• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт м'якої покрівлі прибудови навч. корпусу 5 (літ. Р)

Капітальний ремонт м’якої покрівлі прибудови НК №5(літ.Р) Вінницького Національного Технічного Університету.

Завершена

298 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 492.50 UAH
Період оскарження: 07.10.2016 16:26 - 13.10.2016 07:00
Вимога
Залишено без розгляду

Уточнення вимог до учасника торгів

Номер: 1f33aed03ffd4205a1101e4a6d445f07
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-07-000914-a.b1
Назва: Уточнення вимог до учасника торгів
Вимога:
Голові тендерного комітету Національного Технічного Університету ВИМОГА щодо умов закупівлі У Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕНОБАУ» є зауваження щодо документації, яка перелічена в оголошенні про проведення закупівлі №355877, Капітальний ремонт м'якої покрівлі прибудови навч. корпусу 5 (літ. Р) Вінницького Національного Технічного Університету, а саме щодо вимог до учасників торгів: 1) Наявність ліцензії на право виконання заявленого виду діяльності (якщо підлягає ліцензуванню); 2) Наявність штатних працівників відповідної кваліфікації для виконання даного виду робіт (надати довідку та копію документів, що підтверджує їх кваліфікацію (диплом тощо); 3) Наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт (надати довідку); 4) Дозвіл на висотні роботи; 5) Дозвіл на газополум’яні роботи, на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки; 6) Декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки; 7) Наявність досвіду в виконанні даного виду робіт (надати відгуки від попередніх замовників (не менше трьох) про культуру та якість виконання робіт. Вважаємо, що п. 2, п. 4, п. 5 та п. 6 даного переліку порушують Закон України «Про здійснення державних закупівель», а саме: На підставі Закону України «Про здійснення державних закупівель», в ст. 3 Закону вказано основні принципи здійснення державних закупівель:  добросовісна конкуренція серед учасників;  максимальна економія та ефективність;  відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;  недискримінація учасників;  об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів;  запобігання корупційним діям і зловживанням;  вільного переміщення товарів;  свободи надання послуг Під недискримінацієй учасника в Законі мається на увазі наступне: Стаття 5. Недискримінація учасників: 1. Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. В статті 16 цього ж Закону вказано, що: 1. Замовник вимагає від учасників або учасників попередньої кваліфікації подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник встановлює один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв:  наявність обладнання та матеріально-технічної бази;  наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;  наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;  наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами)». З описаного вище видно, що список критеріїв є вичерпним та поняття «штатних працівників», як вказано в оголошені про проведення закупівлі по даному об’єкту, не існує в даному законі. Тобто працівники можуть бути прийняті на роботу як на підставі трудового договору так і на підставі цивільно-правового договору. Тому вимога до учасників щодо надання списку саме «штатних працівників відповідної кваліфікації» - є дискримінацією учасників торгів шляхом встановлення додаткових критеріїв. Хоча, згідно статті 11 Закону України «Про державні закупівлі»: «Комітет з конкурсних торгів «забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця». До того ж, некоректно вказані вимоги в оголошенні до учасників торгів про надання дозволу на висотні роботи. Дозвіл на висотні роботи надається фізичній особі-робітнику, що виконує такі роботи, а не юридичній особі. Це теж є порушенням ст. 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель». Що стосується пунктів 5 та 6 перелічених вимог до учасників торгів то вони є критеріями, які не передбачені в ст. 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель», що є також дискримінацією учасників торгів шляхом встановлення додаткових критеріїв. Згідно проекту договору підряду, що є додатком №4 до оголошення про проведення закупівлі, «підрядник» має право залучати до виконання робіт субпідрядника, тому такі документи можливо надати саме субпідрядником. Відповідно до умов проекту договору, Підрядник виконує роботи відповідно до існуючих будівельних норм, правил та стандартів, й виконання небезпечних робіт, якщо такі будуть виконуватися на об’єкті, повинні бути умовою договору підряду, а не вимогою до учасника торгів. Вищезгадані вимоги, істотно порушують умови Закону України «Про здійснення державних закупівель» та є прихованою спробою визначити «зручного» переможця торгів. Враховуючі вищенаведене просимо Вас, у термін до 7.00, 13.10.2016 року, внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі, що відповідатимуть Закону України «Про здійснення державних закупівель». У противному випадку ми маємо право оскаржити результати торгів. З повагою, Комерційний директор ТОВ «РЕНОБАУ» Володимир Кузьменко
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 12.10.2016 рік. Надано відповідь.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 12.10.2016 17:38
Підтвердження вирішення: Відповідь надана в файлі, який додається до вимоги.