• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 38430000-8 Детектори та аналізатори

Завершена

90 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 900.00 UAH
Період оскарження: 26.10.2018 11:16 - 31.10.2018 12:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 29e25ab7829349148ba73e40a97c8cb6
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-26-000696-c.c3
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до абз. 4, ч. 1, ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі" під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Пунктом 3.ч.2.ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В опублікованій Вами тендерній документації таке обгрунтування відсутнє, а пропозиція еквіваленту забороняється. В п.1.1 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 р. чітко вказано, що цей Порядок розроблено на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 (далі – Порядок функціонування Системи). Опубліковані Вами в тендерній документації вимоги є незаконними, такими, що містять ознаки корупційної складової у Ваших діях, а також обмежують конкуренцію серед учасників. Таким чином, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність із вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та внести відповідні зміни до неї. У випадку ігнорування цієї вимоги залишаємо за собою право на оскарження Ваших дій чи бездіяльності, відповідно до закону, до Антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Еквівалент не пропонувати! Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. * зазначення "еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 46644235d56946e1b83cf9f23af5b5c9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-26-000696-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
У медико-технічних вимогах до предмету закупівлі «ДК 021:2015 код 38430000-8 Детектори та аналізатори Класифікація ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори № у ЦБД: UA-2018-10-26-000696-c», що викладені в Додатку № 3 до тендерної документації вказані чіткі вимоги до фірми-виробника, країни виробництва і навіть моделі предмету закупівлі, а також заборона пропонувати еквіваленти. Зазначені вимоги є такими , що обмежують конкуренцію та суперечать вимогам ст.ст. 3, 5, 22 Закону «Про публічні закупівлі». Зокрема, в п.3.ч.2.ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В опублікованій Вами тендерній документації таке обгрунтування відсутнє, а пропозиція еквіваленту забороняється. Стосовно посилання на п.6.4 наказу № 35 ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. то він жодним чином не дає права Замовникові ігнорувати вимоги ст.22 Закону «Про публічні закупівлі», а лише надає йому можливість і право вказати які саме еквіваленти (аналоги) він прийматиме в пропозиціях учасників. Таким чином, зважаючи на викладене вище, просимо Вас привести тендерну документацію у відповідність з вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. "Тобто зазначення "еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: 0f3529354b4146d2b5f75277f63e2d6c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-26-000696-c.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до абз. 3, ч. 1, ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі" під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Пунктом 3.ч.2.ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В опублікованій Вами тендерній документації таке обґрунтування відсутнє, а пропозиція еквіваленту забороняється. Опубліковані Вами в тендерній документації вимоги є незаконними, такими, що містять ознаки корупційної складової у Ваших діях, а також обмежують конкуренцію серед учасників. Таким чином, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність із вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та внести відповідні зміни до неї. У випадку ігнорування цієї вимоги залишаємо за собою право на оскарження Ваших дій чи бездіяльності, відповідно до закону, до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: технічна описка
Дата скасування: 29.10.2018 17:26