• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (опромінювач- рециркулятор бактерицидний)

Завершена

91 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 2 748.00 UAH
Період оскарження: 12.10.2018 18:03 - 18.10.2018 19:00
Вимога
Вирішена

Вимога про дискваліфікацію! ЗАКУПІВЛЯ ТОВАРІВ З РОСІЙСЬКОЇ ФЕДЕРАЦІЇ

Номер: 6575b296f0e6437db714fe1b2d1549ff
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-12-001537-a.b1
Назва: Вимога про дискваліфікацію! ЗАКУПІВЛЯ ТОВАРІВ З РОСІЙСЬКОЇ ФЕДЕРАЦІЇ
Вимога:
КНП «Київський міський центр крові» 04060, м. Київ, вул. М.Берлинського, 12 Фізична особа-підприємець Кістаєв Тимофій Андрійович. 03141, м.Київ, вул. Амосова 4 (044)360-56-36 . info@marios.ua ВИМОГА Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro,  замовником КНП «Київський міський центр крові» було проведено закупівлю ID UA- UA-2018-10-12-001537-a на закупівлю 33190000-8 —Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні опромінювач-рециркулятор бактерицидний Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники: 1. ТОВ «ГРІНЕР» 2. ФОП « КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ» 3. ФОП « ГРЕБЕНЮК АЛІНА ІГОРІВНА» За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «ГРІНЕР». Детально ознайомившись з пропозицією останнього, зазначаємо, що прийняття такого рішення грубо порушує Постанови Кабінету Міністрів України №753 від 02.10.2013., Постанови Кабінету Міністрів України №754 від 02.10.2013., Постанови Кабінету Міністрів України №7535 від 02.10.2013. та змін, що внесені до даних постанов, у тому числі :{Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 512 від 08.08.2016}, а саме: 
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2015 р. № 1101 , про внесення змін у постанові Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 “Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів” (Офіційний вісник України, 2013 р., № 82, ст. 3046; 2014 р., № 49, ст. 1291; 2015 р., № 65, ст. 2155), внесено ряд змін, у тому числі, на Технічний регламент стосовно медичних виробів не розповсюджується дія Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання. Згідно Абзацу пункту 2 в редакції Постанови КМ № 1101 від 23.12.2015 ,в п.7. вказано:
«7. Дія Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 липня 2009 р. № 785 (Офіційний вісник України, 2009 р., № 58, с. 2028), не поширюється на вироби, на які поширюється дія цього Технічного регламенту.». Таким чином, декларація про відповідність UA.TR.061.D.03293-17 від 30 листопада 2017 року, надана від ТОВ «ГРІНЕР» не відповідає Технічному регламенту щодо медичних виробів, що в свою чергу вказує, що товари, запропоновані учасником, є побутового призначення, а не медичного, і не можуть використовуватися в медичних закладах. Також, учасником у ціновій пропозиції ТОВ «ГРІНЕР» вказано, що опромінювачі поставлятимуться з бактерицидними лампами OSRAM, які виробляються в Російській Федерації. Закупівля державними закладами товарів з Російської Федерації порушують Закон України «Про санкції» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2014, № 40 та Розпорядження Кабінету Міністрів України від ( 11 вересня 2014р. №829-р), в яких йдеться: заборонити здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації , а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено документами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України). Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ТОВ “ГРІНЕР” і приступити до розгляду пропозиції наступного. Дії Замовника щодо акцептування учасника з порушеннями низки законодавчих актів України прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ « ГРІНЕР » і приступити до розгляду пропозиції наступного, а також під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. Додатки: Фото лампи з вказанням країни виробника, як доказ того, що бактерицидні лампами OSRAM, виробляються в Російській Федерації..   З повагою, МП Директор ___________________Т.А. Кістаєв
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: ЗАКУПІВЛЯ ТОВАРІВ З РОСІЙСЬКОЇ ФЕДЕРАЦІЇ
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 09.11.2018 19:50
Підтвердження вирішення: Дія цього Технічного регламенту щодо медичних виробів поширюється на медичні вироби та допоміжні засоби до них (далі - медичні вироби). Медичний виріб - будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу), призначені виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти. Дія Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 липня 2009 р. № 785, не поширюється на вироби, на які поширюється дія цього Технічного регламенту щодо медичних виробів. Спираючись на умови технологічного регламенту, враховуючи, що прилад не призначений виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, тощо, визначення під дія якого технологічного регламенту відноситься виріб проводить Уповноважений орган сертифікації. У разі, якщо у Вас є сумніви стосовно невірної сертифікації приладів просимо звертатися до уповноважених органів сертифікації. В наданих документах учасника визначено, що лампи китайського виробництва. Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасників, до яких застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України "Про санкції", Указом Президента України № 549/2015 від 16 вересня 2015 року та рішенням РНБО України від 2 вересня 2015 року (дане рішення набрало чинності 22.09.2015 року). Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», замовник відхиляє тендерну пропозицію учасників, які у своїй пропозиції пропонують товар, що ввезений на митну територію України з 10 січня 2016 року та походить з Російської Федерації, згідно з Переліком товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації, який міститься у додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147. В зазначеному переліку та інших нормативно – правових документах, товар, які планується придбати Замовником не заборонено чинним законодавством використовувати на території України. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи, вище зазначене повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується лише чинним Законодавством. Закупівлі здійснюються за принципом: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. У разі, якщо Вами встановлено факт відсутності проходження товару митного контролю України, то просимо звертатись в відповідні органи для встановлення правомірності їх продажі на території України.
Задовільнена: Ні