• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Хлор рідкий в контейнерах

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів, складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Застосовані критерії оцінки – ціна.

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 3 дні назад

11 910 420.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 119 104.00 UAH
Період оскарження: 24.07.2025 16:57 - 29.07.2025 00:00
Період оскарження(за результатами переможця): 15.09.2025 15:49 - 21.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення Замовника

Номер: 954fba614cfc45808d92ae9b2d78fbbd
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-24-010884-a.b1
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 05.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.08.2025 16:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.09.2025 17:43
Дата виконання рішення Замовником: 11.09.2025 15:42
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №13711-р/пк-пз від 05.09.2025р, скасовано рішення Уповноваженої особи від від 22.08.2025р. №578 про визнання переможцем учасника ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» по закупівлі Хлор рідкий в контейнерах за кодом CPV за ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ", Філатова Олена 380685096002 tovgidrohim@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a5d6e400a1e846dd9eafee94e3836341
Заголовок пункту скарги: Відсутність зазначення предмету закупівлі в сертифікаті ISO 14001:2015 виробника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Додатку 1.1 тендерної документації:

«Учасник гарантує, що предмет закупівлі (продукція, тара, пакування, транспортування) не завдаватиме шкоди навколишньому середовищу та передбачатиме заходи щодо захисту довкілля. Учасник повинен надати:
- Копію сертифікату системи екологічного менеджменту виробника Товару згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 14001:2015 або ISO 14001:2018 який має бути дійсний на момент подачі пропозиції.»

У складі тендерної пропозиції Переможця містить сертифікат ISO 14001:2015, виданий на FORTISCHEM a.s. , в якому зазначено, що він поширюється на такі види діяльності: розробка та виробництво продуктів електролізу, соляної кислоти, карбіду кальцію, сумішей для десульфуризації карбіду, гідрату кальцію, технічних газів, спеціальних хлорованих сполук, ацетиленових спиртів, мономеру вінілхлориду (ВХ), суспензійного та емульсійного полівінілхлориду (ПВХ), кополімерів ВХ. Закупівля та продаж хімічних речовин та сумішей. Планування та здійснення технічного обслуговування та інвестицій. Закупівля та продаж енергії води, розподіл енергії та води, виробництво очищеної води. Допоміжна діяльність.

Відповідно до п.4.1. тендерної документації, назва предмета закупівлі – хлор рідкий в контейнерах за кодом CPV за ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини.

У сертифікаті відсутнє зазначення виробництва рідкого хлору, який є предметом закупівлі. Це означає, що сертифікат не підтверджує відповідність конкретного товару вимогам ISO 14001:2015 та не гарантує заходи щодо захисту довкілля саме для рідкого хлору, що закуповується у виробника.

Таким чином, наданий сертифікат не є взаємопов’язаним із предметом закупівлі і не підтверджує відповідність саме запропонованого товару вимогам тендерної документації. Враховуючи викладене, пропозиція переможця є невідповідною вимогам Додатку 1.1. до тендерної документації.

Враховуючи наведене, Замовником неправомірно визначено ТОВ «АХПС» переможцем закупівлі, у зв'язку з чим наявні підстави для задоволення Скарги в цій частині.


Відповідно до Додатку 1.1 тендерної документації:

«Учасник гарантує, що предмет закупівлі (продукція, тара, пакування, транспортування) не завдаватиме шкоди навколишньому середовищу та передбачатиме заходи щодо захисту довкілля. Учасник повинен надати:
- Копію сертифікату системи екологічного менеджменту виробника Товару згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 14001:2015 або ISO 14001:2018 який має бути дійсний на момент подачі пропозиції.»

У складі тендерної пропозиції Переможця містить сертифікат ISO 14001:2015, виданий на FORTISCHEM a.s. , в якому зазначено, що він поширюється на такі види діяльності: розробка та виробництво продуктів електролізу, соляної кислоти, карбіду кальцію, сумішей для десульфуризації карбіду, гідрату кальцію, технічних газів, спеціальних хлорованих сполук, ацетиленових спиртів, мономеру вінілхлориду (ВХ), суспензійного та емульсійного полівінілхлориду (ПВХ), кополімерів ВХ. Закупівля та продаж хімічних речовин та сумішей. Планування та здійснення технічного обслуговування та інвестицій. Закупівля та продаж енергії води, розподіл енергії та води, виробництво очищеної води. Допоміжна діяльність.

Відповідно до п.4.1. тендерної документації, назва предмета закупівлі – хлор рідкий в контейнерах за кодом CPV за ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини.

У сертифікаті відсутнє зазначення виробництва рідкого хлору, який є предметом закупівлі. Це означає, що сертифікат не підтверджує відповідність конкретного товару вимогам ISO 14001:2015 та не гарантує заходи щодо захисту довкілля саме для рідкого хлору, що закуповується у виробника.

Таким чином, наданий сертифікат не є взаємопов’язаним із предметом закупівлі і не підтверджує відповідність саме запропонованого товару вимогам тендерної документації. Враховуючи викладене, пропозиція переможця є невідповідною вимогам Додатку 1.1. до тендерної документації.

Враховуючи наведене, Замовником неправомірно визначено ТОВ «АХПС» переможцем закупівлі, у зв'язку з чим наявні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 9614145c122040a0abccc5f4a6002afb
Заголовок пункту скарги: Ненадання паспортів на трубопроводи на газоподібний та рідкийхлор
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Додатку 1.1 тендерної документації:

«Учасник гарантує, що предмет закупівлі (продукція, тара, пакування, транспортування) не завдаватиме шкоди навколишньому середовищу та передбачатиме заходи щодо захисту довкілля. Учасник повинен надати:

Дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки (заповнення, злив балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим отруйним газом, їх зберігання (із зазначенням місця проведення таких робіт). Для підтвердження можливості проведення таких робіт учасник додатково надає: паспорти на трубопроводи рідкого та газоподібного хлору, що містять інформацію про проведення періодичних технічних оглядів, експертного обстеження (обов’язкова наявність штампу технічного експерта).»

У складі тендерної пропозиції Переможця наявні:
- Паспорт трубопроводу рідкого хлору позиція 3.0;
- Паспорт трубопроводу газоподібного хлору позиція 5.0.

Формулювання вказаної вище вимоги слід тлумачити як таке, що учасник повинен надати паспорти на трубопроводи, придатні до експлуатації одночасно з рідким та газоподібним хлором, з відповідними відмітками про технічні огляди та експертне обстеження. Це обґрунтовується тим, що вимога вказана у множині «паспорти», але зі спільним уточненням «рідкого та газоподібного хлору», що свідчить про необхідність комплексного відображення інформації в одному паспорті, а не в окремих документах. Тобто кожен паспорт повинен підтверджувати можливість використання трубопроводу як для рідкого, так і для газоподібного хлору.
Переможець натомість надав два окремих документи: один – «паспорт на трубопровід газоподібного хлору», другий – «паспорт на трубопровід рідкого хлору». Жоден із наданих паспортів не містить підтвердження комплексної придатності трубопроводів для обох видів середовища, як цього вимагала тендерна документація.
Окремі паспорти не можуть вважатися належним підтвердженням, адже вони не відповідають формулюванню та суті встановленої вимоги в тендерній документації.

Враховуючи викладене, пропозиція переможця є невідповідною вимогам Додатку 1.1. до тендерної документації.

Враховуючи наведене, Замовником неправомірно визначено ТОВ «АХПС» переможцем закупівлі, у зв'язку з чим наявні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 124bd2e06fa743df9bda380ad38c842b
Заголовок пункту скарги: Не підтвердження в Дозволі використання, зберігання, транспортування, застосування зокрема хлору рідкого
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Додатку 1.1 тендерної документації:

«Учасник гарантує, що предмет закупівлі (продукція, тара, пакування, транспортування) не завдаватиме шкоди навколишньому середовищу та передбачатиме заходи щодо захисту довкілля. Учасник повинен надати:


Дозвіл використання, зберігання, транспортування, застосування небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки (зокрема хлору рідкого)»

У складі тендерної пропозиції Переможця наявний Дозвіл Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області №0926.21.12 від 14.12.2021р., в якому зазначається про дозвіл ТОВ «АХПС» виконувати використання, зберігання, транспортування, застосування небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002р. №956 «Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки» (Офіційний вісник України, 2002р., №29, ст. 1357).

Таким чином, наданий Переможцем Дозвіл №0926.21.12 від 14.12.2021р. не містить жодної згадки про хлор рідкий як конкретний небезпечний хімічний реагент.
Зазначене у Дозволі формулювання про «небезпечні речовини 1 і 2 класу небезпеки» є занадто загальним і не може вважатися підтвердженням наявності у Переможця права на використання, зберігання, транспортування та застосування саме рідкого хлору.
Натомість тендерна документація прямо та однозначно встановила вимогу: «Учасник повинен надати Дозвіл … (зокрема хлору рідкого)», що передбачає необхідність наявності у складі пропозиції документу, який конкретно охоплює роботу з рідким хлором.

Враховуючи викладене, пропозиція переможця є невідповідною вимогам Додатку 1.1. до тендерної документації.

Враховуючи наведене, Замовником неправомірно визначено ТОВ «АХПС» переможцем закупівлі, у зв'язку з чим наявні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: f57574f28e714c70ba8079253e55cc44
Заголовок пункту скарги: Ненадання переможцем паспорту/сертифікату якості від заводу-виробника/постачальника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Додатку 1.1 тендерної документації:

«Для підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам у складі тендерної пропозиції Учасник надає наступні документи:

1. Копія документа, що підтверджує відповідність технічних показників рідкого хлору (зазначених в таблиці цього додатку) вимогам Замовника (сертифікат/паспорт якості/ декларація відповідності тощо) від заводу-виробника або постачальника, що відповідає вимогам НПАОП 0.00-1.23-10.»

: У складі тендерної пропозиції Переможця наявні
- Паспорт/сертифікат якості №179 від 16 червня 2025р. (виробник CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI, Румунія);
- Паспорт/сертифікат якості №161 від 02 червня 2025р. (виробник FORTISCHEM a.s., Словацька Республіка);

Разом з тим, паспорти/сертифікати якості №179 від 16.06.2025р. та №161 від 02.06.2025р., які подані у складі пропозиції Переможця, видані не від імені заводу-виробника (CHIMCOMPLEX S.A. BORZESTI, Румунія або FORTISCHEM a.s., Словацька Республіка), і навіть не від офіційного постачальника, а оформлені самим Учасником - ТОВ «АХПС».
Наявність у складі тендерної пропозиції копій договорів між заводами-виробниками та ТОВ «АХПС» дійсно підтверджує наявність у Переможця договірних відносин з виробниками. Проте, ці документи жодним чином не замінюють вимогу Замовника про надання саме документа (паспорта/сертифіката якості/декларації відповідності тощо), виданого від заводу-виробника або постачальника.
Таким чином, Переможець фактично підмінив обов’язковий документ власноруч оформленими, що не відповідає вимогам тендерної документації.

Враховуючи викладене, пропозиція переможця є невідповідною вимогам Додатку 1.1. до тендерної документації.

Враховуючи наведене, Замовником неправомірно визначено ТОВ «АХПС» переможцем закупівлі, у зв'язку з чим наявні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: ea2b6dac9d4640a785ab22c0e6946c55
Заголовок пункту скарги: Не підтвердження переможцем дозволу на експлуатування машин та механізмів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Додатку 1.1 тендерної документації:

«Для підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам у складі тендерної пропозиції Учасник надає наступні документи:

Інформація у вигляді гарантійного листа про те, що Учасник має спецавтотранспорт (власний або орендований або спеціально залучений) для перевезення рідкого хлору в зв’язку з тим що хлор є особливо небезпечною речовиною, а також водій та супроводжуючий пройшли навчання з Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосування хлору (НПАОП 0.00-1.23-10).
Додатково:

…- копію дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: 2 класу (транспортування небезпечних речовин). У разі, якщо Учасник залучає до поставки спеціальний транспортний засіб на підставі договору про надання транспортних послуг на перевезення небезпечних вантажів, відповідний дозвіл надається на перевізника, з яким надано відповідний договір.»

У складі тендерної пропозиції Переможця наявний Дозвіл Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області №0696.20.12 від 17.11.2020р., в якому зазначається про дозвіл ТОВ «АХПС» експлуатувати устаткування, пов’язане з використанням, зберіганням, транспортуванням, застосуванням небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002р. №956 «Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки» (Офіційний вісник України, 2002р., №29, ст. 1357).

У вказаному Дозволі відсутнє формулювання «машини, механізми», яке прямо передбачене вимогами Додатку 1.1 тендерної документації та відсутня конкретизація щодо експлуатування машин, механізмів чи устаткування підвищеної небезпеки саме 2 класу (транспортування небезпечних речовин), як цього прямо вимагав Замовник.. Натомість Дозвіл містить лише загальне положення про експлуатацію устаткування, пов’язаного з використанням, зберіганням, транспортуванням та застосуванням небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки. Таке формулювання не конкретизує право Переможця на експлуатацію саме спеціалізованого транспорту для перевезення небезпечних вантажів, оскільки дозвіл вимагався саме для конкретизації можливості Учасника перевезення рідкого хлору.
Більше того, у Дозволі наведено виключно перелік контейнерів, які належать ТОВ «АХПС», із зазначенням їх кількості та року випуску. Це підтверджує, що документ стосується права експлуатації окремих ємностей як устаткування підвищеної небезпеки, проте жодним чином не охоплює машини чи механізми, призначені для транспортування небезпечних речовин, зокрема рідкого хлору.

В дозволі наявне посилання на експлуатацію устаткування у випадках, коли маса небезпечних речовин дорівнює або перевищує порогові значення, визначені постановою Кабінету Міністрів України №956 від 11.07.2002р. «Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки». Зазначене регулювання стосується класифікації об’єктів підвищеної небезпеки та не підтверджує безпосереднього права на експлуатацію транспортних засобів для перевезення небезпечних речовин.

Тендерна документація чітко передбачала: у разі залучення спеціального транспортного засобу на підставі договору з перевізником, відповідний дозвіл має надаватися саме на перевізника. У складі пропозиції Переможця жодного підтвердження договору з перевізником і дозволу на такого перевізника немає.

Враховуючи викладене, пропозиція переможця є невідповідною вимогам Додатку 1.1. до тендерної документації.

Враховуючи наведене, Замовником неправомірно визначено ТОВ «АХПС» переможцем закупівлі, у зв'язку з чим наявні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 6
Номер: 5f3a824c6946446199596d6e1fffe801
Заголовок пункту скарги: Невідповідність висновків експертизи
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Додатку 1.1 тендерної документації:

«Для підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам у складі тендерної пропозиції Учасник надає наступні документи:

7. У разі, якщо Учасник закупівель – буде постачати товар імпортного виробництва, на виконання вимог ст. 21 Закону України «Про охорону праці», учасник додатково надає - скан-копію експертного висновку, що підтверджує пройдену на території України експертизу товару, що пропонує Учасник на відповідність його нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України. Висновок експертизи повинен містити інформацію про чинний стандарт (з останніми змінами) на підставі якого виготовляється товар, що пропонується до поставки Замовнику, що був предметом оцінки експерта; висновок повинен бути чинним та дійсним протягом всього періоду постачання товару Замовнику та виданий уповноваженою експертною організацією на проведення таких досліджень. В підтвердження повноважень експертної організації, учасник повинен надати копію документу, що підтверджує акредитацію експертної організації, що чинна на дату надання зазначеного висновку);»

У складі тендерної пропозиції Переможця наявні^
- Висновок експертизи №12.1-09-ОВ-0066.24 від 14.11.2024р. щодо відповідності шкідливих небезпечних речовин вимогам нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки (рідкий хлор, рік виготовлення – починаючи з 2024, країна походження - Румунія);
- Висновок експертизи №12.1-09-ОВ-0067.24 від 14.11.2024р. щодо відповідності шкідливих небезпечних речовин вимогам нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки (рідкий хлор, рік виготовлення – починаючи з 2024, країна походження – Словацька Республіка).

Скаржник аналізуючи зміст наданих висновків встановив, що висновки експертизи №12.1-09-ОВ-0066.24 від 14.11.2024р та 12.1-09-ОВ-0067.24 від 14.11.2024р, що надано Переможцем, надано на зовсім інший товар, відмінний від того, що пропонує ТОВ «АХПС» у даній закупівлі, з огляду на наступне.

Щодо висновку № 12.1-09-ОВ-0066.24 від 14.11.2024р

Відповідно до пункту 15 розділу 2. Перелік наданих на експертизу документів та матеріалів, видно, що на експертизу було надано, зокрема:
Копія ПАСПОРТУ БЕЗПЕКИ (СКРАПЛЕНИЙ ГАЗ), “Chimcomplex S.A. Borzesti”, Румунія. Дата випуску: березень 1998. Дата перегляду: лютий 2011.

Зазначаємо, що у складі тендерної пропозиції Переможця надано паспорт безпеки на рідкий хлор, в якому вказано, що документ Складено: 1998 року, Переглянуто: квітень 2024р. Таким чином, наданий у складі пропозиції документ відрізняється від того паспорта безпеки, що був поданий на експертизу та за результатами якого видано Висновок експертизи.

Слід зазначити, що Висновок експертизи №12.1-09-ОВ-0066.24 виданий 14.11.2024 року, тобто вже після того, як виробником було оновлено паспорт безпеки рідкого хлору у квітні 2024 року. Відтак, на момент проведення експертизи чинною редакцією паспорта безпеки був саме документ від квітня 2024 року, тоді як експертною організацією досліджувався застарілий паспорт безпеки, переглянутий у лютому 2011 року. Така обставина свідчить про те, що експертиза фактично проведена на підставі неактуальної редакції основного документа безпеки, що прямо суперечить вимогам тендерної документації щодо необхідності надання висновку, складеного з урахуванням чинного стандарту (з останніми змінами) на підставі якого виготовляється товар.

Беручи до уваги, що паспорт безпеки є базовим документом, на підставі якого здійснюється експертиза відповідності продукції нормативно-правовим актам з охорони праці та промислової безпеки, розбіжності у датах його перегляду свідчать про відсутність належного підтвердження того, що експертна організація здійснила оцінку саме того паспорта безпеки, який поданий Переможцем у складі пропозиції. Отже, Висновок експертизи №12.1-09-ОВ-0066.24 від 14.11.2024р. не може вважатися таким, що підтверджує відповідність товару, запропонованого Переможцем у даній закупівлі, вимогам Додатку 1.1 тендерної документації.

Щодо висновку № 12.1-09-ОВ-0067.24 від 14.11.2024р

Відповідно до пунктів 14 та 15 розділу 2. Перелік наданих на експертизу документів та матеріалів, видно, що на експертизу було надано, зокрема:
14. Копія Safety data sheet – LIQUID CHLORINE TECHNICAL, FORTISCHEM a.s. Date of issue: 29.11.2010. Revision date: 14.06.2018
15. Копія перекладу паспорту безпеки/Лист даних з безпеки матеріалу – ХЛОР РІДКИЙ ТЕХНІЧНИЙ, FORTISCHEM a.s. Дата випуску: 29.11.2010. Дата перегляду: 14.06.2018.

Зазначаємо, що у складі тендерної пропозиції Переможця надано паспорт безпеки/лист даних з безпеки матеріалу на хлор рідкий технічний, в якому вказано, що документ Дата випуску: 29.11.2010, Замінює версію: 01.06.2021, Дата перегляду: 02.01.2023. Таким чином, наданий у складі пропозиції документ відрізняється від того паспорта безпеки, що був поданий на експертизу та за результатами якого видано Висновок експертизи.

Слід зазначити, що Висновок експертизи №12.1-09-ОВ-0067.24 виданий 14.11.2024 року, тобто вже після того, як виробником було оновлено паспорт безпеки рідкого хлору у січні 2023 року. Відтак, на момент проведення експертизи чинною редакцією паспорта безпеки був саме документ від 02.01.2023 року, тоді як експертною організацією досліджувався застарілий паспорт безпеки, переглянутий 14.06.2018. Така обставина свідчить про те, що експертиза фактично проведена на підставі неактуальної редакції основного документа безпеки, що прямо суперечить вимогам тендерної документації щодо необхідності надання висновку, складеного з урахуванням чинного стандарту (з останніми змінами) на підставі якого виготовляється товар.

Беручи до уваги, що паспорт безпеки є базовим документом, на підставі якого здійснюється експертиза відповідності продукції нормативно-правовим актам з охорони праці та промислової безпеки, розбіжності у датах його перегляду свідчать про відсутність належного підтвердження того, що експертна організація здійснила оцінку саме того паспорта безпеки, який поданий Переможцем у складі пропозиції. Отже, Висновок експертизи №12.1-09-ОВ-0067.24 від 14.11.2024р. не може вважатися таким, що підтверджує відповідність товару, запропонованого Переможцем у даній закупівлі, вимогам Додатку 1.1 тендерної документації.

Враховуючи викладене, пропозиція переможця є невідповідною вимогам Додатку 1.1. до тендерної документації.

Враховуючи наведене, Замовником неправомірно визначено ТОВ «АХПС» переможцем закупівлі, у зв'язку з чим наявні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження