-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Добровільне страхування наземного транспорту (КАСКО); 66510000-8 - Страхові послуги (66514110-0 Послуги зі страхування транспортних засобів)
Завершена
119 278.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 192.78 UAH
мін. крок: 1% або 1 192.78 UAH
Період оскарження:
22.07.2025 16:16 - 31.07.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
283501cbd251470586ef73bb356848a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-22-010284-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ - ОКП Миколаївоблтеплоенерго (2).docx 25.07.2025 12:25
- Скарга до АМКУ - ОКП Миколаївоблтеплоенерго (2).pdf 25.07.2025 12:25
- 1.1.2.2 Ліцензія нова Ультра_Альянс_витяг.pdf 25.07.2025 12:25
- 01_ТА-202401_UAas УЛЬТРА АЛЬЯНС АСІСТ.pdf 25.07.2025 12:25
- Скарга до АМКУ - ОКП Миколаївоблтеплоенерго (2).pdf.p7s 25.07.2025 12:25
- sign.p7s 25.07.2025 12:28
- рішення від 28.07.2025 № 11617.pdf 28.07.2025 15:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.08.2025 № 11979.pdf 05.08.2025 11:16
- рішення від 04.08.2025 № 11979.pdf 07.08.2025 10:15
- Перелік змін.docx 29.07.2025 15:07
- Додаток №5.3.doc 29.07.2025 15:07
- Додаток №3 НР.docx 29.07.2025 15:07
- Додаток №1НР.docx 29.07.2025 15:07
- ТД страхування НР.docx 29.07.2025 15:07
- Додаток №6.docx 29.07.2025 15:07
- Протокол ВІДПОВІДЬ АМКАУ .docx_Validation_Report.pdf 29.07.2025 15:07
- Додаток №6 НР.docx 29.07.2025 15:07
- Додаток №5 НР.docx 29.07.2025 15:07
- Додаток №5.2.doc 29.07.2025 15:07
- Додаток №2 НР.docx 29.07.2025 15:07
- Додаток №5.1 нр.xls 29.07.2025 15:07
- Додаток №5.docx 29.07.2025 15:07
- ТД страхування.docx 29.07.2025 15:07
- Протокол ВІДПОВІДЬ АМКАУ .docx.doc 29.07.2025 15:07
- Додаток №3.docx 29.07.2025 15:07
- Додаток №2.docx 29.07.2025 15:07
- Додаток №7 НР.docx 29.07.2025 15:07
- Додаток №5.2 НР.doc 29.07.2025 15:07
- Додаток №7.docx 29.07.2025 15:07
- Додаток №4.docx 29.07.2025 15:07
- Протокол відповідь Добровільне страхування наземного транспорту (КАСКО).docx 29.07.2025 15:07
- Додаток №5.1.xls 29.07.2025 15:07
- Додаток №4 НР.docx 29.07.2025 15:07
- Протокол ВІДПОВІДЬ АМКАУ .docx.doc.asice 29.07.2025 15:07
- Додаток №1.docx 29.07.2025 15:07
- Додаток №5.3 НР.doc 29.07.2025 15:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.07.2025 12:57
Дата розгляду скарги:
04.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.07.2025 15:25
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
07.08.2025 10:17
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
07.08.2025 10:17
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9651c3d7506945eda0959c982bf719f2
Заголовок пункту скарги:
Пунктами 6, 7 додатку № 6 та підпунктами 6, 7 (пронумеровано для зручності) п. 1 розд. ІІІ до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, які, на думку Скаржника, є дискримінаційними.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Пунктами 6, 7 додатку № 6 та підпунктами 6, 7 (пронумеровано для зручності) п. 1 розд. ІІІ до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, а саме: учасник повинен надати:
- інформацію в довільній формі про те, що учасник є повним членом МТСБУ;
- довідку учасника у довільній формі з відомостями (з посиланням на відповідні джерела: сайт http://www.mtsbu.ua/ua/assessment/) щодо оцінки діяльності страховика за останні 3 квартали за 3-бальною шкалою Моторного (транспортного) страхового бюро України (МТСБУ). Оцінка по кожному окремому показнику діяльності страховика повинна мати показник «добра оцінка».
1. Щодо діяльності учасника та членства в МТСБУ (п.п. 6, 7 дод. № 6 та пп.пп. 6, 7 п. 1 розд. ІІІ до ТД)
Прийняти участь у даній закупівлі може виключно той Учасник, який є повним членом МТСБУ та має «добру оцінку» страховика за останні 3 квартали за 3-бальною шкалою Моторного (транспортного) страхового бюро України (МТСБУ).
Скаржник не є членом МТСБУ, відповідно і не має жодних оцінок, оцінювачем яких є МТСБУ і тому не може прийняти участь у даній закупівлі.
Відповідно до абз. 1 ст. 50 Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» (далі – Закон України «Про ОСЦПВВНТЗ»), страховики можуть входити до складу МТСБУ як асоційовані та повні його члени.
Згідно абз. 1 ч. 1 ст. 53 Закону України «Про ОСЦПВВНТЗ», страховик після отримання ліцензії на здійснення діяльності із страхування за відповідними ризиками в межах класу страхування 10 відповідно до Закону України «Про страхування» для отримання права на здійснення діяльності з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності звертається до МТСБУ із заявою про набуття статусу асоційованого члена МТСБУ.
Згідно абз. 1 ч. 2 ст. 53 Закону України «Про ОСЦПВВНТЗ», Страховик - асоційований член МТСБУ має право звернутися до МТСБУ із заявою про надання йому статусу повного члена МТСБУ.
Відповідно до абз. 1 ч. 1 ст. 40 Закону України «Про ОСЦПВВНТЗ», МТСБУ є єдиним обов’язковим об’єднанням страховиків, які здійснюють обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності. Участь страховиків у МТСБУ є умовою здійснення діяльності щодо обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності.
Отже, членство страховика у МТСБУ є необхідною умовою, виключно, для здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами. На здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами, - страховику видається окрема ліцензія на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Між тим, на підставі ліцензії на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами, страховик не може надавати послуги з інших видів страхування, зокрема,- із надання послуг зі страхування транспортних засобів за Класом 3, що є предметом даної закупівлі.
Скаржник не здійснює діяльність у сфері обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Тому, не є членом МТСБУ та не має від МТСБУ жодних оцінок своєї діяльності.
В той же час, Скаржник має ліцензію на здійснення страхування наземних транспортних засобів за Класом страхування № 3, відповідно і має безумовне ліцензоване право та можливість укласти договір страхування із Замовником з подальшим його належним виконанням.
Отже, встановлені Замовником вищенаведені обов’язкові вимоги є вимогами, які можуть бути встановлені Замовником ВИКЛЮЧНО по закупівлі послуг з ОБОВ'ЯЗКОВОГО виду страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами та, відповідно – є дискримінаційними умовами відносно такого класу страхування як страхування наземних транспортних засобів (Клас страхування № 3), на здійснення якого видається інша (окрема) ліцензія!
Для здійснення страхування наземних транспортних засобів (Клас страхування № 3) чинним законодавством не передбачене членство страховика в МТСБУ та наявність від МТСБУ тих чи інших оцінок. Тому, Учасник не повинен і не зобов’язаний відповідати наведеним вище вимогам.
Скаржник вважає, що вищенаведені оскаржувані вимоги є дискримінаційними, такими, що штучно суттєво обмежують коло учасників закупівлі та не відповідають діючому законодавству, чим порушують права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників процедури закупівлі та мають бути видалені Замовником.
- інформацію в довільній формі про те, що учасник є повним членом МТСБУ;
- довідку учасника у довільній формі з відомостями (з посиланням на відповідні джерела: сайт http://www.mtsbu.ua/ua/assessment/) щодо оцінки діяльності страховика за останні 3 квартали за 3-бальною шкалою Моторного (транспортного) страхового бюро України (МТСБУ). Оцінка по кожному окремому показнику діяльності страховика повинна мати показник «добра оцінка».
1. Щодо діяльності учасника та членства в МТСБУ (п.п. 6, 7 дод. № 6 та пп.пп. 6, 7 п. 1 розд. ІІІ до ТД)
Прийняти участь у даній закупівлі може виключно той Учасник, який є повним членом МТСБУ та має «добру оцінку» страховика за останні 3 квартали за 3-бальною шкалою Моторного (транспортного) страхового бюро України (МТСБУ).
Скаржник не є членом МТСБУ, відповідно і не має жодних оцінок, оцінювачем яких є МТСБУ і тому не може прийняти участь у даній закупівлі.
Відповідно до абз. 1 ст. 50 Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» (далі – Закон України «Про ОСЦПВВНТЗ»), страховики можуть входити до складу МТСБУ як асоційовані та повні його члени.
Згідно абз. 1 ч. 1 ст. 53 Закону України «Про ОСЦПВВНТЗ», страховик після отримання ліцензії на здійснення діяльності із страхування за відповідними ризиками в межах класу страхування 10 відповідно до Закону України «Про страхування» для отримання права на здійснення діяльності з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності звертається до МТСБУ із заявою про набуття статусу асоційованого члена МТСБУ.
Згідно абз. 1 ч. 2 ст. 53 Закону України «Про ОСЦПВВНТЗ», Страховик - асоційований член МТСБУ має право звернутися до МТСБУ із заявою про надання йому статусу повного члена МТСБУ.
Відповідно до абз. 1 ч. 1 ст. 40 Закону України «Про ОСЦПВВНТЗ», МТСБУ є єдиним обов’язковим об’єднанням страховиків, які здійснюють обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності. Участь страховиків у МТСБУ є умовою здійснення діяльності щодо обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності.
Отже, членство страховика у МТСБУ є необхідною умовою, виключно, для здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами. На здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами, - страховику видається окрема ліцензія на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Між тим, на підставі ліцензії на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами, страховик не може надавати послуги з інших видів страхування, зокрема,- із надання послуг зі страхування транспортних засобів за Класом 3, що є предметом даної закупівлі.
Скаржник не здійснює діяльність у сфері обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Тому, не є членом МТСБУ та не має від МТСБУ жодних оцінок своєї діяльності.
В той же час, Скаржник має ліцензію на здійснення страхування наземних транспортних засобів за Класом страхування № 3, відповідно і має безумовне ліцензоване право та можливість укласти договір страхування із Замовником з подальшим його належним виконанням.
Отже, встановлені Замовником вищенаведені обов’язкові вимоги є вимогами, які можуть бути встановлені Замовником ВИКЛЮЧНО по закупівлі послуг з ОБОВ'ЯЗКОВОГО виду страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами та, відповідно – є дискримінаційними умовами відносно такого класу страхування як страхування наземних транспортних засобів (Клас страхування № 3), на здійснення якого видається інша (окрема) ліцензія!
Для здійснення страхування наземних транспортних засобів (Клас страхування № 3) чинним законодавством не передбачене членство страховика в МТСБУ та наявність від МТСБУ тих чи інших оцінок. Тому, Учасник не повинен і не зобов’язаний відповідати наведеним вище вимогам.
Скаржник вважає, що вищенаведені оскаржувані вимоги є дискримінаційними, такими, що штучно суттєво обмежують коло учасників закупівлі та не відповідають діючому законодавству, чим порушують права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників процедури закупівлі та мають бути видалені Замовником.
×
-
Назва доказу:
1. Витяг з ДРФУ;
-
Повʼязаний документ:
1.1.2.2 Ліцензія нова Ультра_Альянс_витяг.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МИКОЛАЇВОБЛТЕПЛОЕНЕРГО» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству, зазначені у тексті цієї скарги.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
0d1d503084ac4732894a02bcf4ed67f8
Заголовок пункту скарги:
Пунктами 8, 9 додатку № 6 та підпунктами 8, 9 (пронумеровано для зручності) пункту 1 розд. ІІІ до Тендерної документації Замовником встановлені вимоги, які ,на думку Скаржника, є дискримінаційними.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Умови проекту договору
Тип порушення:
Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги:
Пунктами 8, 9 додатку № 6 та підпунктами 8, 9 (пронумеровано для зручності) пункту 1 розд. ІІІ до Тендерної документації Замовником регламентовано обов’язок учасника надати Гарантійний лист у довільній формі щодо наявності в учасника:
- юридичної підтримки отримувача послуг;
- цілодобового колл-центру екстреного зв’язку;
- філії/представництва/дирекції у м. Миколаєві Миколаївської області та їх можливості врегульовувати завдані збитки;
- довідку в довільній формі про наявність відділу врегулювання збитків філії учасника в межах міста Миколаєва та можливості виїзду аварійного комісара страхової компанії-учасника на кожне ДТП за участю застрахованого ТЗ з переліку, вказаного у даному оголошенні, для об’єктивного та неупередженого розгляду;
- лист-підтвердження в довільній формі, що містить інформацію про наявність представництв або представників страхової компанії учасника у місті Миколаїв, Миколаївської області із зазначенням адрес, контактних даних, адреси представництва (місцезнаходження структурного підрозділу учасника чи іншого суб’єкта, з яким в учасника укладений договір доручення про комерційне представництво (в разі наявності в учасника договору доручення про комерційне представництво, вимагається надання такого договору у складі пропозиції учасника).
2. Щодо представництва та МТБ учасника (п.п. 8, 9 дод. № 6 та пп.пп 8, 9 п. 1 розд. ІІІ до ТД)
Прийняти участь у закупівлі може виключно той учасник, який має та/або надає: юридичну підтримку отримувача послуг, цілодобовий колл-центр екстреного зв’язку, філію/представництво/дирекцію у м. Миколаєві Миколаївської області з можливістю врегульовувати завдані збитки, відділ врегулювання збитків у філії в межах міста Миколаєва та можливості виїзду аварійного комісара страхової компанії-учасника на кожне ДТП за участю застрахованого ТЗ, представництво або представників страхової компанії учасника у місті Миколаїв, Миколаївської області.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають юридичної підтримки отримувача послуг, цілодобового колл-центру екстреного зв’язку, філії/представництва/дирекції у м. Миколаєві Миколаївської області, відділу врегулювання збитків у філії в межах міста Миколаєва та можливості виїзду аварійного комісара страхової компанії-учасника, представництва або представників страхової компанії учасника у місті Миколаїв, Миколаївської області, але можуть надавати страхові послуги на всій території України (крім тимчасово окупованих територій) із залученням субпідрядних організацій, у відповідності до чинного законодавства України.
Зауважимо, що діюче законодавство не зобов’язує страхові компанії мати вищенаведену матеріально-технічну базу, власні відокремлені підрозділи, філії, відділення, управління, представництва, тощо в тих чи інших регіонах України, навпаки,- дає можливість страховикам надавати послуги в інший спосіб (договори-доручення, агентські угоди тощо).
Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Скаржник не має юридичної підтримки отримувача послуг, цілодобового колл-центру екстреного зв’язку, філії/представництва/дирекції у м. Миколаєві Миколаївської області, відділу врегулювання збитків у філії в межах міста Миколаєва та можливості виїзду аварійного комісара страхової компанії-учасника, представництва або представників страхової компанії учасника у місті Миколаїв, Миколаївської області, не може надати про це відповідні довідки та гарантійні листи, а відтак,- і не може прийняти участь в даній закупівлі.
Враховуючи те, що Скаржник не має власної вищенаведеної матеріально-технічної бази та філії/представництва/дирекції у м. Миколаєві Миколаївської області з відділом врегулювання збитків у філії, то дана вимога є дискримінаційною і по відношенню до Скаржника.
Скаржник має відповідний договір-доручення, згідно якого ТОВ «УЛЬТРА АЛЬЯНС АСІСТ» забезпечує надання послуг Скаржнику, зокрема: отримання документів від страхувальників, потерпілих та застрахованих осіб, надання їм консультацій будь-якого роду, оперативний виїзд на місце події з його оглядом та документальною фіксацією, надання інших асистанських послуг та послуг з врегулювання страхових подій тощо, на всій території України, крім тимчасово окупованих територій, у тому числі й в м. Миколаїв Миколаївської області (копія договору № 01/ТА-202401/UAas від 18.01.2024 р. додається).
Отже, Скаржник вважає, що зазначена вище обов’язкова вимога Тендерної документації є дискримінаційною і такою, що не відповідає діючому законодавству та порушує права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, а тому, має бути видалена Замовником.
- юридичної підтримки отримувача послуг;
- цілодобового колл-центру екстреного зв’язку;
- філії/представництва/дирекції у м. Миколаєві Миколаївської області та їх можливості врегульовувати завдані збитки;
- довідку в довільній формі про наявність відділу врегулювання збитків філії учасника в межах міста Миколаєва та можливості виїзду аварійного комісара страхової компанії-учасника на кожне ДТП за участю застрахованого ТЗ з переліку, вказаного у даному оголошенні, для об’єктивного та неупередженого розгляду;
- лист-підтвердження в довільній формі, що містить інформацію про наявність представництв або представників страхової компанії учасника у місті Миколаїв, Миколаївської області із зазначенням адрес, контактних даних, адреси представництва (місцезнаходження структурного підрозділу учасника чи іншого суб’єкта, з яким в учасника укладений договір доручення про комерційне представництво (в разі наявності в учасника договору доручення про комерційне представництво, вимагається надання такого договору у складі пропозиції учасника).
2. Щодо представництва та МТБ учасника (п.п. 8, 9 дод. № 6 та пп.пп 8, 9 п. 1 розд. ІІІ до ТД)
Прийняти участь у закупівлі може виключно той учасник, який має та/або надає: юридичну підтримку отримувача послуг, цілодобовий колл-центр екстреного зв’язку, філію/представництво/дирекцію у м. Миколаєві Миколаївської області з можливістю врегульовувати завдані збитки, відділ врегулювання збитків у філії в межах міста Миколаєва та можливості виїзду аварійного комісара страхової компанії-учасника на кожне ДТП за участю застрахованого ТЗ, представництво або представників страхової компанії учасника у місті Миколаїв, Миколаївської області.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають юридичної підтримки отримувача послуг, цілодобового колл-центру екстреного зв’язку, філії/представництва/дирекції у м. Миколаєві Миколаївської області, відділу врегулювання збитків у філії в межах міста Миколаєва та можливості виїзду аварійного комісара страхової компанії-учасника, представництва або представників страхової компанії учасника у місті Миколаїв, Миколаївської області, але можуть надавати страхові послуги на всій території України (крім тимчасово окупованих територій) із залученням субпідрядних організацій, у відповідності до чинного законодавства України.
Зауважимо, що діюче законодавство не зобов’язує страхові компанії мати вищенаведену матеріально-технічну базу, власні відокремлені підрозділи, філії, відділення, управління, представництва, тощо в тих чи інших регіонах України, навпаки,- дає можливість страховикам надавати послуги в інший спосіб (договори-доручення, агентські угоди тощо).
Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Скаржник не має юридичної підтримки отримувача послуг, цілодобового колл-центру екстреного зв’язку, філії/представництва/дирекції у м. Миколаєві Миколаївської області, відділу врегулювання збитків у філії в межах міста Миколаєва та можливості виїзду аварійного комісара страхової компанії-учасника, представництва або представників страхової компанії учасника у місті Миколаїв, Миколаївської області, не може надати про це відповідні довідки та гарантійні листи, а відтак,- і не може прийняти участь в даній закупівлі.
Враховуючи те, що Скаржник не має власної вищенаведеної матеріально-технічної бази та філії/представництва/дирекції у м. Миколаєві Миколаївської області з відділом врегулювання збитків у філії, то дана вимога є дискримінаційною і по відношенню до Скаржника.
Скаржник має відповідний договір-доручення, згідно якого ТОВ «УЛЬТРА АЛЬЯНС АСІСТ» забезпечує надання послуг Скаржнику, зокрема: отримання документів від страхувальників, потерпілих та застрахованих осіб, надання їм консультацій будь-якого роду, оперативний виїзд на місце події з його оглядом та документальною фіксацією, надання інших асистанських послуг та послуг з врегулювання страхових подій тощо, на всій території України, крім тимчасово окупованих територій, у тому числі й в м. Миколаїв Миколаївської області (копія договору № 01/ТА-202401/UAas від 18.01.2024 р. додається).
Отже, Скаржник вважає, що зазначена вище обов’язкова вимога Тендерної документації є дискримінаційною і такою, що не відповідає діючому законодавству та порушує права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, а тому, має бути видалена Замовником.
×
-
Назва доказу:
2. Договір № 01/ТА-202401/UAas від 18.01.2024 р.;
-
Повʼязаний документ:
01_ТА-202401_UAas УЛЬТРА АЛЬЯНС АСІСТ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МИКОЛАЇВОБЛТЕПЛОЕНЕРГО» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству, зазначені у тексті цієї скарги.