-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція внутрішньої системи електроживлення житлового будинку за адресою вул. Олександри Екстер, 5, м. Київ шляхом встановлення системи гарантованого електроживлення та дахової СЕС (код ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція )
заходи з енергозбереження здійснюються відповідно до рішень Київської міської ради «Про бюджет міста Києва на 2025 рік» від 05.12.2024 №426/10234 та «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки» від 30.01.2025 № 3/10470 (зі змінами), переліку робіт затвердженого наказом Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.04.2025 року № 42-ОД «Про виконання робіт в рамках проєктів, які перемогли у 2024-2025 роках у конкурсах проєктів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках» (зі змінами) Обсяг та місце виконання робіт: обсяг відповідно до відомості обсягів робіт, матеріалів і устаткування (технічні вимоги (технічна специфікація) Додаток 1 до тендерної документації), місце: м. Київ, вул. Олександри Екстер, 5. Усі документи, що готуються учасником, складаються українською мовою. Строк виконання робіт до 28.11.2025
період кваліфікації завершився 12 днів назад
мін. крок: 0.5% або 10 977.44 UAH
Скарга протиправне відхилення пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР"
- Додатки 1-4.docx 09.09.2025 15:15
- Скарга на рішення Замовника про неправомірне відхилення.docx 09.09.2025 15:15
- Відомість обсягів робіт.docx 09.09.2025 15:15
- Інформація про ціни на мат. ресурси (2) (2).pdf 09.09.2025 15:15
- Скарга на рішення Замовника про неправомірне відхилення (1).pdf 09.09.2025 15:15
- sign.p7s 09.09.2025 15:23
- рішення від 11.09.2025 №13968.pdf 11.09.2025 17:07
Пункт скарги
З даним пунктом відхилення не погоджуємо та аргументуємо наступним.
По перше: Даний протокол про відхилення складено з порушенням пункту 46 Особливостей, так як в даному пункті зазначено «Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність) протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель»
Тобто пункт 46 Особливостей чітко вказує, що Замовник повинен зазначити «У ЧОМУ САМЕ ПОЛЯГАЄ ТАКА НЕВІДПОВІДНІСТЬ» Проте в супереч положенням Особливостей, замовник в протоколі відхилення не вказав в чому саме полягає невідповідність наданої Інформації про ціни на матеріальні ресурси ТОВ «ТОП ФАЄР» зразку у додатку 1-4 до тендерної документації.
Відповідно до п. 2.11. Додатку 1 тендерної документації встановлено: «В інформації про ціни на матеріальні ресурси (за формою зразку в додатку 1-4 до тендерної документації) обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції».
Отже, надана нами Інформація про ціни на матеріальні ресурси містить: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками) – колонка 2, одиницю виміру - колонка 3, кількість – колонка 4, відпускна ціна – колонка 6, вартість транспортування – колонка – 7, заготівельно-складські витрати – колона 8 та країна походження товару – колонка 9. Отже, у наданій Інформації про ціни на матеріальні ресурси ТОВ «ТОП ФАЄР» зазначена вся необхідна інформація, яка встановлена у п.2.11 та відповідно до додатку 1- 4 до тендерної документації.
Тобто з вище викладеного в слідує, що ТОВ «ТОП ФАЄР» надав в складі пропозиції Інформацію про ціни на матеріальні ресурси у відповідності до п. 2.5. та 2.11. Додатку 1 до тендерної документації. Тому відхилення нашої пропозиції є неправомірним та безпідставним.
-
Назва доказу:
2) Інформація про ціни на матеріальні ресурси ТОВ «ТОП ФАЄР».
-
Повʼязаний документ:
Інформація про ціни на мат. ресурси (2) (2).pdf
-
-
Назва доказу:
1) Додатки 1-4 до Додатку 1 до Тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
Додатки 1-4.docx
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР"
З даним твердженням Замовника не погоджуємося з огляду на наступне.
По-перше, у Додатку 1 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» Замовником надано 5. Відомість обсягів робіт, матеріалів і устаткування* з переліком та кількістю обладнання та матеріалів, необхідних для виконання робіт. У наданому Додатку 5 Замовником зазначено: *Усі посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, конструкцію або тип, джерело походження матеріалів або виробника, вважати у редакції з виразом «або еквівалент».
Зазначаємо, що ТОВ «ТОП ФАЄР» погоджено з умовами Технічної специфікації, ТОВ «ТОП ФАЄР» погоджено виконати роботи і застосувати всі матеріали і обладнання відповідно до Технічної специфікації запропонованої Замовником.
У складі пропозиції надано лист, згідно з яким вказано, що наша пропозиція не містить обладнання відмінні від зазначених у Технічній специфікації. (Надаємо скрін)
Оскільки, Замовником надано чіткий перелік обладнання із зазначеними їх характеристиками, одиницею виміру та їх кількістю. ТОВ «ТОП ФАЄР» надано пропозицію із Інформацією про ціни на матеріальні ресурси у відповідності до технічного завдання. ТОВ «ТОП ФАЄР» не застосовує еквівалент чи інші характеристики обладнання тому, зазначати у пропозиції будь-які інші чи додаткові характеристики на обладнання суперечило б умовам тендерної документації та нашим кошторисним розрахункам.
Зазначаємо, що Технічні характеристики на обладнання були надані Замовником у Технічному завданні. В нашій пропозиції вказані такі ж характеристики які зазначав Замовник, жодних характеристик ми не змінили, не додали та не відняли.
По-друге, тендерна документація містить Додаток 1 Технічна специфікація, у якому вказані технічні, якісні характеристики обладнання.
Так наприклад - Дахова баластна система кріплення ФЕМ (в комплекті) містить такі технічні та якісні характеристики як:
1. Тип конструкції: Баластна
2. Розташування системи кріплення: Дахова
3. Сумісність кріплення: ФЕМ
4. Комплектація: (в комплекті)
Дахова баластна система кріплення ФЕМ (в комплекті) містить кількісні характеристики:
1. Одиниця виміру: комплект
2. Кількість: 102
Тендерна документація не містила окремої вимоги, що учасники мають зазначати ще додаткові характеристики, окрім тих, що вказані Замовником. Тендерна документація не містила окремої вимоги, що до обладнання зазначеного у Відомості обсягів робіт потрібно вказати ще інші, додаткові характеристики, окрім тих що вже вказані у технічній специфікації. Більше того, якби ми зазначили інші чи додаткові якісні чи кількісні характеристики обладнання, це було б підставою для відхилення нашої пропозиції та наша пропозиція не відповідала б умовам Технічного завдання тендерної документації.
-
Назва доказу:
1) Додатки Додатку 1 до Тендерної документації Відомість обсягів робіт.
-
Повʼязаний документ:
Відомість обсягів робіт.docx
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР"
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
- Договір Чемерівська лікарня.pdf 01.08.2025 18:01
- Аналогічний Договір СЕС Суми.pdf 01.08.2025 18:01
- Скарга Грапа впровадження закупівля 2.1.docx 01.08.2025 18:01
- Про бухгалтерський облік та ... _ від 16.07.1999 № 996-XIV (Текст для друку).pdf 01.08.2025 18:01
- Договір № 176ВТ25 від 29.05.2025 (3).pdf 01.08.2025 18:01
- sign.p7s 01.08.2025 18:03
- рішення від 05.08.2025 № 12034.pdf 05.08.2025 17:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.08.2025 № 12433.pdf 13.08.2025 12:52
- рішення від 12.08.2025 № 12433.pdf 14.08.2025 18:01
- 2 ТД- Екстер-5-СЕС.doc 11.08.2025 15:53
- 2 ТД- Екстер-5-СЕС.pdf 11.08.2025 15:53
- Пояснення та інформація Замовника АМКУ Екстер.doc 11.08.2025 15:53
- Пояснення та інформація Замовника АМКУ Екстер.pdf 11.08.2025 15:53
- Протокол внесення змін-Екстер.pdf 20.08.2025 19:49
- 3 Протокол внесення змін.doc 20.08.2025 19:49
- 4 Перелік змін-20.08.pdf 20.08.2025 19:49
- 2 ТД- Екстер-5-СЕС-нова редакція.pdf 20.08.2025 19:49
- 2 ТД- Екстер-5-СЕС-нова редакція.doc 20.08.2025 19:49
- 4 Перелік змін-20.08.doc 20.08.2025 19:49
Пункт скарги
«3.1. Довідка*, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних** робіт на вибір*** протягом будь-яких з 2022 по 2024 років (за формою):
Таблиця 3
№ з/п Найменування об’єкту і його
місцезнаходження Замовник, поштова адреса,
№ телефону Вид виконаних робіт № договору
(ген. підряд, субпідряд) Термін
виконання робіт,
початок, закінчення
(рік, місяць)
…
…
*** Учасник самостійно визначає, за який (які) із зазначених років подає інформацію (в період з 2022 по 2024 роки).№
Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що значно зменшує коло потенційних учасників закупівлі.
Що стосується періоду виконання робіт
Замовник встановив вимогу, що аналогічні договори повинні бути виконані з 2022 по 2024 роки. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до ТОВ «ТОП ФАЄР»
ТОВ «ТОП ФАЄР» має такі укладені договори як:
- Договір №3-1-1 від 03.03.2025 року.
- Договір №298 від 12.05.2025 року.
- Договір №176ВТ52 від 29 травня 2025 року.
Усі вище зазначені договори укладені в 2025 році.
Тобто ми маємо 3 договори, за трьома різними будівлями, проте усі дані договори укладені нами в 2025 році., а замовник вимагає аналогічно договори виключно періодом з 2022 по 2024 роки.
За таких умов участь в закупівлі зможуть прийняти виключно ті суб’єкти господарювання які зможуть надати аналогічні договори виконані виключно з 2022 по 2024 роки, що є дискримінаційним по відношенню, до інших суб’єктів господарювання, котрі виконували аналогічні договори в 2025 році, в тому числі до ТОВ «ТОП ФАЄР»
ТОВ «ТОП ФАЄР» не може виконати дану умову закупівлі да надати аналогічні договори періодом з 2022 по 2024 роки, проте може надати договори виконані в 2025 році.
Як доказ порушеного нашого права надаємо:
- Договір №3-1-1 від 03.03.2025 року.
- Договір №298 від 12.05.2025 року.
- Договір №176ВТ52 від 29 травня 2025 року
Що підтверджує що ТОВ «ТОП ФАЄР» виконував аналогічні договори в 2025 році.
-
Назва доказу:
- Договір №176ВТ52 від 29 травня 2025 року
-
Повʼязаний документ:
Договір № 176ВТ25 від 29.05.2025 (3).pdf
-
-
Назва доказу:
- Договір №298 від 12.05.2025 року.
-
Повʼязаний документ:
Договір Чемерівська лікарня.pdf
-
-
Назва доказу:
- Договір №3-1-1 від 03.03.2025 року.
-
Повʼязаний документ:
Аналогічний Договір СЕС Суми.pdf
-
Видалити дискримінаційну вимогу
«** Аналогічними слід вважати договори/роботи з реконструкції або капітального ремонту або з нового будівництва систем електропостачання, які обов’язково підтверджують факт виконання мінімум в трьох будівлях (закладах):
- Робіт із застосуванням відновлювальних джерел енергії у будівлях (закладах) зі встановленням сонячних панелей загальною потужністю не менше ніж 70 кВт;»
1. Що стосується потужностей сонячних панелей
Замовник встановив вимогу що аналогічний договір повинен бути на роботи із застосуванням відновлювальних джерел енергії у будівлях (закладах) зі встановленням сонячних панелей загальною потужністю не менше ніж 70 кВт.
З даної вимоги слідує, що Замовник вимагає, що на кожній будівлі була встановлено сонячні панелі потужністю не менше 70 кВт.
ТОВ «ТОП ФАЄР» не може виконати дану умову закупівлі.
Договором №3-1-1 від 03.03.2025 року передбачено встановлення сонячних панелей потужністю 22-25 кВт. (що вказано в предметі договору)
Договором №176ВТ52 від 29 травня 2025 року передбачено встановлення сонячних панелей потужністю 27,84 кВт. (кошторисом передбачено встановлення 48 панелей потужністю 580 Вт. кожна).
Тому ми не можемо виконати умову документації, і підтвердити виконання аналогічних робіт з встановленням на трьох різних будівлях сонячних панелей потужністю не менше ніж 50 кВт.
За таких умов участь в закупівлі зможуть прийняти виключно ті суб’єкти господарювання, котрі зможуть надати аналогічні договори на роботи із застосуванням відновлювальних джерел енергії у будівлях (закладах) зі встановленням сонячних панелей загальною потужністю не менше ніж 50 кВт. Що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання в тому числі до ТОВ «ТОП ФАЄР»
Як доказ порушеного нашого права надаємо:
- Договір №3-1-1 від 03.03.2025 року.
- Договір №176ВТ52 від 29 травня 2025 року
-
Назва доказу:
- Договір №176ВТ52 від 29 травня 2025 року
-
Повʼязаний документ:
Договір № 176ВТ25 від 29.05.2025 (3).pdf
-
-
Назва доказу:
Договір №3-1-1 від 03.03.2025 року.
-
Повʼязаний документ:
Аналогічний Договір СЕС Суми.pdf
-
Видалити дискримінаційну вимогу
«2.1. Довідка, що містить інформацію про наявність працівників інженерно-технічної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою табл. 2.1) має бути підписана, головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником підприємства (або уповноваженою особою).»
В пункті 2.2 Розділу ІІ Додатку 2 Тендерної документації Замовник встановив вимогу:
«Довідка, що містить інформацію про наявність у учасника кваліфікованих робітників, які мають необхідні знання та досвід (за формою табл. 2.2.) має бути підписана головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником підприємства (або уповноваженою особою):»
Дана вимога є дискримінаційною та значно обмежує коло потенційних учасників закупівлі.
Відповідно до частини 4 статті 8 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» вказано – Для забезпечення ведення бухгалтерського обліку підприємство самостійно з дотриманням вимог цього Закону обирає форми його організації:
введення до штату підприємства посади бухгалтера або створення бухгалтерської служби на чолі з головним бухгалтером;
користування послугами спеціаліста з бухгалтерського обліку, зареєстрованого як підприємець, який здійснює підприємницьку діяльність без створення юридичної особи;
ведення на договірних засадах бухгалтерського обліку централізованою бухгалтерією або підприємством, суб’єктом підприємницької діяльності, самозайнятою особою, що провадять діяльність у сфері бухгалтерського обліку та/або аудиторської діяльності;
самостійне ведення бухгалтерського обліку та складання звітності безпосередньо власником або керівником підприємства. Ця форма організації бухгалтерського обліку не може застосовуватися на підприємствах, звітність яких повинна оприлюднюватися, та в бюджетних установах.
На підприємстві ТОВ «ТОП ФАЄР» керівник підприємства самостійно веде бухгалтерський облік.
Тому на підприємстві ТОВ «ТОП ФАЄР» не має штатного головного бухгалтера (бухгалтера). Тому ми не можемо виконати дану умову закупівлі.
За таких умов участь в закупівлі зможуть прийняти виключно ті суб’єкти господарювання, що мають в штаті головного бухгалтера (бухгалтера), і він підпише довідки про наявність працівників. Що є дискримінаційним, по відношенню до ТОВ «ТОП ФАЄР» та інших суб’єктів господарювання котрі не мають в штаті головного бухгалтера (бухгалтера).
Як доказ порушеного нашого права надаємо
- ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»
-
Назва доказу:
- ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»
-
Повʼязаний документ:
Про бухгалтерський облік та ... _ від 16.07.1999 № 996-XIV (Текст для друку).pdf
-
Видалити дискримінаційну вимогу