• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в Комунальному закладі «Гаврилівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» №8 Бучанської міської ради Київської області (кейтеринг)»

Завершена

2 102 112.96 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 510.56 UAH
Період оскарження: 24.07.2025 13:21 - 19.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: e459dcdd2ff345bf935f11728bae426e
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-24-005504-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 12.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.08.2025 15:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.08.2025 16:50
Дата виконання рішення Замовником: 16.08.2025 12:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ГАВРИЛІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ»№8 БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КЗГЗЗСО І-ІІІ СТ.№8) ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 15.08.2025 с.Гаврилівка Бучанський р-н Київська обл. № 65 уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про внесення змін до тендерної документації по предмету закупівлі відповідно коду ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в комунальному закладі «Гаврилівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів»№8 Бучанської міської ради Київської області(кейтеринг) (UA 2025-07-24-005504-a),викладеній в новій редакції 01 серпня 2025 року, згідно протоколу УО №64 від 01.08.2025 року. Виконуючи Рішення Комісії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12415-р/пк-пз від 12.08.2025року. Під час розгляду першого питання порядку денного: «24» липня 2025 року Замовник оголосив закупівлю відповідно коду ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в комунальному закладі «Гаврилівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів»№8 Бучанської міської ради Київської області(кейтеринг) (UA 2025-07-24-005504-a). 01.08.2025 року було внесено зміни до тендерної документації даної закупівлі. Зміни розміщені і відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Керуючись абзацом 3 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення ВИРІШИЛА: 1. Виконуючи Рішення Комісії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12415-р/пк-пз від 12.08.2025року. Внести зміни до нової редакції тендерної документації від 01.08.2025 року за предметом закупівлі відповідно коду ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в комунальному закладі «Гаврилівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів»№8 Бучанської міської ради Київської області(кейтеринг) (UA 2025-07-24-005504-a), затвердити нову редакцію тендерної документації від 15.08.2025 року та продовжити строк подання тендерних пропозицій. 2. Оприлюднити в оголошенні про проведення закупівлі нову редакцію тендерної документації від 15.08.2025 року додатково до початкової редакції тендерної документації та окремий документ з переліком змін , що вносяться. Уповноважена особа Валентина КУЦЕНКО Бухгалтер Перелік змін, що вноситься до Тендерної документації: 1. Щодо досвіду роботи технолога Розділ ІІ. Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження (п.2 )додатку 1 Учасник повинен мати у штаті: БУЛО: - технолога (з вищою освітою та кваліфікацією інженера-технолога та досвідом роботи не менше 3 х років). На підтвердження надати скан-копію з оригіналу диплому про освіту технолога, наказ про призначення та трудову книжку. внутрішнього аудитора системи управління безпечністю харчових продуктів. На підтвердження надати копію або скан-копію з оригіналу документу, що підтверджує кваліфікацію внутрішнього аудитора (сертифікат або диплом або свідоцтво, тощо). Розділ ІІ. Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження (п.2 )додатку 1 СТАЛО: Учасник повинен мати у штаті: - технолога (з вищою освітою та кваліфікацією інженера-технолога). На підтвердження надати скан-копію з оригіналу диплому про освіту технолога, наказ про призначення . внутрішнього аудитора системи управління безпечністю харчових продуктів. На підтвердження надати копію або скан-копію з оригіналу документу, що підтверджує кваліфікацію внутрішнього аудитора (сертифікат або диплом або свідоцтво, тощо). 2. Щодо органу погодження меню БУЛО :Розділ ІV .Технічні вимоги до предмета закупівлі (підтверджуються Учасником та додаються до складу тендерної пропозиції торгів) (пункт 1, пп. 1.3) додатку 1 1.3. Режим (кратність) харчування у закладах загальної середньої освіти Замовника, зазначених у Розділі ІІІ. «Технічна специфікація до предмета закупівлі» даного додатку тендерної документації передбачає обов'язкове складання сезонного чотирьох тижневого меню, яке Учасник повинен обов’язково надати у складі тендерної пропозиції, а саме сезонне чотиритижневе меню для організації разового харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в закладі освіти на період до кінця 2025 року згідно постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», та погоджене територіальним органом управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Бучанського району. У разі внесення змін примірне чотиритижневе меню повторно погоджується з територіальним органом Держпродспоживслужби. Одна порція має включати: м’ясні або рибні страви та гарнір, напій (компот, чай, сік), овочі, фрукти та хліб. Харчування повинно відповідати фізіологічним та натуральним нормам згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». СТАЛО : Розділ ІV .Технічні вимоги до предмета закупівлі (підтверджуються Учасником та додаються до складу тендерної пропозиції торгів) (пункт 1, пп. 1.3) додатку 1 1.3. Режим (кратність) харчування у закладах загальної середньої освіти Замовника, зазначених у Розділі ІІІ. «Технічна специфікація до предмета закупівлі» даного додатку тендерної документації передбачає обов'язкове складання сезонного чотирьох тижневого меню, яке Учасник повинен обов’язково надати у складі тендерної пропозиції, а саме сезонне чотиритижневе меню для організації разового харчування (обід) учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в закладі загальної середньої освіти на період до кінця 2025 року згідно додатку 9-1 постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», погоджене територіальним органом Держпродспоживслужби. Дозволяється використовувати меню, рекомендоване МОЗ, без погодження з територіальним органом Держпродспоживслужби; У разі внесення змін примірне чотиритижневе меню повторно погоджується з територіальним органом Держпродспоживслужби. Харчування повинно відповідати фізіологічним та натуральним нормам згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». 3. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій БУЛО :РОЗДІЛ IV Пукт 1 Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2025 року до 00:00 год. Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. СТАЛО :РОЗДІЛ IV Пукт 1 Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2025 року до 00:00 год. Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Автор: ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", Антон Римар +380688414310 anton.rymar@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ef054856c3244b38987c22f7aa407580
Заголовок пункту скарги: Скарга
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Скарга
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації