• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з заправки та відновлення картриджів

Асортимент, кількість послуг та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 36 робочих днів

3 122 878.75 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 614.39 UAH
Період оскарження: 18.07.2025 18:39 - 26.07.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП

СКАРГА на рішення Замовника про відхилення пропозиції

Номер: 7c8cdffe6f1a48e4a7c225304f108db3
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-18-010839-a.b2
Назва: СКАРГА на рішення Замовника про відхилення пропозиції
Скарга:
Порушення Замовником вимоги статті 5, 29, 31 Закону, п.43, п.44 та п.46 Особливостей, що в свою чергу призвело до порушення законних прав, свобод та інтересів Скаржника.
Дата розгляду скарги: 16.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.09.2025 15:59
Автор: ТОВ ІН-ТЕК, Ковальова Наталія Володимирівна +380674990745 toner0472@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5e741feee0674660a3c21e046c587c5d
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення пропозиції Скаржника. Замовником не надано Скаржнику можливість усунути невідповідності, встановлені у мотивувальній частині рішення Комісії № 12980-р/пк-пз від 22.08.2025 та які не були враховані при первинному розгляді пропозиції Скаржника.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Невиконання рішення органу оскарження
Тип порушення: Невиконання рішення органу оскарження
Опис суті пункту скарги: АТ "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" (далі - "Замовник") було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-18-010839-a, предмет закупівлі - Послуги з заправки та відновлення картриджів (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки).
Пропозиції на участь у закупівлі подали 2 (два) учасника:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІН-ТЕК" (далі - Скаржник);
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕМПРИНТ ЧЕРКАСИ» (далі – Учасник закупівлі).
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією електронною системою закупівель було визнано пропозицію Скаржника.
04.08.2025р. Замовником було опубліковано Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості).
Скаржником виконано Вимогу та усунуто виявлені Замовником невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
07.08.2025р. Замовником прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю зі Скаржником (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 1-07/08/25).


12.08.2025р. від Учасника закупівлі, ТОВ «РЕМПРИНТ ЧЕРКАСИ» (ЄДРПОУ 40166085), надійшла Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель та неправомірного визначення переможця до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішенням Органу оскарження № 12980-р/пк-пз від 22.08.2025, Скаргу задоволено частково та зобов'язано Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "ІН-ТЕК" (код ЄДРПОУ: 39715750) переможцем за процедурою закупівлі.
02.09.2025р., з метою виконання рішення Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник скасував рішення про визначення ТОВ "ІН-ТЕК" переможцем за процедурою закупівлі (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 2-02/09/2025).
При цьому, окрім скасування рішення про визначення переможця, Замовник також відхиляє пропозицію ТОВ "ІН-ТЕК", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації
та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Протокол щодо прийняття такого рішення уповноваженою особою відсутній, хоча пунктом 46 Особливостей визначено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.

Скаржник не погоджується з відхиленням його пропозиції, зважаючи на наступне:
Органом оскарження зобов'язано замовника скасувати рішення про визначення переможця (рішення АМКУ № 12980-р/пк-пз від 22.08.2025). Звертаємо увагу, що Комісія антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) не зобов'язувала Замовника саме відхилити тендерну пропозицію Скаржника чи розмістити вимогу про усунення невідповідностей, але в своєму рішенні вказує на порушення в цій частині. Тобто, аналізуючи мотивувальну частину рішення Органу оскарження, Замовник повинен був надати Скаржнику можливість виправити невідповідності, а саме:
- пункт 1 мотивувальної частини Рішення 12980-р/пк-пз від 22.08.2025
У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.

"Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутній лиcт щодо розуміння пункту 6.9 Договору, у зв'язку з чим наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону."

- пункт 2 мотивувальної частини Рішення 12980-р/пк-пз від 22.08.2025
У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.

"Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутня згода суб’єкта персональних даних (Ковальової Н. В.), що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником щодо Пропозиції учасника розміщено вимогу, яка не стосувалась відсутності згоди суб’єкта персональних даних, а саме - Ковальової Н. В., що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону."

Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.

- пункт 5 мотивувальної частини Рішення 12980-р/пк-пз від 22.08.2025
У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.

"Разом з тим, наданий договір від 11.03.2022 № 27 не містить інформації про надання послуг, зокрема, із заправки картриджів, у зв'язку з чим наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.

Комісія зобов’язала замовника скасувати рішення про визначення Скаржника переможцем. Разом з тим, у рішенні йдеться про порушення вимог пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, так як замовник, не виявив невідповідності в наведених вище документах та не надав учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності.
Отже, Замовник повинен був виконати саме рішення органу оскарження:
1) Прийняти рішення про виконання рішення Комісії щодо скасування рішення про визначення переможця закупівлі;
2) Після прийняття рішення про скасування визначення переможця закупівлі, замовник повинен був розпочати новий розгляд тендерної пропозиції Скаржника та надати Скаржнику повідомлення про виправлення невідповідностей в тендерній пропозиції, які ним не були враховані при первинному розгляді тендерної пропозиції та про що було зазначено в рішенні Комісії.
3) Після виправлення Скаржником невідповідностей Замовник знову повинен був розглянути тендерну пропозицію Скаржника з урахуванням виправлених невідповідностей.

До речі, вищезазначений алгоритм дій Замовника фактично підтверджує і орган оскарження.
* Так, у закупівлі UA-2024-03-18-000374-a замовник, користуючись своїм правом, звертається до Комісії за роз'ясненнями щодо подальших дій після виконання зобов'язання, про що зазначає у протокольному рішенні уповноваженої особи. Так, у своєму запиті замовник зазначав наступне: на підставі рішення АМКУ замовником прийнято рішення про скасування рішення про визначення переможця. Відповідно до пункту 43 Особливостей замовником вже використано право на оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей.
Відповідно до абз. 3 пункту 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
При цьому, рішення Комісії не містить норм щодо необхідності надавати переможцю можливість усунення виявлених невідповідностей .
На запит замовника Комісія надала відповідь із якої вбачається, що в мотивувальній частині рішення Комісія встановила невідповідності, які підлягають усуненню відповідно до норм пункту 43 Особливостей.
Комісія наголошує, що не приймала рішення зобов'язати замовника відхилити тендерну пропозицію.
* У закупівлі UA-2024-02-09-013439-a, у Рішенні Комісії від 16.04.2024 № 6775, зазначено:

" Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
За таких умов, Замовником не виконано рішення Комісії від 21.03.2024 № 5156-р/пк-пз, чим порушено вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону.
Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону."


Підсумовуючи вищенаведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена. Замовником не надано Скаржнику можливість усунути невідповідності, встановлені у мотивувальній частині рішення Комісії № 12980-р/пк-пз від 22.08.2025 та які не були враховані при первинному розгляді пропозиції Скаржника.

Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги статті 5, 29, 31 Закону, п.43, п.44 та п.46 Особливостей, що в свою чергу призвело до порушення законних прав, свобод та інтересів Скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження

Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель та неправомірного визначення переможця.

Номер: 04f32b7dc7cb4154946053d806642b32
Ідентифікатор запиту: UA-2025-07-18-010839-a.b1
Назва: Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель та неправомірного визначення переможця.
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.08.2025 15:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.08.2025 18:16
Дата виконання рішення Замовником: 29.08.2025 15:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконати рішення Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 12980-р/пк-пз від 22.08.2025) та скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ІН-ТЕК” переможцем за процедурою закупівлі - Послуги з заправки та відновлення картриджів (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-18-010839-a
Автор: ТОВ "РЕМПРИНТ ЧЕРКАСИ", Сергій Тарасенко +380634487521 remprintck@gmail.com https://casper.ck.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 88d3d126247648e2aa97ef01228af278
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визначення переможцем Учасника, пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), з урахуванням правової норми абзацу третього пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі - Особливості) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.

Пунктом 55 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що «орган оскарження – це Антимонопольний комітет України».
Згідно пункту 30 частини 1 статті 1 Закону суб'єкт оскарження в органі оскарження – це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.

Згідно з абз. 1 п.56 Особливостей скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.

18.07.2025 р. Замовник оголосив про проведення процедури закупівлі відкриті торги UA-2025-07-18-010839-a.

В зазначеній закупівлі прийняло участь два учасника:
 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІН-ТЕК» код ЄДРПОУ
45301806

 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕМПРИНТ
ЧЕРКАСИ», ЄДРПОУ 40166085

25.07.2025 року відбулась кваліфікація учасників, в результаті якої прийнято Рішення, відповідно до Протоколу від 25.03.2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника (далі – Протокол) про визнання переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕК».

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕМПРИНТ ЧЕРКАСИ», вважає рішення Протоколу необґрунтованим, дискримінаційним та таким, яке порушує норми законодавства з публічних закупівель в частині необ’єктивного та неправомірного визначення переможцем торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІН-ТЕК», а також принципи здійснення закупівель та законні інтереси і права в частині об‘єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕМПРИНТ ЧЕРКАСИ», не погоджується з рішенням згідно Протоколу № 1-07/08/25 від 07 серпня
2025 року про прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визнання переможцем вказаних торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІН-ТЕК», вважає його таким, що суперечить Закону з наступних підстав.

1. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації: У відповідності до ч. 3 статті 651 Цивільного кодексу України, у випадку відмови Постачальника від підписання додаткової угоди на зменшення обсягів закупівлі/розірвання Договору у зв’язку із відсутністю подальшої потреби у наданні послуг, Замовник має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, направивши повідомлення рекомендованим листом із повідомленням про вручення про це Виконавцю не пізніше, як за 20 (двадцять) календарних днів до дати розірвання Договору. У такому випадку Договір буде вважатися розірваним через 20 (двадцять) календарних днів з моменту отримання Виконавцем повідомлення про розірвання Договору або повернення на адресу Замовника повідомлення про відмову Виконавця від отримання такого повідомлення, з подальшим оформленням Замовника відповідного рішення про розірвання Договору (учасник у складі тендерної пропозиції надає лист, щодо розуміння даного пункту Договору).

В складі тендерної пропозиції Переможця процедури закупівлі відсутній вищевказаний лист, що є невідповідністю умовам тендерної документації, однак це не враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції. Тим самим неправомірно прийнято рішення про визнання переможцем Учасника, пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації та направлено повідомлення про намір укласти договір.

2. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації учасники в складі пропозиції надають: 1.1. Відповідно до п.п. 1.8-1.10 п. 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають Згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю. Також в самій тендерній документації в розділі 1 п. 1.8 зазначено: персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. У розумінні цієї тендерної документації такими відомостями є:

- реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу;
- індивідуальний податковий номер;
- інформація, щодо реєстрації місця проживання.

В складі тендерної пропозиції Переможця процедури закупівлі є персональні дані директора ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІН-ТЕК» Ковальової Н.В. (Рішення учасника по ст.44.pdf), але відсутня Згода про персональні дані директора ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІН-ТЕК» Ковальової Н.В. , що є невідповідністю умовам тендерної документації, однак це не враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції. Тим самим неправомірно прийнято рішення про визнання переможцем Учасника, пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації та направлено повідомлення про намір укласти договір.

3. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації учасники в складі пропозиції надають: 4.1.1. Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати заповнені нижче таблиці 1 та 2 «Матеріально-технічна база та технології».

Для підтвердження права власності (або права користування) відповідним обладнанням, матеріально-технічною базою, автомобілем, тощо Учасник в складі пропозиції надає копії документів, що підтверджує наявність на балансі учасника відповідного обладнання, матеріально-технічною базою, автомобілем, тощо та/або чинні договори оренди, або договори власності (довірчої власності), оренди (найму) тощо).

Водночас даний додаток вказує: Обов’язково подається в складі пропозиції Учасника - копія атестату виробництва, або копію сертифікату відповідності УкрСЕПРО, або копія документу на власність Торгової марки/знаку щодо станції очистки картриджів. Необхідно звернути увагу, що дані вимоги не є взаємозамінними чи взаємовиключними. Таким чином документація вимагає надання в складі пропозиції як документів, що підтверджують наявність на балансі учасника відповідного обладнання, матеріально-технічною базою так і копія атестату виробництва, або копію сертифікату відповідності УкрСЕПРО, або копія документу на власність Торгової марки/знаку щодо станції очистки картриджів.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІН-ТЕК» в складі тендерної пропозиції надає довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (Довідка МТБ.pdf) в якій є витяг з оборотно-сальдової відомості, де вказано що на балансі є станція очистки та заправки картриджів, а також установка для очистки та заправки картриджів. Також ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІН-ТЕК» надає свідоцтво на Знак для товарів і послуг №246439 (Документ на власність ТМ.pdf) на знак «STARTPRINT» власником якого є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІНТ» та паспорт на станцію очистки картриджів STARTPRINT (Технічний паспорт на станцію.pdf) виданий ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІНТ».

Слід зазначити, що Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІН-ТЕК» у довідці № 250723/04 від 23.07.2025 р. в Таблиця 2 «Матеріально-технічна база та технології» зазначив про наявність в учасника обладнання “Станція очистки картриджів”, однак не надав документи що підтверджують що на балансі компанії наявна саме Станція очистки картриджів. Також Учасник не вказав що наявна Станція очистки картриджів саме торгової марки STARTPRINT.

Тобто фактично ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІН-ТЕК» не надав документи, що підтверджують право власності (або права користування) на вказану в довідці “Станцію очистки картриджів” ТМ STARTPRINT, а копія документу на власність Торгової марки/знаку, яку надає учасник у своїй тендерній пропозиції відноситься саме до станції очистки картриджів STARTPRINT. Також слід зазначити, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІН-ТЕК» не надав інших документів, які можуть підтвердити права власності на станцію очистки картриджів STARTPRINT (чинні договори оренди, або договори власності (довірчої власності), оренди (найму) тощо).

Отже, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації. Замовником проігноровано даний факт при розгляді тендерної пропозиції, рішення замовника є таким що прийнято з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель так як пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІН-ТЕК» не могла бути прийнята у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.

4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІН-ТЕК» в складі тендерної пропозиції надає довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (Довідка МТБ.pdf) в якій є витяг з оборотно-сальдової відомості.

Інформація в Таблиці 2 (Довідка МТБ.pdf) не відповідає інформації з оборотносальдової відомості, яку надає ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІН-ТЕК», а саме:

- Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІН-ТЕК» у довідці № 250723/04 від 23.07.2025 р. в Таблиця 2 «Матеріально-технічна база та технології» зазначив про наявність в учасника обладнання Лазерний принтер Canon LBP-212, але в оборотно-сальдовій відомості підтверджено наявність в Учасника обладнання іншої моделі- принтер Canon LBP-212dw.

- Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІН-ТЕК» у довідці № 250723/04 від 23.07.2025 р. в Таблиця 2 «Матеріально-технічна база та технології» зазначив про наявність в учасника обладнання : Обладнання для запаювання картриджів Plastik Film Sealer FR-400, але в оборотно- сальдовій відомості підтверджено наявність в Учасника обладнання іншої моделі: обладнання для запаювання картриджів FR-400;

- Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІН-ТЕК» у довідці № 250723/04 від 23.07.2025 р. в Таблиця 2 «Матеріально-технічна база та технології» зазначив про наявність в учасника обладнання : Пилосмок тонерний, але в оборотно- сальдовій відомості підтверджено наявність в Учасника обладнання іншої моделі: пилосос 3M Field Service Vacuum 220/240VAC.

Отже, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації. Замовником проігноровано даний факт при розгляді тендерної пропозиції, рішення замовника є таким що прийнято з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель так як пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІН-ТЕК» не могла бути прийнята у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.

5. Додатком 4 визначено, що для підтвердження наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник подає довідку в довільній формі про найманих працівників разом з документами, що підтверджують наявність трудових відносин з цими працівниками (копії наказів (трудових книжок, трудового договору) про призначення.

Даний перелік є вичерпний та не містить позначень, що вказують на його альтернативність, таким чином документацією вимагається надання в складі пропозиції всього переліку документів щодо вказаних працівників.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІН-ТЕК» в складі тендерної пропозиції надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (довідка працівники. pdf) та копії наказів про призначення (документи працевлаштування.pdf), проте у складі тендерної пропозиції Переможця відсутній перелік документів щодо вказаних у довідці про працівників, а саме копії трудових книжок та трудових договорів.

Також у Додатку 4 п. 4.2 тендерної документації вказано, що учасником надається: 4.2. Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не менше 3 осіб, у тому числі не менше 2 (двох) осіб, фахівців з заправки та відновлення картриджів).

Проте ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІН-ТЕК» в складі тендерної пропозиції надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (довідка працівники. pdf) в якій підтверджує наявність інженерів з експлуатації та ремонту офісної друкуючої техніки та комп’ютерного устаткування, що не відповідає вимогам Замовника.

При розгляді тендерної пропозиції Замовником не було виявлено вказану невідповідність пропозиції Переможця та прийнято рішення про намір підписати договір щодо пропозиції, яка не відповідає умовам документації, тим самим Замовник порушив норми законодавства в сфері публічних закупівель.

6. Відповідно до Додатку 4 п. 4.3 тендерної документації учасники в складі пропозиції надають: Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2 (двох). *Аналогічні послуги - Послуги з заправки та відновлення картриджів.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІН-ТЕК» в складі тендерної пропозиції надає копії договорів (Копії договорів_ акти_ відгуки.pdf.). Але предметом договору № 27 від 11.03.2022 р. не була заправка картриджів, а тільки ремонт картриджів (Розділ 1, п. 1.1). Також про це свідчить додаток № 1 до договору № 27 від 11.03.2022 року де в калькуляції в переліку послуг не має заправок картриджів, а є тільки відновлення картриджів. Акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) за договором № 27 від 11.03.2022 також не містять інформації про надання саме послуг з заправки картриджів.

Замовником проігноровано даний факт при розгляді тендерної пропозиції, оскільки у випадку наявності невідповідностей у пропозиції Учасника, пропозиція Переможця не могла бути прийнята.

7. Відповідно до Додатку 4 п. 10.8 тендерної документації учасники в складі пропозиції надають: 10.8. Гарантійний лист Учасника, яким учасник гарантує, що під час надання послуг не буде завдано шкоди навколишньому середовищу та під час виконання договору про закупівлю Учасник зобов’язується дотримуватися передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. Копія, діючого на дату подання тендерної пропозиції, договору про утилізацію небезпечних відходів та копія ліцензії на операції у сфері поводження з небезпечними відходами подаються Учасником в складі документів пропозиції.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІН-ТЕК» в складі тендерної пропозиції надає замість гарантійного листа довідку щодо застосування заходів із захисту довкілля (Лист захист довкілля.pdf) де немає гарантій що під час надання послуг не буде завдано шкоди навколишньому середовищу та під час виконання договору про закупівлю Учасник зобов’язується дотримуватися передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля.

Також ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІН-ТЕК» в складі тендерної пропозиції надає договір про надання послуг у сфері управління відходами, (предмет договору: послуги із управління відходами, а не утилізація небезпечних відходів, як вимагав Замовник в тендерній документації).

Однак, звертаємо увагу Комісії, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІН-ТЕК» в складі тендерної пропозиції не надав копію ліцензії на операції у сфері поводження з небезпечними відходами.

Узагальнюючи вказане, на нашу думку, пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІН-ТЕК» не відповідала вимогам тендерної документації, та не могла бути прийнята Замовником.

Підсумовуючи, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.

Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір