• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кондиціонери (спліт-системи) із встановленням та монтажним комплектом

Торги відмінено

583 893.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 919.47 UAH
Період оскарження: 23.07.2025 15:54 - 21.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 2175e8a28bcb4173953bb635d04acfb8
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-23-009637-a.c1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Скарга:
Внесення змін то технічної специфікації
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 05.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.07.2025 16:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.08.2025 13:34
Дата виконання рішення Замовником: 14.08.2025 15:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Уповноваженою особою протокольним рішенням №189 від 13.08.2025 було прийняте рішення внести зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів шляхом оприлюднення документації в новій редакції з урахуванням внесених змін через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель (протокол, перелік змін, та Додаток 5 додаються)
Автор: ТОВ Комерс Еліт Солюшнс Груп, Мхітарян Олена Миколаївна +380968755627 llc.ces.groupoffice@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0a6235c806174dde8bbf42b81ddcd4ab
Заголовок пункту скарги: Внесення змін то технічної специфікації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Усунення дискримінаційних вимог щодо збільшення потенційного кола учасників в державній закупівлі
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо неправомірної відміни торгів

Номер: 17c779fa42374739b806cb467e0aed9b
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-23-009637-a.b2
Назва: Скарга щодо неправомірної відміни торгів
Скарга:
23.07.2025 БЮРО ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ оголосило процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-07-23-009637-a. ПП "СПЕЦСЕРВІС" подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ПП "СПЕЦСЕРВІС" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі за ідентифікатором: UA-2025-07-23-009637-a. Відповідно до абзацу 3 пункту 59 Особливостей скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом). ПП "СПЕЦСЕРВІС" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Фактичні обставини Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженої особи № 231 від 10.09.2025 Замовником було відмінено процедуру закупівлі через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». Звертаємо увагу Комісії, скарга на рішення Замовника подана у відповідний строк, встановлений пунктом 59 Особливостей, підстави для залишення скарги без розгляду згідно з пунктом 63 Особливостей – відсутні.
Дата розгляду скарги: 30.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.09.2025 14:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.10.2025 17:39
Дата виконання рішення Замовником: 14.10.2025 16:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: Уповноваженою особою протокольним рішенням від 14.10.2025 № 260 прийняте рішення про скасування рішення від 10.09.2025 № 231
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС", Анастасія Вікторівна 380933840500 tender@spec-servis.com.ua https://spec-servis.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1f21991afe334f4db51aad51e0ed88be
Заголовок пункту скарги: Щодо неправомірної відміни процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Щодо неправомірної відміни процедури закупівлі

Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель та Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженої особи № 231 від 10.09.2025:
«Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: у процесі проведення процедури відкритих торгів з особливостями 29.07.2025 було подано скаргу до Антимонопольного комітету України, у зв’язку з чим відповідно до частини 17 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі була призупинена до моменту прийняття та оприлюднення рішення органу оскарження.
Внаслідок зупинення перебіг строків проведення закупівлі був фактично призупинений, що призвело до неможливості підписання договору у строки, які б забезпечили виконання умов тендерної документації. Зокрема, кінцевий строк поставки товару, визначений у тендерній документації, а саме 12.09.2025, спливає раніше, ніж стає можливим укладення договору з потенційно можливим переможцем.
Таким чином, у Замовника відсутня можливість укласти та виконати договір відповідно до умов, визначених тендерною документацією, що свідчить про неможливість усунення порушень.
Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. ».

Скаржник зазначає, що процедуру закупівлі було відмінено неправомірно.
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
По-перше, звертаємо увагу Комісії, на відсутність факту безпосереднього виявлення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які Замовник не має можливості усунути.
По-друге, в рішенні Замовника відсутній опис самих порушень, а саме: відсутні будь-які посилання на законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, що відповідає за порушення законодавства про закупівлі.
По-третє, звертаємо увагу Комісії, що Замовник посилається на імовірне порушення на думку Замовника, яке Замовник ще не вчинив, тому факт вчинення порушення до оприлюднення повідомлення про відміну був відсутній.

Додатково повідомляємо, що Замовник, відповідно до статті 19 Конституції України, не наділений повноваженнями самостійно визначати порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до частини 4 статті 7 Закону, такими повноваженнями наділені органи, що здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, зокрема: Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.

Таким чином, на думку скаржника, рішення щодо відміни відкритих торгів з особливостями є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню, у зв’язку з тим, що:
1) відсутній сам факт виявлення порушення законодавства у сфері публічних закупівель;
2) Замовником не надано опис порушень законодавства у сфері публічних закупівель;
3) Замовником не зазначено у чому саме полягає неможливість усунення порушень.

Враховуючи викладене, Замовник не підтвердив та документально не довів неможливість усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

Таким чином, підстави для відміни процедури закупівлі – відсутні. Замовник не мав права приймати рішення про відміну процедури закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на підставі Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженої особи № 231 від 10.09.2025.
Отже, рішення Замовника, оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженої особи № 231 від 10.09.2025 є протиправним та таким, що порушує законодавство про публічні закупівлі та законні права та інтереси Скаржника.

Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Запити Органу оскарження