• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Газове паливо

Газове паливо

Торги відмінено

2 847 007.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 470.08 UAH
Період оскарження: 17.10.2018 15:24 - 29.10.2018 00:00
Скарга
Очікує розгляду

Скарга на неправомірні дії Замовника

Номер: 525c1be0974845f39f03e0e6db0292e4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-17-001140-a.b2
Назва: Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга:
Товариство не погоджується із рішенням Замовника з підстав викладених в скарзі.
Автор: ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС", Даценко Руслан Владимирович +380442247773 tender.ugr@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Скарга на рішення замовника

Номер: f2bb055d292f49c18f0b363e292ab2a9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-17-001140-a.b1
Назва: Скарга на рішення замовника
Вимога:
Вважаємо рішення замовника таким, що прийнято з порушенням законодавства, з підстав наведених в вимозі (додається)
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» на вимогу про вчинення дій щодо добровільного усунення порушення процедури закупівлі, повідомляє наступне: Законом, який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» було проведено тендерну процедуру по закупівлі природного газу, де за результатами розгляду тендерних пропозицій було визначено переможця – ТОВ «ГАЗОВА КОМПАНІЯ «ІНВЕСТСЕРВІС», що підтверджується протоколом розгляду тендерних пропозицій №44 від 08.11.2018. Відповідно до абз.2 ч.5 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду тендерних пропозицій замовником складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 вказаного Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. При цьому, замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Частиною 6 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Зміст положень ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» свідчить про те, що тендерні пропозиції учасників торгів можуть бути відхилені до визначення переможця. Відповідно до ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Згідно абз.2 ч.1 ст.32 вказаного Закону, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», вимога щодо усунення порушень може надаватися фізичною/юридичною особою не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції та стосуватись тендерної документації. Зазначене є свідченням того, що учасник не може подавати вимогу щодо усунення порушень після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Отже, аналіз положень Закону України «Про публічні закупівлі» дає підстави стверджувати про те, що застосування положень ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» не є можливим після визначення переможця процедури торгів та складання відповідного протоколу, що також підтверджується змістом ст.23 вищезазначеного Закону. Викладені обставини свідчать про те, що вимога ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» про вчинення дій щодо добровільного усунення порушення процедури закупівлі після визначення переможця торгів є такою, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Задоволено