• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

роботи з розробки проектної документації та проведення експертизи проектної документації (для об’єктів з класом наслідків СС1) на Капітальний ремонт покрівлі пожежно-рятувальної частини, за адресою: Сумська обл., Роменський район, с. Липова Долина вул. Роменська,27

Завершена

148 799.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 744.00 UAH
Період оскарження: 21.07.2025 16:21 - 29.07.2025 17:00
Вимога
Залишено без розгляду

Про невідповідність пропозиції Учасника-переможця

Номер: 6798e5e508dc4f05aa51dc9d09e50a24
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-21-009181-a.c3
Назва: Про невідповідність пропозиції Учасника-переможця
Вимога:
Добрий вечір. Вважаємо, що Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015, зокрема такі як: «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі»; «запобігання корупційним діям і зловживанням», а відтак наші права на рівну участь у аукціоні закупівлі та отримання можливості укласти Договір із Замовником. Протоколом від 08.08.2025 № 94 Замовником було визначено переможцем даної закупівлі ФОП Ткачов Антон Григорович. З даним рішенням Замовника не погоджуємось, з таких підстав: 06-08-25, 13:43:18 Замовником було опубліковано Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, яке містить вимогу щодо виправлення невідповідностей у ціновій пропозиції. Виправлення суми тендерної пропозиції не відноситься до виправлення невідповідностей. Таку ж позицію має АМКУ. Надання Замовником Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, тим самим порушено положення п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та п. 3 Розділу ІІ Наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 №25, оскільки дана невідповідність призводить до зміни предмета закупівлі. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Ткачов Антон Григорович не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей та п. 3 Розділу ІІ Наказу. Досить підтримувати корупцію, порушуючи Закони, Постанови, Накази України, встановлені відповідними органами (вказано вище) та ігноруючи порушення, допущені Учасником, відповідних вимог, які були визначені Вами ж в Оголошенні (всі виявлені нами та проігноровані Вами невідповідності викладені в попередніх вимогах). Не ігноруйте дану вимогу та попередню! Проведіть закупівлю ПРОЗОРРО!!!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: ФОП Шестернін В.Д. Шановний учаснику На Вашу вимогу від 11.08.2025 року повідомляю Вам, що відповідно до Рішення (Протокол щодо прийняття Рішення Уповноваженою особою 4 державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області №94 від 08.08.2025р.) переможцем процедури закупівлі Спрощена закупівля (ідентифікатор закупівлі - UA-2025-07-21-009181-a), щодо закупівлі Роботи з розробки проектної документації та проведення експертизи проектної документації (для об’єктів з класом наслідків СС1) на Капітальний ремонт покрівлі пожежно-рятувальної частини, за адресою: Сумська обл., Роменський район, с. Липова Долина вул. Роменська,27 (ДК 021:2015 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування) було обрано Учасника - ФОП Ткачова Антона Григоровича. пропозиція якого за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. У відповідності до Додатку 1 до Оголошення про проведення Спрощеної закупівлі За-мовником визначено перелік документів, які необхідно надати учасникам під час подання про-позиції п. 11 (Інші документи від Учасника!!!): «Повний витяг з інформаційно-аналітичної си-стеми «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наяв-ності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодав-ством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі (Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа)» - датою подання до системи оголошення про проведення спрощеної закупівлі є дата 21.07.2025 року, а дата отри-мання Витягу Учасником ФОП Ткачов Антон Григорович – 30.06.2025р., тобто вимога Учас-ником була дотримана. В оголошенні чітко не прописано, що датою подання документа до сис-теми, є дата подання учасником документів для участі у процедурі Спрощена закупівля. У відповідності до Додатку 1 до Оголошення про проведення Спрощеної закупівлі За-мовником встановлені вимоги щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв, зокрема щодо наявності аналогічного (-них) договору (-ів): «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для пітвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію не менше одного аналогічного дого-вору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконан-ня за період 2023-2025 рік» - на момент подання пропозиції Учасником було надано Довідку «Про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» №1490/08-25 від 01.08.2025р. Далі після виявлення Замовником невідповідності (а саме: відсутні договори, зазначені в довідці та копії документів, що підтверджують виконання, зазначених договорів) Учасником було надано один аналогічний договір з підтверджуючими документами. У відповідності до п. 2 Наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 20 жовтня 2022 р. № 25 “Про за-твердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійс-нення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в особливостях здійснен-ня публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року №10 (зі змінами)” під час проведення закупівлі у порядку, аналогічному до по-рядку проведення спрощених закупівель, розгляд пропозицій відбувається відповідно до пунк-тів 11,12 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» із урахуванням положень пункту З Розділу II цієї Інструкції. Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідом-лення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів. Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову ар-гументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Ваша пропозиція не була відхилена. Тому вважаю, що немає законних підстав скасувати Протокол №94 від 08.08.2025р., щодо прийняття Рішення Уповноваженою особою 4 державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуа-цій у Сумській області (ідентифікатор закупівлі - UA-2025-07-21-009181-a). З повагою, Уповноважена особа 4 державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області Володимир КРИВУША
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.08.2025 08:47
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірні рішення

Номер: f7697a43c15245ac9a13406b434d0275
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-21-009181-a.c2
Назва: Неправомірні рішення
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо Вас діяти в рамках чинного законодавства!!! Не проводьте неправомірних маніпуляцій! В Учасника, якого повторно обрано переможцем наявні, порушення. Не ігноруйте невідповідності! Уважно ознайомтеся з вимогами, викладеними в наданих прикріплених документах та прийміть рішення, у відповідності до діючого законодавства!
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: ФОП Шестернін В.Д. Шановний учаснику На Вашу вимогу від 11.08.2025 року повідомляю Вам, що відповідно до Рішення (Протокол щодо прийняття Рішення Уповноваженою особою 4 державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області №94 від 08.08.2025р.) переможцем процедури закупівлі Спрощена закупівля (ідентифікатор закупівлі - UA-2025-07-21-009181-a), щодо закупівлі Роботи з розробки проектної документації та проведення експертизи проектної документації (для об’єктів з класом наслідків СС1) на Капітальний ремонт покрівлі пожежно-рятувальної частини, за адресою: Сумська обл., Роменський район, с. Липова Долина вул. Роменська,27 (ДК 021:2015 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування) було обрано Учасника - ФОП Ткачова Антона Григоровича. пропозиція якого за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. У відповідності до Додатку 1 до Оголошення про проведення Спрощеної закупівлі За-мовником визначено перелік документів, які необхідно надати учасникам під час подання про-позиції п. 11 (Інші документи від Учасника!!!): «Повний витяг з інформаційно-аналітичної си-стеми «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наяв-ності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодав-ством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі (Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа)» - датою подання до системи оголошення про проведення спрощеної закупівлі є дата 21.07.2025 року, а дата отри-мання Витягу Учасником ФОП Ткачов Антон Григорович – 30.06.2025р., тобто вимога Учас-ником була дотримана. В оголошенні чітко не прописано, що датою подання документа до сис-теми, є дата подання учасником документів для участі у процедурі Спрощена закупівля. У відповідності до Додатку 1 до Оголошення про проведення Спрощеної закупівлі За-мовником встановлені вимоги щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв, зокрема щодо наявності аналогічного (-них) договору (-ів): «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для пітвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію не менше одного аналогічного дого-вору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконан-ня за період 2023-2025 рік» - на момент подання пропозиції Учасником було надано Довідку «Про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» №1490/08-25 від 01.08.2025р. Далі після виявлення Замовником невідповідності (а саме: відсутні договори, зазначені в довідці та копії документів, що підтверджують виконання, зазначених договорів) Учасником було надано один аналогічний договір з підтверджуючими документами. У відповідності до п. 2 Наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 20 жовтня 2022 р. № 25 “Про за-твердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійс-нення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в особливостях здійснен-ня публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року №10 (зі змінами)” під час проведення закупівлі у порядку, аналогічному до по-рядку проведення спрощених закупівель, розгляд пропозицій відбувається відповідно до пунк-тів 11,12 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» із урахуванням положень пункту З Розділу II цієї Інструкції. Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідом-лення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів. Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову ар-гументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Ваша пропозиція не була відхилена. Тому вважаю, що немає законних підстав скасувати Протокол №94 від 08.08.2025р., щодо прийняття Рішення Уповноваженою особою 4 державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуа-цій у Сумській області (ідентифікатор закупівлі - UA-2025-07-21-009181-a). З повагою, Уповноважена особа 4 державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області Володимир КРИВУША
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.08.2025 08:48
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо прийнятого рішення

Номер: 7d3f6bbbbfca4b74a40ffdddaae83234
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-21-009181-a.a1
Назва: Щодо прийнятого рішення
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо Вас переглянути рішення щодо обраного переможця та здійснення закупівлі взагалі (файл з вимогою додається окремим файлом).
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 11.08.2025 16:18