-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з улаштування систем протипожежного захисту та централізованого пожежного спостерігання згідно з робочим проєктом «СИСТЕМА ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ЕВАКУЮВАННЯМ (В ЧАСТИНІ СИСТЕМ ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ І ПОКАЖЧИКІВ НАПРЯМУ ЕВАКУЮВАННЯ) СИСТЕМА ПЕРЕДАВАННЯ ТРИВОЖНИХ СПОВІЩЕНЬ. Приміщення Аджамського ліцею Аджамської сільської ради за адресою: Кіровоградська обл., Кропивницький р-н., с. Аджамка, вул. Виставочна, 6»
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 6 днів назад
1 328 640.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 643.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 643.20 UAH
Період оскарження:
23.07.2025 14:07 - 28.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника
Номер:
7d444f5c2b374fae9c4fd563f1802e8d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-23-006724-a.a1
Назва:
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ з підписом 07.08.2025.pdf 07.08.2025 12:50
- Скарга амку 07.08.2025.docx 07.08.2025 12:50
- sign.p7s 07.08.2025 12:51
- Рішення від 11.08.2025 № 12297.pdf 11.08.2025 14:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.08.2025 № 12778.pdf 20.08.2025 14:02
- Рішення від 19.08.2025 № 12778.pdf 22.08.2025 10:55
- Довідка про відсутність у санкційних списках ЄС.PDF 12.08.2025 16:47
- Пояснення АМКУ 2025.pdf 12.08.2025 16:47
- Пояснення АМКУ 2025.docx 12.08.2025 16:47
- Зведений, договірна, поясн, локальний, підсумкова.pdf 12.08.2025 16:47
- рішення про скасування рішення.pdf 25.08.2025 11:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.08.2025 14:06
Дата розгляду скарги:
19.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.08.2025 14:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.08.2025 10:56
Дата виконання рішення Замовником:
25.08.2025 11:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Для виконання рішення АМКУ №12778-р/пк-пз від 19.08.2025 р. Уповноважена особа прийняла рішення від 25.08.2025 року про скасування рішення уповноваженої особи про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА-ЦЕНТР" (код ЄДРПОУ: 44930287) переможцем процедури закупівлі — "Послуги з улаштування систем протипожежного захисту та централізованого пожежного спостерігання згідно з робочим проєктом "СИСТЕМА ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ЕВАКУЮВАННЯМ (В ЧАСТИНІ СИСТЕМ ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ І ПОКАЖЧИКІВ НАПРЯМУ ЕВАКУЮВАННЯ) СИСТЕМА ПЕРЕДАВАННЯ ТРИВОЖНИХ СПОВІЩЕНЬ. Приміщення Аджамського ліцею Аджамської сільської ради за адресою: Кіровоградська обл., Кропивницький р-н., с. Аджамка, вул. Виставочна, 6"
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
acf58905537a494d9d47c19b344b9540
Заголовок пункту скарги:
1. Відповідно до п.4.1. Додатку 1 до тендерної документації зазначено:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до п.4.1. Додатку 1 до тендерної документації зазначено:
«На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції має надати договірну ціну, а також локальні кошториси та розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів або підсумкову відомість ресурсів), зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (зведений кошторис)..»
У пропозиції Переможця завантажено файл «Зведений, договірна, поясн, локальний, підсумкова.pdf», в якому дані зведеного кошторисного розрахунку суперечать один одному, а саме:
Враховуючи зазначене, не відомо, яку вартість зведеного кошторисного розрахунку пропонує Учасник.
Таким чином, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
«На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції має надати договірну ціну, а також локальні кошториси та розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів або підсумкову відомість ресурсів), зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (зведений кошторис)..»
У пропозиції Переможця завантажено файл «Зведений, договірна, поясн, локальний, підсумкова.pdf», в якому дані зведеного кошторисного розрахунку суперечать один одному, а саме:
Враховуючи зазначене, не відомо, яку вартість зведеного кошторисного розрахунку пропонує Учасник.
Таким чином, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Таким чином, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливост
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
3c4ec63961c247ecb6c63db3f74658c2
Заголовок пункту скарги:
2. Відповідно до п.4.1. Додатку 1 до тендерної документації зазначено:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до п.4.1. Додатку 1 до тендерної документації зазначено:
«На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції має надати договірну ціну, а також локальні кошториси та розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів або підсумкову відомість ресурсів), зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (зведений кошторис)..»
У пропозиції Переможця завантажено файл «Зведений, договірна, поясн, локальний, підсумкова.pdf», в якому застосовані показники для визначення розміри кошторисного прибутку та адміністративних витрат для класу наслідків СС2 :
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить посилання на клас наслідків СС2.
Враховуючи зазначене, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
«На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції має надати договірну ціну, а також локальні кошториси та розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів або підсумкову відомість ресурсів), зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (зведений кошторис)..»
У пропозиції Переможця завантажено файл «Зведений, договірна, поясн, локальний, підсумкова.pdf», в якому застосовані показники для визначення розміри кошторисного прибутку та адміністративних витрат для класу наслідків СС2 :
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить посилання на клас наслідків СС2.
Враховуючи зазначене, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Враховуючи зазначене, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
3fbe006248aa44988e7630f121e46c5f
Заголовок пункту скарги:
3. Згідно Додатку №1 до тендерної документації, Учасник ає надати:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
3. Згідно Додатку №1 до тендерної документації, Учасник ає надати:
- інформацію в довільній формі, в якій учасник процедури закупівель зазначає відповідність походження матеріальних ресурсів з прийнятних країн.
У пропозиції Переможця відсутня зазначена довідка.
Враховуючи зазначене, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
- інформацію в довільній формі, в якій учасник процедури закупівель зазначає відповідність походження матеріальних ресурсів з прийнятних країн.
У пропозиції Переможця відсутня зазначена довідка.
Враховуючи зазначене, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
У пропозиції Переможця відсутня зазначена довідка. Враховуючи зазначене, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
fea36b7348464b88857af1dec99c330b
Заголовок пункту скарги:
4. Відповідно до п.4.1. Додатку 1 до тендерної документації зазначено:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
4. Відповідно до п.4.1. Додатку 1 до тендерної документації зазначено:
«На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції має надати договірну ціну, а також локальні кошториси та розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів або підсумкову відомість ресурсів), зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (зведений кошторис)..»
У пропозиції Переможця завантажено файл «Зведений, договірна, поясн, локальний, підсумкова.pdf», в якому міститься Договірна ціна з посиланням на «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням змін №1, №2, №3 №4.»
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить вимог щодо застосування та посилання в кошторисних розрахунках на «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням змін №1, №2, №3 №4.»
Враховуючи зазначене, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
У випадку, коли вже Переможець послався на «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням змін №1, №2, №3 №4.», то під час формування твердої договірної ціни, він мав би врахувати п.5.31 Настанови, згідно якого, він має включити кошти на покриття ризиків у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, при цьому: за твердої договірної ціни — в розмірі до 1,5%. Натомість, кошти на покриття ризиків Переможець не врахував.
Враховуючи зазначене, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
«На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції має надати договірну ціну, а також локальні кошториси та розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів або підсумкову відомість ресурсів), зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (зведений кошторис)..»
У пропозиції Переможця завантажено файл «Зведений, договірна, поясн, локальний, підсумкова.pdf», в якому міститься Договірна ціна з посиланням на «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням змін №1, №2, №3 №4.»
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить вимог щодо застосування та посилання в кошторисних розрахунках на «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням змін №1, №2, №3 №4.»
Враховуючи зазначене, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
У випадку, коли вже Переможець послався на «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням змін №1, №2, №3 №4.», то під час формування твердої договірної ціни, він мав би врахувати п.5.31 Настанови, згідно якого, він має включити кошти на покриття ризиків у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, при цьому: за твердої договірної ціни — в розмірі до 1,5%. Натомість, кошти на покриття ризиків Переможець не врахував.
Враховуючи зазначене, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Враховуючи зазначене, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
d5b78c24d76640868969028428c3f874
Заголовок пункту скарги:
5. Відповідно до п.4.1. Додатку 1 до тендерної документації зазначено:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
5. Відповідно до п.4.1. Додатку 1 до тендерної документації зазначено:
«На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції має надати договірну ціну, а також локальні кошториси та розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів або підсумкову відомість ресурсів), зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (зведений кошторис)..»
У пропозиції Переможця завантажено файл «Зведений, договірна, поясн, локальний, підсумкова.pdf», в якому міститься пояснювальна з посиланням на заробітну плату менше мінімальної - 8 702,57 грн.
Звертаємо Вашу увагу, що для кошторисного розрахунку вартості послуг Учасник має застосовувати середньомiсячну заробiтну плату по регіону (згідно Рішення міської ради) або згідно Листа ДП «НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ» від 06.03.2025р. № 19.1-19-98, в якому мінімальний розмір кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, що повинен застосовуватися в 2025 році, складає - 18 570,02 грн).
Отже, згідно роз`яснень в Ціноутворенні у бідівництві за 2025 рік при розрахунку Договірної ціни кошторисна заробітна плата має становити або 18 570,02 грн. або згідно Рішення органів місцевого самоврядування на 2025 по регіону.
Переможець застосував заробітну плату, яка не передбачена жодним з вищезазначених документів.
Отже, кошторисний розрахунок не узгоджується з чинним законодавством України, а отже, суперечить інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі.
Враховуючи зазначене, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
«На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції має надати договірну ціну, а також локальні кошториси та розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів або підсумкову відомість ресурсів), зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (зведений кошторис)..»
У пропозиції Переможця завантажено файл «Зведений, договірна, поясн, локальний, підсумкова.pdf», в якому міститься пояснювальна з посиланням на заробітну плату менше мінімальної - 8 702,57 грн.
Звертаємо Вашу увагу, що для кошторисного розрахунку вартості послуг Учасник має застосовувати середньомiсячну заробiтну плату по регіону (згідно Рішення міської ради) або згідно Листа ДП «НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ» від 06.03.2025р. № 19.1-19-98, в якому мінімальний розмір кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, що повинен застосовуватися в 2025 році, складає - 18 570,02 грн).
Отже, згідно роз`яснень в Ціноутворенні у бідівництві за 2025 рік при розрахунку Договірної ціни кошторисна заробітна плата має становити або 18 570,02 грн. або згідно Рішення органів місцевого самоврядування на 2025 по регіону.
Переможець застосував заробітну плату, яка не передбачена жодним з вищезазначених документів.
Отже, кошторисний розрахунок не узгоджується з чинним законодавством України, а отже, суперечить інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі.
Враховуючи зазначене, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА-ЦЕНТР".
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника
Номер:
2c9b7e0fcfb24ddd9b71367f4b115791
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-23-006724-a.a2
Назва:
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол скасування пож.pdf 11.09.2025 14:13
- Пояснення АМКУ 2025 2.docx 01.09.2025 13:55
- Пояснення АМКУ 2025 2.pdf 01.09.2025 13:55
- Рішення від 08.09.2025 № 13768.pdf 11.09.2025 12:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.09.2025 № 13768.pdf 09.09.2025 11:52
- Рішення від 29.08.2025 № 13303.pdf 29.08.2025 16:28
- sign.p7s 27.08.2025 14:21
- Скарга підписана 27.08.2025.pdf 27.08.2025 14:19
- Скарга амку 27.08..2025.docx 27.08.2025 14:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.08.2025 15:38
Дата розгляду скарги:
08.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.08.2025 16:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.09.2025 12:18
Дата виконання рішення Замовником:
11.09.2025 14:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення про відміну торгів скасоване
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
84eb992de6734d328d25bc4801328463
Заголовок пункту скарги:
Згідно Протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 27.08.2025 року (надалі - Протокол), прийнято рішення про відміну процедури закупівлі через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Невиконання рішення органу оскарження
Тип порушення:
Невиконання рішення органу оскарження
Опис суті пункту скарги:
Згідно Протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 27.08.2025 року (надалі - Протокол), прийнято рішення про відміну процедури закупівлі через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника. З урахуванням наступного.
Вважаємо, що Замовником порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», а тому порушено право Скаржника, який претендує на перемогу в даній процедурі закупівель.
Підставою подання даної скарги є порушення Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі.
Керуючись пунктом 59 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р.
№ 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), зазначаємо, що скарги, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» реалізує своє право на подання скарги у встановлені законом строки.
Свою позицію обґрунтовуємо наступним.
Скаржник не погоджується з відміною процедури закупівлі.
Відповідно до Протоколу від 27.08.2025 року зазначено:
«У ході розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА-ЦЕНТР» встановлено, що в складі пропозиції подано довідку (файл «Довідка про відсутність у
санкційних списках ЄС.pdf»), яка містить інформацію щодо:
відсутності застосування обмежувальних заходів (санкцій) Європейського Союзу;
реєстрації учасника у прийнятній країні;
походження матеріалів та поставок із прийнятних країн відповідно до статті 5 Угоди.
Разом з тим, тендерною документацією було передбачено подання окремої довідки щодо
походження матеріальних ресурсів із прийнятних країн.
Фактично вимога про надання такої окремої довідки дублює зміст вже поданої учасником
довідки, що містить відповідні відомості.
Це призводить до неоднозначного тлумачення умов тендерної документації та порушує
принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні
закупівлі», зокрема:
недискримінації учасників;
добросовісної конкуренції серед учасників;
максимальної економії та ефективності;
об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій;
відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
У зв'язку з наявністю суперечливих вимог у тендерній документації щодо надання довідок, які дублюють одна одну за змістом, замовник не має можливості забезпечити подальше об'єктивне та неупереджене проведення процедури закупівлі.….»
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник фактично виконав РІШЕННЯ Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12778-р/пк-пз від 19.08.2025 (відмінивши своє попереднє рішення при визначення Переможця), але не відхилив пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА-ЦЕНТР".
Адже, пропозиція ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА-ЦЕНТР" перебуває на кваліфікації.
З незрозумілих причин, Замовник знову розпрочав розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА-ЦЕНТР», яку зобов`язаний відхилити, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, згідно Рішення № 12778-р/пк-пз від 19.08.2025р.
Отже, така підстава відхилення не дає право Учаснику виправляти невідповідності, і не дає право Замовнику заново розглядати пропозицію такого Учасника.
Натомість, 27.08 2025 року Замовник приймає рішення про відміну процедури закупівлі через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель: у зв'язку з наявністю суперечливих вимог у тендерній документації щодо надання довідок, які дублюють одна одну за змістом, замовник не має можливості забезпечити подальше об'єктивне та неупереджене проведення процедури закупівлі.
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» вважає, що Замовник неправомірно відмінив процедуру закупівлі, оскільки підстава для відміни не узгоджується з підставами для відміни відкритих торгів, передбачених Особливостями.
В будь якому випадку, надання довідок, які дублюють одна одну за змістом не є порушенням законодавста.
Не зрозуміло, яким чином надання довідок, які дублюють одна одну за змістом порушує принципи здійснення закупівель та не дає можливості Замовнику здійснити закупівлю.
Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника порушує право Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Вважаємо, що Замовник неправомірно розпочавши відміну закупівлі, продемонстрував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій та порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону, зокрема, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, чим було грубо порушено наші законні права й інтереси, як учасника процедури закупівлі; проявив упереджене ставлення, а також необ’єктивний розгляд тендерних пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 59 Особливостей, Конституцією України:
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника. З урахуванням наступного.
Вважаємо, що Замовником порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», а тому порушено право Скаржника, який претендує на перемогу в даній процедурі закупівель.
Підставою подання даної скарги є порушення Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі.
Керуючись пунктом 59 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р.
№ 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), зазначаємо, що скарги, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» реалізує своє право на подання скарги у встановлені законом строки.
Свою позицію обґрунтовуємо наступним.
Скаржник не погоджується з відміною процедури закупівлі.
Відповідно до Протоколу від 27.08.2025 року зазначено:
«У ході розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА-ЦЕНТР» встановлено, що в складі пропозиції подано довідку (файл «Довідка про відсутність у
санкційних списках ЄС.pdf»), яка містить інформацію щодо:
відсутності застосування обмежувальних заходів (санкцій) Європейського Союзу;
реєстрації учасника у прийнятній країні;
походження матеріалів та поставок із прийнятних країн відповідно до статті 5 Угоди.
Разом з тим, тендерною документацією було передбачено подання окремої довідки щодо
походження матеріальних ресурсів із прийнятних країн.
Фактично вимога про надання такої окремої довідки дублює зміст вже поданої учасником
довідки, що містить відповідні відомості.
Це призводить до неоднозначного тлумачення умов тендерної документації та порушує
принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні
закупівлі», зокрема:
недискримінації учасників;
добросовісної конкуренції серед учасників;
максимальної економії та ефективності;
об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій;
відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
У зв'язку з наявністю суперечливих вимог у тендерній документації щодо надання довідок, які дублюють одна одну за змістом, замовник не має можливості забезпечити подальше об'єктивне та неупереджене проведення процедури закупівлі.….»
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник фактично виконав РІШЕННЯ Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12778-р/пк-пз від 19.08.2025 (відмінивши своє попереднє рішення при визначення Переможця), але не відхилив пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА-ЦЕНТР".
Адже, пропозиція ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА-ЦЕНТР" перебуває на кваліфікації.
З незрозумілих причин, Замовник знову розпрочав розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА-ЦЕНТР», яку зобов`язаний відхилити, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, згідно Рішення № 12778-р/пк-пз від 19.08.2025р.
Отже, така підстава відхилення не дає право Учаснику виправляти невідповідності, і не дає право Замовнику заново розглядати пропозицію такого Учасника.
Натомість, 27.08 2025 року Замовник приймає рішення про відміну процедури закупівлі через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель: у зв'язку з наявністю суперечливих вимог у тендерній документації щодо надання довідок, які дублюють одна одну за змістом, замовник не має можливості забезпечити подальше об'єктивне та неупереджене проведення процедури закупівлі.
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» вважає, що Замовник неправомірно відмінив процедуру закупівлі, оскільки підстава для відміни не узгоджується з підставами для відміни відкритих торгів, передбачених Особливостями.
В будь якому випадку, надання довідок, які дублюють одна одну за змістом не є порушенням законодавста.
Не зрозуміло, яким чином надання довідок, які дублюють одна одну за змістом порушує принципи здійснення закупівель та не дає можливості Замовнику здійснити закупівлю.
Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника порушує право Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Вважаємо, що Замовник неправомірно розпочавши відміну закупівлі, продемонстрував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій та порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону, зокрема, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, чим було грубо порушено наші законні права й інтереси, як учасника процедури закупівлі; проявив упереджене ставлення, а також необ’єктивний розгляд тендерних пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 59 Особливостей, Конституцією України:
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.
Запити Органу оскарження
Номер:
9e42a518736843e5a8e6aa0ce58f90b1
Тема запиту:
Пояснення до скарги
Текст запиту:
1. Щодо твердження про «невідхилення пропозиції ТОВ «ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА-ЦЕНТР»
Рішення Антимонопольного комітету України №12778-р/пк-пз від 19.08.2025 стосувалося необхідності скасування рішення Замовника про визначення переможця. Замовником це рішення було виконано в повному обсязі – попереднє рішення скасовано.
Разом із тим, норма закону не передбачає автоматичного відхилення тендерної пропозиції учасника після виконання рішення АМКУ. Замовник зобов’язаний провести повторний перегляд пропозиції та оцінити її відповідність тендерній документації. Таким чином, дії Замовника щодо повторного розгляду пропозиції ТОВ «ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА-ЦЕНТР» є правомірними та відповідають законодавству.
2. Щодо доводів про неможливість відміни процедури
Відповідно до п. 50 Особливостей здійснення публічних закупівель, Замовник має право відмінити процедуру закупівлі у разі неможливості усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
У ході аналізу тендерної документації Замовником було виявлено наявність суперечливих вимог щодо підтвердження інформації учасниками. Зокрема, було передбачено подання декількох довідок, які фактично дублюють одна одну за змістом, що могло призвести до неоднозначного трактування та обмеження конкуренції.
Така невизначеність створювала ризики порушення принципів публічних закупівель (ст. 5 Закону), зокрема принципу рівного ставлення до учасників та недискримінації.
3. Щодо твердження, що дублювання довідок «не є порушенням»
Наявність у тендерній документації вимог, що дублюють одна одну, може призвести до різного їх трактування, а отже – до неоднакового підходу при оцінці пропозицій учасників. Це в свою чергу створює загрозу порушення об’єктивності та неупередженості розгляду пропозицій.
Саме тому Замовник, діючи добросовісно та керуючись принципом законності та пропорційності, прийняв рішення про відміну процедури, оскільки не мав можливості виправити виявлені суперечності вже після початку процедури.
4. Щодо тверджень про «дискримінаційний підхід»
Замовник не надавав переваг жодному з учасників і діяв виключно у межах та спосіб, передбачений Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями.
Прийняття рішення про відміну процедури було спрямоване на забезпечення прозорості та законності закупівлі, а також недопущення можливих порушень у майбутньому. Тому посилання Скаржника на упереджене ставлення є безпідставним.
Дії Замовника щодо:
виконання рішення АМКУ №12778-р/пк-пз від 19.08.2025;
повторного перегляду пропозиції учасника;
прийняття рішення про відміну закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень —
є правомірними та такими, що відповідають вимогам законодавства України у сфері публічних закупівель.
Підстав для задоволення скарги ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» немає.
Дата опублікування:
01.09.2025 13:55