• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • Скасування лота

Електрощитове обладнання, щити керування

Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 30 робочих днів

1 030 042.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 2 778.42 UAH
Період оскарження: 25.07.2025 10:53 - 02.08.2025 00:00
Період оскарження по скасуванні лоту Лот 1: Шафи металеві...: 08.09.2025 13:48 - 19.09.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції ( на підставі пункту 44 Постанова №1178 від 12.10.2022р.) Дана скарга сформована та подана у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості, Постанова №1178) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей).

Номер: 5874ae4f0a3c45d7a020957ba90366f5
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-25-002769-a.c2
Назва: СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції ( на підставі пункту 44 Постанова №1178 від 12.10.2022р.) Дана скарга сформована та подана у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості, Постанова №1178) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей).
Скарга:
Дана скарга сформована та подана у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості, Постанова №1178) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей). АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" (код ЄДРПОУ 00135390) (далі – Замовник) від 25 липня 2025 року було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), «Електрощитове обладнання, щити керування» за кодом ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл. Фактичні обставини ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» (далі – Скаржник) подав тендерну пропозицію та взяв участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником, а також виграв аукціон за результатами закупівлі, і далі перебував на стадії кваліфікації із найнижчою ціною тендерної пропозиції. Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 01 серпня 2025 року. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли наступні учасники: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» (далі – Скаржник) 752 200,00 UAH 752 200,00 UAH ТОВ "ЕНЕРГОУСТАНОВКА" 702 000,00 UAH 702 000,00 UAH Учасник - Скаржник запропонував ціну «752 000,00 грн.» під час аукціону для товар за кодом ДК 021:2015: 31211000-8 — Щитки та шафи з плавкими запобіжниками, чим його пропозиція зберігає найбільше коштів кошторису Замовника. 20 серпня 2025 року Замовник ухвалив рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що було зафіксовано в протоколі відхилення тендерної пропозиції (Протокол №01/01/13/10/01/01/201-АП/5) (далі – Протокол). Замовник обґрунтував своє рішення недостовірним та незаконним твердженням: «На виконання вимоги підпункту 2.1.1 пункту 2.1 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації, учасник має надати в складі тендерної пропозиції Заповнену та підписану Технічну специфікацію за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї ТД. Учасником в складі пропозиції надано заповнену Технічну специфікацію (Додаток 1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Лот2.pdf). У пункті 1.7 запропоновано еквівалентний товар, який не відповідає встановленим технічним характеристикам, а саме, вимагалось наявність вакуумного контактору потужністю 200А, Учасником запропоновано вакумний контактор 160А.». – Скаржник не погоджується із цим твердженням протоколу, воно порушує пункт 44 та 46 Особливостей, документація закупівлі і технічне завдання не містять вимоги про «потужність вакуумного контактору 200А», дане твердження в протоколі виникло штучно під час перевіки тендерної пропозиції про що детально далі. Скаржник, ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ», вважає, що зазначені рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
Дата розгляду скарги: 03.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.08.2025 17:52
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 08.09.2025 11:02
Автор: ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ», Аніпір Володимир Іванович +380950121860 br_kiev@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b6ee26af4da94e0f8611ada1011e1008
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника: Протокол №01/01/13/10/01/01/201-АП/5 від 20 серпня 2025 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника містить наступні підстави:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника:

Протокол №01/01/13/10/01/01/201-АП/5 від 20 серпня 2025 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника містить наступні підстави:
«Порядок денний:
Розгляд тендерної пропозиції по процедурі закупівлі Електрощитове обладнання, щити керування (UA-2025-07-25-002769-a) (далі – Закупівля)

По даному питанню:
06.08.2025р. в електронній системі закупівель Prozorro відбулося розкриття тендерних пропозицій учасників відкритих торгів з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Очікувана вартість закупівлі: 1 030 042,00 грн. без ПДВ.
Очікувана вартість Лоту 2: 752 200,00 грн. без ПДВ.
Електронною системою закупівель тендерна пропозиція Учасника ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» (код ЄДРПОУ 20619291) (далі – Учасник) визначена найбільш економічно вигідною.
Учасник запропонував ціну по Лоту 2, яка становить 752 200,00 грн. без ПДВ.
За результатом розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (далі – ТД), а саме:
На виконання вимоги підпункту 2.1.1 пункту 2.1 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації, учасник має надати в складі тендерної пропозиції Заповнену та підписану Технічну специфікацію за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї ТД.
Учасником в складі пропозиції надано заповнену Технічну специфікацію (Додаток 1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Лот2.pdf).
У пункті 1.7 запропоновано еквівалентний товар, який не відповідає встановленим технічним характеристикам, а саме, вимагалось наявність вакуумного контактору потужністю 200А, Учасником запропоновано вакумний контактор 160А.

Підсумовуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.

ВИРІШИВ:
1. Відхилити тендерну пропозицію ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» (код ЄДРПОУ 20619291) відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
2. Оприлюднити протокольне рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у встановлені законодавством строки.»

Скаржник із такими підставами відхилення не погоджується та повідомляє, що вони є незаконними на підставі наступного:

Щодо умов документації закупівлі:
Відповідно до додатку 2 Тендерної документації встановлено: 2.1.1. Заповнену та підписану Технічну специфікацію, технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї ТД.
Додаток 1(лот 2) Тендерної документації встановлює:
(Лот 2: Щит керування електродвигуном)

Розділ І. Загальні вимоги щодо поставки Товару
1. Умови постачання Товару (у тому числі які встановлюються відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів ІНКОТЕРМС-2020): DDP - склад призначення для резидентів, DAP- склад призначення для нерезидентів. Транспортні витрати по доставці товару в місце призначення (при умовах постачання DDP/DAP) включені в ціну товару.
2. Орієнтовне місце поставки, Вантажоотримувач та кількість Товару: про точне місце постачання Товару Покупець письмово повідомляє Постачальника не пізніше ніж за 5 (п'ять) робочих днів з дати підписання цього договору.
3. Строк постачання Товару: впродовж 60 календарних днів з дати підписання цього договору.
4. Рік виготовлення Товару: 2024-2025 р., але не більше 12 місяців на дату постачання.
5. Гарантійний строк на Товар: не менше 12 місяців з дати постачання.
6. Вимоги до маркування тари та упаковки: тара (упаковка) забезпечує повну цілісність Товару при транспортуванні усіма видами транспорту, включаючи перевантаження, а також має пристосування для можливих перевантажень як за допомогою піднімальних механізмів, так і ручним засобом (за допомогою візків і авто (електро) каром). Вартість тари (упаковки) включено в загальну вартість (ціну) товару. Тара (упаковка) – незворотна.
7. Перелік супровідних документів, які Постачальник надає разом з Товаром:
- паспорт або інструкція/настанова/керівництво з експлуатації, та/або сертифікат якості, та/або технічний опис.

Розділ ІІ. Технічні, кількісні та якісні вимоги Товару

з/п Найменування товару
1. Щит керування електродвигуном 106-143 А або еквівалент
Технічні вимоги
1.1 Номінальна напруга головного кола: 380 В
1.2 Номінальний струм ввідного автомата: 160 А
1.3 Діапазон регулювання уставок по струму: 106-143А
1.4 Напруга ланцюга керування: ~220В
1.5 Частота: 50 Гц
1.6 Тип силового вимикача: ВА-73 160А або еквівалент
1.7 Тип комутаційного апарату: вакуумний контактор HR-VS200 або еквівалент
1.8 Тип керування: автоматичне та ручне
1.9 Захист від короткого замикання: так
1.10 Захист від перевантаження: так
1.11 Захист від обриву фаз: так
1.12 Захист від пробою ізоляції: так
1.13 Індикація роботи/простою: так
1.14 Кнопки керування розміщенні з лівого торця шафи та захищенні окремими дверцятами: так
1.15 Габаритні розміри:
Ширина: в діапазоні 590-610 мм
Висота: в діапазоні 1190-1210 мм
Глибина: в діапазоні 310-400 мм
1.16 Максимальний діаметр кабелю, що підключається, мм:
- Для сальників IEK MG 42 – 1 шт
- Для сальників IEK PG 38 – 1 шт
1.17 Ступінь захисту: не менше IP65
1.18 Тип монтажу: навісний
1.19 Матеріал шафи: метал
1.20 Товщина стінок: не менше 1мм
1.21 Оздоблення поверхні: порошкове покриття
1.22 Наявність монтажної планки: так
У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент».
«Еквівалент» товару мається на увазі його рівноцінність заміні іншого товару за технічними та якісними характеристиками, такий що повністю відповідає встановленим вимогам Замовника або кращий.

Перелік наданих документів Скаржником якими належно виконано вимогу документації додатку 2 Тендерної документації, а саме надано Заповнену та підписану Технічну специфікацію, технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї ТД.
1 «Додаток 1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Лот2.pdf» - файл на виконання вимог Додатку 1 (лот 2) Тендерної документації містить інформацію згідно форми про найменування товару, технічні характеристики, що пропонуються Учасником, назва підприємства-виробника товару, - тобто учасник виконав вимогу та надав заповнену та підписану Технічну специфікацію, технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї ТД.

На підставі вимог документації закупівлі та документів учасника, повідомляю наступне:
Щодо умов тендерної документації, відповідно до Додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу в підпункті 2.1.1 пункту 2.1 Розділу 2 надати заповнену та підписану технічну специфікацію, технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі за формою, наведеною в Додатку 1 до тендерної документації; а тому Скаржник виконав цю вимогу, надавши файл «Додаток 1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Лот2.pdf», який містить інформацію про найменування товару «Щит ШМУ-160» виробника ТОВ "Промкабель-Електрика ЛТД", а також технічні характеристики, що пропонуються, з фактичними значеннями, які відповідають або перевищують встановлені діапазони, зокрема номінальна напруга головного кола 380 В, номінальний струм ввідного автомата 160 А, діапазон регулювання уставок по струму 106-143 А, напруга ланцюга керування ~220 В, частота 50 Гц, тип силового вимикача «Вимикач автоматичний ВА 77-1-250, 160A, 3п, 400В» як еквівалент ВА-73 160А, тип комутаційного апарату «Контактор вакуумний КВТ-160» як еквівалент HR-VS200, тип керування автоматичне та ручне, захист від короткого замикання, перевантаження, обриву фаз та пробою ізоляції, індикація роботи/простою, розміщення кнопок керування з лівого торця шафи з окремими дверцятами, габаритні розміри ширина 600 мм, висота 1200 мм, глибина 400 мм, максимальний діаметр кабелю для сальників IEK MG 42 – 1 шт та IEK PG 38 – 1 шт, ступінь захисту IP65, тип монтажу навісний, матеріал шафи метал, товщина стінок 1,2 мм, оздоблення поверхні порошкове покриття, наявність монтажної планки.
Відповідно до Додатку 1 (Лот 2) тендерної документації встановлено в Розділі ІІ технічні, кількісні та якісні вимоги до товару «Щит керування електродвигуном 106-143 А або еквівалент», де в пункті 1.7 зазначено тип комутаційного апарату «вакуумний контактор HR-VS200 або еквівалент», а в примітці вказано, що у місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника, вважати вираз «або еквівалент», де еквівалент означає рівноцінність заміні іншого товару за технічними та якісними характеристиками, такий що повністю відповідає встановленим вимогам Замовника або кращий; а тому запропонований Скаржником вакуумний контактор КВТ-160 є еквівалентом, оскільки відповідає загальним вимогам до номінального струму 160 А (пункт 1.2) та діапазону регулювання уставок по струму 106-143 А (пункт 1.3), і
Твердження Замовника про обов'язкову потужність 200А є штучним, не передбаченим документацією, що порушує принцип недискримінації учасників відповідно до статті 5 Закону. Тендерна документація не містить вимоги про «200А» до «вакумного контактора», крім того в інших параметрах, де зазанчається «А» фігурують вимоги про «160А».
Скаржник виконав вимоги Додатку 2 тендерної документації, надавши заповнену технічну специфікацію за формою Додатку 1, де запропонований товар повністю відповідає встановленим параметрам, а запропонований еквівалент вакуумного контактора КВТ-160 забезпечує функціональну сумісність з номінальним струмом 160 А, що не суперечить жодній вимозі; а тому відхилення пропозиції на підставі нібито невідповідності є необґрунтованим і порушує пункт 44 Особливостей, який дозволяє відхилення лише за реальними невідповідностями, які не можуть бути усунені.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити опис і прикметні ознаки предмета закупівлі, а також у разі посилання на конкретну марку/тип — вираз «або еквівалент». Замовник це передбачив: у Додатку 1 до ТД (Лот 2) у пункті 1.7 прямо зазначено «Тип комутаційного апарату: вакуумний контактор HR-VS200 або еквівалент». Таким чином, ТД не встановлювала імперативної вимоги «контактор 200 А» як обов’язковий параметр; натомість допускала еквівалент за технічними та якісними характеристиками.
Коментар Скаржника по нелогічності твердження протоколу відхилення в конктексті технічних вимог
Скаржник не погоджується з твердженням Замовника в Протоколі про обов'язкову наявність вакуумного контактора потужністю 200 А, оскільки така вимога суперечить технічним параметрам інших складових щита керування, встановленим у тендерній документації, зокрема номінальному струму ввідного автомата 160 А відповідно до пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації та діапазону регулювання уставок по струму 106-143 А відповідно до пункту 1.3 Додатку 1 тендерної документації, де вся система розрахована на максимальний струм 160 А; а тому використання контактора з номінальною потужністю 200 А, яка перевищує вказані параметри, може призвести до неузгодженої роботи елементів захисту, коли ввідний автомат на 160 А не забезпечить адекватного відключення при перевантаженні в діапазоні понад 160 А, але меншому за 200 А, потенційно спричиняючи перегорання інших компонентів електричного кола, таких як проводи, реле чи ізоляція, через відсутність синхронізації в характеристиках захисту від перевантаження та короткого замикання, передбачених пунктами 1.9-1.12 Додатку 1 тендерної документації.
Враховуючи викладене, наявні підстави для задоволення скарги в повному обсязі з метою захисту порушених інтересів Скаржника в зазначеній закупівлі, оскільки прийняті рішення, дії чи бездіяльність Замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель.
Таким чином, Скаржник вважає, що дії Замовника з відхилення пропозиції на такій підставі є протиправними та суперечать основоположним принципам Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу недискримінації та об’єктивної оцінки. Просимо Антимонопольний комітет України врахувати надані докази та вжити заходів реагування для поновлення порушених прав Скаржника шляхом скасування рішення про відхилення пропозиції. Замовник уникав підписання договору протягом основного терміну для його укладення та зазначив «недостовірні твердження» щодо дій Замовника.
З огляду на викладене, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є незаконним та підлягає скасуванню. Скаржник має всі правові підстави для звернення до Антимонопольного комітету України зі скаргою про неправомірне відхилення його тендерної пропозиції.

2. Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3)відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій Скаржника, а саме – безпідставно відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також, учасник - Скаржник запропонував ціну « 752 200,00 грн.» під час аукціону для предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл, та при цьому безпідставно відхиливши її Замовник порушує принцип максимальної економії відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням; а тому відхиливши пропозицію Скаржника без аргументованих підстав, Замовник порушив принцип недискримінації та рівного ставлення, оскільки ігнорував надані документи, що підтверджують відповідність, і застосував дискримінаційний підхід.

Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.

Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону та на підставі зазначеного вище,

Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Є відповідь

Лот 2: Щит керування електродвигуном

Номер: 86eba1ae1b484d6fb14b763f10e26a13
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-25-002769-a.c1
Назва: Лот 2: Щит керування електродвигуном
Вимога:
Прошу надати перелік чтому запропоноване обладнання не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до абзацу 2 пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування №1178 від 12 жовтня 2022 р. (далі – Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Отже, Особливості дають право учаснику звернутись до Замовника виключно з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Зважаючи на вимоги законодавства, надаємо додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції Учасника умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації. Відповідно до вимоги встановленої в Тендерній документації, а саме в пункті 2 Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації, Учаснику необхідно було надати: 2.1.1. Заповнену та підписану Технічну специфікацію, технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї ТД. В Додатку 1, а саме в пункті 1.15 Таблиці 1 встановлено габаритні розміри: Ширина: в діапазоні 590-610 мм Висота: в діапазоні 1190-1210 мм Глибина: в діапазоні 310-400 мм Учасником в складі пропозиції надано файл «2.2.1 ТЗ ЛОТ2.pdf», який не відповідає Додатку 1 до ТД, а саме, зазначено глибину 300 мм, яка не входить в діапазон 310-400мм, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено