• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Переносний високооборотний шліфувальний верстат

ш/з ВТ-140-Т-25

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 22 години назад

3 370 990.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 854.95 UAH
Період оскарження: 22.07.2025 16:32 - 28.07.2025 00:00
Період оскарження(за результатами переможця): 18.09.2025 11:12 - 24.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга

Номер: 16955e367a8e4eeb856f3fac8997dee4
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-22-010649-a.b1
Назва: скарга
Скарга:
Вих. № 1 Від 29.08.2025 До: Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Замовник: ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «АТОМРЕМОНТСЕРВІС» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» код ЄДРПОУ: 25881800 Адреса: Україна Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМКОРП" код ЄДРПОУ: 43495365 Адреса: М. КИЇВ, ВУЛ. ЗРОШУВАЛЬНА, БУД. 16 Відомості про процедуру закупівлі: Ідентифікатор: UA-2025-07-22-010649-a Предмет: ДК 021:2015:42630000-1: Металообробні верстати СКАРГА Замовник розпочав тендерну процедуру відкритих торгів з особливостями. Скаржник виявив намір взяти участь у відповідному тендері та, відповідно до умов тендерної документації, подав свою тендерну пропозицію. За результатами розгляду пропозицію Скаржника було відхилено. У рішенні про відхилення зазначено підстави, а саме: Скаржник не погоджується з відповідним рішенням. 1. Щодо документального підтвердження технічних характеристик товару. Відповідно до пункту 2.2. додатку 1 до тендерної документації: документальне підтвердження відповідності технічних характеристик товару технічним характеристикам товару, що закуповується (сертифікат або паспорт виробника). В складі пропозиції Скаржника міститься паспорт на переносний високооборотний шліфувальний верстат LARSLAP MODEL G 150-800 виданий виробником та завірений підписом та печаткою учасника (файл: 2.2. Паспорт LarsLap G150-800). Зазначений документ підтверджує в повному обсязі відповідність кожної технічної характеристики, яка вимагалася в тендерній документації. Крім того, повідомляємо, що в тендерній документації були відсутні вимоги щодо обов’язкових реквізитів такого документу, наприклад, як печатка та підпис виробника, тощо. Разом з тим, нами було отримано підтвердження, що наданий нами паспорт виданий саме виробником, надаємо його до скарги. Враховуючи вищевикладене, пропозиція Скаржника була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою. Вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені частиною першою статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", зокрема принципи добросовісної конкуренції серед учасників, об'єктивного та неупередженого визначення переможця. Факт порушених прав підтверджується тим, що ми є учасником відповідної процедури закупівлі. Наша пропозиція була розглянута та оцінена необ'єктивно й упереджено, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав. З огляду на викладене та керуючись статтею 18 ЗУ "Про публічні закупівлі", – ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, допущених Замовником. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів: 1. Копія листа від виробника від 27.08.2025 року на 1 арк. 2. Копія протоколу про відхилення №472 від 26.08.2025 року на 1 арк. З повагою, Директор КЕП Катерина ЗВЄРЄВА
Дата розгляду скарги: 10.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.09.2025 16:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.09.2025 16:57
Дата виконання рішення Замовником: 18.09.2025 11:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно з частиною 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, на виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.09.2025 року № 13922-р/пк-пз, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМКОРП» (код ЄДРПОУ 43495365) за процедурою закупівлі – «Переносний високооборотний шліфувальний верстат», номер оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-07-22-010649-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМКОРП", Катерина Звєрєва 0976992561 PROMCORP.UA@GMAIL.COM

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f351ee4800da4093bd792137e49f7050
Заголовок пункту скарги: оскарження рішення про відхилення
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з відповідним рішенням.

1. Щодо документального підтвердження технічних характеристик товару.
Відповідно до пункту 2.2. додатку 1 до тендерної документації: документальне підтвердження відповідності технічних характеристик товару технічним характеристикам товару, що закуповується (сертифікат або паспорт виробника).

В складі пропозиції Скаржника міститься паспорт на переносний високооборотний шліфувальний верстат LARSLAP MODEL G 150-800 виданий виробником та завірений підписом та печаткою учасника (файл: 2.2. Паспорт LarsLap G150-800). Зазначений документ підтверджує в повному обсязі відповідність кожної технічної характеристики, яка вимагалася в тендерній документації.
Крім того, повідомляємо, що в тендерній документації були відсутні вимоги щодо обов’язкових реквізитів такого документу, наприклад, як печатка та підпис виробника, тощо. Разом з тим, нами було отримано підтвердження, що наданий нами паспорт виданий саме виробником, надаємо його до скарги.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція Скаржника була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.

Вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені частиною першою статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", зокрема принципи добросовісної конкуренції серед учасників, об'єктивного та неупередженого визначення переможця.
Факт порушених прав підтверджується тим, що ми є учасником відповідної процедури закупівлі. Наша пропозиція була розглянута та оцінена необ'єктивно й упереджено, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження