• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Лот 1 - Alfacalcidol (Альфакальцидол), Лот 2 - Tacrolimus (Такролімус)

Торги не відбулися

584 375.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 145.70 UAH
Період оскарження: 01.11.2018 11:39 - 14.11.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

недопущення дискримінації учасників

Номер: ba630a55a9ce45f291a1063c5d1563f1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-01-000313-a.c1
Назва: недопущення дискримінації учасників
Вимога:
Шановний замовнику, у додатку 2 тендерної документації по Лоту 2 визначено предмет закупівлі з двох найменувань: - Tacrolimus (Такролімус) Адваграф капсули пролонгованої дії 3 мг по 50 капсул в упаковці – 22 уп; Tacrolimus (Такролімус) Адваграф капсули пролонгованої дії 1 мг по 50 капсул в упаковці – 19 уп. Але у Державному реєстрі лікарських засобів України є лікарські засоби з МНН "Такролімус", формою випуску яких є таблетки пролонгованої дії. З метою недопущення дискримінації учасників просимо Вас внести зміни до додатку 2 тендерної документації по лоту 2, а саме розбити на окремі лоти та викласти в наступній редакції: лот 2 – Tacrolimus (Такролімус) капсули/ таблетки пролонгованої дії 3 мг – 1100 табл./капс.; лот 3 – Tacrolimus (Такролімус) капсули/ таблетки пролонгованої дії 1 мг – 950 табл./капс. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 із змінами «Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів». Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Нині з’явилося достатньо публікацій у яких подано приклади, коли різні лікарські засоби з єдиною МНН містили одну й ту ж діючу речовину, мали ідентичну інструкцію для медичного застосування, але за різної технології виробництва, складу допоміжних і якості діючих речовин їх лікувальний ефект і побічні реакції істотно відрізнялися. Враховуючи вищесказане, вважаємо Вашу вимогу безпідставною.
Статус вимоги: Не задоволено