• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Лампи світлодіодні трубчаті, лампи люмінесцентні трубчаті

Торги відмінено

587 320.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 936.60 UAH
Період оскарження: 26.09.2018 21:30 - 08.10.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Незаконне визначення переможця

Номер: c284c18747a54dafb76764ab52ccdfab
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-26-002194-c.a4
Назва: Незаконне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! На підтвердження того, що ТОВ "Епіцентр К" надало неправдиву інформацію, стосовно терміну служби світлодіодних ламп OSRAM, надаємо фото упаковки даних ламп з відповідним маркуванням та Специфікацію, яка міститься на офіційному сайті OSRAM. На жодному із доступних інтернет ресурсів, немає інформації про те, що лампи OSRAM мають ресурс роботи 50000 год. Крім того, попередній учасник торгів - ТОВ ТД "ЄВРОСВІТЛО", запропонував ті ж самі лампи OSRAM, але вказав правдиву інформацію, щодо ресурсу, а саме 30000 год. і був Вами ДИСКВАЛІФІКОВАНИЙ, а пропозицію ТОВ "Епіцентр К" Ви приймаєте. Де логіка, шановний Замовнику? У відповідь на нашу попередню Вимогу, у п. 4 Ви пишете: "Представництво компанії OSRAM в Україні, контакні дані якого наведено на офіційному веб-сайті компанії OSRAM не займається реалізацією відповідного напрямку товарів в Україні та не може надати інформацію про технічні характеристики пропонованих ламп." Тобто, з Ваших слів, Ви маєте намір придбати за державні кошти лампи, які реалізовуються в Україні неофіційно? І технічні характеристики яких неможливо перевірити? Як таке взагалі можливо? У рамках якого Закону? Отже, Шановний Замовнику, враховуючи надану та вище викладену інформацію, просимо переглянути Ваше рішення, стосовно визначення переможцем ТОВ "Епіцентр К", в іншому випадку, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України, оскільки важаємо Ваше рішення упередженним, дискримінаційним та таким, що суперечить Закону України "Про публічні закупівлі".
Вирішення: Відповідь на вимогу UA-2018-09-26-002194-c.a4 викладено у додатку.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Незаконне визначення переможця.

Номер: 5c602d25cf544a0f93941da5e1e99532
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-26-002194-c.c3
Назва: Незаконне визначення переможця.
Вимога:
Шановний Замовнику! Тендерна пропозиція ТОВ "Епіцентр К" не відповідає умовам тендерної документації з наступних причин: - пропонований учасником товар, не відповідає встановленим тендерною документацією вимогам до предмету закупівлі, а саме невідповідність терміну служби запропонованого товару, вимога 50000 год., учасником запропоновані лампи із ресурсом роботи 30000 год. ТОВ "Епіцентр К" надав у своїй пропозиції неправдиву інформацію, вказавши, що ресурс роботи світлодіодних ламп 4058075817814 ST8E-0.6M 8W/840 220-240V AC OSRAM та 4058075817852 ST8E-1.2M 16W/840 220-240V AC OSRAM становить 50000 год. Згідно інформації, яка є у відкритому доступі у мережі Інтернет, а саме, інформації із сайту офіційних представників ТМ OSRAM https://elmar.com.ua/lampy-osram/led-lampy-osram/substitube-basic/svetodiodnaya-lineynaya-lampa-st8e-0.6m-8w-840-220-240v-ac-osram-pryamogo-vklyucheniya-zamena-tl-d-18w.html Ресурс роботи світлодіодних ламп запропонованих ТОВ "Епіцентр К" становить 30000 год. Отже, просимо переглянути Рішення тендерного комітету №8/051118 від 05.11.18р. та відхилити пропозицію ТОВ "Епіцентр К", на підставі п.4 ч.1 ст 30 Закону України "Про публічні закупівлі", як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу UA-2018-09-26-002194-c.c3 викладено у додатку.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Незаконне відхилення пропозиції ТОВ САНПАУЕР та корупційні діяння членів тендерного комітету

Номер: ae62ed07ae4d4ec8bc0b4026e54041a6
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-26-002194-c.c2
Назва: Незаконне відхилення пропозиції ТОВ САНПАУЕР та корупційні діяння членів тендерного комітету
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю обурене рішенням тендерного комітету щодо відхилення економічно вигідної пропозиції компанії ТОВ Санпауер по не зрозумілій причині, а саме: у складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація у вигляді довідки про використання учасником печатки. Такої безглуздої причини відхилення пропозиції ще не було. Акцентуємо Вашу що прийняте рішення тендерного комітету незаконне та порушує норми ЗАКОН УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 16 ЗАКОН УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89): Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1. наявність обладнання та матеріально-технічної бази; 2. наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. ТОВ «Санпауер» виконав всі вимоги Закону та тендерної документації та надав повний перелік документів тому тим й обурливе рішення про відхилення нашої пропозиції. Доводимо до Вашого відома, що 14.04.2017 Президент України підписав Закон України від 23.03.2017 № 1982-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями» (далі – Закон), який опубліковано в газеті «Голос України» 19.04.2017 № 71. Законом внесено зміни до низки законодавчих актів, якими виключаються вимоги про обов’язкове використання печаток (незалежно від їх наявності у суб’єктів господарювання) та необхідність використання печаток у взаємовідносинах суб’єктів господарювання з державними органами та органами місцевого самоврядування. Після набуття Законом чинності документи не можуть визнаватися недійсними через відсутність печатки. Даним Законом впроваджено перехід від обов’язкового до добровільного використання печаток юридичними особами. Враховуючи дані факти складається вражання про некомпетентність членів тендерного комітету, які прийняли не правомірне рішення. Також можна зробити висновок, що члени тендерного комітету не навчені здійсненню державних закупівель, якщо даний факт підтвердиться то інформуємо Вас, що голова тендерного комітету нестиме персональну відповідальність за не виконання покладених на комітет функцій та за прийняття незаконних рішень. Також нам не зрозуміло чому при відхиленні нашої пропозиції не надано протокол засідання тендерного комітету. Складається враження, що голова тендерного комітету МОРОЗ А.С. одноосібно прийняв рішення про відхилення нашої пропозиції та здійснює корупційні діяння з метою вибору певного свого учасника. І взагалі можливо ніякого засідання і не було Окрім того Вами здійснено порушення ст. 28 Закону «Про публічні закупівлі» та тендерної документації, так як основним критерієм оцінки тендерних пропозиціє є ціна. Відхиливши нашу пропозицію Ви порушуєте основний із критеріїв держаних закупівель та тендерної документації. А також порушуєте Постанову КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 1 березня 2014 р. № 65 Київ Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету. Враховуючи вищевказані факти вимагаємо здійснити перекваліфікацію учасників та прийняти пропозицію ТОВ Санпауер Вимагаємо надати інформацію коли пройшли навчання члени тендерного комітету У випадку не здійснення перекваліфікації та не прийняття пропозиції ТОВ Санпауер ми залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України та органів прокуратури з вимогою притягнути до відповідальності осіб, які порушули норми закону та здійснили корупційні діяння. Здійснимо інформаційні запити на Ректора Національного університету "Львівська політехніка", а також надамо інформацію про Ваші корупційні діяння в засоби масової інформації та в Dozorro.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу UA-2018-09-26-002194-c.c2 викладено у додатку.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога на ришення №5/221018 від 22,10,,18

Номер: b4f80535b9ab494c98700a793c811523
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-26-002194-c.c1
Назва: Вимога на ришення №5/221018 від 22,10,,18
Вимога:
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Хвилюк Олександр Володимирович У протоколі відхилення тендерної пропозиції такої яка не відповідає умовам тендерної документації замовник вказує наступне : у складі тендерної пропозиції відсутні копії сторінок паспорту 4.5.6 . Дані сторінки паспорта надаються у випадку коли на них міститься інформація та фото яка заповніться по настанню власнику паспорта 25 років та 45 років а у випадку якщо паспорт був замінений на новій та не містить такої інформації , надання данних копій не є обов’язковим . Паспорт ФОП Хвилюк Олександр Володимирович містить наступну інформацію :дата народження 17 січня 1965 рік та дата видачі паспорта 18 липня 2013 року , виходячи с цього власнику паспорта на момент видачі документу було 48 років . У такому випадку наступні сторінки не можуть містити не якої інформації . Тому просимо Вас скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Хвилюк Олександр Володимирович . У випадку відмови мі будемо вважати рішення замовника про відмову необґрунтованим та упередженим та вимусені будемо звернутись до АМКУ
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу UA-2018-09-26-002194-c.c1 у додатку
Статус вимоги: Відхилено