-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Страхування відповідальності голови та членів наглядової ради
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 2 робочих дні
19 301 833.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 193 018.33 UAH
мін. крок: 1% або 193 018.33 UAH
Період оскарження:
23.07.2025 14:09 - 12.09.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Дискримінаційні вимоги ТД 2
Номер:
e3118c750cc44b3dbfc3f93fd007ab49
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-23-006767-a.c2
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД 2
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір AGF.pdf 11.09.2025 13:42
- Скарга до АМКУ - НАЕК Енергоатом (2).pdf.p7s 11.09.2025 13:42
- Скарга до АМКУ - НАЕК Енергоатом (2).pdf 11.09.2025 13:42
- 1.1.2.2 Ліцензія нова Ультра_Альянс_витяг.pdf 11.09.2025 13:42
- Рішення від 06.03.2024 № 4202.pdf 11.09.2025 13:42
- Скарга до АМКУ - НАЕК Енергоатом (2).docx 11.09.2025 13:42
- рішення від 18.08.2025 №12679.pdf 11.09.2025 13:42
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
12.09.2025 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9a6a70c1955b4d6a9e1a6d3ca1ee5869
Заголовок пункту скарги:
Пунктом 1.1. розділу 1 Таблиці Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, які, на думку Скаржника, є дискримінаційними
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Пунктом 1.1. розділу 1 Таблиці Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, яким повинен відповідати та/або виконати Учасник закупівлі, а саме: учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) шляхом надання довідки за формою додатка 6 до цієї Тендерної документації. Аналогічним договором вважається виконаний у повному обсязі договір, укладений за ризиками у межах класу 13 «Страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12)», виконаного у період з 2019 по 2024 роки (включно), зі строком надання послуг не менше ніж 365 днів. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник: зазначає в довідці посилання на процедуру (-и) закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro (далі – ЕСЗ) / ідентифікатор процедури закупівлі у форматі UA-…, за результатами якої (-их) був укладений договір (-и) та інформація про виконання якого (-их) оприлюднена в ЕСЗ або надає копію виконаного договору (-ів), на який (-і) є посилання у довідці, з усіма додатками та лист-відгук (-и) від контрагента (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) своєчасне виконання учасником послуги належної якості відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці. Учасник може надати інформацію, що підтверджує виконання будь-яких договорів, зазначених у довідці, але не менше п’яти, два з яких повинні містити умови щодо покриття відповідальності керівників компанії та відшкодування витрат застрахованих осіб (керівників компаній).
1. Щодо досвіду виконання аналогічних договорів (п. 1.1. розд. 1 табл. додатку 1 до ТД)
Прийняти участь у даній закупівлі може лише той учасник, який має не менше п’яти виконаних у повному обсязі договорів, укладених за ризиками у межах класу 13 «Страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12)», виконаних у період з 2019 по 2024 роки (включно), зі строком надання послуг не менше ніж 365 днів, два з яких повинні містити умови щодо покриття відповідальності саме керівників компанії та відшкодування витрат застрахованих осіб (керівників компаній).
Скаржник має п'ять та більше виконаних у повному обсязі договорів, укладених за ризиками у межах класу 13 «Страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12)», виконаних у період з 2019 по 2024 роки (включно), зі строком надання послуг не менше ніж 365 днів, але не має двох договорів щодо покриття відповідальності саме керівників компанії та відшкодування витрат застрахованих осіб (керівників компаній).
Скаржник має один виконаний у повному обсязі договір, укладений за ризиками у межах класу 13 «Страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12)», виконаних у період з 2019 по 2024 роки (включно), зі строком надання послуг не менше ніж 365 днів щодо покриття відповідальності саме керівників компанії.
Тобто, підкреслимо, що Скаржник має досвід виконання аналогічного договору за класом страхування 13, зокрема щодо покриття відповідальності саме керівників компанії, але у кількості одного договору.
В той же час, Скаржник і не зобов’язаний мати п'ять та більше виконаних у повному обсязі договорів, укладених за ризиками у межах класу 13 «Страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12)», виконаних у період з 2019 по 2024 роки (включно), зі строком надання послуг не менше ніж 365 днів, два з яких містять умови щодо покриття відповідальності саме керівників компанії та відшкодування витрат застрахованих осіб (керівників компаній).
Не маючи саме двох виконаних договорів, укладених за ризиками у межах класу 13 «Страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12)», виконаних у період з 2019 по 2024 роки (включно), зі строком надання послуг не менше ніж 365 днів щодо покриття відповідальності саме керівників компанії, Скаржник фактично не може прийняти участь у даній закупівлі.
Зі сторони Замовника відсутні жодні пояснення вимоги щодо надання саме двох договорів за ризиками у межах класу 13 «Страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12)», виконаних у період з 2019 по 2024 роки (включно), зі строком надання послуг не менше ніж 365 днів щодо покриття відповідальності саме керівників компанії та як може вплинути на якість страхової послуги факт укладення учасником одного, а не двох договорів відповідальності саме керівників компанії?!
Предметом даної закупівлі є послуга зі страхування загальної цивільної відповідальності (за кодом ДК 021:2015: 66516400-4), яка входить до Класу страхування 13 (страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12), регламентованого п. 13 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про страхування».
Скаржник має ліцензію на здійснення страхування за Класом 13 (копія ліцензії додається) на підставі якої має безумовне право укласти із Замовником договір страхування відповідальності перед третіми особами із подальшим його належним виконанням!
Отже, відповідно до вимог Тендерної документації, прийняти участь у закупівлі можуть виключно ті учасники, які мають не менше п’яти виконаних у повному обсязі договорів, укладених за ризиками у межах класу 13 «Страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12)», виконаних у період з 2019 по 2024 роки (включно), зі строком надання послуг не менше ніж 365 днів, два з яких повинні містити умови щодо покриття відповідальності саме керівників компанії та відшкодування витрат застрахованих осіб (керівників компаній), - можливості взяти участь в закупівлі, у тому числі і Скаржника.
Правова позиція Скаржника щодо наявності вищенаведених дискримінаційних вимог та вимог, які порушують чинне законодавство у сфері публічних закупівель кореспондується із висновками АМКУ, викладеними, зокрема, у рішеннях АМКУ № 4202-р/пк-пз від 06.03.2024 р., № 12679-р/пк-пз від 18.08.2025 р. (копії рішень додаються).
Враховуючи наведене, вище встановлені у Тендерній документації умови порушують положення ст. 5 та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі та мають бути видалені Замовником.
1. Щодо досвіду виконання аналогічних договорів (п. 1.1. розд. 1 табл. додатку 1 до ТД)
Прийняти участь у даній закупівлі може лише той учасник, який має не менше п’яти виконаних у повному обсязі договорів, укладених за ризиками у межах класу 13 «Страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12)», виконаних у період з 2019 по 2024 роки (включно), зі строком надання послуг не менше ніж 365 днів, два з яких повинні містити умови щодо покриття відповідальності саме керівників компанії та відшкодування витрат застрахованих осіб (керівників компаній).
Скаржник має п'ять та більше виконаних у повному обсязі договорів, укладених за ризиками у межах класу 13 «Страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12)», виконаних у період з 2019 по 2024 роки (включно), зі строком надання послуг не менше ніж 365 днів, але не має двох договорів щодо покриття відповідальності саме керівників компанії та відшкодування витрат застрахованих осіб (керівників компаній).
Скаржник має один виконаний у повному обсязі договір, укладений за ризиками у межах класу 13 «Страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12)», виконаних у період з 2019 по 2024 роки (включно), зі строком надання послуг не менше ніж 365 днів щодо покриття відповідальності саме керівників компанії.
Тобто, підкреслимо, що Скаржник має досвід виконання аналогічного договору за класом страхування 13, зокрема щодо покриття відповідальності саме керівників компанії, але у кількості одного договору.
В той же час, Скаржник і не зобов’язаний мати п'ять та більше виконаних у повному обсязі договорів, укладених за ризиками у межах класу 13 «Страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12)», виконаних у період з 2019 по 2024 роки (включно), зі строком надання послуг не менше ніж 365 днів, два з яких містять умови щодо покриття відповідальності саме керівників компанії та відшкодування витрат застрахованих осіб (керівників компаній).
Не маючи саме двох виконаних договорів, укладених за ризиками у межах класу 13 «Страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12)», виконаних у період з 2019 по 2024 роки (включно), зі строком надання послуг не менше ніж 365 днів щодо покриття відповідальності саме керівників компанії, Скаржник фактично не може прийняти участь у даній закупівлі.
Зі сторони Замовника відсутні жодні пояснення вимоги щодо надання саме двох договорів за ризиками у межах класу 13 «Страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12)», виконаних у період з 2019 по 2024 роки (включно), зі строком надання послуг не менше ніж 365 днів щодо покриття відповідальності саме керівників компанії та як може вплинути на якість страхової послуги факт укладення учасником одного, а не двох договорів відповідальності саме керівників компанії?!
Предметом даної закупівлі є послуга зі страхування загальної цивільної відповідальності (за кодом ДК 021:2015: 66516400-4), яка входить до Класу страхування 13 (страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12), регламентованого п. 13 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про страхування».
Скаржник має ліцензію на здійснення страхування за Класом 13 (копія ліцензії додається) на підставі якої має безумовне право укласти із Замовником договір страхування відповідальності перед третіми особами із подальшим його належним виконанням!
Отже, відповідно до вимог Тендерної документації, прийняти участь у закупівлі можуть виключно ті учасники, які мають не менше п’яти виконаних у повному обсязі договорів, укладених за ризиками у межах класу 13 «Страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12)», виконаних у період з 2019 по 2024 роки (включно), зі строком надання послуг не менше ніж 365 днів, два з яких повинні містити умови щодо покриття відповідальності саме керівників компанії та відшкодування витрат застрахованих осіб (керівників компаній), - можливості взяти участь в закупівлі, у тому числі і Скаржника.
Правова позиція Скаржника щодо наявності вищенаведених дискримінаційних вимог та вимог, які порушують чинне законодавство у сфері публічних закупівель кореспондується із висновками АМКУ, викладеними, зокрема, у рішеннях АМКУ № 4202-р/пк-пз від 06.03.2024 р., № 12679-р/пк-пз від 18.08.2025 р. (копії рішень додаються).
Враховуючи наведене, вище встановлені у Тендерній документації умови порушують положення ст. 5 та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі та мають бути видалені Замовником.
×
-
Назва доказу:
4. Рішення АМКУ № 4202-р/пк-пз від 06.03.2024 р.;
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 06.03.2024 № 4202.pdf
-
-
Назва доказу:
3. Рішення АМКУ № 12679-р/пк-пз від 18.08.2025 р.;
-
Повʼязаний документ:
рішення від 18.08.2025 №12679.pdf
-
-
Назва доказу:
2. Договір страхування № 1301.02-000120 від 01.10.2024 р.;
-
Повʼязаний документ:
Договір AGF.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Витяг з ДРФУ;
-
Повʼязаний документ:
1.1.2.2 Ліцензія нова Ультра_Альянс_витяг.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству, зазначені у тексті цієї скарги.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
1ef46a0d483340289591965e2b0c17fd
Заголовок пункту скарги:
Пунктом 3.5 розділу 3 Таблиці Додатку № 1 до ТД встановлено вимогу, яка, на думку Скаржника, є дискримінаційною
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Також, пунктом 3.5 розділу 3 Таблиці Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником регламентовано обов’язок учасника надати Довідка учасника в довільній формі про те, що на дату подання тендерних пропозицій учасник внесений до Переліку страховиків, що мають право здійснювати операції з перестраховиками-нерезидентами із зазначенням реквізитів (номеру та дати) рішення Комітету з питань нагляду та регулювання діяльності небанківських фінансових установ Національного банку України. У випадку якщо інформація, зазначена у довідці, суперечитиме інформації, опублікованій на офіційному сайті НБУ, довідка буде вважатися такою, що не надана.
2. Щодо прав учасника здійснювати операції з перестраховиками-нерезидентами (п. 3.5. розд. 3 табл. додатку 1 до ТД)
Прийняти участь у даній закупівлі може лише той учасник, який внесений до переліку страховиків, що мають право здійснювати операції з перестраховиками-нерезидентами.
Скаржник не здійснює прямі операції із з перестраховиками-нерезидентами, відповідно - не внесений до переліку страховиків, що мають право здійснювати операції з перестраховиками-нерезидентами, а тому і не може надати про це відповідну довідку та прийняти участь у даній закупівлі.
Скаржник зауважує на тому, що Тендерна документація не містить вимог щодо перестрахування учасником ризику саме у перестраховика-нерезидента, оскільки така вимога була б дискримінаційною та порушувала би права переважної кількості потенційних учасників закупівлі, та надає можливість учаснику здійснити перестрахування ризику у перестраховика-резидента, з метою недопущення витоку грошових коштів за межі внутрішньої економічної діяльності.
Для здійснення перестрахування ризику у перестраховика-резидента чинним законодавством не передбачено обов’язку страховика бути в переліку страховиків, що мають право здійснювати операції з перестраховиками-нерезидентами.
Замовник ніяким чином не пояснив та законодавчо не обґрунтував обов’язковість перебування учасника у переліку страховиків, що мають право здійснювати операції з перестраховиками-нерезидентами.
Отже, вищезазначені умови Тендерної документації Замовника є дискримінаційними і суперечать чинному законодавству України, зокрема і у сфері публічних закупівель, що значно обмежило (звузило) кількість учасників закупівлі, у тому числі і права та законні інтереси на участь у процедурі закупівлі й самого Скаржника.
Отже, вище встановлені у Тендерній документації умови порушують положення ст. 5 та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі та мають бути видалені Замовником.
2. Щодо прав учасника здійснювати операції з перестраховиками-нерезидентами (п. 3.5. розд. 3 табл. додатку 1 до ТД)
Прийняти участь у даній закупівлі може лише той учасник, який внесений до переліку страховиків, що мають право здійснювати операції з перестраховиками-нерезидентами.
Скаржник не здійснює прямі операції із з перестраховиками-нерезидентами, відповідно - не внесений до переліку страховиків, що мають право здійснювати операції з перестраховиками-нерезидентами, а тому і не може надати про це відповідну довідку та прийняти участь у даній закупівлі.
Скаржник зауважує на тому, що Тендерна документація не містить вимог щодо перестрахування учасником ризику саме у перестраховика-нерезидента, оскільки така вимога була б дискримінаційною та порушувала би права переважної кількості потенційних учасників закупівлі, та надає можливість учаснику здійснити перестрахування ризику у перестраховика-резидента, з метою недопущення витоку грошових коштів за межі внутрішньої економічної діяльності.
Для здійснення перестрахування ризику у перестраховика-резидента чинним законодавством не передбачено обов’язку страховика бути в переліку страховиків, що мають право здійснювати операції з перестраховиками-нерезидентами.
Замовник ніяким чином не пояснив та законодавчо не обґрунтував обов’язковість перебування учасника у переліку страховиків, що мають право здійснювати операції з перестраховиками-нерезидентами.
Отже, вищезазначені умови Тендерної документації Замовника є дискримінаційними і суперечать чинному законодавству України, зокрема і у сфері публічних закупівель, що значно обмежило (звузило) кількість учасників закупівлі, у тому числі і права та законні інтереси на участь у процедурі закупівлі й самого Скаржника.
Отже, вище встановлені у Тендерній документації умови порушують положення ст. 5 та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі та мають бути видалені Замовником.
×
-
Назва доказу:
1. Витяг з ДРФУ;
-
Повʼязаний документ:
1.1.2.2 Ліцензія нова Ультра_Альянс_витяг.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству, зазначені у тексті цієї скарги.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
9261d6c2c92f4d48ba1c62cf37fc4290
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-23-006767-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Аналогічний договір ДЦВ.pdf 07.08.2025 16:10
- 3.5.1 Аналогічний Договір Еліт 2020.pdf 07.08.2025 16:10
- Скарга до АМКУ - АТ НАЕК Енергоатом.docx 07.08.2025 16:10
- 1.1.2.2 Ліцензія нова Ультра_Альянс_витяг.pdf 07.08.2025 16:10
- Скарга до АМКУ - АТ НАЕК Енергоатом.pdf 07.08.2025 16:10
- Рішення від 06.03.2024 № 4202.pdf 07.08.2025 16:10
- Договір ОД_2021_02_04_1 ПрАТ СК УЛЬТРА.pdf 07.08.2025 16:10
- Відгук ДЦВ.pdf 07.08.2025 16:10
- Скарга до АМКУ - АТ НАЕК Енергоатом.pdf.p7s 07.08.2025 16:10
- 3.5.1 Лист_відгук Еліт.pdf 07.08.2025 16:10
- sign.p7s 07.08.2025 16:13
- Договір (1).pdf 17.08.2025 12:33
- Додаткові пояснення - АТ НАЕК Енергоатом.pdf.p7s 17.08.2025 12:33
- Додаткові пояснення - АТ НАЕК Енергоатом.pdf 17.08.2025 12:33
- Додаткові пояснення - АТ НАЕК Енергоатом.docx 17.08.2025 12:33
- рішення від 11.08.2025 №12301.pdf 11.08.2025 15:05
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.08.2025 №12679.pdf 19.08.2025 12:07
- рішення від 18.08.2025 №12679.pdf 20.08.2025 16:23
- D&O СТРАХУВАННЯ.docx 13.08.2025 16:43
- інформація по суті скарги.docx 13.08.2025 16:43
- Особливості страхування відповідальності топ-менеджерів фінансових компаній.docx 13.08.2025 16:43
- Особливості страхування окремих видів ризиків.docx 13.08.2025 16:43
- сз АМКУ.pdf 13.08.2025 16:43
- Протокол РПЗ.pdf 13.08.2025 16:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.08.2025 16:34
Дата розгляду скарги:
18.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.08.2025 15:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.08.2025 16:23
Дата виконання рішення Замовником:
10.09.2025 09:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.08.2025 № 12679-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів та продовжено кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 15.09.2025.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2d9a16a20ddc4156b013060053ff6c74
Заголовок пункту скарги:
Пунктом 1.1. розділу 1 Таблиці Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові кваліфікаційні критерії, які, на думку Скаржника, є дискримінаційними
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Пунктом 1.1. розділу 1 Таблиці Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові кваліфікаційні критерії, яким повинен відповідати та/або виконати Учасник закупівлі, а саме: учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) шляхом надання довідки за формою додатка 6 до цієї Тендерної документації.
Аналогічним договором вважається виконаний у повному обсязі договір страхування відповідальності голови та/або членів наглядової ради та/або правління та/або вищих посадових осіб, виконаного у період з 2019 по 2024 роки (включно), зі строком надання послуг не менше ніж 365 днів. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник: зазначає в довідці посилання на процедуру (-и) закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro (далі – ЕСЗ) / ідентифікатор процедури закупівлі у форматі UA-…, за результатами якої (-их) був укладений договір (-и) та інформація про виконання якого (-их) оприлюднена в ЕСЗ або надає копію виконаного договору (-ів), на який (-і) є посилання у довідці, з усіма додатками та лист-відгук (-и) від контрагента (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) своєчасне виконання учасником послуги належної якості відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці. Учасник може надати інформацію, що підтверджує виконання будь-якого (-их) договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці, але не менше трьох.
Прийняти участь у даній закупівлі може лише той учасник, який має не менше трьох виконаних у повному обсязі договорів страхування відповідальності саме голови та/або членів наглядової ради та/або правління та/або вищих посадових осіб, виконаного у період з 2019 по 2024 рр. (включно), зі строком надання послуг не менше ніж 365 днів, за умови, що даний договір викладений в ЄСЗ, тобто страхувальником за таким договором мав бути саме Замовник в ЕСЗ.
Скаржник не має трьох та більше виконаних у повному обсязі саме тендерних договорів страхування відповідальності саме голови та/або членів наглядової ради та/або правління та/або вищих посадових осіб, виконаних у період з 2019 по 2024 рр. (включно), зі строком надання послуг не менше ніж 365 днів, не може надати їх копії або відповідні посилання на процедуру закупівлі в ЕСЗ Prozorro із наданням листів-відгуків та довідки за визначеною формою додатком № 6 до ТД, а тому і не може прийняти участь у даній закупівлі.
В той же час, Скаржник і не зобов’язаний мати саме три та більше виконаних у повному обсязі саме тендерних договорів страхування відповідальності саме голови та/або членів наглядової ради та/або правління та/або вищих посадових осіб, виконаних у період з 2019 по 2024 рр. (включно), зі строком надання послуг не менше ніж 365 днів.
Предметом даної закупівлі є послуга зі страхування загальної цивільної відповідальності (за кодом ДК 021:2015: 66516400-4), яка входить до Класу страхування 13 (страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12), регламентованого п. 13 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про страхування».
Скаржник має ліцензію на здійснення страхування за Класом 13 (копія ліцензії додається) на підставі якої має безумовне право укласти із Замовником договір страхування відповідальності перед третіми особами.
Звертаємо увагу Колегії АМКУ на те, що Скаржник має відповідну ліцензію і значний досвід у страхуванні відповідальності перед третіми особами, (доказ – приклад: договори відповідальності перед третіми особами (копії договорів додаються).
Отже, відповідно до вимог Тендерної документації, прийняти участь у закупівлі можуть виключно ті учасники, які мають та нададуть три та більше виконаних у повному обсязі саме тендерних договорів страхування відповідальності саме голови та/або членів наглядової ради та/або правління та/або вищих посадових осіб, виконаних у період з 2019 по 2024 рр. (включно), зі строком надання послуг не менше ніж 365 днів з відповідними листами-відгуками та довідкою за визначеною формою додатком № 6 до ТД, що відразу суттєво та штучно обмежує коло потенційних учасників закупівлі та позбавляє учасників, які не мають саме тендерних договорів страхування відповідальності саме голови та/або членів наглядової ради та/або правління та/або вищих посадових осіб, виконаних у період з 2019 по 2024 рр. (включно), зі строком надання послуг не менше ніж 365 днів з відповідними листами-відгуками,- можливості взяти участь в закупівлі, у тому числі і Скаржника.
Правова позиція Скаржника щодо наявності вищенаведених дискримінаційних вимог та вимог, які порушують чинне законодавство у сфері публічних закупівель кореспондується із висновками АМКУ, викладеними, зокрема, у рішенні АМКУ № 4202-р/пк-пз від 06.03.2024 р. (копія рішення додається).
Тому, вищенаведені вимоги Замовника є дискримінаційними та мають бути видалені Замовником.
Аналогічним договором вважається виконаний у повному обсязі договір страхування відповідальності голови та/або членів наглядової ради та/або правління та/або вищих посадових осіб, виконаного у період з 2019 по 2024 роки (включно), зі строком надання послуг не менше ніж 365 днів. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник: зазначає в довідці посилання на процедуру (-и) закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro (далі – ЕСЗ) / ідентифікатор процедури закупівлі у форматі UA-…, за результатами якої (-их) був укладений договір (-и) та інформація про виконання якого (-их) оприлюднена в ЕСЗ або надає копію виконаного договору (-ів), на який (-і) є посилання у довідці, з усіма додатками та лист-відгук (-и) від контрагента (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) своєчасне виконання учасником послуги належної якості відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці. Учасник може надати інформацію, що підтверджує виконання будь-якого (-их) договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці, але не менше трьох.
Прийняти участь у даній закупівлі може лише той учасник, який має не менше трьох виконаних у повному обсязі договорів страхування відповідальності саме голови та/або членів наглядової ради та/або правління та/або вищих посадових осіб, виконаного у період з 2019 по 2024 рр. (включно), зі строком надання послуг не менше ніж 365 днів, за умови, що даний договір викладений в ЄСЗ, тобто страхувальником за таким договором мав бути саме Замовник в ЕСЗ.
Скаржник не має трьох та більше виконаних у повному обсязі саме тендерних договорів страхування відповідальності саме голови та/або членів наглядової ради та/або правління та/або вищих посадових осіб, виконаних у період з 2019 по 2024 рр. (включно), зі строком надання послуг не менше ніж 365 днів, не може надати їх копії або відповідні посилання на процедуру закупівлі в ЕСЗ Prozorro із наданням листів-відгуків та довідки за визначеною формою додатком № 6 до ТД, а тому і не може прийняти участь у даній закупівлі.
В той же час, Скаржник і не зобов’язаний мати саме три та більше виконаних у повному обсязі саме тендерних договорів страхування відповідальності саме голови та/або членів наглядової ради та/або правління та/або вищих посадових осіб, виконаних у період з 2019 по 2024 рр. (включно), зі строком надання послуг не менше ніж 365 днів.
Предметом даної закупівлі є послуга зі страхування загальної цивільної відповідальності (за кодом ДК 021:2015: 66516400-4), яка входить до Класу страхування 13 (страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12), регламентованого п. 13 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про страхування».
Скаржник має ліцензію на здійснення страхування за Класом 13 (копія ліцензії додається) на підставі якої має безумовне право укласти із Замовником договір страхування відповідальності перед третіми особами.
Звертаємо увагу Колегії АМКУ на те, що Скаржник має відповідну ліцензію і значний досвід у страхуванні відповідальності перед третіми особами, (доказ – приклад: договори відповідальності перед третіми особами (копії договорів додаються).
Отже, відповідно до вимог Тендерної документації, прийняти участь у закупівлі можуть виключно ті учасники, які мають та нададуть три та більше виконаних у повному обсязі саме тендерних договорів страхування відповідальності саме голови та/або членів наглядової ради та/або правління та/або вищих посадових осіб, виконаних у період з 2019 по 2024 рр. (включно), зі строком надання послуг не менше ніж 365 днів з відповідними листами-відгуками та довідкою за визначеною формою додатком № 6 до ТД, що відразу суттєво та штучно обмежує коло потенційних учасників закупівлі та позбавляє учасників, які не мають саме тендерних договорів страхування відповідальності саме голови та/або членів наглядової ради та/або правління та/або вищих посадових осіб, виконаних у період з 2019 по 2024 рр. (включно), зі строком надання послуг не менше ніж 365 днів з відповідними листами-відгуками,- можливості взяти участь в закупівлі, у тому числі і Скаржника.
Правова позиція Скаржника щодо наявності вищенаведених дискримінаційних вимог та вимог, які порушують чинне законодавство у сфері публічних закупівель кореспондується із висновками АМКУ, викладеними, зокрема, у рішенні АМКУ № 4202-р/пк-пз від 06.03.2024 р. (копія рішення додається).
Тому, вищенаведені вимоги Замовника є дискримінаційними та мають бути видалені Замовником.
×
-
Назва доказу:
7. Лист-відгук від 20.06.2022 р.
-
Повʼязаний документ:
Відгук ДЦВ.pdf
-
-
Назва доказу:
6. Договір № 110/21 від 26.02.2021 р.;
-
Повʼязаний документ:
Аналогічний договір ДЦВ.pdf
-
-
Назва доказу:
5. Лист-відгук від 04.07.2023 р.;
-
Повʼязаний документ:
3.5.1 Лист_відгук Еліт.pdf
-
-
Назва доказу:
4. Договір страхування відповідальності перед третіми особами № 01.15.10-000001/01ПО від 14.04.2020 р.;
-
Повʼязаний документ:
3.5.1 Аналогічний Договір Еліт 2020.pdf
-
-
Назва доказу:
3. Договір № 01.15.10-000030/ОД/2021/02/04/1 від 04.02.2021р.;
-
Повʼязаний документ:
Договір ОД_2021_02_04_1 ПрАТ СК УЛЬТРА.pdf
-
-
Назва доказу:
2. Витяг з ДРФУ;
-
Повʼязаний документ:
1.1.2.2 Ліцензія нова Ультра_Альянс_витяг.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Рішення АМКУ № 4202-р/пк-пз від 06.03.2024 р.;
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 06.03.2024 № 4202.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству, зазначені у тексті цієї скарги.