-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Шкільні меблі
Під місцем поставки товару слід розуміти: 81131, Україна , Львівська обл., Солонка, вул. Центральна, 3 або навчальні заклади/заклади дошкільної освіти/установи на вибір Замовника.
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 38 робочих днів
1 401 464.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 007.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 007.32 UAH
Період оскарження:
18.07.2025 18:05 - 23.07.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга на відміну торгів
Номер:
c02f86a0939040ee919f6086a4ebe16e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-18-010682-a.c1
Назва:
Скарга на відміну торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 02.09.2025 №13516.pdf 05.09.2025 15:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.09.2025 №13516.pdf 03.09.2025 15:02
- рішення від 26.08.2025 №13081.pdf 26.08.2025 18:00
- Протокол (7).pdf 24.08.2025 22:47
- sign.p7s 24.08.2025 22:48
- Скарга на рішення замовника.pdf 24.08.2025 22:47
- Скарга на рішення замовника.docx 24.08.2025 22:47
- Службова.pdf 28.08.2025 14:27
- Відповідь на скаргу.docx 28.08.2025 14:27
- Відповідь на скаргу.pdf 28.08.2025 14:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.08.2025 22:50
Дата розгляду скарги:
02.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.08.2025 18:00
Дата прийняття рішення по скарзі:
05.09.2025 15:25
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d106ec6717884c3d87966d96342a48a3
Заголовок пункту скарги:
Безпідставна відміна торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-18-010682-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» (надалі за текстом – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з тендерною документацією подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі є «ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (Шкільні меблі)».
Для участі у торгах було подано наступні пропозиції:
ТОВ "МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ" 1 240 574 грн Очікує рішення
ТОВ "Ромус-Поліграф" 1 245 990 грн Очікує розгляду
14.08.2025р. Замовник оприлюднив протокол, відповідно до якого:
«Відмінити відкриті торги згідно з предметом закупівлі: «ДК 021:2015: Шкільні меблі (Шкільні меблі)» з підстави, що передбачена згідно з ч. 1 п. 50 Особливостей: Замовник відміняє відкриті торги у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, оскільки у Замовника відпала подальша потреба у закупівлі товарів за визначеною Замовником кількістю товарів та встановленими термінами поставки товарів.».
Також у системі закупівель зазначено – «Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг».
Скаржник не погоджується з вищезазначеним рішенням Замовника, вважає, що дії Замовника порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, законні права та інтереси Скаржника, виходячи з наступного.
Вважаємо це рішення незаконним, таким, що порушує наші права та спрямоване на ухилення від укладання з нами договору.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до пп.1 п.50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: замовник відміняє відкриті торги у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Згідно з пп.3, 4 п.19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Таким чином Замовник не позбавлений можливості підписати договір з переможцем та укласти додаткову угоду про покращення технічних характеристик товару та зміну строків поставки, що задовільнить потребу замовника.
Наголошуємо, що замовник самостійно приймає відповідні рішення, вчиняє або не вчиняє дії, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону. За таких умов, замовник самостійно несе відповідальність за прийняті рішення та дії.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасовано.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» (надалі за текстом – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з тендерною документацією подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі є «ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі (Шкільні меблі)».
Для участі у торгах було подано наступні пропозиції:
ТОВ "МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ" 1 240 574 грн Очікує рішення
ТОВ "Ромус-Поліграф" 1 245 990 грн Очікує розгляду
14.08.2025р. Замовник оприлюднив протокол, відповідно до якого:
«Відмінити відкриті торги згідно з предметом закупівлі: «ДК 021:2015: Шкільні меблі (Шкільні меблі)» з підстави, що передбачена згідно з ч. 1 п. 50 Особливостей: Замовник відміняє відкриті торги у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, оскільки у Замовника відпала подальша потреба у закупівлі товарів за визначеною Замовником кількістю товарів та встановленими термінами поставки товарів.».
Також у системі закупівель зазначено – «Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг».
Скаржник не погоджується з вищезазначеним рішенням Замовника, вважає, що дії Замовника порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, законні права та інтереси Скаржника, виходячи з наступного.
Вважаємо це рішення незаконним, таким, що порушує наші права та спрямоване на ухилення від укладання з нами договору.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до пп.1 п.50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: замовник відміняє відкриті торги у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Згідно з пп.3, 4 п.19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Таким чином Замовник не позбавлений можливості підписати договір з переможцем та укласти додаткову угоду про покращення технічних характеристик товару та зміну строків поставки, що задовільнить потребу замовника.
Наголошуємо, що замовник самостійно приймає відповідні рішення, вчиняє або не вчиняє дії, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону. За таких умов, замовник самостійно несе відповідальність за прийняті рішення та дії.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасовано.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол (7).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-18-010682-a.