-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт - утеплення фасадів житлового будинку №21 по вул. Польова вм. Ладижин, Гайсинського району, Вінницької області - з проведенням ресурсозберігаючих заходів
Закупівля проводиться на очікувану вартість Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова (з урахуванням вимог, встановлених в п.7 розділу 1 тендерної документації)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 35 днів назад
7 593 968.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 969.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 37 969.84 UAH
Період оскарження:
25.07.2025 11:09 - 06.08.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга на рішення та дії замовника щодо відміни процедури закупівлі: «Капітальний ремонт - утеплення фасадів житлового будинку №21 по вул. Польова вм. Ладижин, Гайсинського району, Вінницької області - з проведенням ресурсозберігаючих заходів ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація», номер закупівлі UA-2025-07-25-003182-a з підстави скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Номер:
e10ff86ad4cc4b5fa25b841b27704660
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-25-003182-a.c1
Назва:
Скарга на рішення та дії замовника щодо відміни процедури закупівлі: «Капітальний ремонт - утеплення фасадів житлового будинку №21 по вул. Польова вм. Ладижин, Гайсинського району, Вінницької області - з проведенням ресурсозберігаючих заходів ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація», номер закупівлі UA-2025-07-25-003182-a з підстави скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Пояснення щодо проведення процедури закупівлі.doc 18.09.2025 17:15
- Лист 2.1-14-1774 від 18.09.2025.pdf 18.09.2025 16:28
- Лист 320 від 18.09.2025.jpg 18.09.2025 16:28
- Рішення від 16.09.2025 №14130.pdf 16.09.2025 17:27
- sign.p7s 12.09.2025 14:39
- Протокол про визначення учасника переможцем та намір укласти договір.docx 12.09.2025 14:38
- Протокол УО про відміну відкритих торгів у зв'язку зі скороченням видатків (за Особливостями).docx 12.09.2025 14:38
- Електронний протокол скасування закупівлі лота.pdf 12.09.2025 14:38
- СКАРГА ТОВ ЖИЛ СІТІ БУД на відміну .docx.p7s (1).zip 12.09.2025 14:38
- СКАРГА ТОВ ЖИЛ СІТІ БУД на відміну .docx 12.09.2025 14:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.09.2025 16:19
Дата розгляду скарги:
23.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.09.2025 17:27
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f471beb4439e43afa527f9e341a6f10f
Заголовок пункту скарги:
скарга на рішення та дії замовника щодо відміни процедури закупівлі з підстави скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується із Протоколом №201 щодо відміни зазначеної вище Закупівлі з причини, вказаної Замовником, а саме «замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-25-003182-a, у зв’язку із скороченням видатків на здійснення закупівлі товарів/робіт/послуг», оскільки Замовником не було надано жодних підтверджуючих документів, що свідчать про скорочення видатків на здійснення цієї закупівлі.
Замовником не надані (не оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу) жоден з документів, які підтверджують скорочення видатків замовника.
Замовником не надані (не оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу) жоден з документів, які підтверджують скорочення видатків замовника.
×
-
Назва доказу:
Протокол №201 щодо відміни Закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Протокол УО про відміну відкритих торгів у зв'язку зі скороченням видатків (за Особливостями).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення порушення, що спричинив Замовник під час процедури закупівлі щодо предмету: «Капітальний ремонт - утеплення фасадів житлового будинку №21 по вул. Польова вм. Ладижин, Гайсинського району, Вінницької області - з проведенням ресурсозберігаючих заходів ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація», номер закупівлі UA-2025-07-25-003182-a з підстав викладених у мотивувальній частині скарги та задовільнити скаргу у повному обсязі. 3. Зобов’язати Замовника cкасувати рішення (Протокол №201) про відміну процедури закупівлі: «Капітальний ремонт - утеплення фасадів житлового будинку №21 по вул. Польова вм. Ладижин, Гайсинського району, Вінницької області - з проведенням ресурсозберігаючих заходів ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація», UA-2025-07-25-003182-a.
Запити Органу оскарження
Номер:
af77e314981d4b9da9ad8f2f30d1cbc9
Тема запиту:
пояснення щодо проведення закупівлі
Текст запиту:
Відповідно до частини 3 п. 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), Замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг та, у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Причому в законі не зазначено, що Замовник має надавати докази та документальні підтвердження своїх рішень, щодо відміти відкритих торгів у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Враховуючи наведене, вважаємо, відсутні підстави для задоволення Скарги в повному обсязі.
Дата опублікування:
18.09.2025 17:15
Номер:
c256a318430c4285a77f5b879dd17ac9
Тема запиту:
пояснення Замовника, щодо відсутності фінансування
Текст запиту:
Оскільки Закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету, а станом на дату скасування закупівлі 29.08.2025 р. на рахунок Замовника кошти на здійснення закупівлі не надійшли, то немає можливості здійснити закупівлю. Замовник на підтвердження підстави про відсутність фінансування надає Лист від 18.09.2025 р. № 320, та Лист від 18.09.2025 р. №2.1-14/1774
Дата опублікування:
18.09.2025 16:28