-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Комп'ютерні миші та клавіатури - код за ЄЗС ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання
Завершена
61 965.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 619.65 UAH
мін. крок: 1% або 619.65 UAH
Період оскарження:
23.07.2025 09:10 - 28.07.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Дискрімінаційна вимога
Номер:
ac7d35576f564325bc12d970f8470e6e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-23-000628-a.b2
Назва:
Дискрімінаційна вимога
Вимога:
Шановний замовнику!
Ваша відповідь є необґрунтованою. Наданий нами аналогічний договір повністю відповідає четвертій цифрі коду ДК 021:2015 — 3023, тобто відповідає предмету закупівлі згідно з вимогами законодавства (наказ №708).
У тендерній документації не передбачено, що аналогічний договір має охоплювати одночасно тільки клавіатури та миші (за предметом закупівлі не равно клавіатури та миші , предметом закупівлі є ДК3023/гемпад/тачпад в тд зі схожими властивостями таклавіатури та миші, не розусіємо чому ігноруєте цей факт). Тобто по ТД не зобовязані давати договід на клавіатури та міші, бо замовник цьго не зазначив. Отже, відхилення нашої пропозиції на цій підставі є неправомірним, а встановлення таких обмежень без зазначення в умовах — дискримінаційним.
Просимо скасувати рішення про відхилення і повернути пропозицію до розгляду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.08.2025 16:25
Вирішення:
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до умов тендерної документації учасник подає в складі тендерної пропозиції документи, що відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” підтверджують відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає договір (договори) щодо предмету закупівлі з усіма додатками, додатковими угодами та документи, що підтверджують його (їх) виконання (накладну (накладні) або лист-відгук).
Предметом оголошеної замовником закупівлі є: комп’ютерні миші та клавіатури - код за ЄЗС ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання. Саме за цим предметом закупівлі і мав бути поданий аналогічний (аналогічні) договір (договори).
Ваша позиція, що аналогічним вважається договір, який відповідає лише коду ДК 021:2015 не містить нормативного підґрунтя. Жодним чинним нормативно-правовим актом це не передбачено.
Єдиний закупівельний словник (ДК 021:2015) є лише інструментом для класифікації предметів закупівлі, а не самим предметом. Він використовується для систематизації та кодування предметів закупівель, допомагає забезпечити єдину термінологію та полегшує пошук і аналіз закупівель.
Згідно пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” предмет закупівлі - це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Отже, предмет закупівлі - це конкретний товар, робота чи послуга, закупівлю яких здійснює замовник. В даному випадку предметом закупівлі є товар, а саме: комп’ютерні миші та клавіатури.
Наголошуємо, що дискримінаційні умови відсутні, конкуренція не обмежена. Більшість учасників цієї закупівлі (3 з 5) підтвердили досвід виконання аналогічного договору згідно умов тендерної документації.
Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 розділу ІІ тендерної документації фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
ТОВ “АРСЕНАЛ-ПОСТАЧ”, як учасник відкритих торгів (з особливостями), за роз’ясненнями до замовника не зверталося.
Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
c7114b558c8b4d16a6b923fcf340d80e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-23-000628-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовнику, ТОВ «Арсенал-Постач» висловлює незгоду з рішенням про відхилення нашої пропозиції на підставі Протоколу №61 від 05.08.2025 та звертається з вимогою про усунення порушення процедури закупівлі. У протоколі зазначено, що наданий нами договір не підтверджує досвід постачання товарів за предметом закупівлі (комп’ютерні миші та клавіатури- код ЄЗС ДК 021:2015-30230000-0 – Комп’ютерне обладнання), оскільки він стосується лише миші або інших товарів, які не відносяться до предмета закупівлі. Проте це твердження не враховує положення класифікатора ДК 021:2015, який охоплює широкий спектр пристроїв, зокрема: екрани комп’ютерних моніторів та консолі, периферійне обладнання, пристрої для зберігання та зчитування даних, носії інформації, комп’ютерне обладнання різне, частини, аксесуари та приладдя до комп’ютерів, автоматизоване бібліотечне устаткування.
Згідно п.3 Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №708 від 15.04.2020 року – «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника».
Таким чином, будь-який договір, предмет якого класифікується за чотиризначним кодом ДК 3023, є релевантним, оскільки підтверджує досвід постачання товарів за предметом закупівлі.
Тому і вимога від 01.08.2025 року про усунення невідповідностей щодо наданого аналогічного договору у тендерній пропозиції ТОВ «Арсенал-Постач» теж є не правомірною, бо аналогічний договір щодо предмету закупівлі з усіма додатками, документами, що підтверджують його виконання та листом-відгуком були надані за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Пунктом 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник не має права встановлювати вимоги, які обмежують конкуренцію або дискримінують учасників.
У вашій тендерній документації не передбачено обмеження, що підтвердження досвіду постачання має бути виключно за мишами та клавіатурами разом або що аналогічність має бути вузько визначеною.
Просимо Вас скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Арсенал-Постач» викладене у протоколі №61 від 05.08.2025, повернути тендерну пропозицію до розгляду враховуючи, що аналогічні договори з супутніми документами наданими учасником мають ідентичний код ДК та відповідають вимогам чинного законодавста та вимогам тендерної документації замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.08.2025 16:50
Вирішення:
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. В Законі України “Про публічні закупівлі” відсутнє визначення терміну “аналогічний договір”. Згідно судової практики та рекомендацій аналогічним є договір стосовно такого ж предмета закупівлі.
Вимога тендерної документації про надання аналогічного договору саме за предметом закупівлі жодним чином не обмежує конкуренцію та не дискримінує учасників. В даній закупівлі взяли участь 5 учасників, 3 з яких мають досвід постачання товарів згідно такого ж предмета закупівлі. Тому замовником дотримано принципів здійснення публічних закупівель. Підстави для скасування рішення замовника відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено