».
3. Сертифікат офіційного дистриб’ютора – документ, що засвідчує, що постачальник має підтверджений зв’язок з виробником продукції та реалізує товар офіційного походження. Це додатково підтверджує достовірність інформації щодо якісних характеристик товару.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції було надано належні документи, які в повній мірі відповідають вимогам п. 5.1 Додатку 3 тендерної документації. Формулювання «чинний сертифікат та/або паспорт якості» прямо передбачає можливість надання або одного, або іншого документа, або їх сукупності. Скаржником надано чинний сертифікат відповідності, який за змістом і юридичною силою відповідає вимозі «сертифікат якості», а також інші документи, що додатково підтверджують технічні параметри та якість товару.
Відхилення пропозиції за цією підставою є безпідставним, оскільки:
• документи надано в повному обсязі;
• вимога ТД щодо «та/або» була виконана;
• технічна специфікація підтверджує кожен параметр товару відповідно до Таблиці 1;
• чинний сертифікат відповідності виконує функцію документа, що засвідчує якість продукції, і прямо підпадає під визначення «сертифікат якості».
Таким чином, відхилення тендерної пропозиції ФОП Манзар Дмитро Михайлович є необґрунтованим, непідтвердженим реальними невідповідностями та таким, що суперечить вимогам тендерної документації, а також діючому законодавству України у сфері публічних закупівель.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням
Щодо ПІДСТАВ ВІДХИЛЕННЯ Замовником зазначено наступне:
1. Відсутні документи для підтвердження кваліфікаційних критеріїв (п. 1 додатку 1 до тендерної документації):
o Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору;
o Копія виконаного аналогічного договору (разом з усіма додатковими угодами, додатками та специфікаціями), що підтверджує надану довідку.
2. Відсутні документи, що вимагалися додатком 5 до тендерної документації:
o Довідка про врахування норм Постанови КМУ №187 від 03.03.2022 (щодо заборони виконання зобов’язань перед кредиторами, пов’язаними з РФ) та Постанови КМУ №426 від 09.04.2022 (щодо заборони імпорту товарів з РФ);
o Заповнений та підписаний проєкт договору про закупівлю з додатками (згідно Додатку 4), у якому повинна бути зазначена початкова вартість пропозиції.
3. Відсутні документи для підтвердження технічних вимог (п. 5.1 додатку 3 до тендерної документації):
o Чинний сертифікат та/або паспорт якості на товар (реагент AdBlue).
Скаржник не погоджується з рішенням замовника та вважає його незаконним з наступних причин:
Щодо перших двох пунктів, то якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Замовником не надано 24 години на усунення невідповідностей, чим не дотримано п. 43 Особливостей.
Щодо третього пункту, то:
Відповідно до п. 5.1 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено, що для підтвердження відповідності пропозицій технічним вимогам до товару учасник повинен надати у складі пропозиції (шляхом завантаження в електронну систему закупівель) чинний сертифікат та/або паспорт якості на товар.
Скаржником у складі тендерної пропозиції ФОП Манзар Дмитро Михайлович було надано повний пакет документів, який у своїй сукупності повністю підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам Замовника, а саме:
1. Технічна специфікація – документ, що містить повний перелік усіх 20 параметрів, передбачених Таблицею 1 тендерної документації, зокрема:
o вміст сечовини;
o густина при 20°C;
o вміст біурету;
o вміст фосфатів;
o інфрачервона спектроскопія;
o інші показники, чітко визначені у технічній специфікації Замовника.
Дані вказаної технічної специфікації повністю збігаються з вимогами ТД, що беззаперечно підтверджує якість та відповідність товару.
2. Сертифікат відповідності – чинний документ, виданий акредитованим органом, який офіційно підтверджує відповідність продукції чинним стандартам та вимогам.
Цей сертифікат виконує функцію підтвердження якості та безпечності товару, тобто за своєю правовою природою є еквівалентом вимоги «сертифікат та/або паспорт якості».
3. Сертифікат офіційного дистриб’ютора – документ, що засвідчує, що постачальник має підтверджений зв’язок з виробником продукції та реалізує товар офіційного походження. Це додатково підтверджує достовірність інформації щодо якісних характеристик товару.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції було надано належні документи, які в повній мірі відповідають вимогам п. 5.1 Додатку 3 тендерної документації. Формулювання «чинний сертифікат та/або паспорт якості» прямо передбачає можливість надання або одного, або іншого документа, або їх сукупності. Скаржником надано чинний сертифікат відповідності, який за змістом і юридичною силою відповідає вимозі «сертифікат якості», а також інші документи, що додатково підтверджують технічні параметри та якість товару.
Відхилення пропозиції за цією підставою є безпідставним, оскільки:
• документи надано в повному обсязі;
• вимога ТД щодо «та/або» була виконана;
• технічна специфікація підтверджує кожен параметр товару відповідно до Таблиці 1;
• чинний сертифікат відповідності виконує функцію документа, що засвідчує якість продукції, і прямо підпадає під визначення «сертифікат якості».
Таким чином, відхилення тендерної пропозиції ФОП Манзар Дмитро Михайлович є необґрунтованим, непідтвердженим реальними невідповідностями та таким, що суперечить вимогам тендерної документації, а також діючому законодавству України у сфері публічних закупівель.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням
×
-
Назва доказу:
доказ 2
-
Повʼязаний документ:
1 Технічні вимоги.pdf
-
-
Назва доказу:
доказ
-
Повʼязаний документ:
Документи кросхім.rar
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ФОП Манзара Дмитра Михайловича зазначене у ПРОТОКОЛІ №125 від 05.08.2025 року щодо прийняття рішення Уповноваженою особою.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Номер:
d961602e96b5452c912c9fe99c91f211
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-25-009426-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями №
UA-2025-07-25-009426-a в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі Нейтралізатор вихлопних газів (реагент AdBlue) Код за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція.
Згідно з Протоколом № 123 від 05.08.2025року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника за результатами розгляду тендерних пропозицій було прийнято рішення на підставі абзацу 2 п.п.2 пункту 44 Особливостей про відхилення пропозиції ПП «НВФ СВК» як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме тому, що відповідно до пункту 6 додатку 3 до тендерної документації, - встановлено, що в місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент». Еквівалентом наданих товарів в розумінні тендерної документації є товари, які абсолютно співпадають з технічними характеристиками товарів, що є предметом закупівлі. При цьому, надана учасником інформація щодо технічних характеристик предмету закупівлі має відповідати інформації, зазначеній на сайтах виробників. На підтвердження учасник надає посилання на офіційний сайт виробника кожної запропонованої ним позиції предмету закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасник надав файл «Посилання на сайт», в якому зазначена інформація з посиланням на офіційний сайт виробника, але інформація щодо технічних характеристик предмету закупівлі на офіційному сайті виробника відсутня.
Вважаємо, що тендерна пропозиція Приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета тендерної документації закупівлі тендерної документації, а рішення про відхилення пропозиції останнього є протиправним та незаконним, виходячи з наступного.
У складі тендерної пропозиції ПП «НВФ СВК» було надано файл «Посилання на сайт», в якому зазначалася інформація з посиланням на офіційний сайт виробника. На даному офіційному сайті нашої компанії розміщена інформація про технічні характеристики продукції - Відновника оксиду азоту (Аналог рідини Adblue) у вигляді Паспорту якості на дану продукцію, що повністю відповідає вимогам Технічної специфікації Додатку 3 до Тендерної документації Замовника.
Таким чином, з вищезазначеного вбачається відсутність порушень з боку Приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ на дії Замовника 06.08.2025 Денис.pdf 06.08.2025 16:13
- Скарга до АМКУ на дії Замовника 06.08.2025 Денис.doc 06.08.2025 16:13
- sign.p7s 06.08.2025 16:14
- Відповідь на заперечення Замовника.doc 18.08.2025 13:51
- Відповідь на заперечення Замовника.pdf 18.08.2025 13:51
- рішення від 08.08.2025 № 12231.pdf 08.08.2025 14:43
- інформація про перенесення дати розгляду скарги та надання документів від 15.08.2025 № 1720.pdf 15.08.2025 15:52
- інформація про перенесення дати розгляду скарги та надання документів від 25.08.2025 №1771.pdf 25.08.2025 11:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.08.2025 №13137.pdf 27.08.2025 14:21
- Рішення від 26.08.2025 №13137.pdf 28.08.2025 14:52
- Відповідь на скаргу.docx 11.08.2025 14:24
- Відповідь на скаргу.pdf 11.08.2025 14:24
- Додаткове пояснення на скаргу.docx 19.08.2025 14:09
- Додаткове пояснення на скаргу.pdf 19.08.2025 14:09
- Протокол про виконання рішення АМКУ.pdf 29.08.2025 15:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.08.2025 16:41
Дата розгляду скарги:
15.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.08.2025 14:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.08.2025 14:52
Дата виконання рішення Замовником:
29.08.2025 15:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК» за процедурою закупівлі – «Нейтралізатор вихлопних газів (реагент AdBlue)» (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція) та усунення порушення шляхом повернення на повторний розгляд пропозиції учасника даної закупівлі.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b07786a7354e456ca79528894bba3e70
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями №
UA-2025-07-25-009426-a в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі Нейтралізатор вихлопних газів (реагент AdBlue) Код за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція.
Згідно з Протоколом № 123 від 05.08.2025року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника за результатами розгляду тендерних пропозицій було прийнято рішення на підставі абзацу 2 п.п.2 пункту 44 Особливостей про відхилення пропозиції ПП «НВФ СВК» як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме тому, що відповідно до пункту 6 додатку 3 до тендерної документації, - встановлено, що в місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент». Еквівалентом наданих товарів в розумінні тендерної документації є товари, які абсолютно співпадають з технічними характеристиками товарів, що є предметом закупівлі. При цьому, надана учасником інформація щодо технічних характеристик предмету закупівлі має відповідати інформації, зазначеній на сайтах виробників. На підтвердження учасник надає посилання на офіційний сайт виробника кожної запропонованої ним позиції предмету закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасник надав файл «Посилання на сайт», в якому зазначена інформація з посиланням на офіційний сайт виробника, але інформація щодо технічних характеристик предмету закупівлі на офіційному сайті виробника відсутня.
Вважаємо, що тендерна пропозиція Приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета тендерної документації закупівлі тендерної документації, а рішення про відхилення пропозиції останнього є протиправним та незаконним, виходячи з наступного.
У складі тендерної пропозиції ПП «НВФ СВК» було надано файл «Посилання на сайт», в якому зазначалася інформація з посиланням на офіційний сайт виробника. На даному офіційному сайті нашої компанії була розміщена інформація про технічні характеристики продукції - Відновника оксиду азоту (Аналог рідини Adblue) у вигляді Паспорту якості на дану продукцію, що повністю відповідає вимогам Технічної специфікації Додатку 3 до Тендерної документації Замовника.
Таким чином, з вищезазначеного вбачається відсутність порушень з боку Приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК».
UA-2025-07-25-009426-a в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі Нейтралізатор вихлопних газів (реагент AdBlue) Код за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція.
Згідно з Протоколом № 123 від 05.08.2025року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника за результатами розгляду тендерних пропозицій було прийнято рішення на підставі абзацу 2 п.п.2 пункту 44 Особливостей про відхилення пропозиції ПП «НВФ СВК» як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме тому, що відповідно до пункту 6 додатку 3 до тендерної документації, - встановлено, що в місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент». Еквівалентом наданих товарів в розумінні тендерної документації є товари, які абсолютно співпадають з технічними характеристиками товарів, що є предметом закупівлі. При цьому, надана учасником інформація щодо технічних характеристик предмету закупівлі має відповідати інформації, зазначеній на сайтах виробників. На підтвердження учасник надає посилання на офіційний сайт виробника кожної запропонованої ним позиції предмету закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасник надав файл «Посилання на сайт», в якому зазначена інформація з посиланням на офіційний сайт виробника, але інформація щодо технічних характеристик предмету закупівлі на офіційному сайті виробника відсутня.
Вважаємо, що тендерна пропозиція Приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета тендерної документації закупівлі тендерної документації, а рішення про відхилення пропозиції останнього є протиправним та незаконним, виходячи з наступного.
У складі тендерної пропозиції ПП «НВФ СВК» було надано файл «Посилання на сайт», в якому зазначалася інформація з посиланням на офіційний сайт виробника. На даному офіційному сайті нашої компанії була розміщена інформація про технічні характеристики продукції - Відновника оксиду азоту (Аналог рідини Adblue) у вигляді Паспорту якості на дану продукцію, що повністю відповідає вимогам Технічної специфікації Додатку 3 до Тендерної документації Замовника.
Таким чином, з вищезазначеного вбачається відсутність порушень з боку Приватного підприємства «Науково-виробнича фірма СВК».
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1.Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" " – скасувати Протокол № 123 від 05.08.2025року та зобов’язати Замовника переглянути нашу пропозицію.