-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо, бензин А95
Торги не відбулися
801 440.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 007.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 007.20 UAH
Період оскарження:
23.07.2025 12:01 - 28.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»
Номер:
217346954a3b454695d30b91bb0b6434
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-23-004315-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»
Скарга:
Під час здійснення процедури закупівлі замовник допустив прийняття неправомірного рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ». Таке рішення не відповідає вимогам пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), а також вимогам статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Пов'язані документи:
Учасник
- _0DOFY3BGE.zip 11.08.2025 14:26
- Відхилення.pdf 11.08.2025 14:26
- Господар Додаток 4.doc 11.08.2025 14:27
- Господар ТД.doc 11.08.2025 14:27
- Договір УН картки.pdf 11.08.2025 14:27
- Довідка.pdf 11.08.2025 14:27
- Лист-поясненя.pdf 11.08.2025 14:27
- Договір УН талони.pdf 11.08.2025 14:27
- sign.p7s 11.08.2025 14:39
- рішення від 14.08.2025 №12544.pdf 14.08.2025 15:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.08.2025 №12969.pdf 25.08.2025 15:45
- рішення від 22.08.2025 № 12969.pdf 26.08.2025 18:28
- Пояснення.pdf 18.08.2025 12:31
- АМКУ Пояснення.doc 18.08.2025 12:31
- Протокол _3.pdf 29.08.2025 13:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.08.2025 15:09
Дата розгляду скарги:
22.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.08.2025 15:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.08.2025 18:28
Дата виконання рішення Замовником:
29.08.2025 13:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протоколом № 3 від 29.08.2025 скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА ПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ: 43012009) за процедурою закупівлі — “Дизельне паливо, бензин 10 А95”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-23-004315-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
812b83ed0bf645b089e792e8a060a06c
Заголовок пункту скарги:
Рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», є неправомірним.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480) бере участь у процедурі закупівлі UA-2025-07-23-004315-a, оголошеній Комунальним підприємством «Господар» Привільненської сільської ради (далі – Замовник). Тендерну пропозицію ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» подано 30.07.2025. За результатами аукціону, який відбувся 01.08.2025, пропозиція, подана ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», була визначена найбільш економічно вигідною.
04.08.2025 Замовник опублікував в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей, у якій, зокрема, зазначив, що «Додаток № 3 до Договору про партнерство та поставку № 24/02/1578-МТР/25 від 21.04.2025 не містить інформації про середньозважені ціни».
У зв’язку з цим, Замовник вимагав усунути зазначену невідповідність, та вимагав від ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» «Долучити Додаток № 3 до Договору про партнерство та поставку № 24/02/1578-МТР/25 від 21.04.2025 з інформацією про середньозважені ціни».
У відповідь на зазначену вимогу, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» 05.08.2025 опублікувало в електронній системі закупівель, зокрема, Лист (файл «Лист-пояснення.pdf»), у якому, зокрема, зазначило, що:
«1. Учасником не було визначено документи для підтвердження наявності АЗС як конфіденційні, а саме під час подання пропозиції було визначено категорію файлу як «Документи, що підтверджують відповідність», а отже інформація з даного файлу є відкритою для загального доступу, тобто НЕ БУЛА ВИЗНАЧЕНА ЯК КОНФІДЕНЦІЙНА. Зазначаємо, що згідно абз. 2 п. 2 ст. 28 ЗУ Про публічні закупівлі «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна», а згідно абз. 3 - «Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною». Таким чином, у Замовника відсутні підстави вважати, що Учасник визначив конфіденційною інформацію викладену на підтвердження відповідності критеріям ст. 16 Закону.
2. Відповідно до п.1.1 додатку 4 до ТД: якщо учасник користується АЗС на підставі партнерських договорів, то у складі пропозиції надаються учасником такі партнерські договори із власником/орендарем АЗС з оригіналом листа від власника/орендаря про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС, що зазначені у довідці. Лист повинен містити інформацію про назву та місцезнаходження кожної АЗС, де буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника, ідентифікатор (номер) закупівлі. У гарантійному листі власник/орендар щодо АЗС повідомляє свій статус щодо АЗС (є власником/орендарем). Учасником надано (також надано на виправлення) Гарантійний лист від партнера – власника АЗС. Також надано договір про партнерство в якому підтверджено в повному обсязі по-перше, факт наявності правовідносин із власником АЗС, по-друге, повний перелік АЗС […]».
Не зважаючи на це, 07.08.2025 Замовник опублікував в електронній системі закупівель Протокол засідання Уповноваженої особи від 07.08.2025 № 2, у якому, зокрема, зазначив, що «У складі тендерної пропозиції Учасника наявний доступний для перегляду Договір про партнерство та поставку № 24/02/1578-MTP/25 від 21.04.2025 із додатками. П. 5.2. цього Договору визначено, що ціни встановлюються в Додатку № 3 та інших Додатках до Договору. Водночас Додаток № 3 до Договору не містить точного знакового відтворення змісту відповідного документа, зокрема, відсутня інформація про вартісні показники, «закриті механічним шляхом». Тобто визначена конфіденційною інформація, що стосується документів, які підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону, а саме «наявності обладнання та матеріально-технічної бази», чим не дотримано вимоги тендерної документації та пункту 40 Особливостей».
Також у вказаному Протоколі Замовник зазначив, що «Учасник визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей».
На підставі зазначеного, Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», а також про оприлюднення в електронній системі закупівель відповідної інформації.
З цього приводу слід зазначити наступне.
Відповідно до умов підпункту 1.1. Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, наведеного у Додатку № 4 до Тендерної документації щодо закупівлі UA-2025-07-23-004315-a, затвердженої Протоколом уповноваженої особи від 23.07.2025 року (далі – Тендерна документація), «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підтверджується наданням учасником у складі тендерної пропозиції наступних документів:
- довідки учасника про те, чи він є власником/орендарем щодо АЗС, де буде здійснюватись відпуск пального за талонами, чи має партнерські договори щодо користування АЗС із власником/орендарем АЗС;
- якщо учасник користується АЗС на підставі партнерських договорів, то у складі пропозиції надаються учасником такі партнерські договори із власником/орендарем АЗС з оригіналом листа від власника/орендаря про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС, що зазначені у довідці. Лист повинен містити інформацію про назву та місцезнаходження кожної АЗС, де буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника, ідентифікатор (номер) закупівлі. У гарантійному листі власник/орендар щодо АЗС повідомляє свій статус щодо АЗС (є власником/орендарем)».
На виконання зазначених умов Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», надано (з урахуванням інформації та документів, наданих на виконання Вимоги Замовника від 04.08.2025), зокрема:
- Довідку (файл «Довідка.pdf»), у якій зазначено, що «ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» має партнерські договори щодо користування АЗС із власником АЗС»;
- чинний Договір від 01.04.2025 № 24/02/1578-МТР/25, укладений з ПАТ «УКРНАФТА» (файл «Договір УН талони.pdf»), у якому, зокрема, зазначено, що «АЗС – мережа автозаправних станцій, на якій здійснюється фактична передача товару покупцю (пред’явнику бланку-дозволу). Перелік АЗС визначається Сторонами в Додатку № 1, що є невід’ємною частиною даного договору і може змінюватися в порядку, визначеному п. 2.2. цього Договору» (пункт 1.1. Договору); «Передача товару постачальником здійснюється шляхом його відпуску через мережу АЗС, визначену у п. 1.1 даного Договору, по факту пред’явлення покупцем (фактичним держателем) дійсних бланків-дозволу» (пункт 2.1. Договору). Також у Додатку № 1 до зазначеного договору наведено перелік відповідних автозаправних станцій;
- чинний Договір від 21.04.2025 № 24/02/1885-МТР/25, укладений з ПАТ «УКРНАФТА» (файл «Договір УН картки.pdf»), у якому, зокрема, зазначено, що «АЗС – мережа автозаправних станцій/комплексів, на яких здійснюється передача (поставка) постачальником товарів у власність покупця з використанням паливної картки. Перелік АЗС визначається Сторонами в Додатку № 1, що є невід’ємною частиною даного договору і може змінюватися в порядку, визначеному п. 2.4. цього Договору»; «Передача (відпуск) Товару відбувається безпосередньо на АЗС» (пункт 2.4. Договору). Також у Додатку № 1 до зазначеного договору наведено перелік відповідних автозаправних станцій;
- Гарантійний лист від 04.08.2025 № 01/01/24/02-02/01/12082, виданий АТ «УКРНАФТА» (файл «_0DOEB2A00.PDF» в архіві «_0DOFY3BGE.zip»), у якому, зокрема, зазначено, що АТ «УКРНАФТА» гарантує цілодобове та безперебійне здійснення відпуску пального на АЗС; наведено перелік АЗС (із зазначенням назви та місцезнаходження кожної АЗС, де буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника), зазначено ідентифікатор (номер) закупівлі та повідомлено статус щодо АЗС (є власником);
- Лист-пояснення (файл «Лист-пояснення.pdf»).
Слід звернути увагу на те, що Тендерна документація НЕ МІСТИТЬ додаткових умов, які б передбачали, що чинні партнерські договори із власником АЗС обов’язково повинні містити інформацію про середньозважені ціни на паливо, за якими учасник співпрацює зі своїм партнером – власником АЗС.
Також, Тендерна документація не містила вказівок щодо надання зазначених договорів саме у повному обсязі, а також, не містила заборони закривати певні частини цих договорів, які не є суттєвими при встановленні факту наявності в учасника АЗС.
Звертаємо увагу на те, що згідно з умовами Тендерної документації, партнерські договори із власником/орендарем АЗС вимагалися Замовником саме з метою підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію, визначеному у статті 16 Закону, а саме, «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Що стосується наведеного у Протоколі від 07.08.2025 № 2 твердження про те, що «Учасник визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей», слід зазначити наступне.
Відповідно до вимог пункту 40 Особливостей, конфіденційною не може бути визначена:
- інформація про запропоновану ціну;
- інші критерії оцінки;
- технічні умови;
- технічні специфікації;
- документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
- документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Отже, зазначені вище документи, надані у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (зокрема, договори від 01.04.2025 № 24/02/1578-МТР/25 та від 21.04.2025 № 24/02/1885-МТР/25) та їх зміст, повною мірою та у спосіб, передбачений Тендерною документацією, підтверджують відповідність ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» зазначеному кваліфікаційному критерію.
При цьому, ціни, встановлені у Додатку № 3 до партнерського Договору, стосуються відносин, які виникають між учасником та його партнером (ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» та АТ «УКРНАФТА») та:
- не стосуються відносин, які можуть виникнути між Учасником та Замовником (ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» та КП «Господар» Привільненської сільської ради);
- не впливають на факт наявності в Учасника (ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ») АЗС, їх місцезнаходження;
- не впливають на відповідність Учасника (ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ») кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Таким чином, тендерна пропозиція, подана ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», повною мірою відповідає умовам Тендерної документації в цій частині.
При поданні тендерної пропозиції ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», вимоги Тендерної документації в цій частині виконані в повному обсязі.
Враховуючи наведене, вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», є безпідставним та неправомірним.
В наслідок таких дій Замовника порушене право ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій Замовника, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» неправомірно позбавлене можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами цієї закупівлі.
04.08.2025 Замовник опублікував в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей, у якій, зокрема, зазначив, що «Додаток № 3 до Договору про партнерство та поставку № 24/02/1578-МТР/25 від 21.04.2025 не містить інформації про середньозважені ціни».
У зв’язку з цим, Замовник вимагав усунути зазначену невідповідність, та вимагав від ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» «Долучити Додаток № 3 до Договору про партнерство та поставку № 24/02/1578-МТР/25 від 21.04.2025 з інформацією про середньозважені ціни».
У відповідь на зазначену вимогу, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» 05.08.2025 опублікувало в електронній системі закупівель, зокрема, Лист (файл «Лист-пояснення.pdf»), у якому, зокрема, зазначило, що:
«1. Учасником не було визначено документи для підтвердження наявності АЗС як конфіденційні, а саме під час подання пропозиції було визначено категорію файлу як «Документи, що підтверджують відповідність», а отже інформація з даного файлу є відкритою для загального доступу, тобто НЕ БУЛА ВИЗНАЧЕНА ЯК КОНФІДЕНЦІЙНА. Зазначаємо, що згідно абз. 2 п. 2 ст. 28 ЗУ Про публічні закупівлі «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна», а згідно абз. 3 - «Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною». Таким чином, у Замовника відсутні підстави вважати, що Учасник визначив конфіденційною інформацію викладену на підтвердження відповідності критеріям ст. 16 Закону.
2. Відповідно до п.1.1 додатку 4 до ТД: якщо учасник користується АЗС на підставі партнерських договорів, то у складі пропозиції надаються учасником такі партнерські договори із власником/орендарем АЗС з оригіналом листа від власника/орендаря про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС, що зазначені у довідці. Лист повинен містити інформацію про назву та місцезнаходження кожної АЗС, де буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника, ідентифікатор (номер) закупівлі. У гарантійному листі власник/орендар щодо АЗС повідомляє свій статус щодо АЗС (є власником/орендарем). Учасником надано (також надано на виправлення) Гарантійний лист від партнера – власника АЗС. Також надано договір про партнерство в якому підтверджено в повному обсязі по-перше, факт наявності правовідносин із власником АЗС, по-друге, повний перелік АЗС […]».
Не зважаючи на це, 07.08.2025 Замовник опублікував в електронній системі закупівель Протокол засідання Уповноваженої особи від 07.08.2025 № 2, у якому, зокрема, зазначив, що «У складі тендерної пропозиції Учасника наявний доступний для перегляду Договір про партнерство та поставку № 24/02/1578-MTP/25 від 21.04.2025 із додатками. П. 5.2. цього Договору визначено, що ціни встановлюються в Додатку № 3 та інших Додатках до Договору. Водночас Додаток № 3 до Договору не містить точного знакового відтворення змісту відповідного документа, зокрема, відсутня інформація про вартісні показники, «закриті механічним шляхом». Тобто визначена конфіденційною інформація, що стосується документів, які підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону, а саме «наявності обладнання та матеріально-технічної бази», чим не дотримано вимоги тендерної документації та пункту 40 Особливостей».
Також у вказаному Протоколі Замовник зазначив, що «Учасник визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей».
На підставі зазначеного, Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», а також про оприлюднення в електронній системі закупівель відповідної інформації.
З цього приводу слід зазначити наступне.
Відповідно до умов підпункту 1.1. Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, наведеного у Додатку № 4 до Тендерної документації щодо закупівлі UA-2025-07-23-004315-a, затвердженої Протоколом уповноваженої особи від 23.07.2025 року (далі – Тендерна документація), «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підтверджується наданням учасником у складі тендерної пропозиції наступних документів:
- довідки учасника про те, чи він є власником/орендарем щодо АЗС, де буде здійснюватись відпуск пального за талонами, чи має партнерські договори щодо користування АЗС із власником/орендарем АЗС;
- якщо учасник користується АЗС на підставі партнерських договорів, то у складі пропозиції надаються учасником такі партнерські договори із власником/орендарем АЗС з оригіналом листа від власника/орендаря про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС, що зазначені у довідці. Лист повинен містити інформацію про назву та місцезнаходження кожної АЗС, де буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника, ідентифікатор (номер) закупівлі. У гарантійному листі власник/орендар щодо АЗС повідомляє свій статус щодо АЗС (є власником/орендарем)».
На виконання зазначених умов Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», надано (з урахуванням інформації та документів, наданих на виконання Вимоги Замовника від 04.08.2025), зокрема:
- Довідку (файл «Довідка.pdf»), у якій зазначено, що «ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» має партнерські договори щодо користування АЗС із власником АЗС»;
- чинний Договір від 01.04.2025 № 24/02/1578-МТР/25, укладений з ПАТ «УКРНАФТА» (файл «Договір УН талони.pdf»), у якому, зокрема, зазначено, що «АЗС – мережа автозаправних станцій, на якій здійснюється фактична передача товару покупцю (пред’явнику бланку-дозволу). Перелік АЗС визначається Сторонами в Додатку № 1, що є невід’ємною частиною даного договору і може змінюватися в порядку, визначеному п. 2.2. цього Договору» (пункт 1.1. Договору); «Передача товару постачальником здійснюється шляхом його відпуску через мережу АЗС, визначену у п. 1.1 даного Договору, по факту пред’явлення покупцем (фактичним держателем) дійсних бланків-дозволу» (пункт 2.1. Договору). Також у Додатку № 1 до зазначеного договору наведено перелік відповідних автозаправних станцій;
- чинний Договір від 21.04.2025 № 24/02/1885-МТР/25, укладений з ПАТ «УКРНАФТА» (файл «Договір УН картки.pdf»), у якому, зокрема, зазначено, що «АЗС – мережа автозаправних станцій/комплексів, на яких здійснюється передача (поставка) постачальником товарів у власність покупця з використанням паливної картки. Перелік АЗС визначається Сторонами в Додатку № 1, що є невід’ємною частиною даного договору і може змінюватися в порядку, визначеному п. 2.4. цього Договору»; «Передача (відпуск) Товару відбувається безпосередньо на АЗС» (пункт 2.4. Договору). Також у Додатку № 1 до зазначеного договору наведено перелік відповідних автозаправних станцій;
- Гарантійний лист від 04.08.2025 № 01/01/24/02-02/01/12082, виданий АТ «УКРНАФТА» (файл «_0DOEB2A00.PDF» в архіві «_0DOFY3BGE.zip»), у якому, зокрема, зазначено, що АТ «УКРНАФТА» гарантує цілодобове та безперебійне здійснення відпуску пального на АЗС; наведено перелік АЗС (із зазначенням назви та місцезнаходження кожної АЗС, де буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника), зазначено ідентифікатор (номер) закупівлі та повідомлено статус щодо АЗС (є власником);
- Лист-пояснення (файл «Лист-пояснення.pdf»).
Слід звернути увагу на те, що Тендерна документація НЕ МІСТИТЬ додаткових умов, які б передбачали, що чинні партнерські договори із власником АЗС обов’язково повинні містити інформацію про середньозважені ціни на паливо, за якими учасник співпрацює зі своїм партнером – власником АЗС.
Також, Тендерна документація не містила вказівок щодо надання зазначених договорів саме у повному обсязі, а також, не містила заборони закривати певні частини цих договорів, які не є суттєвими при встановленні факту наявності в учасника АЗС.
Звертаємо увагу на те, що згідно з умовами Тендерної документації, партнерські договори із власником/орендарем АЗС вимагалися Замовником саме з метою підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію, визначеному у статті 16 Закону, а саме, «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Що стосується наведеного у Протоколі від 07.08.2025 № 2 твердження про те, що «Учасник визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей», слід зазначити наступне.
Відповідно до вимог пункту 40 Особливостей, конфіденційною не може бути визначена:
- інформація про запропоновану ціну;
- інші критерії оцінки;
- технічні умови;
- технічні специфікації;
- документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
- документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Отже, зазначені вище документи, надані у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (зокрема, договори від 01.04.2025 № 24/02/1578-МТР/25 та від 21.04.2025 № 24/02/1885-МТР/25) та їх зміст, повною мірою та у спосіб, передбачений Тендерною документацією, підтверджують відповідність ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» зазначеному кваліфікаційному критерію.
При цьому, ціни, встановлені у Додатку № 3 до партнерського Договору, стосуються відносин, які виникають між учасником та його партнером (ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» та АТ «УКРНАФТА») та:
- не стосуються відносин, які можуть виникнути між Учасником та Замовником (ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» та КП «Господар» Привільненської сільської ради);
- не впливають на факт наявності в Учасника (ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ») АЗС, їх місцезнаходження;
- не впливають на відповідність Учасника (ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ») кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Таким чином, тендерна пропозиція, подана ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», повною мірою відповідає умовам Тендерної документації в цій частині.
При поданні тендерної пропозиції ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», вимоги Тендерної документації в цій частині виконані в повному обсязі.
Враховуючи наведене, вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», є безпідставним та неправомірним.
В наслідок таких дій Замовника порушене право ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій Замовника, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» неправомірно позбавлене можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами цієї закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Архівна папка з гарантійним листом.
-
Повʼязаний документ:
_0DOFY3BGE.zip
-
-
Назва доказу:
Договір від 21.04.2025 № 24/02/1885-МТР/25.
-
Повʼязаний документ:
Договір УН картки.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір від 01.04.2025 № 24/02/1578-МТР/25.
-
Повʼязаний документ:
Договір УН талони.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка про партнерські договори.
-
Повʼязаний документ:
Довідка.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист-пояснення.
-
Повʼязаний документ:
Лист-поясненя.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол від 07.08.2025 № 2.
-
Повʼязаний документ:
Відхилення.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 4 до тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
Господар Додаток 4.doc
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-07-23-004315-a.
-
Повʼязаний документ:
Господар ТД.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати викладені у Протоколі від 07.08.2025 № 2 рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», а також рішення про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» в електронній системі закупівель. Виконання зазначеної вимоги призведе до скасування неправомірних рішень замовника та створить підстави для поновлення порушених під час здійснення процедури закупівлі UA-2025-07-23-004315-a прав та інтересів ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», наведених вище.