-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт південної частина парку по вул. Прирічній у Оболонському районі Києва" ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Торги не відбулися
33 885 775.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 169 428.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 169 428.88 UAH
Період оскарження:
25.07.2025 16:18 - 10.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на незаконне рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівель
Номер:
be5e9d8b67b440c98862a09612ca0518
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-25-009067-a.b2
Назва:
Скарга на незаконне рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ПР № 01-1908 Переможець_Прирічна після 24 год.docx 23.08.2025 11:27
- sign.p7s 23.08.2025 11:42
- скарга на визначення переможця.pdf 24.08.2025 18:52
- рішення від 26.08.2025 № 13090.pdf 26.08.2025 16:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.09.2025 № 13529.pdf 03.09.2025 12:23
- рішення від 02.09.2025 № 13529.pdf 03.09.2025 16:33
- Пояснення по Прирічній_2025.docx.asice.zip 28.08.2025 11:37
- Пояснення по Прирічній_2025.docx 28.08.2025 11:38
- Пояснення по Прирічній_2025.pdf 28.08.2025 11:38
- ТД Нова редакція Прирічна від 08.08.25.docx 28.08.2025 11:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.08.2025 11:48
Дата розгляду скарги:
02.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.08.2025 16:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.09.2025 16:33
Дата виконання рішення Замовником:
03.09.2025 17:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення від 19.08.2025 № 01-1908 скасовано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
fc622e6fa0a841ae8f5a9a94f10a7129
Заголовок пункту скарги:
Замовником було незаконно визначено переможцем учасника, пропозиція якого мала ряд невідповідностей, які впливають на зміст його тендрерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Пропозиця Переможця має ряд невідповідностей які апливають на зміт ТП (пояснення додається в тексті скарги)
×
-
Назва доказу:
Протокол визначення переможця
-
Повʼязаний документ:
ПР № 01-1908 Переможець_Прирічна після 24 год.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Провести перевірку викладених в скарзі фактів; 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення Переможця оскржуваної процедури закупівлі 4.Зобовязати Замовника скасувати рішення про намір укласти договір з Переможцем оскржуваної процедури закупівлі
Вимога
Є відповідь
неправомірне обрання переможцем процедури закупівлі учасника, кошторис якого не відповідає технічним специфікаціям до закупівлі
Номер:
ab5ad8bd7b4c457292d03995814e72e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-25-009067-a.b1
Назва:
неправомірне обрання переможцем процедури закупівлі учасника, кошторис якого не відповідає технічним специфікаціям до закупівлі
Вимога:
Замовник неправомірно обрав переможця.
Договірна ціна не відповідає технічному завданню і Настанові: Розрахунки проведені не у відповідності до Настанови.Згідно Додатку 1 тендерної документації - Інформація про необхідні технічні, якісні та
кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі була встановлена вимога п.1.3.1 У відомостях ресурсів до локальних кошторисів, які переможець закупівлі надає у складі кошторисної документації до договору про закупівлю, має міститися інформація про ціни на матеріальні ресурси, найменування матеріальних ресурсів (з характеристиками), одиниця їх виміру, кількість, відпускні ціни, вартість транспортування, заготівельно-складські витрати, а також країну походження товарів щодо кожної номенклатурної позиції.
(Матеріальні ресурси – сукупність матеріальних ресурсів (матеріалів, виробів і комплектів), які необхідні для виконання будівельних робіт (Відповідно до НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва Кошторисних норм України). та 1.3.2. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:
- договірну ціну;
- локальний кошторис;
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- розрахунок адміністративних витрат;
- розрахунок прибутку;
- розрахунки інших витрат Учасника (в разі необхідності);
- розрахунок витрат на інфляційні процеси (в разі необхідності);
- техніко-економічні обґрунтування заміни механізмів на інші по кожному виду робіт де планується така заміна (в разі необхідності);
- іТОВ "СКС Моноліт" або Інформаційну модель еквівалентного програмного забезпечення.
Просимо звернути увагу, що Договірна ціна розрахована не згідно НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва Кошторисних норм України. У Договірній ціні
ТОВ "СКС Моноліт" не враховані показники витрат на покриття ризиків та Кошти на покриття витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами. А це є "грубою" помилкою при розрахунку Договірної ціни згідно Настанови. Також, шановний Замовник, ви неправомірно обрали переможця, так як ТОВ "СКС Моноліт" не надав в складі своєї пропозиції інформаційну Модель Договірної Ціни (*IMD) у програмному комплексі АВК-5 або Інформаційну модель еквівалентного програмного забезпечення згідно вимог в тендерній документації, а це вже є не відповідність ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі". Також, згідно кошторису, розрахунок ТОВ "СКС Моноліт" був розроблений станом на 09 липня 2025 році, хоча сама Закупівля UA-2025-07-25-009067-a була оголошена 25 липня 2025 року.
Підсумовуючи наведені положення чинного законодавства, будівельних норм і правил, а також надані Переможцем документи у складі Пропозиції, вважаємо, що у Замовника наявні підстави для відхилення пропозиції Переможця.
Не відхиливши переможця, Замовник порушив ст. 5 Закону щодо об'єктивного визначення переможця процедури закупівлі.
Цим самим Замовник порушив наші права та на рівне ставлення до учасників
На підставі викладеного, з метою захисту своїх прав та законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 55-67 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року зі змінами, просимо Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір.
В іншому випадку, ми просто змушені будем звернутись до Антимонопольного комітету зі скаргою на Рішення про неправомірне визнання Переможця.
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД Нова редакція Прирічна від 08.08.25.docx 19.08.2025 21:21
Дата подачі:
19.08.2025 21:21
Вирішення:
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до абзацу другого пункту 59 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), у разі коли це стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
19.08.25, 21:21:16 в електронній системі закупівель оприлюднено Звернення з вимогою такого змісту: «Текст вимоги: Замовник неправомірно обрав переможця.
Договірна ціна не відповідає технічному завданню і Настанові: Розрахунки проведені не у відповідності до Настанови. Згідно Додатку 1 тендерної документації - Інформація про необхідні технічні, якісні та
кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі була встановлена вимога п.1.3.1 У відомостях ресурсів до локальних кошторисів, які переможець закупівлі надає у складі кошторисної документації до договору про закупівлю, має міститися інформація про ціни на матеріальні ресурси, найменування матеріальних ресурсів (з характеристиками), одиниця їх виміру, кількість, відпускні ціни, вартість транспортування, заготівельно-складські витрати, а також країну походження товарів щодо кожної номенклатурної позиції.
(Матеріальні ресурси – сукупність матеріальних ресурсів (матеріалів, виробів і комплектів), які необхідні для виконання будівельних робіт (Відповідно до НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва Кошторисних норм України). та 1.3.2. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:
- договірну ціну;
- локальний кошторис;
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- розрахунок адміністративних витрат;
- розрахунок прибутку;
- розрахунки інших витрат Учасника (в разі необхідності);
- розрахунок витрат на інфляційні процеси (в разі необхідності);
- техніко-економічні обґрунтування заміни механізмів на інші по кожному виду робіт де планується така заміна (в разі необхідності);
- ТОВ "СКС Моноліт" або Інформаційну модель еквівалентного програмного забезпечення.
Просимо звернути увагу, що Договірна ціна розрахована не згідно НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва Кошторисних норм України. У Договірній ціні
ТОВ "СКС Моноліт" не враховані показники витрат на покриття ризиків та Кошти на покриття витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами. А це є "грубою" помилкою при розрахунку Договірної ціни згідно Настанови. Також, шановний Замовник, ви неправомірно обрали переможця, так як ТОВ "СКС Моноліт" не надав в складі своєї пропозиції інформаційну Модель Договірної Ціни (*IMD) у програмному комплексі АВК-5 або Інформаційну модель еквівалентного програмного забезпечення згідно вимог в тендерній документації, а це вже є не відповідність ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі". Також, згідно кошторису, розрахунок ТОВ "СКС Моноліт" був розроблений станом на 09 липня 2025 році, хоча сама Закупівля UA-2025-07-25-009067-a була оголошена 25 липня 2025 року.
Підсумовуючи наведені положення чинного законодавства, будівельних норм і правил, а також надані Переможцем документи у складі Пропозиції, вважаємо, що у Замовника наявні підстави для відхилення пропозиції Переможця.
Не відхиливши переможця, Замовник порушив ст. 5 Закону щодо об'єктивного визначення переможця процедури закупівлі.
Цим самим Замовник порушив наші права та на рівне ставлення до учасників
На підставі викладеного, з метою захисту своїх прав та законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 55-67 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року зі змінами, просимо Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір».
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, необхідно надати відповідь на Вимогу такого змісту:
«На вимогу UA-2025-07-25-009067-a.b1 учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС "УНІВЕРСАЛ", код ЄДРПОУ 37588619 щодо неправомірного обрання переможця наступним повідомляємо:
Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) зазначено, що «Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації»
Відтак, керуючись вимогами Тендерної документації, а саме Додатком 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» чітко зазначений перелік документів, які мають надаватися у складі тендерної пропозиції учасника. Вимога, на яку посилається заявник у цьому переліку відсутня.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, Замовником були виявлені невідповідності, які були усунуті Учасником протягом вказаного терміну.
За результатами повторної перевірки пропозиції ТОВ "СКС Моноліт" у Замовника відсутні законні підстави для відхилення Тендерної пропозиції учасника.
Таким чином, необхідно затвердити роз’яснення на Звернення з вимогою такого змісту:
«Враховуючи викладене, у Замовника відсутні законні підстави для відхилення Тендерної пропозиції учасника ТОВ "СКС Моноліт"».
Статус вимоги:
Не задоволено