-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в Комунальному закладі «Гаврилівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» №8 Бучанської міської ради Київської області (кейтеринг)»
Завершена
2 102 112.96
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 510.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 510.56 UAH
Період оскарження:
24.07.2025 13:21 - 19.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
e459dcdd2ff345bf935f11728bae426e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-24-005504-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 3. рішення від 12.01.2024 № 726.pdf 03.08.2025 22:41
- 1. рішення від 23.01.2025 № 1046.pdf 03.08.2025 22:41
- меню.pdf 03.08.2025 22:41
- меню на зимовий період.pdf 03.08.2025 22:41
- 4. наказ технолога.pdf 03.08.2025 22:41
- Скарга на умови Буча 8.pdf 03.08.2025 22:41
- меню2.pdf 03.08.2025 22:41
- 5. Диплом Тригуба.pdf 03.08.2025 22:41
- 2. рішення від 04.04.2024 №6073.pdf 03.08.2025 22:41
- меню на осінній період.pdf 03.08.2025 22:41
- sign.p7s 03.08.2025 22:43
- рішення від 05.08.2025 № 12001.pdf 05.08.2025 15:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.08.2025 № 12415.pdf 13.08.2025 14:29
- рішення від 12.08.2025 № 12415.pdf 14.08.2025 16:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.08.2025 22:44
Дата розгляду скарги:
12.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.08.2025 15:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.08.2025 16:50
Дата виконання рішення Замовником:
16.08.2025 12:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ГАВРИЛІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ»№8 БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(КЗГЗЗСО І-ІІІ СТ.№8)
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
15.08.2025 с.Гаврилівка Бучанський р-н Київська обл. № 65
уповноваженої особи
Порядок денний:
1. Про внесення змін до тендерної документації по предмету закупівлі відповідно коду ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в комунальному закладі «Гаврилівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів»№8 Бучанської міської ради Київської області(кейтеринг) (UA 2025-07-24-005504-a),викладеній в новій редакції 01 серпня 2025 року, згідно протоколу УО №64 від 01.08.2025 року. Виконуючи Рішення Комісії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12415-р/пк-пз від 12.08.2025року.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
«24» липня 2025 року Замовник оголосив закупівлю відповідно коду ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в комунальному закладі «Гаврилівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів»№8 Бучанської міської ради Київської області(кейтеринг) (UA 2025-07-24-005504-a).
01.08.2025 року було внесено зміни до тендерної документації даної закупівлі. Зміни розміщені і відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації.
Керуючись абзацом 3 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення
ВИРІШИЛА:
1. Виконуючи Рішення Комісії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12415-р/пк-пз від 12.08.2025року.
Внести зміни до нової редакції тендерної документації від 01.08.2025 року за предметом закупівлі відповідно коду ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в комунальному закладі «Гаврилівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів»№8 Бучанської міської ради Київської області(кейтеринг) (UA 2025-07-24-005504-a), затвердити нову редакцію тендерної документації від 15.08.2025 року та продовжити строк подання тендерних пропозицій.
2. Оприлюднити в оголошенні про проведення закупівлі нову редакцію тендерної документації від 15.08.2025 року додатково до початкової редакції тендерної документації та окремий документ з переліком змін , що вносяться.
Уповноважена особа Валентина КУЦЕНКО
Бухгалтер
Перелік змін, що вноситься до Тендерної документації:
1. Щодо досвіду роботи технолога
Розділ ІІ. Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження
(п.2 )додатку 1
Учасник повинен мати у штаті:
БУЛО: - технолога (з вищою освітою та кваліфікацією інженера-технолога та досвідом роботи не менше 3 х років). На підтвердження надати скан-копію з оригіналу диплому про освіту технолога, наказ про призначення та трудову книжку.
внутрішнього аудитора системи управління безпечністю харчових продуктів. На підтвердження надати копію або скан-копію з оригіналу документу, що підтверджує кваліфікацію внутрішнього аудитора (сертифікат або диплом або свідоцтво, тощо). Розділ ІІ. Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження
(п.2 )додатку 1
СТАЛО: Учасник повинен мати у штаті:
- технолога (з вищою освітою та кваліфікацією інженера-технолога). На підтвердження надати скан-копію з оригіналу диплому про освіту технолога, наказ про призначення .
внутрішнього аудитора системи управління безпечністю харчових продуктів. На підтвердження надати копію або скан-копію з оригіналу документу, що підтверджує кваліфікацію внутрішнього аудитора (сертифікат або диплом або свідоцтво, тощо).
2. Щодо органу погодження меню
БУЛО :Розділ ІV .Технічні вимоги до предмета закупівлі
(підтверджуються Учасником та додаються до складу тендерної пропозиції торгів) (пункт 1, пп. 1.3) додатку 1
1.3. Режим (кратність) харчування у закладах загальної середньої освіти Замовника, зазначених у Розділі ІІІ. «Технічна специфікація до предмета закупівлі» даного додатку тендерної документації передбачає обов'язкове складання сезонного чотирьох тижневого меню, яке Учасник повинен обов’язково надати у складі тендерної пропозиції, а саме сезонне чотиритижневе меню для організації разового харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в закладі освіти на період до кінця 2025 року згідно постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», та погоджене територіальним органом управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Бучанського району. У разі внесення змін примірне чотиритижневе меню повторно погоджується з територіальним органом Держпродспоживслужби.
Одна порція має включати: м’ясні або рибні страви та гарнір, напій (компот, чай, сік), овочі, фрукти та хліб.
Харчування повинно відповідати фізіологічним та натуральним нормам згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
СТАЛО : Розділ ІV .Технічні вимоги до предмета закупівлі
(підтверджуються Учасником та додаються до складу тендерної пропозиції торгів) (пункт 1, пп. 1.3) додатку 1
1.3. Режим (кратність) харчування у закладах загальної середньої освіти Замовника, зазначених у Розділі ІІІ. «Технічна специфікація до предмета закупівлі» даного додатку тендерної документації передбачає обов'язкове складання сезонного чотирьох тижневого меню, яке Учасник повинен обов’язково надати у складі тендерної пропозиції, а саме сезонне чотиритижневе меню для організації разового харчування (обід) учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в закладі загальної середньої освіти на період до кінця 2025 року згідно додатку 9-1 постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», погоджене територіальним органом Держпродспоживслужби. Дозволяється використовувати меню, рекомендоване МОЗ, без погодження з територіальним органом Держпродспоживслужби; У разі внесення змін примірне чотиритижневе меню повторно погоджується з територіальним органом Держпродспоживслужби.
Харчування повинно відповідати фізіологічним та натуральним нормам згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
3. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій
БУЛО :РОЗДІЛ IV
Пукт 1
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2025 року до 00:00 год.
Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
СТАЛО :РОЗДІЛ IV
Пукт 1
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2025 року до 00:00 год.
Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною
системою закупівель.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ef054856c3244b38987c22f7aa407580
Заголовок пункту скарги:
Скарга
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Скарга
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга на умови Буча 8.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Скарга