-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті Одеський ліцей № 82 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, проспект Небесної Сотні, 12-А, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Цей крок співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility Закупівля здійснюється на виконання програм та заходів, передбачених Планом України, схваленим для реалізації фінансування Європейським Союзом для України згідно з інструментом Ukraine Facility, відповідно до Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом UKRAINE FACILITY, ратифікованої Законом №3786-IX від 06.06.2024 року. Зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 6 робочих днів
2 749 725.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 748.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 748.63 UAH
Період оскарження:
21.07.2025 10:43 - 24.08.2025 00:00
Період оскарження для учасника ТОВ "ВБ СТРАЖ":
16.09.2025 12:29 - 22.09.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на умови
Номер:
568ac633e7b040b9918f79a83768a4d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-21-001952-a.c2
Назва:
Скарга на умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Запит 1.pdf 23.08.2025 17:59
- Запит 2.pdf 23.08.2025 17:59
- Скарга до АМКУ (5).doc 23.08.2025 17:59
- sign.p7s 23.08.2025 18:01
- Рішення від 26.08.2025 №13056.pdf 26.08.2025 18:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.09.2025 №13567.pdf 04.09.2025 14:09
- Рішення від 03.09.2025 №13567.pdf 08.09.2025 15:05
- Пояснення по скарзі UA-2025-07-21-001952-a.c2.pdf 28.08.2025 16:52
- Пояснення по скарзі UA-2025-07-21-001952-a.c2.docx 28.08.2025 16:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.08.2025 21:44
Дата розгляду скарги:
03.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.08.2025 18:03
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
08.09.2025 15:05
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4e72b8aeb955435f8838a6a11fd85a02
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації: На підтвердження якості товару ...надати в складі пропозиції паспорт/настанову щодо експлуатування/інструкцію з експлуатації тощо, виданий виробником або постачальником та сертифікат відповідності/декларацію відповідності, виданий на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) органом з оцінки відповідності.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до пункту 5.4. додатку 1 до тендерної документації: На підтвердження якості товару (обладнання/устаткування), до якого застосовуються вимоги локалізації, надати в складі пропозиції паспорт/настанову щодо експлуатування/інструкцію з експлуатації тощо, виданий виробником або постачальником та сертифікат відповідності/декларацію відповідності, виданий на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) органом з оцінки відповідності.
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації: На підтвердження якості товару (обладнання/устаткування), до якого застосовуються вимоги локалізації, надати в складі пропозиції паспорт/настанову щодо експлуатування/інструкцію з експлуатації тощо, виданий виробником або постачальником та сертифікат відповідності/декларацію відповідності, виданий на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) органом з оцінки відповідності.
Скаржник планує використовувати насосну станцію NKP-G 32-200.1/250 виробництва ТОВ «СОНМАР». У Скаржника відсутній паспорт/настанова щодо експлуатування/інструкцію з експлуатації тощо, виданий виробником або постачальником та сертифікат відповідності/декларацію відповідності, виданий на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) органом з оцінки відповідності.
Разом з тим, інформуємо, що останні зміни щодо оскаржуваного пункту були 22 серпня 2025 16:31, що фактично унеможливлює отримання самостійно Скаржником сертифікату відповідності/декларацію відповідності, виданий на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) від органу з оцінки відповідності, через вихідні та скорочені строки.
Разом з тим, ми звернулися до виробника та постачальника з метою отримання відповідних документів, проте відповіді на момент подання скарги не отримали. Запит додається.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації: На підтвердження якості товару (обладнання/устаткування), до якого застосовуються вимоги локалізації, надати в складі пропозиції паспорт/настанову щодо експлуатування/інструкцію з експлуатації тощо, виданий виробником або постачальником та сертифікат відповідності/декларацію відповідності, виданий на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) органом з оцінки відповідності.
Скаржник планує використовувати насосну станцію NKP-G 32-200.1/250 виробництва ТОВ «СОНМАР». У Скаржника відсутній паспорт/настанова щодо експлуатування/інструкцію з експлуатації тощо, виданий виробником або постачальником та сертифікат відповідності/декларацію відповідності, виданий на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) органом з оцінки відповідності.
Разом з тим, інформуємо, що останні зміни щодо оскаржуваного пункту були 22 серпня 2025 16:31, що фактично унеможливлює отримання самостійно Скаржником сертифікату відповідності/декларацію відповідності, виданий на ім’я виробника або постачальника товару (обладнання/устаткування) від органу з оцінки відповідності, через вихідні та скорочені строки.
Разом з тим, ми звернулися до виробника та постачальника з метою отримання відповідних документів, проте відповіді на момент подання скарги не отримали. Запит додається.
Вимога наявність вищенаведених документів розрахована на учасників торгів, в яких вони є, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Запит постачальнику
-
Повʼязаний документ:
Запит 2.pdf
-
-
Назва доказу:
Запит виробнику
-
Повʼязаний документ:
Запит 1.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови
Номер:
323f08e1ae6f49f1ba1d1f64603f7a38
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-21-001952-a.a1
Назва:
Скарга на умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. кваліфікцаія Вербицький.pdf 01.08.2025 18:48
- 1,2 Ліцензійні умови.doc 01.08.2025 18:48
- Скарга до АМКУ (1).doc 01.08.2025 18:48
- 2. Додаток 2.docx 01.08.2025 18:48
- 1. кваліфікація Шпат.pdf 01.08.2025 18:48
- sign.p7s 01.08.2025 18:51
- Рішення від 05.08.2025 № 12059.pdf 05.08.2025 16:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.08.2025 № 12570.pdf 15.08.2025 12:19
- Рішення від 14.08.2025 № 12570.pdf 19.08.2025 11:01
- Пояснення по скарзі UA-2025-07-21-001952-a.a1.docx 07.08.2025 11:03
- Пояснення по скарзі UA-2025-07-21-001952-a.a1.pdf 07.08.2025 11:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.08.2025 21:37
Дата розгляду скарги:
14.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.08.2025 16:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.08.2025 11:01
Дата виконання рішення Замовником:
21.08.2025 17:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12570-р/пк-пз від 14.08.2025 року за результатами Скарги ТОВ "СПАС" замовником внесено зміни до тендерної документації (рішення УО від 21.08.2025 року, протокол №199).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ef15d60e76364195983757cc50532bc0
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п. 1.2. додатку 1 до тендерної документації: 1.2.1.Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання договору із зазначенням переліку працівників, інформації про посаду, прізвище та ініціали...не менше одного електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування або електромонтера з ремонту та обслуговування апарат
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до п. 1.2. додатку 1 до тендерної документації: 1.2.1.Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання договору із зазначенням переліку працівників, інформації про посаду, прізвище та ініціали. В довідці обов’язково зазначити наступних працівників: головного інженера або начальника дільниці або керівника робіт, не менше одного електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування або електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, не менше одного налагоджувальника контрольно – вимірювальних приладів та автоматики або налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування, не менше одного електрозварника ручного зварювання або електрогазозварника або газозварника та не менше одного монтажника санітарно – технічного устаткування або монтажника санітарно – технічних систем і устаткування.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (нададі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення саме електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування або електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких залучений не менше, ніж один електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Ліцензійні умови передбачають наявність електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду.
У Скаржника наявні два електромонтери охоронно-пожежної сигналізації. Додаємо їх документи.
Таким чином, умови тендерної документації суперечать нормам чинного законодавства. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (нададі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення саме електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування або електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких залучений не менше, ніж один електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Ліцензійні умови передбачають наявність електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду.
У Скаржника наявні два електромонтери охоронно-пожежної сигналізації. Додаємо їх документи.
Таким чином, умови тендерної документації суперечать нормам чинного законодавства. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Кваліфікація Вербицький
-
Повʼязаний документ:
1. кваліфікцаія Вербицький.pdf
-
-
Назва доказу:
Кваліфікація Шпат
-
Повʼязаний документ:
1. кваліфікація Шпат.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2 Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
0e229f10bac14f37a0e0aac8a9cc3ce2
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п. 1.2. додатку 1 до тендерної документації: учасник повинен надати документи на підтвердження того, що кваліфіковані працівники, які будуть виконувати роботи, пройшли навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці...мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до п. 1.2. додатку 1 до тендерної документації: учасник повинен надати документи на підтвердження того, що кваліфіковані працівники, які будуть виконувати роботи, пройшли навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці, охорони праці під час виконання робіт на висоті, охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках.
Відповідно до п.2 додатку 2 до тендерної документації: роботи повинні виконуватися виключно кваліфікованими працівниками, які пройшли навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці, охорони праці під час виконання робіт на висоті, охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках.
Роботи, що вказані у додатку 2 до тендерної документації не потребують створення тимчасового або мобільного будівельного майданчика. На підтвердження надаємо копію додатку 2 до тендерної документації.
Ліцензійними умовами не передбачають обов’язкової наявності у працівників, які будуть виконувати роботи у суб’єктів провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення документів про проходження навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці, охорони праці під час виконання робіт на висоті, охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в працівників яких є вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Таким чином, умови тендерної документації суперечать нормам чинного законодавства. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Відповідно до п.2 додатку 2 до тендерної документації: роботи повинні виконуватися виключно кваліфікованими працівниками, які пройшли навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці, охорони праці під час виконання робіт на висоті, охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках.
Роботи, що вказані у додатку 2 до тендерної документації не потребують створення тимчасового або мобільного будівельного майданчика. На підтвердження надаємо копію додатку 2 до тендерної документації.
Ліцензійними умовами не передбачають обов’язкової наявності у працівників, які будуть виконувати роботи у суб’єктів провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення документів про проходження навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці, охорони праці під час виконання робіт на висоті, охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в працівників яких є вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Таким чином, умови тендерної документації суперечать нормам чинного законодавства. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Додаток № 2 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
2. Додаток 2.docx
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2 Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.