-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з благоустрою. Поточний ремонт тротуару по проспекту Богоявленському, № 336 у Корабельному районі міста Миколаєва
Завершена
261 586.15
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 615.86 UAH
мін. крок: 1% або 2 615.86 UAH
Період оскарження:
24.07.2025 09:58 - 31.07.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на протокол (рішення) замовника від 06 серпня 2025 року №346/01/2025
Номер:
8c7801b879ce4ce29c2264853b790735
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-24-001413-a.a1
Назва:
Скарга на протокол (рішення) замовника від 06 серпня 2025 року №346/01/2025
Скарга:
Відповідно до вимог тендерної документації, а саме переліку документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) (Додаток №1 до тендерної документації), Замовником визначено що у складі тендерної пропозиції Учасником надається
«Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій лист-згоду з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічною специфікацією до предмета закупівлі, підготовлений у відповідності з вимогами розділу 4 «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічною специфікацією до предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, а також розрахунок попередньої ціни тендерної пропозиції за підписом керівника/уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання/наявності).
Ціна пропозиції визначається Учасником відповідно до вимог національних стандартів, але не виключно, а саме: НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва, з урахуванням змін (Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281). Ціна пропозиції надається в електронному вигляді формату pdf, складеного за допомогою програмного комплексу АВК-5, або іншого програмного продукту що синхронізовано з названим та ліцензовано в Україні. Ціна пропозиції, що надається в електронному вигляді повинна містити:
- Договірна ціна, з обов’язковим зазначенням, що вона тверда (Додаток 30 до Настанови (пункт 5.2);
- Пояснювальна записка до Договірної ціни;
- Дефектний акт (Додаток 29 до Настанови (пункт 5.1);
- Локальний кошторис (Додаток 1до Настанови (пункт 3.11);
- Відомость ресурсів до локального кошторису (Додаток 4 до Настанови (пункт 3.21).»
У складі своєї тендерної пропозиції Скаржником було надано скан-копію листа-згоди з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічною специфікацією до предмета закупівлі, підготовлений у відповідності з вимогами розділу 4 «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічною специфікацією до предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, а також розрахунок попередньої ціни тендерної пропозиції за підписом керівника/уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (від 31 липня 2025 року №19/12-25) та ціну пропозиції, в т.ч. договірну ціну з зазначенням, що вона тверда (додається до скарги).
Договірна ціна надана Скаржником у складі тендерної пропозиції містить заповнені усі необхідні рядки, які визначені Додатком 30 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (пункт 5.2.), в тому числі містить вираз "Визначена згідно з: ".
Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Зазначаємо, що форма документа — це сукупність елементів його оформлення та змісту, які оцінюються з точки зору їх складу, обсягу, послідовності розташування і взаємного зв'язку.
Додатком 30 до Настанови передбачена форма договірної ціни.
Ця форма містить Вираз "Визначена згідно з". Тобто, Договірна ціна, надана Скаржником за своєю формою чітко відповідає формі Договірної ціни, викладеної у Додатку 30 Настанови.
Отже, Замовник вважаємо, якщо говорити саме про дотримання порядку та форми документа "Договірна ціна" згідно Настанови, то ці вимоги Скаржником не порушено.
Зазначаємо, що фактично кошторисна документація складена у відповідності до Настанови з дотриманням порядку та форми Додатку 30 і не заповнення графи "Визначена згідно з" назвою та реквізитами самої Настанови не можна вважати невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, ти паче, що ця невідповідність є інформацією/документом, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
До того ж, пояснювальна записка до кошторисної документації, наданої Скаржником містить посилання на Настанову.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній 6 пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином в діях Замовника наявні підстави для подання скарги, наявні порушення прав та охоронюваних законом інтересів, дії Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель в наслідок яких порушено право та законні інтереси суб’єкта оскарження.
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНСБУД-ЮГ ПЛЮС» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищенні шляхом зобов’язання Замовника здійснити нижченаведені дії.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга на протокол (рішення) замовника від 11.08.2025 _132.08-25.pdf 11.08.2025 12:54
- 32. договірна ціна (ДЦ_ДЦ).pdf 11.08.2025 12:54
- 28. пояснювальна записка (ДЦ_ДЦ).pdf 11.08.2025 12:54
- 24. підписане технічне завдання.pdf 11.08.2025 12:54
- додаток_1_Перелік документів та або інформації_ які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx 11.08.2025 12:54
- протокол_відхилення_2.pdf 11.08.2025 12:54
- скарга на рішення Замовника.docx 11.08.2025 12:54
- sign.p7s 11.08.2025 12:56
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
12.08.2025 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
279c909556a94562b4b8d27aabba6dae
Заголовок пункту скарги:
Зобов’язати Замовника скасувати протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06 серпня 2025 року №346/01/2025.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до вимог тендерної документації, а саме переліку документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) (Додаток №1 до тендерної документації), Замовником визначено що у складі тендерної пропозиції Учасником надається
«Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій лист-згоду з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічною специфікацією до предмета закупівлі, підготовлений у відповідності з вимогами розділу 4 «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічною специфікацією до предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, а також розрахунок попередньої ціни тендерної пропозиції за підписом керівника/уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання/наявності).
Ціна пропозиції визначається Учасником відповідно до вимог національних стандартів, але не виключно, а саме: НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва, з урахуванням змін (Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281). Ціна пропозиції надається в електронному вигляді формату pdf, складеного за допомогою програмного комплексу АВК-5, або іншого програмного продукту що синхронізовано з названим та ліцензовано в Україні. Ціна пропозиції, що надається в електронному вигляді повинна містити:
- Договірна ціна, з обов’язковим зазначенням, що вона тверда (Додаток 30 до Настанови (пункт 5.2);
- Пояснювальна записка до Договірної ціни;
- Дефектний акт (Додаток 29 до Настанови (пункт 5.1);
- Локальний кошторис (Додаток 1до Настанови (пункт 3.11);
- Відомость ресурсів до локального кошторису (Додаток 4 до Настанови (пункт 3.21).»
У складі своєї тендерної пропозиції Скаржником було надано скан-копію листа-згоди з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічною специфікацією до предмета закупівлі, підготовлений у відповідності з вимогами розділу 4 «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічною специфікацією до предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, а також розрахунок попередньої ціни тендерної пропозиції за підписом керівника/уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (від 31 липня 2025 року №19/12-25) та ціну пропозиції, в т.ч. договірну ціну з зазначенням, що вона тверда (додається до скарги).
Договірна ціна надана Скаржником у складі тендерної пропозиції містить заповнені усі необхідні рядки, які визначені Додатком 30 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (пункт 5.2.), в тому числі містить вираз "Визначена згідно з: ".
Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Зазначаємо, що форма документа — це сукупність елементів його оформлення та змісту, які оцінюються з точки зору їх складу, обсягу, послідовності розташування і взаємного зв'язку.
Додатком 30 до Настанови передбачена форма договірної ціни.
Ця форма містить Вираз "Визначена згідно з". Тобто, Договірна ціна, надана Скаржником за своєю формою чітко відповідає формі Договірної ціни, викладеної у Додатку 30 Настанови.
Отже, Замовник вважаємо, якщо говорити саме про дотримання порядку та форми документа "Договірна ціна" згідно Настанови, то ці вимоги Скаржником не порушено.
Зазначаємо, що фактично кошторисна документація складена у відповідності до Настанови з дотриманням порядку та форми Додатку 30 і не заповнення графи "Визначена згідно з" назвою та реквізитами самої Настанови не можна вважати невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, ти паче, що ця невідповідність є інформацією/документом, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
До того ж, пояснювальна записка до кошторисної документації, наданої Скаржником містить посилання на Настанову.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній 6 пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином в діях Замовника наявні підстави для подання скарги, наявні порушення прав та охоронюваних законом інтересів, дії Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель в наслідок яких порушено право та законні інтереси суб’єкта оскарження.
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНСБУД-ЮГ ПЛЮС» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищенні шляхом зобов’язання Замовника здійснити нижченаведені дії.
«Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій лист-згоду з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічною специфікацією до предмета закупівлі, підготовлений у відповідності з вимогами розділу 4 «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічною специфікацією до предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, а також розрахунок попередньої ціни тендерної пропозиції за підписом керівника/уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання/наявності).
Ціна пропозиції визначається Учасником відповідно до вимог національних стандартів, але не виключно, а саме: НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва, з урахуванням змін (Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281). Ціна пропозиції надається в електронному вигляді формату pdf, складеного за допомогою програмного комплексу АВК-5, або іншого програмного продукту що синхронізовано з названим та ліцензовано в Україні. Ціна пропозиції, що надається в електронному вигляді повинна містити:
- Договірна ціна, з обов’язковим зазначенням, що вона тверда (Додаток 30 до Настанови (пункт 5.2);
- Пояснювальна записка до Договірної ціни;
- Дефектний акт (Додаток 29 до Настанови (пункт 5.1);
- Локальний кошторис (Додаток 1до Настанови (пункт 3.11);
- Відомость ресурсів до локального кошторису (Додаток 4 до Настанови (пункт 3.21).»
У складі своєї тендерної пропозиції Скаржником було надано скан-копію листа-згоди з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічною специфікацією до предмета закупівлі, підготовлений у відповідності з вимогами розділу 4 «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічною специфікацією до предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, а також розрахунок попередньої ціни тендерної пропозиції за підписом керівника/уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (від 31 липня 2025 року №19/12-25) та ціну пропозиції, в т.ч. договірну ціну з зазначенням, що вона тверда (додається до скарги).
Договірна ціна надана Скаржником у складі тендерної пропозиції містить заповнені усі необхідні рядки, які визначені Додатком 30 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (пункт 5.2.), в тому числі містить вираз "Визначена згідно з: ".
Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Зазначаємо, що форма документа — це сукупність елементів його оформлення та змісту, які оцінюються з точки зору їх складу, обсягу, послідовності розташування і взаємного зв'язку.
Додатком 30 до Настанови передбачена форма договірної ціни.
Ця форма містить Вираз "Визначена згідно з". Тобто, Договірна ціна, надана Скаржником за своєю формою чітко відповідає формі Договірної ціни, викладеної у Додатку 30 Настанови.
Отже, Замовник вважаємо, якщо говорити саме про дотримання порядку та форми документа "Договірна ціна" згідно Настанови, то ці вимоги Скаржником не порушено.
Зазначаємо, що фактично кошторисна документація складена у відповідності до Настанови з дотриманням порядку та форми Додатку 30 і не заповнення графи "Визначена згідно з" назвою та реквізитами самої Настанови не можна вважати невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, ти паче, що ця невідповідність є інформацією/документом, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
До того ж, пояснювальна записка до кошторисної документації, наданої Скаржником містить посилання на Настанову.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній 6 пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином в діях Замовника наявні підстави для подання скарги, наявні порушення прав та охоронюваних законом інтересів, дії Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель в наслідок яких порушено право та законні інтереси суб’єкта оскарження.
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНСБУД-ЮГ ПЛЮС» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищенні шляхом зобов’язання Замовника здійснити нижченаведені дії.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06 серпня 2025 року №346/01/2025.