• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Багатофункціональні пристрої (лазерні) формату А-4

Торги не відбулися

110 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 100.00 UAH
Період оскарження: 17.10.2018 17:48 - 29.10.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження дискваліфікації

Номер: 3690093b48d648dfbcc24f394d1d71d9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-17-001631-a.b1
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Вимагаємо скасувати абсолютно не законне та не правомірне рішення, основане на не існуючих та неправдивих і видуманих обставинах, щодо дискваліфікації ТОВ "ТФП" та визнати ТОВ "ТФП" переможцем торгів. В Додатку 2 документації встановлені чіткі та однозначні вимоги щодо документів, які вимагаються Замовником від учасника. П.3 ч.1 ст.17 Закону стосується фізичних осіб підприємців. Ми, як учасник, є юридичною особою, тому не надавали дану довідку як таку , що нас не стосується. На підтвердження п.8 ч.1 ст.17 Закону відповідно Додатку 2 Замовником вказано, що він самостійно перевіряє інформацію та не вимагає надання жодних довідок. На підтвердження п.9 ч.1 ст.17 Закону відповідно Додатку 2 Замовником вказано, що він самостійно перевіряє інформацію та не вимагає надання жодних довідок. Також ми абсолютно дотрималися форми тендерної пропозиції зазначеної в Додатку 5. Замовник не надає жодної аргументації в частині не дотримання даної форми. Викликає сумнів правомірність дій відповідальних осіб за прийняття даного рішення та наводить на підозри щодо особистої зацікавленості в відхиленні нашої пропозиції шляхом застосування неправдивих та не існуючих причин.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, Ваша вимога до процедури відкритих торгів була уважно розглянута членами тендерного комітету Замовника. З приводу чого повідомляємо Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Розділом 3 тендерної документації на закупівлю багатофункціональних пристроїв (лазерних) формату А-4, за номером UA-2018-10-17-001631-a визначено, що Замовник зазначає вимоги, установлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається в довільній формі. Перелік критеріїв для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону наведено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Проте, у наданій Вами тендерній пропозиції не міститься документу з вичерпним переліком критеріїв, встановлених ч.1 та ч.2 ст.17 Закону. Так, у Вашій вимогі, зазначено, що п.3 ч.1 ст.17 Закону стосується фізичних осіб-підприємців, а тому юридична особа не повинна надавати довідку про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. Проте, вказане твердження не кореспондується з приписами п.3 ч.1 ст.17 Закону, якими передбачено надання такої довідки як фізичними так і юридичними особами. Абзацом 1 ст. 23 Закону України «Про господарські товариства» від 19.09.1991 № 1576-XII зазначено, що управління товариством здійснюють його органи, склад і порядок обрання (призначення) яких здійснюється відповідно до виду товариства. Абзацом 2 цієї статті Закону України «Про господарські товариства» від 19.09.1991 № 1576-XII встановлено, що посадовими особами органів управління товариства є фізичні особи - голова та члени виконавчого органу, ревізійної комісії, ревізор товариства, а також голова та члени іншого органу товариства, наділені повноваженнями з управління товариством, якщо утворення такого органу передбачено установчими документами товариства. Таким чином, у складі тендерної пропозиції учасника має міститися документальне підтвердження з інформацією про відповідність учасника вимогам, встановленим у тендерній документації згідно з цитованою нормою Закону, тобто документи про відсутність відповідальності за вчинення корупційного правопорушення у сфері державних закупівель/судимості службової (посадової) особи учасника, яка уповноважена таким учасником представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, що має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника та якій надано право в установленому законодавством порядку вчиняти дії від імені юридичної особи - учасника. Проте, у наданій Вами тендерній пропозиції відсутні відомості, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. У вашій вимогі Ви зазначаєте, що «На підтвердження п.8 ч.1 ст.17 Закону відповідно Додатку 2 Замовником вказано, що він самостійно перевіряє інформацію та не вимагає надання жодних довідок». Доводимо до Вашого відома, що ч.3 ст.17 Закону встановлено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. На виконання цитованої норми Закону, Замовником у Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю багатофункціональних пристроїв (лазерних) формату А-4, за номером UA-2018-10-17-001631-a визначено, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої), надається в довільній формі, із виокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої)(однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності). Проте, у наданій Вами тендерній пропозиції відсутня інформація стосовно того, що учасника не визнано у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрито ліквідаційну процедуру. У вашій вимогі Ви зазначаєте, що «На підтвердження п.9 ч.1 ст.17 Закону відповідно Додатку 2 Замовником вказано, що він самостійно перевіряє інформацію та не вимагає надання жодних довідок». На виконання цитованої норми Закону Замовником у Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю багатофункціональних пристроїв (лазерних) формату А-4, за номером UA-2018-10-17-001631-a визначено, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої), надається в довільній формі, із виокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої)(однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності). Проте, у наданій Вами тендерній пропозиції відсутня інформація стосовно того, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Таким чином, з системного аналізу змісту ч.1, ч. 3 ст. 17 Закону вбачається, що Учасник зобов’язаний надати в довільній формі інформацію по всім пунктам встановленим ч.1, ч.2 ст. 17 Закону, а Замовник, зобов’язаний перевірити надану Учасником, у складі тендерної пропозиції, інформацію в порядку визначеному Законом. У Вашій вимогі міститься посилання на дотримання форми тендерної пропозиції, згідно з Додатком 5. Проте, з вказаним твердженням погодитись не можна, так Додатком 5 до тендерної документації на закупівлю багатофункціональних пристроїв (лазерних) формату А-4, за номером UA-2018-10-17-001631-a визначено, що форма тендерної пропозиції подається у вигляді наведеному Замовником, при цьому Учасник не повинен відступати від даної форми та має заповнити всі необхідні графи. В абзаці першому Вашої тендерної пропозиції вказано: «Ми, товариство з обмеженою відповідальністю «ТФП», надаємо свою пропозицію для підписання договору за результатами аукціону на закупівлю багатофункціональних пристроїв (лазерних) формату А-4, згідно з технічними вимогами Замовника торгів». У свою чергу, формою тендерної пропозиції Замовника торгів передбачено: «Ми, ___________________________(повне найменування учасника), надаємо свою тендерну пропозицію щодо участі у відкритих торгах на закупівлю багатофункціональних пристроїв (формату) А-4 сканерів, згідно коду ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання у кількості 16 штук». Формою тендерної пропозиції Замовника передбачено: «Ми гарантуємо, що умови Замовника торгів та Договору буде виконано за нашою остаточною ціною отриманою за результатами проведеного електронного аукціону та опублікованою на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель prozorro.gov.ua.» Проте, зазначеної інформації у наданій Вами формі тендерної пропозиції не міститься. Формою тендерної пропозиції Замовника передбачено: «У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені договором.» Проте, зазначеної інформації у наданій Вами формі тендерної пропозиції не міститься. Формою тендерної пропозиції Замовника передбачено: «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій.» Проте, у наданій Вами формі тендерної пропозиції вказано, що «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.» Формою тендерної пропозиції Замовника передбачено: «Ми розуміємо та погоджуємося, що Ви можете відмінити процедуру закупівлі у разі наявності обставин для цього згідно із Законом.» Проте, зазначеної інформації у наданій Вами формі тендерної пропозиції не міститься. Тобто, Вами було надано форму тендерної пропозиції з порушення умов тендерної документації Замовника, що унеможливлює Замовника визначити Вас переможцем торгів та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю. Окрім цього, Ви зазначаєте, що рішення Замовника є незаконне та не правомірне, основане на не існуючих та неправдивих і видуманих обставинах. З приводу чого, доводимо до Вашого відома, що Законом передбачено, що тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Неупередженість дії тендерного комітету полягає у справедливому ставленні до всіх учасників процедури закупівлі, ненаданні жодному з них переваг порівняно з іншими та здійсненні своїх повноважень виключно в межах визначених Законом та іншими нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель, якщо у Вас є сумніви у законності та правомірності рішення Замовника, Ви маєте можливість скористуватися Вашим правом звернення з відповідною скаргою до органу оскарження в порядку, визначеному ст.18 Закону. Голова тендерного комітету С.О. Погорєлова Заступник голови тендерного комітету Ю.С. Ісаєва Секретар тендерного комітету: Л.В. Созінова Члени тендерного комітету: Ю.В. Поліхранова І.О. Леписієнко М.М. Саньков
Статус вимоги: Не задоволено