• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Інвентар для фітнесу

Закупівля проводиться керуючись п. 8 Постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями) , а саме в порядку проведення спрощеної закупівлі, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі». Договір буде укладатись з урахуванням норм постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями)

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 23.07.2025 17:17 - 29.07.2025 16:52
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель щодо незаконного відхилення пропозиції ФОП «Фетісов Андрій Миколайович» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-23-011394-a)

Номер: c1166e1d366646e08f2d1421b299a176
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-23-011394-a.b1
Назва: Вимога про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель щодо незаконного відхилення пропозиції ФОП «Фетісов Андрій Миколайович» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-23-011394-a)
Вимога:
Замовником – військовою частиною 3058 – 08 серпня 2025 р. складено протокол, яким ухвалено відхилити тендерну пропозицію ФОП «Фетісов Андрій Миколайович» з підстав нібито невідповідності максимального навантаження гребного тренажера FitLogic R2201P вимогам Додатку 1 до Оголошення (227 кг). У протоколі зазначено, що Учасник начебто «не надав належної інформації про технічні характеристики» та що тренажер допускає лише 120 кг. Учасник категорично заперечує такі твердження, оскільки у пропозиції подано сертифікати відповідності, технічні паспорти та веб-посилання виробника, які підтверджують максимальне навантаження 227 кг, а відтак технічні параметри повністю відповідають вимогам Замовника. Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічна специфікація не може містити зайвих або дискримінаційних вимог, а встановлюється з урахуванням міжнародних і національних стандартів. Чинний сертифікат відповідності тренажера FitLogic R2201P підтверджує відповідність таким стандартам, що позбавляє Замовника права безпідставно відхиляти пропозицію. Згідно з частиною 7 статті 26 Закону, якщо пропозиція відповідає умовам, Замовник зобов’язаний її прийняти, а будь-яке відхилення допускається виключно на підставах, прямо передбачених статтею 31 Закону. У протоколі відхилення не наведено посилань на жоден з пунктів частини 1 статті 31 Закону, а посилання на пункт 1 частини 13 статті 14 Закону є помилковим, оскільки ця норма регулює лише порядок оприлюднення рішення, а не матеріальні підстави його прийняття. Частина 4 статті 5 Закону закріплює принцип недискримінації учасників. Замовник, ігноруючи надані документи, створив необґрунтовану перевагу іншому потенційному учаснику та порушив зазначений принцип. Такі дії також суперечать правовій позиції Антимонопольного комітету України, викладеній у рішеннях № 329-р/пк-ск від 15.03.2023 р. та № 952-р/пк-ск від 07.10.2024 р., де наголошено, що ненадання додаткових доказів на вимогу замовника за наявності вичерпних підтверджень у первинній пропозиції не є підставою для відхилення. Відповідно до абзацу другого частини 2 статті 22 Закону, якщо пропозиція містить еквівалент товару, Замовник зобов’язаний прийняти її, якщо Учасник довів відповідність. Сертифікат CE та паспорт FitLogic R2201P, долучені до пропозиції, документально підтверджують максимальне статичне навантаження 227 кг, що дорівнює вимогам до Concept2 Model D Black. Незважаючи на це, Замовник відхилив пропозицію, не здійснивши передбаченого статтею 16 Закону кваліфікаційного відбору та не витребувавши додаткових роз’яснень, чим порушив частину 9 статті 29 Закону. Оскільки рішення прийнято з грубим порушенням норм Закону та принципів добросовісної конкуренції, Замовнику необхідно: – негайно скасувати протокол відхилення, внести до електронної системи закупівель зміни відповідно до статей 10 та 31 Закону; – повторно розглянути тендерну пропозицію ФОП «Фетісов Андрій Миколайович», оцінити її за критеріями визначеними Оголошенням та Додатком 1 без дискримінаційного трактування технічних характеристик; – забезпечити рівне ставлення до всіх учасників та дотримання принципів, закріплених статтею 5 Закону. Невиконання цих вимог буде розцінене як перешкоджання законним правам учасника, що тягне за собою оскарження в Антимонопольному комітеті України (частина 10 статті 18 Закону) та притягнення до відповідальності посадових осіб згідно зі статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, читайте уважно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та примітки до закупівлі, де чітко прописано, що закупівля проводиться керуючись п. 8 Постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями), а саме в порядку проведення спрощеної закупівлі, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі». Це означає, що статті 22, 26, 31 Закону України "Про публічні закупівлі", на які ви ссилаєтеся у вимозі, не мають абсолютно ніякого відношення до даної закупівлі, оскільки регламентують проведення саме Відкритих торгів, а не Спрощеної закупівлі. Відповідно до Додатку 1 до Оголошення про спрощену закупівлю *всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його проходження або виробника, слід читати як «або еквівалент». ВАЖЛИВО! Учасник обов’язково у складі тендерної пропозиції надає порівняльну таблицю довільної форми щодо технічних характеристик запропонованого товару та/або еквіваленту з вказанням: виробника товару, марки (модель), технічних характеристик та параметрів товару у порівнянні з технічними характеристиками Замовника. Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена у складі пропозиції: копіями сертифікатів та/або декларації виробника та/або посвідчення про якість та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі. Учасником запропоновано товар ГРЕБНИЙ ТРЕНАЖЕР Fit Logic R2201P як еквівалент до оголошеного ГРЕБНОГО ТРЕНАЖЕРА Concept 2 Model D Black. Згідно Інструкції, яку підвантажує Учасник у складі пропозиції, даний запропонований тренажер передбачає максимальну вагу користувача 230 кг, але в загальних заходах безпеки в пункті 12 чітко зазначено, що максимальна вага користувача становить 150 кг. У зв’язку з цим, Замовником було перевірено достовірність цих даних в онлайн магазинах, на сайтах офіційних дистриб’юторів, які надають докладні технічні описи, в результаті чого виявлено, що ГРЕБНИЙ ТРЕНАЖЕР FitLogic R2201P допускає максимальну вагу користувача 120 кг, а не 227 кг, як вимагалося Додатком 1 до Оголошення про спрощену закупівлю. Оскільки технічні характеристики ГРЕБНИЙ ТРЕНАЖЕР Fit Logic R2201P гірші, ніж вимагалося Оголошенням про спрощену закупівлю, Замовник відхилив пропозицію, оскільки вона не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі відповідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено