-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Модульні меблі, код ДК 021:2015: 39150000-8 - Меблі та приспособи різні
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився день назад
1 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Період оскарження:
18.07.2025 17:00 - 25.07.2025 00:00
Період оскарження для учасника ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА":
17.09.2025 13:07 - 23.09.2025 00:00
Період оскарження для учасника ПП "ТЕПЛО-ПЛЮС":
17.09.2025 13:12 - 23.09.2025 00:00
Період оскарження(за результатами переможця):
17.09.2025 13:14 - 23.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
1b92e704837149038cc5b3075ea7841f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-18-010368-a.a1
Назва:
СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_Рівненська обласна клінічна лікарня імені Юрія Семенюка.pdf 04.08.2025 16:08
- Пряме посилання на Гарантійний лист.docx 04.08.2025 16:08
- ТД модульні меблі 39150000-8 - Меблі та приспособи різні.docx 04.08.2025 16:08
- Протокол_відхилення_модульні_меблі_-_ТОВ_КІСПРІ.docx 04.08.2025 16:08
- 7. ГЛ про поставку товару у встановлені строки.pdf 04.08.2025 16:08
- sign.p7s 04.08.2025 16:09
- payment_receipt_1754314014120.pdf 04.08.2025 16:30
- рішення від 06.08.2025 № 12103.pdf 06.08.2025 14:49
- інформація про резолютивну частину рішення від 13.08.2025 № 12498.pdf 14.08.2025 11:18
- рішення від 13.08.2025 № 12498.pdf 15.08.2025 16:19
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ (за Особливостями).pdf 08.08.2025 13:26
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ (за Особливостями).docx 08.08.2025 13:26
- Протокол_про_відміну_прийнятого_рішення_щодо_відхилення_учасника.docx 27.08.2025 10:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.08.2025 16:27
Дата розгляду скарги:
13.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.08.2025 14:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.08.2025 16:19
Дата виконання рішення Замовником:
27.08.2025 10:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від № 12498-р/пк-пз від 13.08.2025 що скасувати Рішення від 31.07.2025 №150.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d4967cf49c494871a5371808a8c51004
Заголовок пункту скарги:
Формальна помилка, яка не є підставою для відхилення:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Розділу 5 пункту 4 тендерної документації «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій», Замовник прямо посилається на наказ Міністерства економіки України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998, а також пункт 19 частини другої статті 22 Закону. Згідно з вищезазначеним наказом, формальними (несуттєвими) помилками вважаються, зокрема, помилки у зазначенні унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, зокрема помилки в цифрах, або інші відхилення, що не впливають на зміст поданих документів.
У цьому випадку Скаржником у складі тендерної пропозиції було надано посилання на закупівлю - https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2025-07-18-010368-a, яке містить правильний унікальний ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-18-010368-a, присвоєний електронною системою Prozorro. Це посилання забезпечує повноцінну технічну і функціональну відповідність вимогам тендерної документації Замовника, оскільки дозволяє:
- ідентифікувати процедуру закупівлі в системі Prozorro;
- відкрити сторінку з оголошенням про закупівлю на авторизованому електронному майданчику, через який Учасник брав участь у процедурі;
- отримати повний доступ до відомостей про предмет закупівлі, строки, вимоги та інші умови.
Формат посилання (через zakupivli.pro, а не www.prozorro.gov.ua) жодним чином не впливає на достовірність, зміст чи юридичну силу наданого Гарантійного листа.
Отже, вказання посилання на закупівлю через авторизований майданчик не є порушенням технічної вимоги тендерної документації, а тим паче - не впливає на зміст або достовірність Гарантійного листа, який підтверджує зобов’язання Скаржника здійснити поставку товару у визначених обсягах, належної якості та у строки, встановлені Замовником.
У цьому випадку Скаржником у складі тендерної пропозиції було надано посилання на закупівлю - https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2025-07-18-010368-a, яке містить правильний унікальний ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-18-010368-a, присвоєний електронною системою Prozorro. Це посилання забезпечує повноцінну технічну і функціональну відповідність вимогам тендерної документації Замовника, оскільки дозволяє:
- ідентифікувати процедуру закупівлі в системі Prozorro;
- відкрити сторінку з оголошенням про закупівлю на авторизованому електронному майданчику, через який Учасник брав участь у процедурі;
- отримати повний доступ до відомостей про предмет закупівлі, строки, вимоги та інші умови.
Формат посилання (через zakupivli.pro, а не www.prozorro.gov.ua) жодним чином не впливає на достовірність, зміст чи юридичну силу наданого Гарантійного листа.
Отже, вказання посилання на закупівлю через авторизований майданчик не є порушенням технічної вимоги тендерної документації, а тим паче - не впливає на зміст або достовірність Гарантійного листа, який підтверджує зобов’язання Скаржника здійснити поставку товару у визначених обсягах, належної якості та у строки, встановлені Замовником.
×
-
Назва доказу:
Скарга_Рівненська обласна клінічна лікарня імені Юрія Семенюка.pdf
-
Повʼязаний документ:
Скарга_Рівненська обласна клінічна лікарня імені Юрія Семенюка.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
2. Визнати рішення Замовника, зафіксоване у Протоколі від 31.07.2025 № 150, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" неправомірним та необґрунтованим, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, зафіксоване у Протоколі від 31.07.2025 № 150, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" через відсутність законних підстав для такого відхилення. 4. Зобов’язати Замовника повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" з дотриманням вимог статті 5 Закону, пункту 43 Особливостей, а за результатами розгляду прийняти рішення про визначення переможця та укладення договору відповідно до чинного законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
8221dbf17e3448898b91f7289d1d5065
Заголовок пункту скарги:
2.3. Замовник не направив вимогу про усунення невідповідності:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Розділу 5 пункту 3 тендерної документації («Виправлення невідповідностей в інформації та/або документах») та пункту 43 Особливостей проведення публічних закупівель у період дії правового режиму воєнного стану, Замовник був зобов’язаний у встановлених випадках направити Скаржнику повідомлення про усунення виявлених невідповідностей.
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника було виявлено невідповідності в поданій інформації та/або документах, він повинен розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Така вимога має бути розміщена не пізніше ніж за два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
До невідповідностей, які підлягають усуненню, належать, зокрема:
- відсутність документів, подання яких передбачалося тендерною документацією (крім забезпечення тендерної пропозиції);
- помилки в документах щодо технічних або якісних характеристик предмета закупівлі, якщо вони не змінюють його найменування, марку, модель або сам предмет закупівлі.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" було надано Гарантійний лист, в якому міститься посилання на закупівлю через авторизований електронний майданчик (https://zakupivli.pro) замість посилання на веб-портал Уповноваженого органу (www.prozorro.gov.ua). Така технічна різниця у форматі посилання є формальною (несуттєвою) помилкою, оскільки:
- не впливає на зміст Гарантійного листа;
- не змінює суть предмета закупівлі, його технічні або якісні характеристики;
- не ускладнює ідентифікацію закупівлі за номером UA-2025-07-18-010368-a;
- не виключає можливості підтвердження зобов’язань Учасника.
Таким чином, відповідно до пункту 43 Особливостей, Замовник був зобов’язаний направити ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" повідомлення з вимогою усунути формальну помилку - а саме, надати посилання на закупівлю через веб-портал www.prozorro.gov.ua.
Однак такого повідомлення направлено не було, чим Замовник порушив:
- пункт 43 Особливостей;
- пункт 3 розділу 5 тендерної документації;
- принципи добросовісної конкуренції, об’єктивності та недискримінації учасників, встановлені статтею 5 Закону.
У разі своєчасного надсилання вимоги про усунення невідповідності Скаржник міг оперативно виправити посилання, що жодним чином не вплинуло б на зміст документа або суть тендерної пропозиції.
Отже, бездіяльність Замовника призвела до необґрунтованого та неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що є порушенням норм чинного законодавства та принципів, визначених статтею 5 Закону.
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника було виявлено невідповідності в поданій інформації та/або документах, він повинен розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Така вимога має бути розміщена не пізніше ніж за два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
До невідповідностей, які підлягають усуненню, належать, зокрема:
- відсутність документів, подання яких передбачалося тендерною документацією (крім забезпечення тендерної пропозиції);
- помилки в документах щодо технічних або якісних характеристик предмета закупівлі, якщо вони не змінюють його найменування, марку, модель або сам предмет закупівлі.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" було надано Гарантійний лист, в якому міститься посилання на закупівлю через авторизований електронний майданчик (https://zakupivli.pro) замість посилання на веб-портал Уповноваженого органу (www.prozorro.gov.ua). Така технічна різниця у форматі посилання є формальною (несуттєвою) помилкою, оскільки:
- не впливає на зміст Гарантійного листа;
- не змінює суть предмета закупівлі, його технічні або якісні характеристики;
- не ускладнює ідентифікацію закупівлі за номером UA-2025-07-18-010368-a;
- не виключає можливості підтвердження зобов’язань Учасника.
Таким чином, відповідно до пункту 43 Особливостей, Замовник був зобов’язаний направити ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" повідомлення з вимогою усунути формальну помилку - а саме, надати посилання на закупівлю через веб-портал www.prozorro.gov.ua.
Однак такого повідомлення направлено не було, чим Замовник порушив:
- пункт 43 Особливостей;
- пункт 3 розділу 5 тендерної документації;
- принципи добросовісної конкуренції, об’єктивності та недискримінації учасників, встановлені статтею 5 Закону.
У разі своєчасного надсилання вимоги про усунення невідповідності Скаржник міг оперативно виправити посилання, що жодним чином не вплинуло б на зміст документа або суть тендерної пропозиції.
Отже, бездіяльність Замовника призвела до необґрунтованого та неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що є порушенням норм чинного законодавства та принципів, визначених статтею 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
Скарга_Рівненська обласна клінічна лікарня імені Юрія Семенюка.pdf
-
Повʼязаний документ:
Скарга_Рівненська обласна клінічна лікарня імені Юрія Семенюка.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
2. Визнати рішення Замовника, зафіксоване у Протоколі від 31.07.2025 № 150, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" неправомірним та необґрунтованим, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, зафіксоване у Протоколі від 31.07.2025 № 150, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" через відсутність законних підстав для такого відхилення. 4. Зобов’язати Замовника повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" з дотриманням вимог статті 5 Закону, пункту 43 Особливостей, а за результатами розгляду прийняти рішення про визначення переможця та укладення договору відповідно до чинного законодавства.