-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку ДК 021:2015:30120000-6 (багатофункціональні пристрої формату А-4, багатофункціональні пристрої формату А-3)
Торги не відбулися
25 015 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 250 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 250 000.00 UAH
Період оскарження:
20.08.2018 16:58 - 05.11.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Обмеження конкуренції
Номер:
4642eaa7578c4dfabee6c10ed297f94b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-20-002359-c.a1
Назва:
Обмеження конкуренції
Вимога:
Розглянувши тендерну документацію на закупівлю Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку ДК 021:2015:30120000-6 (багатофункціональні пристрої формату А-4, багатофункціональні пристрої формату А-3), ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-20-002359-c, оприлюднене в системі публічних закупівель Prozorro, публічне посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-08-20-002359-c, повідомляємо про встановлення Замовником дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та суперечать нормам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Складені таким чином технічні вимоги до предмета закупівлі – багатофункціональні пристрої формату А-3, обмежують конкуренцію серед учасників торгів, що призводить до дискримінації та штучного звуження кола потенційно можливих учасників торгів і, як наслідок, порушують один із основних принципів публічних закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників.
Зокрема, вимоги про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – багатофункціональні пристрої формату А-3, викладені у додатку № 2 до тендерної документації, підготовлені виключно під певного виробника обладнання та заздалегідь визначеного постачальника, як і за аналогічних торгів за тим самим предметом закупівлі, організованих Замовником у 2017 році, що не відбулися за певних підстав (публічне посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-09-29-001380-b). Сукупність усіх, вказаних у тендерній документації вимог до технічних характеристик предмету закупівлі – багатофункціональних пристроїв формату А-3 не притаманна для обладнання таких виробників техніки для друку як Hewlett-Packard, Samsung, Brother, Konica Minolta, Ricoh, Сanon тощо, а наявна лише у одного виробника обладнання – Xerox.
За сукупністю, вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі - багатофункціональні пристрої формату А-3, викладені у тендерній документації, прописані виключно під конкретні технічні та якісні характеристики конкретного обладнання Xerox Altalink B8090.
Чинне законодавство України в сфері публічних закупівель передбачає здійснення підприємницької діяльності із підтриманням економічної конкуренції, а саме – змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома постачальниками, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Водночас, у відповідності до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням.
Враховуючи вищевикладене, керуючись частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі шляхом внесення наступних змін до тендерної документації конкурсних торгів, а саме:
Технічні характеристики багатофункціонального пристрою формату А-3:
1) Ємність пристроїв подачі паперу формату А4 щільністю 80 г/м2 в базовій конфігурації, аркушів – не менше 3500;
2) Можливість опціонального збільшення ємності пристроїв подачі паперу формату А4 щільністю 80 г/м2, аркушів – не менше 6500;
3) Інтерфейс управління пристроєм – кольоровий ємнісний екран розміром по діагоналі не менше 9 дюймів;
4) Рекомендоване щомісячне навантаження, відбитків А-4 – не менше 80 тис. відб./міс;
5) Максимальне щомісячне навантаження, відбитків А-4 – не менше 300 тис. відб./міс;
6) Ємність оригінального чорного картриджа, відбитків – не менше 40 000 (або видалити вимогу взагалі, як таку, що є взаємовиключною іншою встановленою технічною вимогою згідно тендерної документації - ресурс витратних матеріалів, що повинен входити у комплект поставки, включаючи ресурс стартового пакету (тонер, картридж, фотобарабан, тощо у залежності від запропонованої моделі пристрою) повинен бути розрахований на друк – не менше 200 000 сторінок при 5% заповненні);
7) Тактова частота вбудованого контролера, ГГц – не менше 1,6.
У разі обмеження Замовником участі інших виробників згідно лімітованих технічних показників, що відповідають за сукупністю лише моделі Xerox Altalink B8090, наше підприємство змушене оскаржувати вимоги тендерної документації в Антимонопольному комітеті України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 166-1.pdf 06.09.2018 14:27
Дата подачі:
03.09.2018 16:37
Вирішення:
Згідно з вимогами пункту 3 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) замовником в Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було викладено детальний опис предмета закупівлі, а саме багатофункціональних пристроїв формату А-4 та багатофункціональних пристроїв формату А-3.
Дані вимоги до технічних характеристик були встановлені у процесі аналізу ринку, керуючись принципом максимальної економії, продуктивності, надійності та ефективності, враховуючи сучасні можливості периферійної техніки, та мають на меті придбання товару належної якості з максимальними технічними можливостями друку, копіювання, сканування документів з забезпеченням найбільш тривалого технологічного ресурсу для задоволення потреби замовника у забезпеченні належної та ефективної роботи працівників органів юстиції.
Крім того, замовником у Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було дотримано вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Детальний опис предмета закупівлі, а саме багатофункціонального пристрою формату А-3 у Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» підпадає під технічні, якісні та кількісні характеристики обладнання декількох виробників, що в свою чергу не порушує принципів добросовісної конкуренції серед учасників та дискримінації учасників.
Технічні, якісні та кількісні характеристики обладнання було встановлено з урахуванням відкритих торгів 2017 року за предметом закупівлі фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку ДК 021:2015:30120000-6 (багатофункціональні пристрої формату А-4, багатофункціональні пристрої формату А-3) (публічне посилання в електронній системі закупівель: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-09-29-001380-b), розгляд аналогічної скарги по даній закупівлі (номер скарги в електронній системі закупівель: UA-2017-09-29-001380-b.c2) в Антимонопольному комітеті було вирішено на користь замовника (рішення Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8038-р/пк-пз від 15.11.2017).
Враховуючи викладене, можна припустити, що дії фізичної/ юридичної особи, що подала вимогу, не передбачають реальної участі в процедурі закупівлі та можуть бути свідченням недобросовісних дій, спрямованих виключно на зрив торгів.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Оскарження умов тендеру
Номер:
65bcaa364f194083856094cb7dfc5fb3
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-20-002359-c.c2
Назва:
Оскарження умов тендеру
Скарга:
Встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 12.09.2018 15:13
- накладна.pdf 12.09.2018 15:13
- платіжне.pdf 12.09.2018 15:13
- bizhub PRO 958 datasheet_ukr.pdf 12.09.2018 17:13
- Додаток 2.xlsx 04.10.2018 10:21
- Відгук інформація Замовника.pdf 04.10.2018 10:41
- Додаток невідповідність.xlsx 04.10.2018 10:44
- Рішення від 14.09.2018 № 9482+лист Замовника.pdf 14.09.2018 16:46
- інформація про резолютивну частину рішення від .02.10.2018 № 10106.pdf 03.10.2018 12:27
- Рішення від 02.10.2018 № 10106.pdf 05.10.2018 16:25
- Лист Міністерства юстиції України від 24.09.2018.pdf 25.09.2018 12:16
- Додаток 2.xlsx 25.09.2018 12:16
- Лист Мінюсту у форматі Word.docx 25.09.2018 12:16
- Додаток 1.docx 25.09.2018 12:16
- Протокол 166-2.pdf 30.10.2018 12:18
- Протокол 166-3.pdf 30.10.2018 12:18
- Протокол 166-2.pdf 01.11.2018 17:41
- ТД із змінами (3).docx 01.11.2018 17:41
- ТД із змінами (2).docx 01.11.2018 17:41
- ТД із змінами.docx 01.11.2018 17:41
- Зміни (3).docx 01.11.2018 17:41
- Зміни (2).docx 01.11.2018 17:41
- Зміни.doc 01.11.2018 17:41
- Протокол 166-4.pdf 01.11.2018 17:41
- Протокол 166-3.pdf 01.11.2018 17:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.09.2018 15:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.10.2018 16:25
Дата виконання рішення Замовником:
01.11.2018 17:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерним комітетом Міністерства юстиції України внесено зміни до тендерної документації, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано.