• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Внесення змін до генерального плану міста Перечин Ужгородського району Закарпатської області з поєднанням з детальним планом території окремих частин населеного пункту. Розділ 71410000-5 Послуги у сфері містобудування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.

Завершена

2 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 500.00 UAH
Період оскарження: 21.07.2025 12:13 - 26.07.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА

Номер: 297b4d201fa84ca2aaacb7c4ea7f3182
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-21-003842-a.b2
Назва: СКАРГА
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 09.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.09.2025 17:01
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.09.2025 17:45
Автор: КОНСОРЦІУМ «УКРГРУП-ПРОСТІР», Олена Мочикіна +380973837376 ukrgrup.project@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a7c5f282e1404787bb5b22b6c7fe0789
Заголовок пункту скарги: СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Тип порушення: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Перечинська міська рада Закарпатської області (далі – Замовник) проводить процедуру закупівлі «Відкриті торги», згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості): Внесення змін до генерального плану міста Перечин Ужгородського району Закарпатської області з поєднанням з детальним планом території окремих частин населеного пункту. Розділ 71410000-5 Послуги у сфері містобудування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
До участі у процедурі закупівлі подано 4 (чотири) тендерні пропозицій:
- Фізична особа-підприємець БЕРЕЗОВСЬКА ГАННА ПЕТРІВНА
- КОНСОРЦІУМ «УКРГРУП-ПРОСТІР»
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІСТОПЛАН»
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ ГЕОНІКС»
Згідно ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2025-07-21-003842-a кінцевим строком подання тендерних пропозицій встановлено до 29.07.2025 - 00:00 год.
Протокольним рішенням уповноваженої особи (Протоколом) Перечинської міської ради №58 від 04 серпня 2025 року прийнято рішення про визначення переможцем Закупівлі – Фізичну особу-підприємця Березовську Ганну Петрівну (3325714961) (надалі – «Учасник») та прийнято рішення про намір укласти договір - Додаток №1 до скарги.

09 серпня 2025 Консорціумом "УКРГРУП-ПРОСТІР" (надалі-«Скаржник») була подана Скарга № UA-2025-07-21-003842-a.a1 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі.

Рішенням № 12923-р/пк-пз від 21.08.2025 року комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель постановила зобов'язати Перечинську міську раду Закарпатської області (код ЄДРПОУ: 04351274) скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Березовської Ганни Петрівни (код ЄДРПОУ: 3325714961) переможцем процедури закупівлі — "Внесення змін до генерального плану міста Перечин Ужгородського району Закарпатської області з поєднанням з детальним планом території окремих частин населеного пункту. Розділ 71410000-5 Послуги у сфері містобудування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-21-003842-a - Додаток №2 до скарги.

27 серпня 2025 року Замовник повернув тендерну пропозицію Учасника на повторний розгляд та о 15.55 год. в електронній системі закупівель був оприлюднений Протокол № 68 від 27. 08. 2025 року з вимогою щодо виправлення невідовідностей протягом 24 годин Учасником фізичною особою-підприємцем Березовською Ганною Петрівною.
Протоколом Перечинської міської ради Закарпатської області №69 від 28 серпня 2025 року прийнято рішення про визначення переможцем Закупівлі – Фізичну особу-підприємця Березовську Ганну Петрівну (3325714961) (надалі – «Учасник») та прийнято рішення про намір укласти договір - Додаток №3 до скарги.
Скаржник не погоджується із рішенням про обрання переможцем процедури закупівлі Учасника, з наступних підстав.
Тендерна документація за Закупівлею UA-2025-07-21-003842-a, опублікована Замовником 21.07.2025 року та затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи № 55 від 21.07.2025 р. - Додаток №4 до скарги.

Пунктом 8 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено:
У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 % відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом. Перелік документів з інформацією про субпідрядників (додаток №7 до цієї тендерної документації).

В складі документів тендерної пропозиції Учасника 28.07.2025 року о 12.35 завантажений файл «25. Лист про залучення субпідрядника більше 20.pdf», який містить в собі «Форму пропозиції щодо залучення субпідрядників» (вих.№25/202 від 25.07.2025 р.), відповідно до якого Учасник залучає до надання послуги в якості субпідрядника - юридичну особу ТОВ «ГТЗ-СЕРВІС» для виконання топографо-геодезичного плану в масштабі 1:2000 (в системі координат УСК-2000) в обсязі орієнтовно 44 % від вартості ціни пропозиції- Додаток №5 до скарги.

Разом з тим, файл «25. Лист про залучення субпідрядника більше 20.pdf», містить в собі скан-копію Довідки ТОВ «ГТЗ-СЕРВІС» за №3-2 від 24 липня 2025 року, наданої на ім’я Замовника, згідно з якою ТОВ «ГТЗ-СЕРВІС» підтверджує та надає свою згоду на виконання робіт, а саме: Топографо-геодезичний план в масштабі 1:2000 (в системі координат УСК-2000) для закупівлі UA-2025-07-21-003842-а «Внесення змін до генерального плану міста Перечин Ужгородського району Закарпатської області з поєднанням з детальним планом території окремих частин населеного пункту. Розділ 71410000-5 Послуги у сфері містобудування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника».

Також, відповідно до Довідки Учасника №25/183 від 25.07.2025 року «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (файл «3.Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf») – Саєнко Наталія Олександрівна, яка займає посаду редактор карт, є працівником підрядника ТОВ «ГТЗ-СЕРВІС», КЗпП, за основним місцем роботи) - Додаток №6 до скарги.
Зазначена інформація підтверджується скан-копією Наказу за № 9-о ТзОВ «ГТЗ-СЕРВІС» «Про прийняття на роботу Саєнко Н.О.» від 13.09.2016 року, наданої Учасником в складі документів тендерної пропозиції (файл Додаток 3 - співробітники.pdf») - Додаток №7 до скарги.

Стаття 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» визначає, що:
Суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є:
ЮРИДИЧНІ та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.

Таким чином, відповідно до наданих документів Учасником, ВИКОНАВЦЕМ РОБІТ з топографо-геодезичних і картографічних робіт загальнодержавного призначення є ЮРИДИЧНА ОСОБА, а саме ТОВ «ГТЗ-СЕРВІС», у складі якого за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист.

Тендерна документація містить Додаток 2 до тендерної документації «Технічне завдання до предмету закупівлі Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» - Додаток №8 до скарги.

Вимогами Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання до предмету закупівлі Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»: «Учасник повинен надати копію Договору страхування відповідальності ВИКОНАВЦІВ топографо-геодезичних і картографічних робіт загальнодержавного призначення перед замовниками таких робіт та третіми особами за шкоду, яка може бути заподіяна внаслідок необережності, недогляду чи професійних помилок, допущених під час виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт (згідно зі ст. 24 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», редакція від 15.11.2024 року)».

Статтею 24 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» визначено:
Відповідальність ВИКОНАВЦІВ топографо-геодезичних і картографічних робіт загальнодержавного призначення перед замовниками таких робіт та третіми особами за шкоду, яку може бути заподіяно внаслідок необережності, недогляду чи професійних помилок, допущених під час виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт, підлягає обов’язковому страхуванню згідно із Законом України "Про страхування".

Відповідно до Протоколу № 68 від 27 серпня 2025 року, з вимогою щодо виправлення невідовідностей протягом 24 годин, Учасник повинен:
Надати коректний Договір, який відповідає вимогам абзацу третього статті 24 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність».

На виконання вимог Протоколу № 68 від 27.08.2025 року щодо виправлення невідовідностей протягом 24 годин, Учасником фізичною особою-підприємцем Березовською Ганною Петрівною 28.08.2025 року о 11.59 год. був завантажений файл «Договір страхування Саєнко Н.О.pdf», який містить в собі скан-копію Договору №352.994302010.3051 страхування професійної діяльності, укладеного між ПАТ «Страхова компанія «ПЗУ Україна» та Саєнко Наталею Олександрівною (Додаток №9 до скарги).

Однак, наданий Договір страхування професійної діяльності не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», оскільки відповідно до зазначених вище документів Учасника, ВИКОНАВЦЕМ робіт з топографо-геодезичних і картографічних робіт загальнодержавного призначення за закупівлею UA-2025-07-21-003842-а «Внесення змін до генерального плану міста Перечин Ужгородського району Закарпатської області з поєднанням з детальним планом території окремих частин населеного пункту. Розділ 71410000-5 Послуги у сфері містобудування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» є ЮРИДИЧНА ОСОБА - ТОВ «ГТЗ-СЕРВІС».

Отже, обов’язковому страхуванню, відповідно до Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», підлягає саме юридична особа – ТОВ «ГТЗ-СЕРВІС», яка виступає виконавцем робіт, а не окремий її працівник.

Про те, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній договір страхування відповідальності виконавця топографо-геодезичних та картографічних робіт загальнодержавного призначення, укладений саме з ТОВ «ГТЗ-СЕРВІС», як ВИКОНВЦЕМ зазначених робіт.

Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: учасником не наданий Договір страхування відповідальності Виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт загальнодержавного призначення перед замовниками таких робіт та третіми особами за шкоду, яка може бути заподіяна внаслідок необережності, недогляду чи професійних помилок, допущених під час виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт (згідно зі ст. 24 Закону України ”Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність”, редакція від 15.11.2024 року).
07.03.2024 року Антимонопольним комітетом України, було затверджено «Узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель офісного паперу», відповідно до якої: «Також учасники процедур закупівель повинні розуміти, що у випадку, якщо умови тендерної документації не оскаржувались у встановленому законодавством порядку, вони мають бути виконані та відповідні документи мають бути надані у складі тендерної пропозиції.». Таке твердження також зазначається у висновках інших Узагальненнях практики Комісії АМКУ за 2024 рік.
Отже, вже вдруге, під час розгляду тендерних пропозицій Учасника, Замовником торгів, було допущено порушення Закону «Про публічні закупівлі» та Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022, а саме не забезпечено всебічний та об’єктивний розгляд таких пропозицій, що є свідомим порушенням законодавства України в сфері публічних закупівель та тендерної документації, що свідчить про упередженість та вибірковий підхід до оцінки пропозицій учасників.
Пунктом 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Неправомірне обрання переможця процедури закупівлі Учасника порушує права Скаржника у тому, що Замовником не дотримано принципів публічних закупівель, які визначені статтею 5 Закону.
Не здійснення об’єктивного розгляду пропозицій призвело до порушено прав Скаржника.
Підставою для подання скарги являються неправомірне рішення Замовника торгів, а саме щодо обрання переможця процедури закупівлі Учасника.
Порядок оскарження процедур закупівлі визначений пунктах 55 – 67 Особливостей та ст. 18 Закону.
Окремо слід зазначити, що документальне підтвердження (докази), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, міститься у електронній системі закупівель за посиланням – https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-21-003842-a.
Враховуючи вищевказане, керуючись Особливостями та ст.18 Закону
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження


Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022

Номер: 6476130c81364b6e8830df1ce3ffcae5
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-21-003842-a.a1
Назва: СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.08.2025 16:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.08.2025 14:07
Дата виконання рішення Замовником: 27.08.2025 10:42
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано. ПРОТОКОЛ 27. 08. 2025 року м. Перечин № 67 Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі № UA -2025-07-21-003842-а Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Під час проведення процедури закупівлі уповноваженою особою було прийнято рішення визначити учасника ФОП Березовську Ганну Петрівну код ЄДРПОУ 3325714961 переможцем процедури закупівлі та оприлюднити рішення про визначення переможця в порядку та строки, передбачені Законом та Особливостями. Дане рішення було оформлено протоколом від 04 серпня 2025 року № 58. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.08.2025 року року № 12923-р/пк-пз замовника зобов’язано скасувати попередньо прийняте рішення уповноваженої особи. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Скасувати попередньо прийняте рішення уповноваженої особи про визначення учасника переможцем ФОП Березовської Ганни Петрівної .
Автор: КОНСОРЦІУМ «УКРГРУП-ПРОСТІР», Олена Мочикіна +380973837376 ukrgrup.project@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: fd18750df97d4a11be7acea170ba5460
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Тип порушення: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Перечинська міська рада Закарпатської області (далі – Замовник) проводить процедуру закупівлі «Відкриті торги», згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості): Внесення змін до генерального плану міста Перечин Ужгородського району Закарпатської області з поєднанням з детальним планом території окремих частин населеного пункту. Розділ 71410000-5 Послуги у сфері містобудування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
До участі у процедурі закупівлі подано 4 (чотири) тендерні пропозицій:
- Фізична особа-підприємець БЕРЕЗОВСЬКА ГАННА ПЕТРІВНА
- КОНСОРЦІУМ «УКРГРУП-ПРОСТІР»
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІСТОПЛАН»
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ ГЕОНІКС»

Протокольним рішенням уповноваженої особи (Протоколом) Переченської міської ради №58 від 04 серпня 2025 року прийнято рішення про визначення переможцем Закупівлі – Фізичну особу-підприємця Березовську Ганну Петрівну (3325714961) (надалі – «Учасник») та прийнято рішення про намір укласти договір - Додаток №1 до скарги.

Скаржник не погоджується із рішенням про обрання переможцем процедури закупівлі Учасника, з наступних підстав.
Тендерна документація за Закупівлею UA-2025-07-21-003842-a, опублікована Замовником 21.07.2025 року та затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи № 55 від 21.07.2025 р. - Додаток №2 до скарги.
Тендерна документація містить Додаток 2 до тендерної документації «Технічне завдання до предмету закупівлі Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» - Додаток №3 до скарги.
Пунктом 11 таблиці Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання до предмету закупівлі Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено:
«Формат електронних документів містобудівної документації визначається з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 632 “Про визначення формату електронних документів комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території”у формі електронного документа, у вигляді пакета файлів у форматах: баз геоданих, у форматі FileGeodatabase (GDB) або JavaScriptObjectNotation (GeoJSON) та у яких міститься повний набір просторових даних та метаданих документації (База геоданих містобудівної документації на місцевому рівні) згідно із структурою що визначається Міністерством розвитку громад та територій України (наказ Мінрегіону України від 22.02.2022 №56, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16.04.2022 за №432/37768 «Про затвердження структури Бази геоданих містобудівної документації на місцевому рівні»);

Учасник повинен надати копію Договору страхування відповідальності виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт загальнодержавного призначення перед замовниками таких робіт та третіми особами за шкоду, яка може бути заподіяна внаслідок необережності, недогляду чи професійних помилок, допущених під час виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт (згідно зі ст. 24 Закону України ”Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність”, редакція від 15.11.2024 року).
Матеріали генерального плану та Звіту про стратегічну екологічну оцінку передаються замовнику на електронних носія в форматі PDF, виконаних у державній системі координат УСК-2000 із застосуванням геоінформаційних технологій з додержанням вимог класифікації та кодування об`єктів містобудування.»

Згідно ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2025-07-21-003842-a кінцевим строком подання тендерних пропозицій встановлено до 29.07.2025 - 00:00 год.
На виконання вимог тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції надані наступні документи: файл «6. Додаток 2 Технічне завдання.pdf», файл «7. Гарантійний лист.pdf» та файл «3. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf», які завантажені в електронну систему закупівель 28.07.2025 о 12:35 год. - Додатки №№4,5,6 до скарги.
Файл «3. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації. pdf», містить в собі Договір №352.994301227.3051 страхування професійної діяльності, укладений між ПАТ «Страхова компанія «ПЗУ Україна» та Саєнко Наталею Олександрівною (Додаток №7 до скарги).

Однак, наданий Учасником на виконання вимог тендерної документації Договір №352.994301227.3051 страхування професійної діяльності не відповідає вимогам тендерної документації з наступних підстав.

1. Вимогами Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання до предмету закупівлі Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»: «Учасник повинен надати копію Договору страхування відповідальності виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт загальнодержавного призначення перед замовниками таких робіт та третіми особами за шкоду, яка може бути заподіяна внаслідок необережності, недогляду чи професійних помилок, допущених під час виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт (згідно зі ст. 24 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», редакція від 15.11.2024 року)».

Статтею 24 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» визначено:
Відповідальність виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт загальнодержавного призначення перед замовниками таких робіт та третіми особами за шкоду, яку може бути заподіяно внаслідок необережності, недогляду чи професійних помилок, допущених під час виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт, підлягає обов’язковому страхуванню згідно із Законом України "Про страхування".
Страховим випадком є заподіяння замовнику або третій особі шкоди внаслідок виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт загальнодержавного призначення.
Страхова сума встановлюється за згодою сторін, але не може бути меншою за 1 тисячу мінімальних розмірів заробітної плати.
Максимальний розмір страхового тарифу з розрахунку на один рік страхування становить:
0,3 відсотка страхової суми, якщо договором обов’язкового страхування не передбачено встановлення франшизи;
0,1 відсотка страхової суми, якщо договором обов’язкового страхування передбачено встановлення франшизи.
Розмір франшизи (частини збитків, що не відшкодовується страховиком) визначається за згодою сторін у договорі обов’язкового страхування, але не може перевищувати 5 відсотків розміру страхової суми.
У разі настання страхового випадку страховик здійснює виплату страхового відшкодування в розмірі заподіяної замовнику та/або третій особі майнової шкоди, визначеному судовим рішенням, що набрало законної сили, або письмовою вимогою (претензією) замовника та/або третьої особи, визнаною страхувальником та погодженою страховиком.
Страхове відшкодування здійснюється страховиком відповідно до договору обов’язкового страхування на підставі судового рішення, що набрало законної сили, або визнаної страхувальником та погодженої страховиком письмової вимоги (претензії) замовника та/або третьої особи.
{Стаття 24 із змінами, внесеними згідно із Законом № 3370-IV від 19.01.2006; в редакції Законів № 1872-VI від 11.02.2010, № 367-VII від 02.07.2013; із змінами, внесеними згідно із Законом № 124-IX від 20.09.2019; в редакції Закону № 1423-IX від 28.04.2021}» - Додаток №8 до скарги.

Умови наданого Договору №352.994301227.3051 страхування професійної діяльності, укладеного між ПАТ «Страхова компанія «ПЗУ Україна» та Саєнко Наталею Олександрівною, не відповідають вимозі ст.24 ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», а саме в частині щодо страхування відповідальності виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт загальнодержавного призначення.

2. Абзацем 3 ст.24 ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» визначено:
Страхова сума встановлюється за згодою сторін, але не може бути меншою за 1 тисячу мінімальних розмірів заробітної плати.

Відповідно до ст. 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» (Додаток №9 до скарги) мінімальна заробітна плата в Україні, з 1 січня 2025 року, становить у місячному розмірі - 8 000 грн (вісім тисяч гривень).
Отже, загальна страхова сума Договору страхування відповідальності виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт загальнодержавного призначення, керуючись Законами України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» та «Про Державний бюджет України на 2025 рік», повинна становити не менше 8 000 000,00 грн (вісім мільйонів гривень 00 копійок).
Страхова сума, за наданим Учасником Договором №352.994301227.3051 страхування професійної діяльності, укладеного між ПАТ «Страхова компанія «ПЗУ Україна» та Саєнко Наталею Олександрівною, відповідно до п.1.5.1. «Страхова сума (СС), грн.» розділу 1.5 «Страхова сума. Страховий тариф. Франшиза. Страхова премія» становить 150 000,00 грн (сто п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), що не відповідає вимозі ст. 24 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність».
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: учасником не наданий Договір страхування відповідальності виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт загальнодержавного призначення перед замовниками таких робіт та третіми особами за шкоду, яка може бути заподіяна внаслідок необережності, недогляду чи професійних помилок, допущених під час виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт (згідно зі ст. 24 Закону України ”Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність”, редакція від 15.11.2024 року).
07.03.2024 року Антимонопольним комітетом України, було затверджено «Узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель офісного паперу», відповідно до якої: «Також учасники процедур закупівель повинні розуміти, що у випадку, якщо умови тендерної документації не оскаржувались у встановленому законодавством порядку, вони мають бути виконані та відповідні документи мають бути надані у складі тендерної пропозиції.». Таке твердження також зазначається у висновках інших Узагальненнях практики Комісії АМКУ за 2024 рік.
Отже, під час розгляду тендерних пропозицій Учасника, Замовником торгів було допущено порушення Закону «Про публічні закупівлі» та Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022, не забезпечено всебічний та об’єктивний розгляд таких пропозицій.
Пунктом 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Неправомірне обрання переможця процедури закупівлі Учасника порушує права Скаржника у тому, що Замовником не дотримано принципів публічних закупівель, які визначені статтею 5 Закону.
Не здійснення об’єктивного розгляду пропозицій призвело до порушено прав Скаржника.
Підставою для подання скарги являються неправомірне рішення Замовника торгів, а саме щодо обрання переможця процедури закупівлі Учасника.
Порядок оскарження процедур закупівлі визначений пунктах 55 – 67 Особливостей та ст. 18 Закону.
Окремо слід зазначити, що документальне підтвердження (докази), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, міститься у електронній системі закупівель за посиланням – https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-21-003842-a.
Враховуючи вищевказане, керуючись Особливостями та ст.18 Закону
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір