• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з монтажу кондиціонерів в приміщеннях КНП «Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги» за адресою м. Київ, вул. Братиславська, 3 ДК 021:2015 – 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (ДК 021:2015 – 45331220-4 Встановлення систем кондиціонування повітря)

Завершена

187 076.09 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 935.38 UAH
Період оскарження: 25.07.2025 15:00 - 30.07.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга щодо неправомірного визначення переможцем ТОВ «БК «ОВЕРХОЛ Україна» та прийняття рішення про намір укласти договір

Номер: 4ef3533d58674106ac7aea6a2a60bb41
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-25-007676-a.b1
Назва: Скарга щодо неправомірного визначення переможцем ТОВ «БК «ОВЕРХОЛ Україна» та прийняття рішення про намір укласти договір
Скарга:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) оголосило процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-07-25-007676-a ПП «СПЕЦСЕРВІС» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ПП «СПЕЦСЕРВІС» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника про визначення переможця по процедурі закупівлі UA-2025-07-25-007676-a та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: Протокол № 226 щодо прийняття рішення уповноваженою особою КНП "Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (ЄДРПОУ 00184945) щодо організації та проведення процедур закупівель на 2025 рік від 07 серпня 2025 року. Відповідно до абзацу 3 пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. ПП «СПЕЦСЕРВІС» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Фактичні обставини Протоколом № 226 щодо прийняття рішення уповноваженою особою КНП "Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (ЄДРПОУ 00184945) щодо організації та проведення процедур закупівель на 2025 рік від 07 серпня 2025 року ( далі – Протокол № 226 ) було визначено переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОВЕРХОЛ Україна» ( далі - ТОВ «БК «ОВЕРХОЛ Україна»). Так, згідно інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель та Протоколі № 226, УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА: 1. Визнати переможцем процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом Послуги з монтажу кондиціонерів в приміщеннях КНП «Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги» за адресою м. Київ, вул. Братиславська, 3 ДК 021:2015 - 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (ДК 021:2015 45331220-4 Встановлення систем кондиціонування повітря), оприлюдненої за - ідентифікатором UA-2025-07-25-007676-a ТОВАРИСТВО 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОВЕРХОЛ Україна». 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВАРИСТВО 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОВЕРХОЛ Україна» та своєчасно оприлюднити в ЕСЗ у порядку, передбаченому Постановою. Вважаємо, що таким прийнятим рішенням та діями Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». Звертаємо увагу Комісії, скарга на рішення Замовника подана у відповідний строк, встановлений пунктом 59 Особливостей, підстави для залишення скарги без розгляду згідно з пунктом 63 Особливостей – відсутні.
Дата розгляду скарги: 21.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.08.2025 15:29
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.08.2025 12:26
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС", Анастасія Вікторівна 380933840500 tender@spec-servis.com.ua https://spec-servis.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5108f2066f754f3b91614eec6c8067cd
Заголовок пункту скарги: Щодо неправомірного визначення переможцем ТОВ «БК «ОВЕРХОЛ Україна» та прийняття рішення про намір укласти договір
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Звертаємо увагу Комісії, що предметом закупівлі є послуги з монтажу кондиціонерів, а отже це в свою чергу передбачає витрати додаткових ресурсів та матеріалів.

Згідно Пункту 3 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Ця вимога ТД дублює п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі» від 23.10.2024.
Тому тендерна пропозиція, що не відповідає технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника буде, відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».

Також варто звернути увагу на пункт 1 Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації: У разі надання документів, оформлених не у відповідності до вимог тендерної документації, Замовник має право відхилити таку пропозицію».

З огляду на положення пункту 6 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації: Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку №2 до цієї тендерної документації.

Отже, Замовник чітко встановив, що тендерна пропозиція учасника, в частині технічних, якісних та кількісних характеристик повинна відповідати Додатку 2 тендерної документації.

В свою чергу, Додаток 2 до Тендерної документації містить вимогу про надання листа-гарантії наступного змісту: «Ми, зазначити найменування Учасника підтверджуємо відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 2 тендерної документації, а також підтверджуємо можливість виконання послуги, що є предметом закупівлі (номер оголошення ____________) у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації».

Учасник, в свою чергу надав файл «Лист про відповідність характеристикам», в якому надав підписаний Додаток 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ». Однак самого листа-гарантії, зазначеного в цьому додатку, в складі тендерної пропозицію надано не було.

Зі змісту вищенаведеного листа вбачається вимога Замовника отримати підтвердження від Учасника про відповідність витратних матеріалів, пов’язаних з монтажем, самого процесу монтажу, який прописаний в Додатку 2, та можливості виконання послуги.

В свою чергу, ТОВ «БК «ОВЕРХОЛ Україна» у складі своєї тендерної пропозиції не надала даний лист, тому відповідно підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 2 тендерної документації, а також підтвердження можливості виконання послуги, що є предметом закупівлі не було надано.

Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «БК «ОВЕРХОЛ Україна» не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК «ОВЕРХОЛ Україна» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

Отже, Замовник не мав права визнавати ТОВ «БК «ОВЕРХОЛ Україна» переможцем і приймати рішення про намір укласти договір з ТОВ «БК «ОВЕРХОЛ Україна», а мав обов’язок відхилити тендерну пропозицію ТОВ «БК «ОВЕРХОЛ Україна». Натомість, Замовником у Протоколі № 226 було визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «БК «ОВЕРХОЛ Україна» та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.

Вважаємо, що таким прийнятим рішенням та діями Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».

Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ «БК «ОВЕРХОЛ Україна» було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі № 226, яким було визначено переможцем процедури закупівлі – ТОВ «БК «ОВЕРХОЛ Україна» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.

На виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в Скарзі надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua. – ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-25-007676-a
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір